Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Επιτέλους!!!! μάθημα σεξ στο δημοτικό


Recommended Posts

Μέσα από μια πρωτοποριακή σειρά εικονογραφημένων βιβλίων τα παιδιά

θα λύνουν όλες τις απορίες τους σχετικά με την ανατομία του σώματός τους,

τη διαφορετικότητα των φύλων, την υγιεινή, αλλά και τις διαπροσωπικές σχέσεις

 

Οπελαργός... φεύγει και δίνει τη θέση του στην αλήθεια.

Στο παντοτινό και βασανιστικό ερώτημα των παιδιών... «μαμά πώς ήρθα στον κόσμο;»

έρχονται να απαντήσουν δύο νέα βιβλία σεξουαλικής αγωγής, που μπαίνουν στο δημοτικό σχολείο.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που θα αρχίσει να διδάσκεται την επόμενη σχολική χρονιά 2009-2010.

 

 

Θεωρείται απαραίτητο μάθημα, καθώς οι αναζητήσεις και απορίες των παιδιών

γύρω από το σώμα και τη ζωή τους αρχίζουν να υπάρχουν από την πρώτη παιδική ηλικία των 5 και 6 ετών.

 

Μάθημα σεξ στο δημοτικό

 

«Σεξουαλική αγωγή και διαφυλικές σχέσεις» για παιδιά από 6-8 και 8-12 ετών,

και «Ψυχική υγεία - διαπροσωπικές σχέσεις» για τους «μπόμπιρες» της εκπαίδευσης,

γραμμένα από το επιστημονικό επιτελείο του νευρολόγου-ψυχιάτρου κ. Θάνου Ασκητή.

Τα βιβλία προ ημερών πήραν την έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και έπειτα τον δρόμο της εκτύπωσης.

 

Ο διαγωνισμός για τη συγγραφή τους προκηρύχθηκε πριν από δύο χρόνια

από το Εθνικό Ιδρυμα Νεότητας, για να εισαχθούν στο πρόγραμμα του

δημοτικού σχολείου, στο πλαίσιο της «ευέλικτης ζώνης».

 

Πρόκειται για δύο ξεχωριστές εκπαιδευτικές ενότητες, που η μια αφορά

την καθαυτό σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και η άλλη την ψυχική υγεία των παιδιών.

Το ένα βιβλίο, με τη διττή θεματολογία, αφορά τους μαθητές της Α μέχρι και της Γ τάξης

και το άλλο τους μαθητές από την Δ μέχρι και την ΣΤ τάξη.

 

Τα πιτσιρίκια εισάγονται ομαλά στη γνώση της ανατομίας του σώματός τους,

στο πώς ήρθαν στον κόσμο, στη διαφορετικότητα των γεννητικών οργάνων αγοριού και κοριτσιού,

στην υγιεινή και τη φροντίδα του σώματός τους, αλλά και στα θέματα της οικογένειας, των φίλων και της σχολικής κοινότητας.

 

Σκοπός των δημιουργών της σειράς των βιβλίων είναι να μεταδώσουν όλη

τη σημαντική γνώση στα παιδιά κυρίως με σκίτσα (Σπύρος Ορνεράκης),

αφού ειδικά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους είναι δύσκολο να

κατανοήσουν με λόγια τα βασικά νοήματα.

 

Ταμπού. «Διά μέσου των σκίτσων», μας είπε ο Θάνος Ασκητής, «

το παιδί είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσει με το σώμα του, με τη μοναδικότητά του,

να καταλάβει το ίδιο τι είναι, αγόρι ή κορίτσι, να δει τις διαφορές που έχει το σώμα του και να αντλήσει τα πρώτα μηνύματα επικοινωνίας,

αναγνώρισης και σωματικής ταυτότητας».

 

Απαραίτητο σύμφωνα με τους επιστήμονες καθίσταται το μάθημα της

σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, γιατί δυστυχώς ακόμη και σήμερα το θέμα

της σεξουαλικής αγωγής παραμένει ταμπού της ελληνικής κοινωνίας.

 

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το 18% των μαθητριών του λυκείου δεν γνωρίζουν τις γόνιμες ημέρες της γυναίκας!

 

Το 90% των γονέων, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Εταιρείας Αγωγής Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας,

πιστεύει ότι το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής θα έχει επιτυχία γιατί οι

ίδιοι οι γονείς εκφράζουν τη σημαντική δυσκολία που έχουν να

διαχειριστούν αυτό το θέμα και να απαντήσουν στις ερωτήσεις των παιδιών τους.

 

Το 60% πιστεύει ότι πρέπει να αρχίζει από το δημοτικό και το 25% πιστεύει ότι πρέπει να αρχίζει από το νηπιαγωγείο.

Το 71% των δασκάλων είναι υπέρ της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

μέσα από διάφορα μαθήματα, ενώ πολλοί υποστηρίζουν ότι πρέπει να γίνει ξεχωριστό μάθημα.

 

Απαντάμε σε παιδικές απορίες χωρίς φόβους και ενοχές

 

Τη συγγραφή και επιμέλεια των βιβλίων ανέλαβε εξειδικευμένη στην παιδική ψυχολογία,

παιδοψυχιατρική και κλινική ψυχολογία ομάδα, αποτελούμενη από 13

καθηγητές, γιατρούς, ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς.

 

Επιστημονικός υπεύθυνος του έργου είναι ο πρόεδρος της Ελληνικής

Εταιρείας Αγωγής Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, κ. Θάνος Ασκητής. «Τρεις είναι οι καθοριστικοί παράγοντες της σεξουαλικότητας των παιδιών.

Οι γονείς τους, η αλλαγή της κοινωνίας και η ίδια η συμπεριφορά του

παιδιού», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο κ. Θάνος Ασκητής συνεχίζοντας:

 

«Οι γονείς εκδηλώνουν ανοικτά την ανάγκη της γνώσης για τη

σεξουαλικότητα του παιδιού τους, η οποία υπάρχει από την ώρα που γεννιέται.

 

Είναι τραγικό να πιστεύουμε ότι το παιδί αφυπνίζεται στην εφηβεία.

Σεξουαλικά οργανώνεται στην εφηβεία, η σεξουαλικότητά του όμως ξεκινάει από την ημέρα της γέννησής του

. Και είναι πολύ σημαντικό για τον γονιό να τη γνωρίσει και να την καταλάβει. Ο γονιός φοβάται το σεξ.

 

Είτε δεν γνωρίζει και τα αρνείται όλα είτε δημιουργεί στο παιδί τεράστια προβλήματα με τιμωρίες, προσβολές ή αποφυγές.

Θεωρώ, λοιπόν, ότι τα βιβλία μας αποτελούν μια καινοτόμο προσπάθεια

του υπουργείου Παιδείας για να ξεπεράσουμε επιτέλους τα ταμπού, τις δυσκολίες

και τους φόβους για την πιο σημαντική περίοδο της ανθρώπινης ζωής που είναι τα δώδεκα πρώτα χρόνια.

 

Το θέμα είναι να διδαχθούν τα βιβλία που είναι απόρροια δουλειάς 20ετίας

και να έχει τη βούληση το ΥΠΕΠΘ και να τα διδάξουν ψυχολόγοι,

αλλά και να φροντίσει να μη μείνουν στις βιβλιοθήκες».

 

«Τα ερωτήματα των παιδιών απαντώνται με έναν πολύ εύληπτο και κατανοητό τρόπο, χωρίς κανέναν φόβο κι ενοχή.

Τα θέματα έχουν τη μορφή κόμικς και πιστεύω ότι με τα υπέροχα και πολύ

εκφραστικά σκίτσα του Σπύρου Ορνεράκη οι μικροί μαθητές θα λύσουν

εύκολα όλες τις απορίες τους σχετικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση,

απορίες που υπάρχουν από τη νηπιακή ακόμη ηλικία των παιδιών.

 

Και υπάρχουν διότι τα παιδιά συγχρωτίζονται στα σχολεία με συμμαθητές

τους του άλλου φύλου, βλέπουν διαφορές, συζητάνε, βλέπουν στην τηλεόραση εικόνες,

παρατηρούν τις αλλαγές στο σώμα τους και πολλά άλλα», σ

υμπληρώνει εις εκ των συγγραφέων, ο ουρολόγος-ανδρολόγος κ. Κωνσταντίνος Ρόκκας.

 

 

Τι είναι η ευέλικτη ζώνη στο δημοτικό

Η ευέλικτη ζώνη είναι μια «ελεύθερη» χωρίς βαθμούς και τιμωρίες για τους μαθητές,

επιλογή μαθημάτων, που σχετίζονται με τον σύγχρονο κόσμο και τις καθημερινές παραστάσεις που έχουν τα παιδιά.

 

Η Α και Β τάξη κάνει 4 ώρες την εβδομάδα, η Γ και Δ τρεις ώρες και η Ε με τη ΣΤ από 2 ώρες την εβδομάδα.

 

Στην αγωγή υγείας που είναι θεματική της ευέλικτης ζώνης, ευελπιστούν

οι συγγραφείς να διδαχθούν τα παιδιά, τα βιβλία της σεξουαλικής

διαπαιδαγώγησης που παρουσιάζει σήμερα το «Εθνος της Κυριακής».

 

Από το 2005 έχει επεκταθεί το πρόγραμμα της ευέλικτης ζώνης στο σύνολο των δημοτικών σχολείων και γυμνασίων.

 

Η ευέλικτη ζώνη διαθεματικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων όπως λέγεται για το Δημοτικό,

ζώνη καινοτόμων δράσεων για το Γυμνάσιο, αφορά θεματικές ενότητες όπως η Ολυμπιακή Παιδεία, η διαπολιτισμική εκπαίδευση,

η Αγωγή Υγείας, τα εικαστικά, η τοπική Ιστορία και πολλά άλλα θέματα, τα οποία δεν έχουν τη μορφή τυπικής διδασκαλίας και δεν βαθμολογούνται οι μαθητές

. Ο δάσκαλος επιλέγει ένα θέμα κάθε φορά και το συζητά με τα παιδιά,

ανοίγοντάς τους ορίζοντες και πέραν των Μαθηματικών και της Γλώσσας.

 

 

Πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13098&subid=2&tag=8777&pubid=1830787

 

 

Ελπίζω σιγά σιγά να βγει από την ευέλικτη ζώνη και να μπει ως κανονικό μάθημα......

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλο φαίνεται, εγω όμως είμαι πολύ επιφυλακτική για το αν θα επιλεγούν τα κατάλληλα άτομα για να διδάξουν αυτα τα βιβλια στα παιδια μας..

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι η ευέλικτη ζώνη στο δημοτικό

Η ευέλικτη ζώνη είναι μια «ελεύθερη» χωρίς βαθμούς και τιμωρίες για τους μαθητές, επιλογή μαθημάτων, που σχετίζονται με τον σύγχρονο κόσμο και τις καθημερινές παραστάσεις που έχουν τα παιδιά.

 

Πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13098&subid=2&tag=8777&pubid=1830787

 

Τι εννοεί ο ποιητής με αυτό????

 

(με τα υπόλοιπα θα ασχοληθώ όταν έρθει η ώρα... :roll: )

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχει βρει κανείς ή γνωρίζει τι πρέπει να λέμε και σε ποια ηλικία;

 

Εμένα που είναι 8 τι να του πω; Με ποιόν τρόπο κατάλαβα λίγο πολύ από τα παραπάνω...

 

Υπάρχει κανένα κείμενο να του διαβάσω;

πᾶν μέτρον ἄριστον

Link to comment
Share on other sites

Καλο φαίνεται, εγω όμως είμαι πολύ επιφυλακτική για το αν θα επιλεγούν τα κατάλληλα άτομα για να διδάξουν αυτα τα βιβλια στα παιδια μας..

 

Είμαι κι εγώ αρκετά επιφυλακτική σχετικά με τα άτομα που θα μεταδώσουν αποτελεσματικά το ορθό μήνυμα.

Εδώ στην Παιδαγωγική δε διδάσκονται πώς να αναγνωρίσουν τα σημάδια της δυσλεξίας και μένει στη φιλότιμη πρωτοβουλία του κάθε απόφοιτου που διορίζεται ως δάσκαλος να συμμετάσχει σε αντίστοιχα σεμινάρια... πώς θα τα καταφέρουν άραγε και σε αυτό το θέμα... ;

 

Μου φέρνει στο νου αυτό που λέμε... δύο βήματα μπροστά, ένα βήμα πίσω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τι είναι η ευέλικτη ζώνη στο δημοτικό

Η ευέλικτη ζώνη είναι μια «ελεύθερη» χωρίς βαθμούς και τιμωρίες για τους μαθητές, επιλογή μαθημάτων, που σχετίζονται με τον σύγχρονο κόσμο και τις καθημερινές παραστάσεις που έχουν τα παιδιά.

 

Πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13098&subid=2&tag=8777&pubid=1830787

 

Τι εννοεί ο ποιητής με αυτό????

 

(με τα υπόλοιπα θα ασχοληθώ όταν έρθει η ώρα... :roll: )

 

Στο δημόσιο πάντως που πήγαινε μέχρι πρόσφατα ο γιος μου, δεν είδα πουθενά σε κανένα πρόγραμμα "ευέλικτη ζώνη"...

Στο ιδιωτικό που πάει τώρα, έχουν ευέλικτη ζώνη.

Link to comment
Share on other sites

Έχει βρει κανείς ή γνωρίζει τι πρέπει να λέμε και σε ποια ηλικία;

 

Εμένα που είναι 8 τι να του πω; Με ποιόν τρόπο κατάλαβα λίγο πολύ από τα παραπάνω...

 

Υπάρχει κανένα κείμενο να του διαβάσω;

 

Υπάρχει αυτό το βιβλίο:

 

"Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο δημοτικό σχολείο με τη μέθοδο Project. Για δασκάλους, γονείς και παιδιά".

Εκδ. Ελληνικά Γράμματα

Συγγραφέας Θεοδωράκη, Αικατερίνη

Συγγραφέας Ιωάννου, Αφροδίτη

 

Δεν το έχω πάρει, αλλά τώρα που το βρήκα, μου φαίνεται ότι θα το αγοράσω να πάρω μια ιδέα κι εγώ ως μαθητευόμενος γονιός ! :)

 

Βρήκα κι αυτό για παιδιά:

"Τι Μπέρδεμα"

Εκδ. Σύγχρονη Εποχή

Συγγραφέας Lopezosa Pilar Migallon

Συγγραφέας Botella Mercedes Palop

Συγγραφέας Candia Caterina Marassi

 

Και πάλι, δεν το έχω πάρει.

Πάντως στα μεγάλα βιβλιοπωλεία έχω δει βιβλία όπως "μαθαίνω το σώμα μου" κατάλληλα για παιδιά του δημοτικού κι άλλα παρόμοια. Κι αυτά θα ήταν ωραία για μια ομαλή εισαγωγή στο πώς λειτουργεί το σώμα μας. Ενα μάλιστα που διάβασε τελικά ο γιος μου μέσα στο βιβλιοπωλείο ενώ εγώ έψαχνα άλλο και δεν το αγοράσαμε (σστ...μην το πείτε πουθενά! :wink:), έδειχνε πώς είναι το σπερματοζωάριο, πώς είναι το μωρό που μεγαλώνει μέσα στη μήτρα, πώς βγαίνει κτλ με ωραίο τρόπο και υλικά.

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι η ευέλικτη ζώνη στο δημοτικό

Η ευέλικτη ζώνη είναι μια «ελεύθερη» χωρίς βαθμούς και τιμωρίες για τους μαθητές, επιλογή μαθημάτων, που σχετίζονται με τον σύγχρονο κόσμο και τις καθημερινές παραστάσεις που έχουν τα παιδιά.

 

Πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13098&subid=2&tag=8777&pubid=1830787

 

Τι εννοεί ο ποιητής με αυτό????

 

(με τα υπόλοιπα θα ασχοληθώ όταν έρθει η ώρα... :roll: )

 

Στο δημόσιο πάντως που πήγαινε μέχρι πρόσφατα ο γιος μου, δεν είδα πουθενά σε κανένα πρόγραμμα "ευέλικτη ζώνη"...

Στο ιδιωτικό που πάει τώρα, έχουν ευέλικτη ζώνη.

:shock::shock: Eμείς απο την αρχή έχουμε Ευέλιστη ζώνη στο πρόγραμμα,απο πέρυσι ενοώ και μιλάω για δημόσιο.

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι η ευέλικτη ζώνη στο δημοτικό

Η ευέλικτη ζώνη είναι μια «ελεύθερη» χωρίς βαθμούς και τιμωρίες για τους μαθητές, επιλογή μαθημάτων, που σχετίζονται με τον σύγχρονο κόσμο και τις καθημερινές παραστάσεις που έχουν τα παιδιά.

 

Πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13098&subid=2&tag=8777&pubid=1830787

 

Τι εννοεί ο ποιητής με αυτό????

 

(με τα υπόλοιπα θα ασχοληθώ όταν έρθει η ώρα... :roll: )

 

Στο δημόσιο πάντως που πήγαινε μέχρι πρόσφατα ο γιος μου, δεν είδα πουθενά σε κανένα πρόγραμμα "ευέλικτη ζώνη"...

Στο ιδιωτικό που πάει τώρα, έχουν ευέλικτη ζώνη.

:shock::shock: Eμείς απο την αρχή έχουμε Ευέλιστη ζώνη στο πρόγραμμα,απο πέρυσι ενοώ και μιλάω για δημόσιο.

 

εμ... τώρα μπορείς να πάρεις μια ιδέα γιατί έβγαλα το γιο μου από το δημόσιο που πήγαινε.

Link to comment
Share on other sites

Belfaccino,απ όσα είδα γαι το πρώην δικό σας....κι εγώ το ίδιο θα έκανα :evil:

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Kι εμεις απ την πρωτη κανονικα ευελικτη ζωη (δεν θυμαμαι περσυ παντως φετος εχουμε 3 ωρες ευελικτη ζωνη,3 ωρες αισθητικη αγωγη,2 ωρες γυμναστικη ,4 ωρες μελετη ,9 ωρες γλωσσα και 4 ωρες μαθηματικα)

Link to comment
Share on other sites

εμεις στο προγραμμα εχουμε ευελικτη ζωνη (Α δημοτικου) 3 ωρες την εβδομαδα,αλλα μας ειπε απο την αρχη η δασκαλα οτι δεν θα κανουν τιποτε αλλο εκεινη την ωρα γιατι δεν προλαβαινουν για τα αλλα μαθηματα,θα χρησιμοποιουν ισως την ωρα της ευελικτης για γλωσσα :roll: και μαλλον αν μεινει χρονος την ανοιξη θα κανουν καποια εργασια...

Link to comment
Share on other sites

H ευελικτη ζωνη ειναι υποχρεωτικη αλλα επειδη οι δασκαλοι ή δεν ειναι ενημερωμενοι ή δεν εχουν διαθεση δε ξερουν να την εκμεταλλευτουν και κανουν οτι δεν προφτασαν να κανουν στις αλλες ωρες.

Εγω εργαζομαι σε ιδιωτικο και αναλογα την ταξη ολοκληρωνουμε και κυκλους στην ευελικτη ζωνη π.χ. στην Δ κανουν λογοτεχνια. Εχουν ενα βιβλιαρακι ωραιο, διαβαζουν κατι ολοι μαζι και μετα κανουν συζητηση, εικαστικα ακομη και δραματοποιηση πανω σε αυτα που διαβασαν. Παιζουν τους ρολους του βιβλιου ή κανουν παιχνιδια πανω στα θεματα του. Ειναι παρα πολυ ενδιαφερον. Επίσης στην Α εχω οργανωσει και κανουμε ενα προγραμμα ψυχοκοινωνικης αναπτυξης. π.χ. αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα, μαθαινουμε τεχνικές για να ελέγχουν τα παιδια το θυμό τους, υποδυονται το ενα το αλλο για να μαθουν να αποφευγουν τους καυγαδες, συζηταμε για τη διαφορετικοτητα,για τη συμπεριφορα απεναντι στα μεγαλυτερα ατομα, στα ζώα ,για τη σημασια του να μην κανουμε τον αλλον να στενοχωριεται. Στη Β κανουμε ενα προγραμμα για το περιβαλλον, τα παιδια εφεραν και φυτεψαν στην αυλη φρουτα και λαχανικα , τα φροντιζουν, μαζευουν φυλλα και ανθη, φτιαχνουν φυτολογια, μαθαινουν για την υγιεινη διατροφή.

Στη Γ πήραμε ενα προγραμμα απο τις καινοτομες δρασεις που εχει διαφορες δραστηριοτητες. Τη μια ημερα μας ηρθαν και μας εστησαν στην αυλη ενα ολοκληρο προγραμμα οδικης κυκλοφοριας με σηματα του ΚΟΚ και τα λοιπα και μαθαιναν μεσα απο παιχνιδι πως να μετακινουνται με ασφαλεια. Αυτο οπως και αλλα προγραμματα ειναι δωρεαν απο τα γραφεια της πρωτοβαθμιας. Στην αρχη σου στελνουν ενα ενημερωτικο και μπορεις να διαλεξεις αν θελεις να προμηθευτεις υλικο απλα ή να ερθουν απο την πρωτοβαθμια να κανουν αυτοι το προγραμμα.

Ορεξη να υπαρχει και μπορουν να γινουν πολλα ωραι πραγματα στις ωρες της ευελικτης ζωνης ομως δυστυχως δεν ξερουν να τη χρησιμοποιησουν σε καποια σχολεια ή καποιοι εκαπιδευτικοι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που πρόκειται να μπει στα

δημοτικά σχολεία «αφορίζει» ομάδα ιερέων.Σε επιστολή που έστειλαν στη

Διαρκή Ιερά Σύνοδο, οι ιερείς υποστηρίζουν

μεταξύ άλλων ότι «είναι κατορθωτή η εγκράτεια και η καθαρότητα μέχρι

του γάμου και ή διά βίου παρθενική ζωή», πως τα παιδιά του δημοτικού δεν

έχουν υπευθυνότητα για να προφυλαχθούν από σεξουαλικώς μεταδιδόμενα

νοσήματα και το ΑΙDS. Και ζητούν από τη σύνοδο να μεταφέρει τις

διαφωνίες τους στο Υπουργείο Παιδείας.

Οι ιερείς υποστηρίζουν ότι «σύμφωνα με τη μακρά θεανθρώπινη παράδοση

του ελληνικού έθνους μας δεν χρειάστηκε ποτέ τέτοιο μάθημα να εισαχθεί

στα σχολεία μας».

 

Μέχρι στιγμής το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ανακοινώσει επισήμως την

ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο δημοτικό από την επόμενη

χρονιά. Ωστόσο, ο υπουργός κ. Α. Σπηλιωτόπουλος είχε δηλώσει ότι είναι

ένα θέμα που πρέπει να προωθηθεί.

 

 

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο το οποίο φέρει την υπογραφή του

αρχομανδρίτη Σαράντη Σαράντου:για να το διαβάσετε πατήστε εδώ:

Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος

 

πηγή http://www.zougla.gr/index1.html

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

Οι ιερείς υποστηρίζουν ότι «σύμφωνα με τη μακρά θεανθρώπινη παράδοση

του ελληνικού έθνους μας δεν χρειάστηκε ποτέ τέτοιο μάθημα να εισαχθεί

στα σχολεία μας».

 

Και πάλι η εκκλησία στέκεται δίπλα στον Ελληνικό λαό και αντιμετωπίζουν μαζί τα προβλήματα της σύγχρονης εποχής...

Link to comment
Share on other sites

βάζω ένα απόσπασμα από την

Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος

 

 

 

παίτηση τς Νέας ποχς

Ἡ Νέα Ἐποχή ὡς προερχόμενη βασικά ἀπό τή σιωνιστική νοοτροπία

τῶν σταυ*ρω*τῶν τοῦ Θεανθρώπου καί ὄχι μόνο, θέλει νά ἀλλάξει

ὁλόκληρη τή ζωή τοῦ ἀνθρώπου, νά μήν εἶναι λαμπρό κατʼ εἰκόνα

Αὐτοῦ δημιούργημά Του, ἀλλά ἀντίθετο πρός τίς ἀρχετυ*πικές

λειτουργίες του. Ἡ τεχνητή γονιμοποίηση, οἱ προγεννητικοί σκόπιμοι

ἔλεγχοι μέ διακοπή τῆς κύησης ἐάν οἱ μετρήσεις ὑπο*ψια*σθοῦν

ἄρρωστο ἔμβρυο, ἡ θέσπιση τοῦ ἐγκεφαλικοῦ θανάτου ὡς

τετελεσμένου θανάτου, οἱ μεταμοσχεύσεις ἀκόμα καί ἀπό ἐγκεφαλικά

νεκρό δότη καί ὄχι μόνο, ἡ σεξουαλική ἀπελευθέρωση ἀπό τῆς

πρώιμης ἐφηβικῆς ἡλικίας, ἀποτελοῦν τά νεοεποχίτικα χαρακτηριστικά

τοῦ νέου, κατά Νέα Ἐποχή, ἀνθρώπου. Αὐτό τό νέο μοντέλο ἀν*

θρώπου θέλει νά ἐπιβάλει στήν παγκόσμια κοινότητα, γιά νά πετύχει

τό σχέδιο τῆς Παγκο*σμιοποίησης. Αὐτονόητα μεταλλάσσονται καί

ὅλες οἱ ἀρχές καί οἱ ἀξίες τοῦ παγκοσμιοποιούμενου ἀνθρώπου.

Πρώτη ἀρχή του εἶναι ὁ ἐγωκεντρισμός καί ἡ αὐτοϊκανοποίησή του,

στά ὁποῖα ὁσημέραι δραματικά αὐτοφυλακίζεται. Ἀπʼ ὅλα τά παραπάνω

χαρακτηριστικά εἶναι ἄσχετη ἡ ἐξάπλωση χρήσης καί ἐμπορίας τῶν

ναρκωτικῶν συνδυασμένες μέ τά ψυχοναρκωτικά τηλεοπτικά

προϊόντα καί μέ τά προϊόντα τοῦ internet;

Ἡ «νέα» λογική τῆς Νέας Ἐποχῆς, ἡ ἀντίθετη λογική ἀπό τήν

παραδεδομένη, ἡ ἀντι-λογική πουλάει ἄφθονες καραμέλλες, πού σάν

πρῶτο καί μοναδικό διατροφικό συστατικό τους ἔχουν τό σπά*σιμο τῆς

τάχα παραδοσιακῆς προκατάληψης. Ἡ Νέα Ἐποχή θεωρεῖ τό λαό μας,

τόν Ὀρθόδοξο Ἑλληνικό λαό, ὀπισθοδρομικό καί καθυστερημένο,

κολλημένο σʼ ἕνα ταμποῦ ἀντισεξουαλικό, βάσει τοῦ ὁποίου

ἀπαγορεύεται στούς μικρούς νά ἀσχολοῦνται μέ τά παραπάνω

σεξοθέματα.

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

Βασικό στοιχείο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι η ενημέρωση του παιδιού για το σώμα του και τις λειτουργίες του, καθώς και για την αξία και τη σημασία που έχει να το προστατεύει το ίδιο, αλλά και να αναζητά και τους ενήλικες που θα το βοηθήσουν να το προστατεύσει. Κοινώς με ένα σμπάρο 1582 τρυγόνια, γιατί μιλάμε για βήματα ενάντια στα ναρκωτικά, στον εθισμό στο ίντερνετ, στη παιδική κακοποίηση (σωματική και σεξουαλική). Υποκριτική μου κάνει η στάση της εκκλησίας, πάλι να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας και να αφήσουμε τα ναρκωτικά, τους παιδεραστές και όλα τα δεινά να αλωνίζουν στο όνομα μιας αγνότητας που τελικά δεν τηρείται.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Απαντώντας σε ερώτησεις δημοσιογράφων αναφορικά με τα νέα βιβλία που προωθούνται στο εκπαιδευτικό σύστημα και τις ενστάσεις κληρικών για το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής, ο υπουργός Παιδείας, Άρης Σπηλιωτόπουλος, δήλωσε: «Δεν υπάρχουν αντιδράσεις, αλλά διαφορετικές απόψεις».

 

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Και, προφανώς, υπάρχουν διαφορετικές εκτιμήσεις, διαφορετικές προσεγγίσεις και διαφορετικές απόψεις. Άλλωστε, από την πρώτη στιγμή είπα ότι το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών δεν έχει να κάνει μόνο με τα βιβλία, αλλά και με τα μαθήματα τα οποία πρέπει να μείνουν, να προστεθούν ή να αφαιρεθούν από τα σχολεία. Θα είναι ένα ζήτημα, που πρέπει να συζητηθεί μέσα στα πλαίσια του διαλόγου, που γίνεται, στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εκεί, βεβαίως, ο καθένας θα έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει τα δικά του επιχειρήματα και είμαι βέβαιος ότι στο τέλος θα υπάρχει η απαιτούμενη σύνθεση για όσο το δυνατόν καλύτερα και πιο κοντά στις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, αλλά και των ίδιων των παιδιών, προγράμματα σπουδών».

http://www.tvxs.gr/v13254

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...