Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

κινητό & παιδί προσχολ.


Recommended Posts

Επειδή δεν αφήνω να μιλήσει το 5χρονο στο κινητό ούτε για λίγο μια στις τόσες.. είναι τόσο κακό? Η κουμπάρα μου γέλαγε... ήθελε να του μιλήσει και της λέω θα σε πάρω εγώ από το σταθερό.

95Jqp2.png

 

Τα παιδιά δεν θέλουν ψυχολόγο. Γονείς θέλουν!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εντάξει να μιλήσει λίγο στο κινητό δεν πειράζει, όντως είσαι λίγο υπερβολική. Μπορεί να μιλήσει για λίγο στο κινητό με κάποιον, αρκεί να μη γίνεται συνέχεια και καθημερινά πολλές φορές.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν αφήνω να μιλήσει το 5χρονο στο κινητό ούτε για λίγο μια στις τόσες.. είναι τόσο κακό? Η κουμπάρα μου γέλαγε... ήθελε να του μιλήσει και της λέω θα σε πάρω εγώ από το σταθερό.

 

Δεν είναι κακό αλλά κοροϊδεύεις τον εαυτό σου, αν για σταθερό τηλέφωνο έχετε ασύρματο (αν εχετε με καλώδιο, τότε οκ). Δυστυχώς και το ασύρματο εκπέμπει πολλή ακτινοβολία (λιγότερη από το κινητό, αλλα αρκετή) και ειδικά η βάση του όταν είναι σε λειτουργία. Το δε μόντεμ, να μην πούμε καλύτερα :-(

Οπότε ναι μεν καλά κάνεις για το κινητό, αλλά δεν προστατεύεις το παιδί σου ιδιαίτερα (κι εγω τα ιδία δηλαδή, μην νομίζει οτι ζω σε σπηλιά).

Link to comment
Share on other sites

Όσο περνά από το χέρι μου θα το αποφύγω. Πάντως με 30 λεπτά το αυτί μου στο κινητό, μου πονάει...στον ασύρματο όχι. Έχουμε και ασύρματο και με καλώδιο τηλέφωνο. Μιλάνε κυρίως με το σταθερό αλλά αν θέλουν να μιλήσουν ταυτόχρονα (2 παιδάκια) τους αφήνω.

95Jqp2.png

 

Τα παιδιά δεν θέλουν ψυχολόγο. Γονείς θέλουν!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ο ασυρματος ειναι χειροτερος απο το κινητο....να θυμαστε παντα το τηλεφωνο να ειναι στην βαση του τηλεφωνου αν δε μιλατε και οχι σε τραπεζακια κτλ.....εκπεμπει πολυ ακτινοβολια....οσο αφορα το κινητο αφηνω την μικρη να μιλαει πολυ λιγο ενα γεια στην γιαγια κτλ:P

Link to comment
Share on other sites

Το ότι εκπέμπει κάποια ακτινοβολία και το ασύρματο τηλέφωνο δεν σημαίνει ότι είναι χειρότερο από το κινητό. Το γνωρίζω λόγω αντικειμένου εργασίας. Αλλά και εμπειρικά ακόμα, το ασύρματο εκπέμπει για να καλύψει μια απόσταση 10 m ενώ το κινητό εκπέμπει για να καλύψει μια απόσταση 1000m μεχρι την κεραία κινητής τηλεφωνίας.

Δεν αφήνω ποτε τον μικρό να μιλήσει σε κινητό, έχετε υπόψιν σας ότι η εκπεμπόμενη ακτινοβολία αυξάνεται εκθετικά όσο πλησιάζουμε την πηγη, δηλαδη την κεραία. Και εννοείται ότι είναι άγνωστο πόσο ευαίσθητα είναι τα μικρά μας σε αυτή την ακτινοβολία. Το ίδιο ισχύει για όλες τις κεραίες, οπότε χρησιμοποιούμε hands free, δεν έχουμε την βάση του ασύρματου τηλ στο κομοδίνο ή στο τραπεζάκι του σαλονιού, ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ WIFI όσο δεν το χρησιμοποιούμε, δεν καθόμαστε μπροστά στον φούρνο μικροκυμάτων όσο λειτουργεί, δεν βάζουμε την ενδοεπικοινωνία κόντα στην κούνια.

 

Δείτε και εδώ:

https://kanali.wordpress.com/2010/01/08/xray_mh_ionizoysa/

 

 

 

 


Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...