Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τα παιδάκια μας θελουν αλλα οι μαμαδες μας έχουν κάνει πέρα... 😟


Recommended Posts

Καλησπέρα.Έχω 2 παιδάκια ένα αγοράκι 5.5 χρόνων κ ένα κοριτσάκι 3.Πάνε και τα 2 σε ένα αγγλόφωνο παιδικό σταθμό-νηπιαγωγείο. Το αγοράκι μου πάει εκεί από 2 χρονών. Είναι ενα πολύ κοινωνικό και αγαπητό παιδάκι από όλα τα παιδάκια. Τα πρώτα 2 χρόνια δημιουργήθηκε μια παρέα 5 αγοριών που παίζανε πολύ στο σχολείο και έτσι αρχίσαμε να καλούμε παιδάκια στο σπίτι για να παίζουν.Αντίστοιχα κάποιες μαμάδες μας κάλεσαν κι εμάς κι ενώ οι δικές μας προσκλήσεις συνεχίζονταν και έρχονταν στο σπίτι μας εμας δεν μας καλούσαν ποτέ. Τα παιδάκια όταν με έβλεπαν στο σχολείο πάντα με ρωτούσαν "ποτέ θα έρθει ο φίλος μας σπίτι μου να παιξουμε;" και γενικά μάθαινα από τις δασκάλες αλλά και από τον ίδιο ότι είναι πολύ αγαπημένα.Στα πάρτυ πάντα είμαστε προσκεκλημένοι αλλά σε σπίτι ποτέ (απο κάποιες μαμαδες ).Έτσι κάποια στιγμή πήρα το θάρρος και ρώτησα μια μαμά που έχουμε γίνει φίλες αν ξέρει γιατί μας έκαναν πέρα γιατί στεναχωριομουν για το παιδί μου.Εκείνη μου είπε ότι δεν είχε να κάνει με το παιδί αλλά κάποιες οικογένειες δεν πάνε τον μπαμπά του γιατί τον θεωρούν "λαϊκό "! Μου είπε κάποιους χαρακτηρισμούς αστείους και κατάλαβα ότι έχει δημιουργηθεί μια κλίκα.Ο άντρας μου είναι ένας αυτοδημιουργητος επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Από τη μια σκέφτηκα ότι οκ δεν μπορούμε να αρεσουμε σε όλους αλλά μετά στεναχωριομουν για το παιδάκι μου.

Σας έχει συμβεί κάτι αναλογο;Πώς το αντιμετωπισατε;Πώς νοιωσατε;Είμαι υπερβολική; ;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ΑΝ υποθεσουμε οτι καλά σου τα μετεφερε η μαμά-φίλη σου, δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Να αναγκάσεις τον αλλο να σε καλεσει, δεν γινεται. Αν στενοχωριεσαι για τον μικρουλη σου και θες να συνεχισει την παρεα με τα συγκεκριμενα παιδια, παρά τα μυαλά που κουβαλούν οι οικογενειες τους, συνεχισε να τους καλεις εσυ στο σπιτι σας, ωστε να μην χασουν την παρεούλα τους τα παιδια και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ υποθεσουμε οτι καλά σου τα μετεφερε η μαμά-φίλη σου, δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Να αναγκάσεις τον αλλο να σε καλεσει, δεν γινεται. Αν στενοχωριεσαι για τον μικρουλη σου και θες να συνεχισει την παρεα με τα συγκεκριμενα παιδια, παρά τα μυαλά που κουβαλούν οι οικογενειες τους, συνεχισε να τους καλεις εσυ στο σπιτι σας, ωστε να μην χασουν την παρεούλα τους τα παιδια και τέλος.

Skountoufla σε ευχαριστώ για το χρόνο που διεθεσες.Το έκανα κάποια στιγμή και μετά ένιωσα άσχημα απέναντι στον άντρα μου ο οποίος τους έχει καλοδεχτει/τραπεζωσει/κεράσει όλους για χάρη του παιδιού φυσικά κι εκείνοι επιεικώς τον "σχολίαζαν". Η φράση που τα λέει όλα είναι αυτό ακριβώς που γράφεις "τα μυαλά που κουβαλούν οι οικογένειες ".Όχι δεν θέλω τέτοιους ανθρώπους στο σπίτι μας. Είναι όμως αυτό δίκαιο για το παιδι;Αναρωτιέμαι. ..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αυτό είναι δείγμα πως δεν έχεις κάνει τη σωστή επιλογή σχολείου; Γιατί να μεγαλώνουν τα παιδιά σε χώρο που κυριαρχούν τέτοιες νοοτροπίες;

Αγγελινα σε ευχαριστώ κι εσένα.Δεν αποτελεί κυρίαρχη νοοτροπία του σχολείου, το οποίο είναι εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα. Λογικό είναι στις τόσες οικογένειες κάποιες να ταιριάξουν κ κάποιες να μην ταιριάξουν. Απλά για μένα το ερώτημα και η ανησυχία μου εδώ είναι αν επειδη εγώ δεν συμπαθώ εσένα ως μαμά πχ αλλά τα παιδιά μας παίζουν μαζί αν έχω το δικαίωμα να Α ποκλεισω με έμμεσο τρόπο το παιδι μου να κάνει παρέα με το δικό σου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Όχι δεν θέλω τέτοιους ανθρώπους στο σπίτι μας. Είναι όμως αυτό δίκαιο για το παιδι;Αναρωτιέμαι. ..

 

Αυτο που θα σου πω δεν το λεω για να θιξω τα παιδιά που ολα εχουν, στην αρχη, αθωες καρδιές, αλλά δυστυχως ειναι γεγονός : μεγαλωνοντας, σπανίως τα παιδιά απέχουν πολύ από το στυλάκι/νοοτροπία των γονιών τους. Δηλαδή δεν ειναι απίθανο σε ασχετη φαση να του πουν καμιά ατάκα του μικρού σου και να τον πληγωσουν. Καταλαβαίνω ότι τωρα, που από τα ίδια τα παιδιά δεν εχεις λάβει ακόμα καμια αφορμή, σου φαινεται καπως να τα ξεκοψεις, αλλά μηπως να το έκανες? Ο γιος σου τους αναζηταει πολύ? Αν οχι, μηπως ειναι πιο πολύ στο δικό σου μυαλό το παράπονο, οπότε πρέπει να το ξεπερασεις και να τους κανεις κι εσυ περα σιγα-σιγά, να μη στενοχωριεσαι από τετοια σκηνικά?

(ενταξει, το "λαικός" σαν μειονέκτημα ειχα να το ακουσω από εποχές που η λαιδη -μια είναι η λαιδη:mrgreen:- ελεγε για τον εαυτό της : μα γιατί όλοι χτυπούν αυτό το λαικό κορίτσι? συγνωμη που το διακωμωδώ, αλλά μου φαινονται γελοιες τετοιες νοοτροπίες στις ηλικίες μας, anyway...)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, για το χαρακτηρισμό θα πω ότι είναι απλώς απαράδεκτος. Να μην τον πήγαιναν γιατί είναι αγενής, κακεντρεχής, χυδαίος, κλπ. να το δεχτώ, αλλά αυτό το πράγμα είναι απλά τραγικό.

Σε πρώτη φάση, και τελείως αντικειμενικά να σου πω, ότι κι εγώ αν με κάποιον δεν ταιριάξω η αλήθεια είναι ότι δε θα τον καλέσω στο σπίτι μου. Για χάρη των παιδιών θα κανονίσω μια βόλτα σε μια παιδική χαρά, αλλά μέχρι εκεί. Και στην ηλικία που είναι τα παιδιά μια πρόσκληση στο σπίτι σημαίνει συνοδεία γονιών.

Τώρα, προσωπικά, αν κάποιος χαρακτήριζε έτσι τον άντρα μου ή τέλος πάντων με αντίστοιχο απαράδεκτο και ανυπόστατο τρόπο, δε θα ήθελα πάρε - δώσε. Αυτό που λες δηλαδή, από τη μια να έρχονται και από την άλλη να κουτσομπολεύουν....εμένα θα με εξόργιζε και θα τους είχα βάλει στη μαύρη λίστα.

Τα παιδάκια παίζουν στο σχολείο, μπορείς να δημιουργήσεις επαφές εξωσχολικές από τη γειτονιά, από το φιλικό σας περίγυρο, την παιδική χαρά της γειτονιάς ή να κανονίζεις playdates εκτός σπιτιού με τα παιδάκια αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Έχω 2 παιδάκια ένα αγοράκι 5.5 χρόνων κ ένα κοριτσάκι 3.Πάνε και τα 2 σε ένα αγγλόφωνο παιδικό σταθμό-νηπιαγωγείο. Το αγοράκι μου πάει εκεί από 2 χρονών. Είναι ενα πολύ κοινωνικό και αγαπητό παιδάκι από όλα τα παιδάκια. Τα πρώτα 2 χρόνια δημιουργήθηκε μια παρέα 5 αγοριών που παίζανε πολύ στο σχολείο και έτσι αρχίσαμε να καλούμε παιδάκια στο σπίτι για να παίζουν.Αντίστοιχα κάποιες μαμάδες μας κάλεσαν κι εμάς κι ενώ οι δικές μας προσκλήσεις συνεχίζονταν και έρχονταν στο σπίτι μας εμας δεν μας καλούσαν ποτέ. Τα παιδάκια όταν με έβλεπαν στο σχολείο πάντα με ρωτούσαν "ποτέ θα έρθει ο φίλος μας σπίτι μου να παιξουμε;" και γενικά μάθαινα από τις δασκάλες αλλά και από τον ίδιο ότι είναι πολύ αγαπημένα.Στα πάρτυ πάντα είμαστε προσκεκλημένοι αλλά σε σπίτι ποτέ (απο κάποιες μαμαδες ).Έτσι κάποια στιγμή πήρα το θάρρος και ρώτησα μια μαμά που έχουμε γίνει φίλες αν ξέρει γιατί μας έκαναν πέρα γιατί στεναχωριομουν για το παιδί μου.Εκείνη μου είπε ότι δεν είχε να κάνει με το παιδί αλλά κάποιες οικογένειες δεν πάνε τον μπαμπά του γιατί τον θεωρούν "λαϊκό "! Μου είπε κάποιους χαρακτηρισμούς αστείους και κατάλαβα ότι έχει δημιουργηθεί μια κλίκα.Ο άντρας μου είναι ένας αυτοδημιουργητος επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Από τη μια σκέφτηκα ότι οκ δεν μπορούμε να αρεσουμε σε όλους αλλά μετά στεναχωριομουν για το παιδάκι μου.

Σας έχει συμβεί κάτι αναλογο;Πώς το αντιμετωπισατε;Πώς νοιωσατε;Είμαι υπερβολική; ;;

 

Kαταλαβαίνω ότι ο μεγάλος σου γιος είναι νηπιαγωγείο και σε ένα τρίμηνο έχετε φύγει για το δημοτικό, σε άλλο σχολείο. Οπότε μην σκάτε.... γιαυτούς. Να σκεφτείς πώς θα χειριστείς τους επόμενους, στο δημοτικό. Γιατί αυτοί θα είναι για πάρα πολλά χρόνια. Αν υποθέσουμε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος, φροντίστε να το διορθώσετε. Αν το λάθος είναι εξολοκλήρου των άλλων, φροντίστε να βρείτε του χρόνου παιδιά από οικογένειες στα....κυβικά σας.

Να φανταστείς σε εμάς άκουσα μαμά να μου λέει το κορυφαίο....." Εχω κανονίσει με την τάδε να φτιάξουμε ένα μικρό στενό κύκλο παιδιών που δεν θα αφήνουμε να μπουν μέσα κάποια βρωμερά μιάσματα!!!!!":mrgreen: Και όλα αυτά σε ένα σχολείο καταξιωμένο, χωρίς φαμφάρες, με οικογένειες πολύ σοβαρές και προσανατολισμένες στην εκπαίδευση των παιδιών και στην τήρηση της πειθαρχίας και αυστηρότητας. Θέλω να πω .....παντού υπάρχουν τα ψώνια και οι "δήθεν" που προσπαθούν να δείξουν ότι κάπου ανήκουν, έστω κι αν αυτό είναι μία κλίκα χειρίστου είδους.... Eίναι η έμφυτη ανάγκη του ανθρώπου να ανήκει στην "αγέλη", αλλά δεν έχει την κρίση να καταλάβει ότι έτσι ουσιαστικά φεύγει από την αγέλη και περιθωριοποιείται.

Βάλτε στόχους για του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Έχω 2 παιδάκια ένα αγοράκι 5.5 χρόνων κ ένα κοριτσάκι 3.Πάνε και τα 2 σε ένα αγγλόφωνο παιδικό σταθμό-νηπιαγωγείο. Το αγοράκι μου πάει εκεί από 2 χρονών. Είναι ενα πολύ κοινωνικό και αγαπητό παιδάκι από όλα τα παιδάκια. Τα πρώτα 2 χρόνια δημιουργήθηκε μια παρέα 5 αγοριών που παίζανε πολύ στο σχολείο και έτσι αρχίσαμε να καλούμε παιδάκια στο σπίτι για να παίζουν.Αντίστοιχα κάποιες μαμάδες μας κάλεσαν κι εμάς κι ενώ οι δικές μας προσκλήσεις συνεχίζονταν και έρχονταν στο σπίτι μας εμας δεν μας καλούσαν ποτέ. Τα παιδάκια όταν με έβλεπαν στο σχολείο πάντα με ρωτούσαν "ποτέ θα έρθει ο φίλος μας σπίτι μου να παιξουμε;" και γενικά μάθαινα από τις δασκάλες αλλά και από τον ίδιο ότι είναι πολύ αγαπημένα.Στα πάρτυ πάντα είμαστε προσκεκλημένοι αλλά σε σπίτι ποτέ (απο κάποιες μαμαδες ).Έτσι κάποια στιγμή πήρα το θάρρος και ρώτησα μια μαμά που έχουμε γίνει φίλες αν ξέρει γιατί μας έκαναν πέρα γιατί στεναχωριομουν για το παιδί μου.Εκείνη μου είπε ότι δεν είχε να κάνει με το παιδί αλλά κάποιες οικογένειες δεν πάνε τον μπαμπά του γιατί τον θεωρούν "λαϊκό "! Μου είπε κάποιους χαρακτηρισμούς αστείους και κατάλαβα ότι έχει δημιουργηθεί μια κλίκα.Ο άντρας μου είναι ένας αυτοδημιουργητος επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Από τη μια σκέφτηκα ότι οκ δεν μπορούμε να αρεσουμε σε όλους αλλά μετά στεναχωριομουν για το παιδάκι μου.

Σας έχει συμβεί κάτι αναλογο;Πώς το αντιμετωπισατε;Πώς νοιωσατε;Είμαι υπερβολική; ;;

 

Αγαπητή nala, εγώ πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σε προβληματίζει. Οκ δεν σας καλούν στο σπίτι γιατί βρίσκουν τον σύζυγο 'λαϊκό' Υπερβολικό -και βλακώδες- το βρίσκω αλλά δεν θα το έπαιρνα και κατάκαρδα. (αλήθεια, για να παίξουν τα παιδιά πάτε οικογενειακώς εσείς?). Υποθέτω και στο δικό μας σχολείο, υπάρχουν κάποιοι που δεν μας γουστάρουν για διάφορους λόγους. Κι εμάς υπάρχει μαμά που, ενώ το παιδί της έχει έρθει πολλές φορές στο σπίτι μου, δεν μας έχει καλέσει ποτέ. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα, οπότε δεν ξέρω τι την χαλάει.

Το καλό είναι ότι δεν δασκαλεύουν τα παιδιά τους να απομακρύνουν το παιδάκι σου από την παρεούλα (θα μπορούσε να συμβαίνει κι αυτό, για σκέψου το?). Τα παιδιά κάνουν παρέα στο σχολείο, έρχονται και πότε πότε στο σπίτι σου, μία χαρά το βρίσκω για την ηλικία αυτή.

Του χρόνου στο δημοτικό θα 'μηδενίσει' το κοντέρ και θα το ξαναδείς. Θα συνεχίσει με τα ίδια παιδάκια στο δημοτικό?

Link to comment
Share on other sites

.Αντίστοιχα κάποιες μαμάδες μας κάλεσαν κι εμάς κι ενώ οι δικές μας προσκλήσεις συνεχίζονταν και έρχονταν στο σπίτι μας εμας δεν μας καλούσαν ποτέ.

 

 

Εκείνη μου είπε ότι δεν είχε να κάνει με το παιδί αλλά κάποιες οικογένειες δεν πάνε τον μπαμπά του γιατί τον θεωρούν "λαϊκό "!

 

 

Πως είσαι σίγουρη πως αυτά που σου είπε η άλλη μαμά ισχύουν; Εγώ στη θέση σου δεν θα εμπιστευόμουν κάποιον τρίτο.

 

Αφού συνεχίζουν να έρχονται σπίτι σας και συνεχίζουν να παίζουν τα παιδιά μεταξύ τους, μάλλον δεν ισχύει αυτό που σου είπε... αλλιώς θα είχαν ξεκόψει γενικώς αν σας σνόμπαραν...

 

Το ότι δεν σας καλούν σπίτι όπως παλιά μπορεί να οφείλεται σε χίλιους δυο άλλους λόγους...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

. Απλά για μένα το ερώτημα και η ανησυχία μου εδώ είναι αν επειδη εγώ δεν συμπαθώ εσένα ως μαμά πχ αλλά τα παιδιά μας παίζουν μαζί αν έχω το δικαίωμα να Α ποκλεισω με έμμεσο τρόπο το παιδι μου να κάνει παρέα με το δικό σου.

Ε προφανώς ναι, αν εγώ δεν συμπαθώ τους γονεις, θα προσπαθήσω έμμεσα να αλλαξει παρέα το παιδί μου, ιδίως σε τόσο μικρές ηλικίες που είναι και πιο πολύ στο χέρι μου..και για πρακτικούς λόγους (θα πρέπει να συναντιόμαστε) αλλά και γιατί όπως είπε και η skountoufla, τα παιδιά μεγαλώνοντας θα μοιάσουν στους γονείς τους.

 

 

 

 


Link to comment
Share on other sites

Προφανως και ο καθενας στο Σπιτι του εχει το δικαίωμα να κανει ότι θελει.Ουτε κι εγω θα καλουσα καποιον Σπιτι μου αν δε τον συμπαθουσα η αν δεν ταιριαζαμε.Δε σου κρυβω ότι μου κανει εντυπωση 4 μαμαδες και οι 4 είναι δλδ τοσο φαντασμένες που δε θελουν τον αντρα σου επειδή τον θεωρουν κατωτερου επιπεδου?Μηπως κατι στη συμπεριφορά του αντρα σου τις ενοχλησε και όχι το τι επαγγελεται η το τι μορφωτικο επιπεδο εχει?Ο αντρας σου οποτε πατε σε αλλα σπιτια ερχεται μαζι?

 

Από την άλλη ατομα τα οποια σε σχολιαζουν πισω από την πλατη σου εσυ εξακολουθεις να θελεις να σε καλεσουν Σπιτι τους?Για να πειτε τι?Προσωπικα δε σου κρυβω ότι θα τους μιλαγα ευθεως αφενως γιατι ετσι είμαι σαν ανθρωπος αφετέρου γιατι όταν καποιος θιγει την οικογενεια μου συνηθίζω να τον βαζω στη θεση του.

 

Όπως ειπες δε γινεται να ειμαστε αρεστοι σε ολους..καποιοι μας συμπαθουν καποιοι μας αντιπαθουν...ετσι παει.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή nala, εγώ πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σε προβληματίζει. Οκ δεν σας καλούν στο σπίτι γιατί βρίσκουν τον σύζυγο 'λαϊκό' Υπερβολικό -και βλακώδες- το βρίσκω αλλά δεν θα το έπαιρνα και κατάκαρδα. (αλήθεια, για να παίξουν τα παιδιά πάτε οικογενειακώς εσείς?). Υποθέτω και στο δικό μας σχολείο, υπάρχουν κάποιοι που δεν μας γουστάρουν για διάφορους λόγους. Κι εμάς υπάρχει μαμά που, ενώ το παιδί της έχει έρθει πολλές φορές στο σπίτι μου, δεν μας έχει καλέσει ποτέ. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα, οπότε δεν ξέρω τι την χαλάει.

Το καλό είναι ότι δεν δασκαλεύουν τα παιδιά τους να απομακρύνουν το παιδάκι σου από την παρεούλα (θα μπορούσε να συμβαίνει κι αυτό, για σκέψου το?). Τα παιδιά κάνουν παρέα στο σχολείο, έρχονται και πότε πότε στο σπίτι σου, μία χαρά το βρίσκω για την ηλικία αυτή.

Του χρόνου στο δημοτικό θα 'μηδενίσει' το κοντέρ και θα το ξαναδείς. Θα συνεχίσει με τα ίδια παιδάκια στο δημοτικό?

 

Συμφωνώ με τη Βερενίκη. Δε γίνεται να αρέσουμε σε όλους και δε γίνεται να μας αρέσουν όλοι. Ολοι το έχουμε περάσει νομίζω αυτό, δε γίνεται να ταιριάζουμε με όλους τους γονείς αλλά εφόσον το παιδί μου παίζει καλά με τα παιδάκια δε με ενοχλεί. Απλά προσπαθώ να μην έχω πολλές επαφές με τη μαμά, με το παιδάκι φυσικά όλα καλά.

Πιο πολύ θα στεναχωριόμουν αν δε το άφηνε η μαμά να έρθει σπίτι μας να παίξουν.

 

Και μένα πάντως αυτό μου έκανε πιο πολύ εντύπωση, πάτε οικογενειακώς για να παίξουν τα παιδιά;

Link to comment
Share on other sites

Αγγελινα σε ευχαριστώ κι εσένα.Δεν αποτελεί κυρίαρχη νοοτροπία του σχολείου, το οποίο είναι εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα. Λογικό είναι στις τόσες οικογένειες κάποιες να ταιριάξουν κ κάποιες να μην ταιριάξουν. Απλά για μένα το ερώτημα και η ανησυχία μου εδώ είναι αν επειδη εγώ δεν συμπαθώ εσένα ως μαμά πχ αλλά τα παιδιά μας παίζουν μαζί αν έχω το δικαίωμα να Α ποκλεισω με έμμεσο τρόπο το παιδι μου να κάνει παρέα με το δικό σου.

 

nala συμφωνώ με το σχόλιο της Αγγελίνας και θα ήθελα να σε συμβουλέψω τα εξής:

α) ότι σου είπε η συγκεκριμένη μαμά δεν ξέρεις αν είναι αλήθεια.. κατ΄αρχάς και αλήθεια να είναι πας και λες στον άλλον ότι δεν έρχονται οι άλλοι σπίτι του γιατί η δουλειά του μπαμπά π.χ. είναι λαική δουλειά?? αυτό και μόνο δείχνει και το ήθος της συγκεκριμένης μαμάς.

β) θα συνέχιζα να καλώ τα παιδάκια στο σπίτι γιατί δεν έχουν να κάνουν με τα κομπλεξ των γονιών τους

γ) εφόσον δεν σας καλούν δεν μπορείς να κάνεις κάτι

δ) εάν δεν έρχονται σπίτι μπορείς να κανονίζεις κάτι έξω.. παιδική χαρά - παιδότοπο κλπ για να παίζουν τα παιδιά

ε) όπως έγραψε και μία άλλη κοπέλα του χρόνου θα αλλάξει περιβάλλον... βέβαια επειδή τα παιδιά μεγαλώνουν όπως τα μεγαλώνουν οι γονείς τους εάν π.χ. το πας σε ένα ακριβό σχολείο, αλλά η δουλειά σας είναι τέτοια που δεν "ταιριάζει" με το ιματζ των κομπλεξαρισμένων άσχετα εάν έχετε λεφτά, τότε το παιδί σου μπορεί να ακούσει την κάθε βλακεία από τα "καλά" παιδιά και να πληγωθεί...

φέτος ότι έγινε έγινε.. του χρόνου διάλεξε το σχολείο με κριτήρια το τι γίνεται εκεί μέσα όχι μόνο από δουλειά αλλά και από φιλοσοφία γονιών...

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

Και μένα πάντως αυτό μου έκανε πιο πολύ εντύπωση, πάτε οικογενειακώς για να παίξουν τα παιδιά;

 

 

συγνωμη αλλα το 5,5 και το 3 χρονο, εσεις θα τα αφηνατε να πανε σε σπιτι αλλου παιδιου και θα φευγατε?? γιατι εγω δεν θα τα αφηνα,οπως και δεν θα δεχομουν παιδακια αυτης της ηλικιας χωρις τον εναν τουλαχιστον γονιο τους στο σπιτι...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

συγνωμη αλλα το 5,5 και το 3 χρονο, εσεις θα τα αφηνατε να πανε σε σπιτι αλλου παιδιου και θα φευγατε?? γιατι εγω δεν θα τα αφηνα,οπως και δεν θα δεχομουν παιδακια αυτης της ηλικιας χωρις τον εναν τουλαχιστον γονιο τους στο σπιτι...

 

όταν λένε "οικογενειακώς" εννοούν αν μαζί με την μαμά πάει και ο μπαμπάς στο σπίτι για το παιχνίδι...

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

όταν λένε "οικογενειακώς" εννοούν αν μαζί με την μαμά πάει και ο μπαμπάς στο σπίτι για το παιχνίδι...

 

Φυσικά και εννοώ αυτό!

 

(σε καλούς μας φίλους έχει πάει μόνη της η κόρη μου και έχει έρθει και φίλη της να παίξουν και ήταν 5,5 ετών, τώρα που το λέμε, αλλά ήξερα καλά τη μαμά και το μπαμπά της)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...