Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ


Recommended Posts

Καλημέρα,

 

γνωρίζετε τί επιτρέπεται να παίρνουμε κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σε περίπτωση απλού κρυολογήματος? Είμαι στην 17η εβδομάδα και έχω μπουκοματάκι και πονάει ο λαιμός μου!!!Τίποτα παραπάνω μέχρι στιγμής!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα,

 

γνωρίζετε τί επιτρέπεται να παίρνουμε κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σε περίπτωση απλού κρυολογήματος? Είμαι στην 17η εβδομάδα και έχω μπουκοματάκι και πονάει ο λαιμός μου!!!Τίποτα παραπάνω μέχρι στιγμής!!!

 

καλημερα κοριτσι μου περαστικα αρρωστησα και εγω πριν μερες και μαλιστα με 40 πυρετο και ο γιατρος μου μου ειπε πως μπορω να παρω ντεπον αναβραζον

μεχρι 4 το εικοστετραωρο....και οντως με 2 ντεπον ημουν περδικι...ευχομαι περαστικα....

 

"Η Μητέρα είναι ένα πρόσωπο το οποίο, βλέποντας ότι υπάρχουν μόνο τέσσερα κομμάτια πίτας για πέντε άτομα, λέει ότι ποτέ δεν της άρεσε η πίτα"

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

γνωρίζετε τί επιτρέπεται να παίρνουμε κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σε περίπτωση απλού κρυολογήματος? Είμαι στην 17η εβδομάδα και έχω μπουκοματάκι και πονάει ο λαιμός μου!!!Τίποτα παραπάνω μέχρι στιγμής!!!

 

καλημέρα!

νομίζω πως μπορείς να το αντιμετωπίσεις χωρίς φάρμακα. Εγώ τις προάλλες που είχα γερό μπούκωμα και δεν μπορούσα να ανασάνω το βράδυ έβαζα λίγο βιξ κάτω απο την μύτη και για τον λαιμό πολλά ζεστά τσαγάκια με μέλι. Και προλιπτικά καλό ντύσιμο. Σκεπασμένος ο λαιμός και πάντα φανελάκι κάτω απο την μπλούζα. ''Απαγορεύεται'' να είναι εκτεθιμένη η κοιλιά και η μέση στο κρύο.

Περαστικά σου!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.Αφου δεν εχεις πυρετο δεν χρειαζεται να παρεις κατι.Εμενα ο γιατρος μου επιτρεπει για το λαιμο τα strepsils αλλα προτειμω τα halls η απλες καραμελες πιο καλες ειναι και ανοιγουν και την μυτι δοκειμασε τες.Εγω στην αρχη που ειχα αρρωστησει δεν ειχα παρει τιποτα μονο καραμελες για το λαιμο και πυρετο ειχα ανεβασει αλλα λιγο και απλα το παρακολουθουσα να μην ανεβει.Και τωρα εχει κανα 2-3 βδομαδες μου τρεχει η μυτη κτλ και απλα κανω υπομονη!!Αλλα για οτιδηποτε ρωτα πρωτα τον γιατρο σου να μην παρεις κατι αλλο χωρις το οκ του

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έχετε δίκιο και σας ευχαριστώ, αλλά όπως καταλαβαίνετε είναι εκνευριστικό και σπαστικό (sorry που γκρινιάζω!!)...για depon δεν το συζητώ...δεν υπάρχει λόγος..ακόμα!!!!Έλεγα για κανένα ronal κανένα σιροπάκι...κάτι!!!!vicks έβαλα κι εγώ χθες το βράδυ στη μύτη και έκανε δουλειά μέχρι κάποια ώρα!!!Μετά, ξενύχτι...ξανάβαλα αλλά τίποτα...βέβαια μες στον ύπνο μου μου' ρθε φλασιά για το αν επιτρέπεται και τέτοια γιατί προχθές διάβαζα για την βαζελίνη ότι έχει πετρέλαιο και δεν είναι κι ό,τι καλύτερο!!!Τώρα πώς συνδύασα την βαζελίνη με το vicks ένας θεός το ξέρει...ίσως απ' την υφή???Ξέρετε πώς είναι να σκέφτεσαι μες στον ύπνο σου...το προνόμιο αυτό το έχουμε μόνο γυναίκες νομίζω!!!!Θα πάρω και τον γιατρό να δω τί θα πει και θα σας ενημερώσω...φιλιά

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς , πάρε το γιατρό. Εγώ πάντως τις προάλλες είχα φρικτό πονοκέφαλο. Κρατούσα το κεφάλι μου απο τον πόνο. Στάθηκα πολλές φορές πάνω απο το ντεπόν να το κοιτάω αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά να το πάρω. Μόνο σε περίπτωση υψηλού πυρετού είπα στον εαυτό μου...

όσο για τη βαζελίνη όταν στην πρώτη εγκυμοσύνη ρώτησα τον γιατρό για κρέμα για ραγαδες μου είπε βαζελίνη και τα σχετικά του οτι αν είναι να κάνεις θα κάνεις...εγώ δεν έβαλα δεύτερη φορά γιατί λάδωνε τα ρούχα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις φυσικό ορό στη μύτη για να ξεβουλώνει (αυτόν που βάζουμε και στα μωρά) να πίνεις ζεστά και εμένα μου χε κάνει καλό και το παλιό παραδοσιακό μια κατσαρόλα με ζεστό νερό και εισπνοές όταν είχα βήχα (μιλάμε για πολύ βήχα όμως!) Πάντως και εγώ στην εγκυμοσύνη καμιά halls και τίποτα άλλο! (Ευτυχώς δεν αρρώστησα βαριά βέβαια μόνο μπούκωμα και βήχα!)

Το χαμογελό σου μου φτιάχνει τη μέρα!!! Σε λατρεύω μικρέ μου πρίγκιπα!!!:P

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις φυσικό ορό στη μύτη για να ξεβουλώνει (αυτόν που βάζουμε και στα μωρά) να πίνεις ζεστά και εμένα μου χε κάνει καλό και το παλιό παραδοσιακό μια κατσαρόλα με ζεστό νερό και εισπνοές όταν είχα βήχα (μιλάμε για πολύ βήχα όμως!) Πάντως και εγώ στην εγκυμοσύνη καμιά halls και τίποτα άλλο! (Ευτυχώς δεν αρρώστησα βαριά βέβαια μόνο μπούκωμα και βήχα!)

 

σωστός και ο ορός, όπως επίσης αλατόνερο με μια σύριγγα.

όσο για τα ronal , otrivin κλπ ενώ υπάρχουν και παιδικά ο γιατρός ποτέ δεν μου τα συνέστησε για το παιδί. μόνο ορό. Άρα δεν είναι τόσο αθώα. φάρμακα είναι..

Link to comment
Share on other sites

Όντως κορίτσια είναι όπως τα λέτε...αρχικά πήρα τον γιατρό ο οποίος δε με βοήθησε και πολύ(κάτι που με προβληματίζει δε σας κρύβω)!!!! Μου είπε ότι μπορώ και παστίλιες να πάρω και κανένα σιροπάκι, γενικά ό,τι μου συστήσει ο παθολόγος!!!Απ' την μια, έχει δίκιο ότι δηλαδή πρέπει να πάω κανονικά σε παθολόγο να με εξετάσει και να μου συστήσει αγωγή!!!Γιατί μου είπε άλλο σιρόπι παίρνουμε για ξερό βήχα και άλλο για άλλον βήχα(???)....Anyway, έκανα ένα ωραίο μείγμα με αλατόνερο στο σπίτι που και το ρούφηξα απ'την μύτη και έκανα γαργάρες και είμαι πολύ καλύτερα σήμερα...ευχαριστώ..απλώς με έπιασε πανικός χθες!!!Όσο για το ronal, επειδή είχα σπίτι διάβασα τις οδηγίες του κι έλεγε ότι δεν ενδείκνυται για εγκυμοσύνη και γαλουχία γιατί δεν έχουν γίνει αρκετές έρευνες για το αν προκαλεί κάτι ή όχι....άρα, δεν είναι και τόσο ακίνδυνο όντως...μετά θυμήθηκα και το Physiomer!!!Αλλά ο ορός καλή ιδέα, δεν το είχα σκεφτεί!!!Ευχαριστώ κορίτσιακαι καλημέρεςςςςςςςςςς!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτο που σου ειπε για τον βηχα ισχυει,εχει διαφορετικα σιροπια.Αλλα παντως εγω μια φορα που πηγα στον παθολογο επειδη με πονουσε το στομαχι πολυ δεν ηξερε τι να με κανει και εψαχνε τον γυναικολογο.Ενω ο γυναικολογος μου εδεινε τα φαρμακα για ολα ειτε για τα εντερα,ειτε για τα νεφρα,για κρυολογημα κτλ.Ηξερε τι κανει και τι οχι

Link to comment
Share on other sites

καλημερα κοριτσι μου περαστικα αρρωστησα και εγω πριν μερες και μαλιστα με 40 πυρετο και ο γιατρος μου μου ειπε πως μπορω να παρω ντεπον αναβραζον

μεχρι 4 το εικοστετραωρο....και οντως με 2 ντεπον ημουν περδικι...ευχομαι περαστικα....

Περαστικά κοπέλες, η φίλη μου είναι άρρωστη στις 9 εβδομάδες και της έδωσε ο γιατρός μας ντεπόν, νομίζω μέχρι 4 την ημέρα όπως είπε και η jo

ένα τόσο δα ανθρωπάκι με κάνει καλύτερο άνθρωπο, σ'αγαπώ!

Link to comment
Share on other sites

Αντί για ronal (που είναι φάρμακο και δεν νομίζω να θές να το εισπνέει το παιδί)

μπορείς να πάρεις αυτές τις ταινίες που ανοίγουν την μύτη, έβαλα χθες μία αφού είμαι μπουκωμένη και κοιμήθηκα όμορφα.

 

ακριβώς , πάρε το γιατρό. Εγώ πάντως τις προάλλες είχα φρικτό πονοκέφαλο. Κρατούσα το κεφάλι μου απο τον πόνο. Στάθηκα πολλές φορές πάνω απο το ντεπόν να το κοιτάω αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά να το πάρω. Μόνο σε περίπτωση υψηλού πυρετού είπα στον εαυτό μου...

όσο για τη βαζελίνη όταν στην πρώτη εγκυμοσύνη ρώτησα τον γιατρό για κρέμα για ραγαδες μου είπε βαζελίνη και τα σχετικά του οτι αν είναι να κάνεις θα κάνεις...εγώ δεν έβαλα δεύτερη φορά γιατί λάδωνε τα ρούχα.

Ετσι έτυχε και σε μένα. Δεν μου έκανε καρδιά να πάρω χάπια. ΑΝ και ο γιατρός μου είπε προτιμά να μην έχω πονοκέφαλο γιατί εκκρίνονται άλλες ορμόνες προτιμώ να εκκρίνω ορμόνες από τη φύση μου παρά να πιω ντεπόν παρα φύσιν.

Για τις ραγάδες δεν κατάλαβα, σου είπε δεν κάνουν τίποτε οι κρέμες ή είπε κάνουν αλλά επέλεξες να μη βάλεις? Ψάχνομαι για κρέμα αγνή ..

ένα τόσο δα ανθρωπάκι με κάνει καλύτερο άνθρωπο, σ'αγαπώ!

Link to comment
Share on other sites

Αντί για ronal (που είναι φάρμακο και δεν νομίζω να θές να το εισπνέει το παιδί)

μπορείς να πάρεις αυτές τις ταινίες που ανοίγουν την μύτη, έβαλα χθες μία αφού είμαι μπουκωμένη και κοιμήθηκα όμορφα.

 

 

 

Για τις ραγάδες δεν κατάλαβα, σου είπε δεν κάνουν τίποτε οι κρέμες ή είπε κάνουν αλλά επέλεξες να μη βάλεις? Ψάχνομαι για κρέμα αγνή ..

 

για τις ραγάδες μου είπε οτι αν το δέρμα σου είναι να κάνει ραγάδες θα κάνει ότι και να βάλεις. Μάλλον έχει να κάνει με την ελαστικότητα και δεν ξέρω τι άλλο. Παρόλα αυτά όμως μια ενυδάτωση χρειάζεται γιατί καταλαβαίνεις ένα τράβηγμα και φαγούρα . Η βαζελίνη κάνει την καλύτερη ενυδάτωση και οφελεί κάπως και την ελαστικότητα του δέρματος. Εγώ το πρωί έβαζα μια ενυδατική σώματος και το βράδυ μια ειδική για ραγάδες του κορρέ. Δεν έκανα και δεν ξέρω τί θα γινόταν αν δεν έβαζα κρέμα. Πάντως στο φόρουμ απο συζητήσεις διαπίστωσα πως κοπέλες που χρησιμοποιούσαν το ίδιο προιόν άλλες κάνανε και άλλες όχι.

Link to comment
Share on other sites

για τις ραγάδες μου είπε οτι αν το δέρμα σου είναι να κάνει ραγάδες θα κάνει ότι και να βάλεις. Μάλλον έχει να κάνει με την ελαστικότητα και δεν ξέρω τι άλλο. Παρόλα αυτά όμως μια ενυδάτωση χρειάζεται γιατί καταλαβαίνεις ένα τράβηγμα και φαγούρα .
Κατάλαβα, σε ευχαριστώ πολύ, εκείνη την ώρα μου έπεφτε το ιντερνετ και σκέφτηκα ότι δεν θα δείς το μήνυμα :-)

Το ίδιο πιστεύω κι γω με το γιατρό σου, έχω ήδη ραγάδες και ποτέ δεν ήμουν φαν των κρεμών, παρόλαυτα πιστεύω δεν κάνουν τίποτε, τις παίρνω και δεν τις βάζω :shock:. Βάζω τη bepanthol που την είχα και προ κύησης, όποτε θυμηθώ, και δεν με τραβάει καθόλου το δέρμα με το κρύο.

ένα τόσο δα ανθρωπάκι με κάνει καλύτερο άνθρωπο, σ'αγαπώ!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κατάλαβα, σε ευχαριστώ πολύ, εκείνη την ώρα μου έπεφτε το ιντερνετ και σκέφτηκα ότι δεν θα δείς το μήνυμα :-)

Το ίδιο πιστεύω κι γω με το γιατρό σου, έχω ήδη ραγάδες και ποτέ δεν ήμουν φαν των κρεμών, παρόλαυτα πιστεύω δεν κάνουν τίποτε, τις παίρνω και δεν τις βάζω :shock:. Βάζω τη bepanthol που την είχα και προ κύησης, όποτε θυμηθώ, και δεν με τραβάει καθόλου το δέρμα με το κρύο.

 

η κοιλίτσα σε κανένα δίμηνο - τρίμηνο θα σε τραβάει...μια ενυδατοσούλα θα τη χρειαστείς γιατί αλλιώς θα βλέπεις νυχιες πάνω απο το ξύσιμο.

κοίτα και εγώ είχα παλιές ραγάδες απο την εφηβεία , απο το ύψος μάλλον,στους γοφούς και στα πλαινά και ήμουν σίγουρη ότι αφού το δέρμα μου έχει τάση να κάνει δεν τη γλιτώσω στην εγκυμοσύνη, κι όμως δεν απέκτησα ούτε μια καινούρια:mrgreen::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

η κοιλίτσα σε κανένα δίμηνο - τρίμηνο θα σε τραβάει...μια ενυδατοσούλα θα τη χρειαστείς γιατί αλλιώς θα βλέπεις νυχιες πάνω απο το ξύσιμο.

κοίτα και εγώ είχα παλιές ραγάδες απο την εφηβεία , απο το ύψος μάλλον,στους γοφούς και στα πλαινά και ήμουν σίγουρη ότι αφού το δέρμα μου έχει τάση να κάνει δεν τη γλιτώσω στην εγκυμοσύνη, κι όμως δεν απέκτησα ούτε μια καινούρια:mrgreen::rolleyes:

Κατάλαβα! Θα πέσει ξύσιμο :lol: Δυστηχώς έχω παντού ραγάδες, στήθος, κοιλιά, μέση, μπράτσα. Πάλι καλά γλίτωσαν τα μπούτια :lol:

ένα τόσο δα ανθρωπάκι με κάνει καλύτερο άνθρωπο, σ'αγαπώ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...