Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Πινουμε novalac ha απο 7 μηνων. Τωρα ημαστε 13 και ο γιατρος ειπε στο ραντεβου για εμβολια που ειχαμε οτι θα το πινουμε μεχρι τα 2. Εγω ανχωθηκα γιατι το κουτι λεει μεχρι το χρονο. Μου ειπε δεν πειραζει. Δινει καμια το ha πανω απο το ετος?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πινουμε novalac ha απο 7 μηνων. Τωρα ημαστε 13 και ο γιατρος ειπε στο ραντεβου για εμβολια που ειχαμε οτι θα το πινουμε μεχρι τα 2. Εγω ανχωθηκα γιατι το κουτι λεει μεχρι το χρονο. Μου ειπε δεν πειραζει. Δινει καμια το ha πανω απο το ετος?

 

Καλησπερα!

Δεν ξερω για τα βρεφικα γαλατα καθως εγω θηλαζω, αλλα απο τον χρονο και πανω μπορει να πινει φρεσκο γαλα το παιδι. Γιατι να συνεχισει να πινει σκονη; Εχει αλλεργιες το μωρακι σου;

Της μαμας το γαλατακι, καθε σταλα και φλουρακι! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ειχε βλενες με αιμα στα κακα απο πολκη νωρις εκανα αποχη σε οτι αλλεργιογονο υπηρχε μεχρι τον 7ο κουραστηκα και πηρε το ΗΑ. Τωρα ομως νομιζα οτι θα μας παρι στο φρεσκο αν οχι αγελαδινο τουλάχιστον κατσικίσιο αλλα μας ειπε οτι προηγητε να γινει εισαγωγη αυγο ψαρι οσπρια και οτι καλο ειναι να καθυστερησει το φρέσκο...απογοητευτηκα μπορω να πω...

Link to comment
Share on other sites

Ειχε βλενες με αιμα στα κακα απο πολκη νωρις εκανα αποχη σε οτι αλλεργιογονο υπηρχε μεχρι τον 7ο κουραστηκα και πηρε το ΗΑ. Τωρα ομως νομιζα οτι θα μας παρι στο φρεσκο αν οχι αγελαδινο τουλάχιστον κατσικίσιο αλλα μας ειπε οτι προηγητε να γινει εισαγωγη αυγο ψαρι οσπρια και οτι καλο ειναι να καθυστερησει το φρέσκο...απογοητευτηκα μπορω να πω...

 

Εχετε κανει τεστ αλλεργιας; ή ο γιατρος απο το αιμα στα κακα και μονο εβγαλε διαγνωση; Θελω να πω, πως ειναι τοσο σιγουρος και μεχρι τωρα απαγορευσε στο παιδι να φαει και ψαρι, αυγο, οσπρια; απο φοβο και μονο; Ο παιδιατρος ειχε αποκλεισει αλλες καταστασεις που κανουν αιμα στα κοπρανα οπως ραγαδα πρωκτου, εγκολεασμο, γαστρεντεριτιδα;

Βασικα η διαγνωση του ποια ηταν ακριβως;

Απ' οτι καταλαβα το παει συντηρητικα με την εισαγωγη των στερεων για να παρακολουθησει την πιθανη αντιδραση του παιδιου και ισως να αφησει χρονο στο ανοσοποιητικο και γαστρεντερικο συστημα να ωριμασει περισσοτερο....;

Εσυ τι τροφες ειχες κοψει οταν θηλαζες; ολες αυτες που αναφερεις οτι δεν τρωει το παιδι ακομα συν τα γαλακτοκομικα; αν ναι, τοτε φανταζομαι ο γιατρος θα σου το προτεινε προληπτικα...ομως κατι τετοιο δεν θα σε αφησε να δεις ποια τροφη το πειραζει το παιδι πραγματικα (δηλ. αν εκοβες πχ.για μια εβδομαδα_10 μερες ενα τροφιμο απο την διατροφη σου και παρατηρουσες τα κακακια και μετα αλλο τροφιμο κλπ...ισως τωρα ηξερες ποιο ευθυνεται). Δεν ξερω, ρωταω και εικαζω, εσυ θα μου πεις...

Της μαμας το γαλατακι, καθε σταλα και φλουρακι! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κοψει γαλακτοκομικα κρυφα φανερα χωρις αποτελεσμα μετα αυγο χωρις αποτελεσμα μετα ξηρους κα3πους χωρι1 αποτελεσμα μετα σουσαμι και τελος κατεληγα να τρωω μονο κοτοπουλο πατατα κολοκυθι. Νομιζα οτι ηταν το σουσαμι να σου πω την αληθεια αλλα οταν εκανα παλι εισαγωγη σ2 μ2να γαλακτοκομικα βγηκε μαγερ θετικη. Ε δεν την παλεψα αλλο και ειπα δωσε υποαλλεργικο. Μου ειπε ο άνθρωπος αν μπορω να αντεξω μεχρι το χρονο αλλα δε μπορουσα αλλο. Δε μου προτεινε καμια εταιρία γαλακτος εγω του ειπα novalac γιατι εχω ακουσει τα καλύτερα. Παλι καλα με το ha βγηκε αρνητικη μαγερ. Πηγαμε πισω και στις εισαγωγες οποτε τωρα βαζουμε αυγο και ψαρακι. Αλλα νομιζα οτι θα πιουμε φρεσκο κατσικίσιο αλλα μου ειπε προηγουνται αυγο ψαρι. Εξετασεις πριν τα 2 μου ειπε δεν εχουν νοημα. Απλως ρωτω εδω αν εχει τυχει να δινει καμια κοπελα το ΗΑ μεχρι τα 2.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ σταμάτησα να θηλάζω γύρω στους 20 μήνες. Μέχρι τότε έκανα αποχή. Παρόμοια με εσένα, για μήνες (τουλάχιστον 5-6) μετά την πλήρη αποχή από ένα σωρό τροφές, ακόμη είχαμε αίμα φανερό.

 

Κάναμε τεστ και βγήκε ότι δεν θα είχε άμεση αλλεργική αντίδραση, οπότε προχωρήσαμε να εισάγουμε ξένο. Ο αλλεργιολόγος μας είπε μέχρι να δύο να δίνουμε γάλα σε σκόνη γιατί όπως και να ʽχει είναι επεξεργασμένο και προκαλεί λιγότερες αλλεργίες. Ξεκινήσαμε με την σκόνη αλλά σε 1-2 μήνες το γυρίσαμε σε φρέσκο και δεν είχαμε πρόβλημα. Ήταν σχεδόν 2 όμως πλέον.

xhHtp2.pngkSQIp3.png
Link to comment
Share on other sites

Το ποσό σε καταλαβαίνω busybee δε μπορείς να φανταστείς. Καθε φορά που εβεπα βλεννες με αίμα έκλαιγα,ένιωθα χαλιά, έλεγα συνέχεια κάνω κακό στο παιδί μου,τύψεις πολλές. Κανείς να μη με καταλαβαίνει. συγγενείς και φίλοι μου λέγανε ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του τι τρως και το παθαίνει το παιδί, δε φταει το γάλα σου δε θες να θηλασεις και το βρικές αυτό σα δικαιολογία. Φρικτές καταστάσεις. Ψυχολογία πιο πάτωμα δε γίνεται. Επρεπε να δώσω υποαλλεργικο νωρίτερα. Θα ήμουνα πολλή καλύτερα.

Αλλά στην ερώτηση μου τώρα. Αν δίνει κάποια γάλα τύπου ha μετά τον χρόνο αν μπορεί ας μου απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κοψει γαλακτοκομικα κρυφα φανερα χωρις αποτελεσμα μετα αυγο χωρις αποτελεσμα μετα ξηρους κα3πους χωρι1 αποτελεσμα μετα σουσαμι και τελος κατεληγα να τρωω μονο κοτοπουλο πατατα κολοκυθι. Νομιζα οτι ηταν το σουσαμι να σου πω την αληθεια αλλα οταν εκανα παλι εισαγωγη σ2 μ2να γαλακτοκομικα βγηκε μαγερ θετικη. Ε δεν την παλεψα αλλο και ειπα δωσε υποαλλεργικο. Μου ειπε ο άνθρωπος αν μπορω να αντεξω μεχρι το χρονο αλλα δε μπορουσα αλλο. Δε μου προτεινε καμια εταιρία γαλακτος εγω του ειπα novalac γιατι εχω ακουσει τα καλύτερα. Παλι καλα με το ha βγηκε αρνητικη μαγερ. Πηγαμε πισω και στις εισαγωγες οποτε τωρα βαζουμε αυγο και ψαρακι. Αλλα νομιζα οτι θα πιουμε φρεσκο κατσικίσιο αλλα μου ειπε προηγουνται αυγο ψαρι. Εξετασεις πριν τα 2 μου ειπε δεν εχουν νοημα. Απλως ρωτω εδω αν εχει τυχει να δινει καμια κοπελα το ΗΑ μεχρι τα 2.

 

Καταλαβα......τι τραβηξατε μωρε..Καλος πρεπει να ειναι ο παιδιατρος σας, μεχρι στιγμης σωστα σου τα εχει πει. Καλη αρχη ευχομαι με τις εισαγωγες υπολοιπων τροφων και ελπιζω να σου απαντησει καποια στην ερωτηση σου! Καλη συνεχεια :)

Της μαμας το γαλατακι, καθε σταλα και φλουρακι! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...