Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Στις 28-4 αγοράσαμε απο μεγάλη αλυσίδα σουπερ μαρκετ ενα κλιματιστικό,καθώς είχαν για 3 μέρες όλα τους τα κλιματιστικά -30%.

Ειχαν κι αυτό που μας άρεσε και τι πήραμε.Δεν το είχαν ετοιμοπαράδοτο,αλλά μας είπε ο πωλητής οτι υπάρχουν 5 κομμάτια στην αποθήκη και θα το είχαμε σε 3 μέρες.Απο τότε περάσαν δύο βδομάδες και άφαντοι...Σήμερα τους πήραμε τηλέφωνο και μας είπε οτι έχει εξαντληθει το συγκεκριμένο μοντέλο, οτι ψάχνει να το βρεί σε άλλα καταστήματα κι οτι η εταιρεια δεν το βγάζει πια.

Ειπε επισης να περιμένουμε μέχρι την Παρασκευή και αν δεν το βρει ή να ακυρώσουμε την παραγγελία, ή να πάρουμε κάτι άλλο στα ίδια χρήματα.

Και ρωτάω τώρα εγώ..πως γίνεται να ακυρωθεί η παραγγελία εφόσον έχει πληρωθεί μέσω πιστωτικής εδώ και δύο βδομάδες;;

Ξέρει κανείς τι γίνεται σε τετοιες περιπτώσεις;

xceZp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Νομίζω πρέπει να πας πίσω στο κατάστημα να "πάρουν πίσω την συνναλλαγή" αυτοί οι ίδιοι. Δεν ξέρω πως ακριβώς γίνεται αυτό, αλλά νομίζω ότι γίνεται.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απαντηση..θα πάω την Παρασκευή να δω τι κάνανε τελικά..μακαρι να γινεται! Ρωτάω για να είμαι προετοιμασμένη να ξέρω τι να κάνω...αν τυχον μου πουν δεν ακυρώνεται η συναλλαγη και τέτοια,γιατί εγώ δεν έχω καμία απολύτως ευθύνη για όλο αυτό.

xceZp3.png

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι αγορασα ένα πλυντήριο πιάτων μέσω πιστωτικής...ενώ μου είχαν πει ότι θα το είχα σε 3-4 μέρες, έπειτα από 3 εβδομάδες τους πήρα ΕΓΩ τηλ και μου ανακοίνωσαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έβγαινε τελικά πια και ότι έπρεπε να επιλέξω ένα αλλο μοντέλο...στο χρώμα όμως που το ήθελα έπρεπε να δώσω άλλα 200 ευρώ μιας και τα μοντέλα που είχαν ήταν περιορισμένα...(η γελοιότητα ήταν ότι όταν διαμαρτυρήθηκα ο υπάλληλος ξέρετε τι μου απάντησε; να επιλέξω λέει ένα άλλο προιόν μα το πλυντήριο πιάτων δεν είναι και τόσο χρήσιμο...).Τέλοσπάντων, μου είπαν ότι επειδή η συναλλαγή ήταν μέσω πιστωτικής δε γινόταν να ακυρωθεί...δεν ξέρω αν ισχύει αλλά δεν το πολυέψαξα γιατί χρειαζόμουν και άλλα πράγματα και έτσι κάλυψα το ποσό...τι να πω...

wy4Sp3.png ek7Sp3.png
Link to comment
Share on other sites

φυσικα και μπορει να ακυρωθει η συναλλαγη!ακομα και με καρτα!τα μηχανηματα των πιστωτικων καρτων εχουν στο μενου τους 2 επιλογες,ακυρωση η επιστροφη!δεν εισαι υποχρεωμενη να παρεις κατι με τα ιδια χρηματα η παραπανω.

 

αυτο ειναι νομος για ολα τα καταστηματα αλλο που στην ελλαδα κυριως ξενες εταιρειες το κανουν οπως zara,berscha,h and m.

 

υ.γ ακριβως το ιδιο μας συνεβη στο media market και 2 εβδομαδες μετα μας ακυρωσαν την συναλλαγη που ειχε γινει με καρτα.

Kht7p2.png

 

3iVPp3.png

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σίγουρα γίνεται ακύρωση της συναλλάγης έχω αγοράσει αεροπορικά εισητήρια και τελικά αποφάσισαμε να πάμε με καράβι και φυσικά μου ακύρωσαν την συναλλαγή και φάνηκε κανονικά στην κάρτα μου.:wink:

Link to comment
Share on other sites

θα πας σημερα στο καταστημα με τη καρτα σου και θα ζητησεις επιστροφη χρηματων μεσω αυτης.

η διαδικασια ειναι σου περνανε τη καρτα απο το μηχανημα και το παραστατικο που βγαινει αναγραφει επιστροφη.

αν δεν σε εξυπηρητησουν σημερα δε θα δωσεις αλλη ευκαιρια και δεν θα ξανασχοληθεις με το καταστημα,θα παρεις τηλ στη τραπεζα που ανηκει η καρτα σου και θα κανεις αμφισβητηση συναλλαγης γιατι δεν παραδοθηκε το εμπορευμα.

η τραπεζα πλεον θα διεκδικησει τα χρηματα σου τα οποια θα επιστραφουν στη καρτα σου στη καλυτερη σε 2 μηνες.αναλογα τη τραπεζα που ειναι.

στειλε μου πμ αν δεν καταλαβες κατι

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και μπορούν να ακυρώσουν τη συναλλαγή , ακόμη κι αν δεν πας στο κατάστημα. Έχει τύχει να παραγγείλω μία τηλεόραση μέσω internet, λόγω απεργιών των φορτηγατζήδων πέρασαν 2 εβδομάδες και δεν την παρέλαβα, αποφάσισα να την ακυρώσω , τηλεφώνησα στο κατάστημα και μου έκαναν επιστροφή συναλλαγής στην πιστωτική μου. Βέβαια , ο λογαριασμός της κάρτας είχε ήδη εκδοθεί και φαινόταν η χρέωση μόνο όταν τον παρέλαβα.

Αμέσως τηλεφώνησα στην τράπεζα όπου μου επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει επιστροφή συναλλαγής από τη συγκεκριμένη εταιρία και τελικά πλήρωσα το λογαριασμό έχοντας αφαιρέσει τη συγκεκριμένη συναλλαγή.

Σε κάθε περίπτωση , έχω υπόψιν σου ότι από τη στιγμή που λαμβάνεις το λογαριασμό της πιστωτικής έχεις περιθώριο νομίζω 20 ημέρες να αμφισβητήσεις τις συναλλαγές που περιλαμβάνει με ένα τηλεφώνημα στην τράπεζα, έχουν διαδικασία να μην απαιτούν τις αμφισβητούμενες συναλλαγές, μέχρι να ξεκαθαριστεί το θέμα.

 

ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ...ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΖΩ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ....Σ'ΑΓΑΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα. πληροφοριακα, η συναλλαγη μεσω οπιστωτικης ακυρωνεται ο κοσμος να ερθει τουμπα! α κυ ρω νε ται! κ στο ψιλικατζιδικο κ στο μπακαλι κ οπου θες, εφοσον υπαρχει σοβαρος λογος. η διαδικασια ειναι αυτη που σου περιεγραψε το τιγρακι. με την πιστωτικη σου θα πας στο καταστημα κ αν αρνηθουν ενημερωνεις αμεσα την τραπεζα.

 

ενα φεγγαρι ημουν στην μοργκαν στην κηφισια κ ειχε ερθει η συζυγος που χωριζε με τον συζυγο. εκει να δεις πανηγυρι! εφερε πισω ολα τα ρουχα ο χασμπανος, κ εγινε ακυρωση συναλλαγης.

λογικα... οτι σπερνεις, θεριζεις.

εγω.... το προωθησα οσο μπορουσα!

Link to comment
Share on other sites

ενα φεγγαρι ημουν στην μοργκαν στην κηφισια κ ειχε ερθει η συζυγος που χωριζε με τον συζυγο. εκει να δεις πανηγυρι! εφερε πισω ολα τα ρουχα ο χασμπανος, κ εγινε ακυρωση συναλλαγης.

 

:lol::lol::lol:

 

αλλα μην αφησεις να περασουν πολλες μερες ,γιατι οι τραπεζες κινουνται μεσω συγκεκριμενων χρονικων περιθωριων και αν περασει αυτο το χρονικο διαστημα δεν θα μπορουν ουτε αυτυες να κανουν κατι.οποτε θα πρεπει να κινηθεις αμεσα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εγω δουλευω σε μεγαλη αλυσιδα καταστηματων και εχω να σου πω οτι μπορει να γινει επιστροφη του ποσου στην καρτα σου...μαλιστα αν εχουν περασει πολλες μερες,η τραπεζα σε χρεωνει μεν ,αλλα στον επομενο λογαριασμο θα σου εχει κανει πιστωση του λογαριασμου σου.

Link to comment
Share on other sites

Τα μηχανάκια που περνάνε τις πιστωτικές κάρτες έχουν πάνω επιλογή "refund". Και μπορεί το κατάστημα ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ στιγμή, ακόμα και 3 μήνες μετά να σου κάνει επιστροφή χρημάτων. Με τη διαδικασία αυτή τα χρήματα προστίθενται στην κάρτα σου (αντίθετα δλδ με όταν αγοράζεις κάτι όπου τα χρήματα αφαιρούνται από'σένα).

 

Μην τολμήσει να σου πει κανένας "δεν γίνεται και να πάρεις άλλα πράγματα" ή "δεν μπορούμε να το κάνουμε και να πας στην τράπεζα"!!!!!!!!!!! Αυτοί θα το κάνουν από εκεί, στο μηχανάκι τους.;)

Link to comment
Share on other sites

Δουλέυω σε ξενοδοχείο και επιστροφές και ακυρώσεις γίνονται. η επιστροφή σαν συναλλαγή πρέπει να γίνει την ίδια μέρα πριν σταλεί το "πακέτο" στην τράπεζα στο τέλος της ημέρας. Αν περάσει η μέρα τότε γίνεται ακύρωση συναλλαγής. Η επιστροφή δεν φαίνεται στον λογαριασμό της κάρτας που λαμβάνουμε ενώ η ακύρωση φαίνεται.

 

Σχετικά με την αμφισβήτηση της συναλλαγής, από την στιγμή που έχει υπογράψει το απόκομα από το μηχανάκι της κάρτας "αποδέχομαι την συναλλαγή" δεν μπορέι να την αμφισβητήσει μετά. Τουλάχιστον σ'εμάς έτσι γίνεται. Τώρα αφού δεν έχει λάβει το προϊόν μπορεί και να ισχύει κάτι διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...