Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ


Recommended Posts

ανοίγω νέο θέμα με αφορμή το δημοτικό σχολείο της κόρης μου. Φέτος είναι Γ δημοτικού. Λοιπόν αυτό που με προβληματίζει είναι τελικά εάν τα δημόσια σχολείο έχουν διαφορές και από που προκύπτουν. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το κτιριακό σε αυτό το μήνυμα αλλά η λειτουργία του σχολείου και η αυστηρότητα του. Παραδείγματα έχω αρκετά. Όλοι οι δάσκαλοι του σχολείου και οι ειδικότητες είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί φέτος η καθηγήτρια Αγγλικών την πρώτη μέρα έβαλε 20 λέξεις αντιγραφή και ορθογραφία, η βασική δασκάλα έχει ξεφύγει έχουν τελειώσει πρώτη ενότητα ιστορία και θρησκευτικά γλώσσα τρέχουν σαν ποτάμι μαθηματικά δε θεωρεί ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι ξέρουν την προπαίδεια από Β δημοτικού στο διπλανό τμήμα τα ΙΔΙΑ ΑΚΙΡΒΩΣ δεν είναι θέμα δασκάλας το έχω ψάξει και στην Πρώτη και στην Δευτέρα με αλλά δημόσια σχολεία υπήρχαν τεράστιες διαφορές. Γνωστά μας παιδάκια σε ΑΛΛΑ σχολεία κάνουν τα μισά και το έχω τσεκάρει. Ακόμα και στην μουσική από πέρσι είχαν πεντάγραμμο να μάθουν νότες κλ.π φέτος θα μπουν σε όργανο... δεν έχω παράπονο αλλά εαν με διαβάζει κάποιος εκπαιδευτικός ας μου το ξεκαθαρίσει. Δεν κάνουν όλοι πάνω κάτω τα ίδια? Μήπως είναι υπερβολικά όλα αυτά και στο τέλος τα παίξουν τα μικρά??? Το ξαναλέω δεν είναι μόνο η δασκάλα αλλά όλοι τους.... το τμήμα της κόρης μου κάθε χρόνο έχει αλλές εκπαιδευτικούς (ειδικότητες) και φέτος καινούργια δασκάλα

Επίσης είναι πολύ αυστηρό το σχολείο στο θέμα της πρωινής προσέλευσης... 8,10 κλειδώνει η πόρτα και ανοίγει στο πρώτο διάλειμμα ακούω στα διπλανά σχολεία τελείως διαφορετικά πράγματα....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Θα πώ την εμπειρία μου ως μαθήτρια, πρίν πολλά χρόνια:rolleyes:, γιατί την ίδια απορία με σένα είχε εκφράσει η μητέρα μου και οι γονείς άλλων παιδιών!

Σε συζητήσεις μεταξύ γονέων, έβλεπαν οτι άλλη ύλη είχαν φτάσει οι μισοί και άλλη οι υπόλοιποι, ακομη και στο ίδιο σχολείο, αλλά σε άλλα τμήματα...

Αυτό που τότε τους είχαν πεί είναι οτι παίζει ρόλο η νοοτροπία του δασκάλου, δηλαδή άλλος δάσκολος πάει σιγά σιγά και άλλος "τρέχει" με τη δυνατότητα να μπορέσει προς το τέλος να κάνει επαναλήψεις...

Βέβαια για να μπορέσει ένας δάσκαλος να "τρέξει" χρειάζεται και το μαθητικό υλικό πόυ έχει να μπορεί να ανταπεξέλθει... Δηλαδή όταν οι μαθητές τα καταννοούν πιο εύκολα, τότε μπορείς πιο άνετα να προχωρήσει περαιτέρω, όταν έχει μαθητές που χρειάζονται περισσότερη επανάληψη, τότε θα μείνει περισσότερες μέρες σ'ενα κεφάλαιο, ούτως ώστε να το εμπεδώσουν...

Οπότε προκύπτουν διαφορές ως πρός τη διδακτέα ύλη. Έχει τύχει να κάτσει ένας δάσκαλος και ένα μήνα σ'ενα κεφάλαιο, όταν έβλεπε οτι δε το καταννοούσαν οι μαθητές και να έχει προσπεράσει στη συνέχεια ένα άλλο, επειδή θα το μελετούσαν διεξοδικά στην επόμενη τάξη!

 

Link to comment
Share on other sites

το ξαναλέω δεν είναι μια δασκάλα αλλά όλες και όλοι γιατί έχει και άντρες στο σχολείο. Από που είναι αυτή η γραμμή ??? από την διεύθυνση εκπαίδευσης από το υπουργείο? από τον διευθυντή? πως γίνεται στην ίδια χώρα να κάνει άλλα το ένα σχολείο και άλλα το άλλο?

Link to comment
Share on other sites

Το τί θα διδαχτεί σε κάθε τάξη έρχεται με εγκύκλιο απο το υπουργείο...

ΑΛΛΑ όπως προείπα παραπάνω, ο τρόπος που θα διδαχτεί και ο χρόνος που απαιτείται για τη διδαχή του έγκειται στην ευχέρεια του δασκάλου και στη ποιότητα των μαθητών που διαθέτει!

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...