Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Πόνος στην ωοθήκη

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

Σας έχει συμβεί ποτέ να πονάτε στη μία ωοθήκη μετά από υπέρηχο για μέρες; Είναι δέκα μέρες που επισκέφθηκα (ανάθεμα την ώρα!) έναν γυναικολόγο που μάλιστα μου τον σύστησε άλλος γιατρός και από τότε πονάω στην ωοθήκη που πίεσε γιατί δεν την έβρισκε με τον υπέρηχο. Δεν πονάω ανυπόφορα, δηλ. να πέσω κάτω, αλλά πονάω συνεχώς σε έναν μέτριο βαθμό. Πρέπει να το κοιτάξω τη Δευτέρα αλλά δεν ξέρω πόσο να ανησυχήσω (μ'έχει πιάσει αγωνία που δεν περνάει). Όταν επικοινώνησα μαζί του (δεν μπορούσα να τον βρω και στο τηλέφωνο...) μου είπε ότι θα είναι μάλλον από το έντερο. Μου φαίνεται ηλίθια εξήγηση αλλά δεν είμαι και γιατρός. Απλά, επειδή έχω κάνει και κάποιες εξωσωματικές και αυτή η ωοθήκη μου είναι κάπως "ταλαιπωρημένη" φοβάμαι μην έγινε καμιά ζημιά... Υπερβάλλω μήπως; Πείτε μου καμιά δική σας σχετική εμπειρία! Να σημειώσω ότι ο υπέρηχος έγινε αρκετές μέρες πριν την ωορρηξία.

Διαφημίσεις

Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω εγω μερικές φορές όταν είχα περιοδο και πήγαινα τουαλέτα, είχα αφόρητο πόνο στην μήτρα για δευτερόλεπτα την ώρα που έκανε το έντερο σύσπαση.

Στην λαπαροσκόπηση λοιπόν φάνηκε οτι το έντερο μήτρα και μια ωοθηκη ηταν κολλημένα. Εξού και ο πόνος.

Άποψη μου, εμπιστευσου το ένστικτο σου γιατι δεν εισαι οποιαδήποτε κοπελα που θα πει με πονάει η ωοθηκη, αλλα εισαι μια κοπελα που με τις εξωσωματικές κλπ ξέρεις ακριβώς που ειναι η ωοθηκη σου.

Κάντι μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Δεν ξέρω αν το είδες, πόσταρα στο thread της εξωσωματικής κάτι σχετικό με αυτό που γράφεις. Υποψιάζομαι δηλαδή κι εγώ την ενδομητρίωση ως πιθανή αιτιολογία (γιατροί κοντεύουμε να γίνουμε έτσι όπως έχουμε μπλέξει!:-D). Το θέμα είναι ότι ο πρώτος μου εξωσωματικός μου είχε πει "αν έχεις θα έχεις λίγο και δεν την πειράζουμε" ενώ ο τωρινός δεν έχει δώσει καμία σημασία στο θέμα.