Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Συγχωνεύσεις σχολείων???


Recommended Posts

Μήπως έχετε ακούσει ότι έχουν προγραματιστεί συγχωνεύσεις σχολείων??

Το παιδί μου θα πάει α δημοτικού το Σεπτέμβριο και σκέφτομαι να πάμε σε δημόσιο σχολείο. Όμως έξω από μερικά σχολεία βλέπω πανό με συνθήματα που αναφέρουν συγχωνεύσεις σχολείων και δεν καταλαβαίνω τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

οπως εννοθηκαν δημοι, θα εννοθούν και σχολεια

δεν ξερω πια και πόσα;

ισως σε καποιο site να βρεις...

 

το θεμα ειναι... θα "μεγαλωσουν" τα τμηματα και θα απολυθούν δασκαλοι-καθηγητες.

ωραιο; δε νομίζω...

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

'Οταν κλείνει ένα σχολείο, ανοίγει μια φυλακή...

 

Η υπουργός μας φαίνεται δεν το ξέρει αυτό, και προτιμά ελέω "οικονομίας" να στερήσει από παιδιά το σχολείο της γειτονιάς και του χωριού τους (χωρίς βέβαια να φροντίσει παράλληλα και για την ασφαλή μεταφορά τους στα σχολέια, και αυτό για λόγους "οικονομίας").

 

Όταν όμως τα παιδιά στα τμήματα θα είναι 30 (παντού), όταν οι εκπαιδευτικοί δεν θα μπορούν αντικειμενικά να κάνουν μάθημα, όταν η σχολική διαρροή (τα παιδιά που παρατάνε στο σχολείο) θα αυξηθούν, τότε θα κάνουμε έρευνες για να βρούμε τα αίτια του προβλήματος.....

Link to comment
Share on other sites

Σε μια λίστα που ειδα με τα σχολεία που είναι στο πρόγραμμα να πάνε προς συγχώνευση, δεν είδα πουθενά να περιλαμβάνονται σχολεία της Αττικής. Πάντως μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους τοπικούς συλλόγους των δασκάλων γιατί αυτοι θα ξέρουν ποια σχολεία ειναι προς συγχώνευση.

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το καλύτερο ήταν που η υφυπουργός παιδείας υποστήριζε σε λόγο της ότι είναι προς όφελος των μαθητών με βάση έρευνες :shock::shock::shock::shock: το να μετακινούνται από τη μικρή ομάδα στην μεγάλη!!!! Κάτι που ακόμα κ οι άνθρωποι χωρίς γνώσεις παιδαγωγικής αλλά με στοιχειώδη νοημοσύνη ξέρουν πως είναι τεράστιο ψέμα... Δηλαδή τι άλλο θα προσπαθήσουν να αποδείξουν προκειμένου να μας πείσουν για τα "αγαθά" τους κίνητρα; :mad::rolleyes::evil: Είναι δυνατόν να είναι προς όφελος των παιδιών να μετακινούνται από ολιγομελή τμήματα σε τριαντάρια; Φανταστείτε τι κάνουν με άλλα ζητήματα που δεν βγάζουν μάτι....

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο... Λείπω από το σχολείο πάνω από ένα χρόνο λόγω εγκυμοσύνης-γέννας και πολύ φοβάμαι πως όταν επιστρέψω οι συνθήκες θα είναι πολύ πιο δύσκολες... Ας μπει η υφυπουργός σε μια τάξη με 30 παιδιά να κάνει μάθημα αν μπορεί... Που θα μας πει κιόλας πως είναι για το καλό των παιδιών... Δεν ντρέπονται λίγο...

 

 

Link to comment
Share on other sites

αυτο βρηκαν να περικοψουν? τοσοι αχρηστοι οργανισμοι του δημοσιου που υπαρχουν μονο για βολευονται οι διαφοροι, δεν πειραζουν? καταργησαν κανεναν απο αυτους?

 

βεβαια αν μιλαμε για σχολεια των 1-2 ή 3 μαθητων στην ταξη, τοτε ναι ειναι προς οφελος των μαθητων να ανηκουν σε μια πιο διευρυμενη ομαδα.

Link to comment
Share on other sites

Σαφως και υπάρχουν περιπτωσεις σχολείων που έπρεπε να έχουν συγχωνευθει εδω και χρόνια και αυτες οι περιπτώσεις είναι γνωστές σε κάθε περιοχή. Δεν μιλάμε όμως γι αυτες τις λίγες περιπτώσεις. Στην Κορινθία που δουλεύω προτείνεται να συγχωνευθούν 2 ΕΠΑΛ τα οποία πραγματικά καλύπτουν 2 διαφορετικές πολεις (οι οποίες αντίστοιχα καλύπτουν και ένα κάρο χωριά). Συγκεκριμένα προτείνεται η συγχωνευση του ΕΠΑΛ Κιάτου με αυτο του Ξυλοκάστρου. Σαφως και δεν ειναι δίπλα αυτες οι πόλεις!

Οσο για το μάθημα σε 30αρια? Αφήστε τα! Εγω ειχα φέτος 2 τμηματα της Α δημοτικου το ένα με 27 και το άλλο με 28 παιδιά. ΧΑΜΟΣ!

Κατ αρχας ίσα που χώραγαν τα παιδιά στην τάξη. Μα ναμην χωράς να φτάσεις στην βιβλιοθήκη στο πίσω μέρος της τάξης;

Τραγική κατάσταση!

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω καταλαβει.. Θα γινουν συγχωνευσεις σε σχολεια με λιγους μαθητες ή οχι?

Δηλαδη υπαρχει περιπτωση τα παιδια να γυρισουν σε βαρδιες?

Θα μας τρελανουν?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν εχω καταλαβει.. Θα γινουν συγχωνευσεις σε σχολεια με λιγους μαθητες ή οχι?

Δηλαδη υπαρχει περιπτωση τα παιδια να γυρισουν σε βαρδιες?

Θα μας τρελανουν?

 

Δεν εχει υπονοηθει κάτι για βάρδιες, "απλά" θα είναι περισσότερα τα παιδιά σε κάθε τμήμα :shock:

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λέτε, πραγματικά θα γίνουν συγχωνεύσεις ήδη μεγάλων σχολείων με τμήματα ήδη μεγάλου αριθμού μαθητών!!! Πως μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο ??? Νομιμοποιούνται να το κάνουν??

Στην αρχή της χρονιάς άκουσα την υπουργό να καυχιέται ότι κατάφεραν φέτος να μειώσουν τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα μέχρι 27 (ποιός από τους 27 να πρωτο-μάθει κάτι και σε ποιόν από τους 27 να πρωτο-διδάξει αυτός ο δάσκαλος!!), και τώρα τα κάνουν ακόμα μεγαλύτερα??

Οι δάσκαλοι τι κάνουν γι'αυτό, συμφωνούν ή αλλιώς πως αντιδρού και πότε???

Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε για να μην γίνει αυτό???

Τα πράγματα είναι ήδη χάλια στα δημόσια σχολεία και δεν πρέπει να δεχθούμε να γίνουν ακόμα χειρότερα γιατί με αυτό τον τρόπο μας κατευθύνουν προς την ιδιωτική εκπαίδευση.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λέτε, πραγματικά θα γίνουν συγχωνεύσεις ήδη μεγάλων σχολείων με τμήματα ήδη μεγάλου αριθμού μαθητών!!! Πως μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο ??? Νομιμοποιούνται να το κάνουν??

Στην αρχή της χρονιάς άκουσα την υπουργό να καυχιέται ότι κατάφεραν φέτος να μειώσουν τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα μέχρι 27 (ποιός από τους 27 να πρωτο-μάθει κάτι και σε ποιόν από τους 27 να πρωτο-διδάξει αυτός ο δάσκαλος!!), και τώρα τα κάνουν ακόμα μεγαλύτερα??

Οι δάσκαλοι τι κάνουν γι'αυτό, συμφωνούν ή αλλιώς πως αντιδρού και πότε???

Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε για να μην γίνει αυτό???

Τα πράγματα είναι ήδη χάλια στα δημόσια σχολεία και δεν πρέπει να δεχθούμε να γίνουν ακόμα χειρότερα γιατί με αυτό τον τρόπο μας κατευθύνουν προς την ιδιωτική εκπαίδευση.

 

27; Πάλι καλά αν είναι 27 παιδιά στην τάξη! Στα επρισσότερα σχολέια ήταν 30...

Θα μου πεις για 3 παιδιά; Ναι για 3 παιδιά! Και ένα παιδί κάνει τη διαφορά!

Αν θέλουν αυτοί, λοιπόν, να μιλήσουν για έρευνες, θα μιλήσω και γω. Παγκόσμιες έρευνες έχουν δείξει ότι η τάξη πρέπει να έχει 12-15 παιδιά για να λειτουργήσει σωστά και να κάνει ο δάσκαλος σωστό μάθημα! Αλλιώς, έχεις έναν άνθρωπο που απλά παραδίδει την ύλη του βιβλίου!

Τώρα, τι γίνεται από τους εκπαιδευτικούς; Έχουν γίνει πολλές διαμαρτυρίες, έχουν σταλέι πολλές επιστολές στο υπουργείο. Την άλλη εβδομάδα υπάρχει απεργία, που στα αιτήματα της είναι και η μη-συγχώνευση των σχολέιων. Αυτό δεν πρόκειται να το ακούσετε από την τηλεόραση, είμαι σίγουρη. Θα ακουστεί μόνο ότι οι εκπαιδευτικοί απεργούν για οικονομικά τους αιτήματα, όπως γίνεται πάντα άλλωστε!!!!!

Τι μπορείτε εσείς ως γονέις να κάνετε; Να σταθείτε δίπλα στους δασκάλους των παιδιών σας και να αγωνιστείτε μαζί τους για δημόσια, δωρεάν παιδεία για όλους και σε τάξεις με λίγα παιδιά!

 

Ελπίζω να σας έχουμε μαζί μας!

 

Υ.Γ. Στη δική μου περιοχή υπάρχουν πολλά χωριά σε βουνά, με σχολέια με λίγα παιδιά. Θέλουν να τα κλέισουν όλα και να μετακινούνται τα παιδιά 40 χιλιόμετρα στο κοντινότερο σχολέιο (και άλα 40 για να γυρίσουν)!

Φίλη μου υπηρετεί σε ειδικό σχολέιο νησιού (το μοναδικό στο νησί) και επειδή έχει μόνο 6 παιδιά θέλουν να το κλείσουν, χωρίς να τους ενδιαφέρει πού θα πάνε τα 6 αυτά παιδιά με ειδικές ανάγκες....

Και οι περιπτώσεις είναι πάρα πολλές!!!

Θυσίες στο βωμό της οικονομίας ????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Τι μπορείτε εσείς ως γονέις να κάνετε; Να σταθείτε δίπλα στους δασκάλους των παιδιών σας και να αγωνιστείτε μαζί τους για δημόσια, δωρεάν παιδεία για όλους και σε τάξεις με λίγα παιδιά!

 

Ελπίζω να σας έχουμε μαζί μας!

 

Από το στόμα σου και στων γονέων το ώττα!

Να απεργήσουμε και εμείς οι γονείς. Όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί. Να μην στείλουμε τα παιδιά μας στο σχολείο. Μέχρι να ικανοποιηθούν τα δικά μας αιτήματα. Γιατί πρώτα εμείς οι γονείς βάζουμε "πρώτα τον μαθητή" και κανένας άλλος.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Από το στόμα σου και στων γονέων το ώττα!

Να απεργήσουμε και εμείς οι γονείς. Όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί. Να μην στείλουμε τα παιδιά μας στο σχολείο. Μέχρι να ικανοποιηθούν τα δικά μας αιτήματα. Γιατί πρώτα εμείς οι γονείς βάζουμε "πρώτα τον μαθητή" και κανένας άλλος.

Nαι και μετα για να βγει η υλη θα τα φορτωσουν και θα τρεχουμε στα κεντρα να κανουμε μαθηματα με ειδικες παιδαγωγους λογω μαθησιακων δυσκολιων.

Link to comment
Share on other sites

Nαι και μετα για να βγει η υλη θα τα φορτωσουν και θα τρεχουμε στα κεντρα να κανουμε μαθηματα με ειδικες παιδαγωγους λογω μαθησιακων δυσκολιων.

 

Μην μπερεδεύεις τις μαθησιακές δυσκολίες με τη δυσκολία αφομοίωσης της ύλης!

Το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο!!!!!

 

Επίσης, πάνω στο θέμα.

Πώς νομίζεις ότι μπορεί να αντιμετωπιστεί η κατάσταση με το κλείσιμο των σχολέιων;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην δεν μπερδευω τιποτα.

Πως γινεται και τα περισσοτερα παιδια ειναι με μαθησιακες δυσκολιες? Πως γινεται και τα παιδια εχουν προβληματα? Δεν με απασχολει αν λεγεται δυσκολια αφομιωση της υλης, δυσλεξια ή οτιδηποτε αλλο. Απο την στιγμη που δημιουργουνται προβληματα με τα παιδια, τρεχουμε εμεις στου ειδικους? Τρεχουμε επειδη καποιοι θελουν να κανουν το κεφι τους?

Τελοσπαντων...

Εγω δεν προτεινα να κλεισουν τα σχολεία για κανεναν απολύτως λογο. Δεν συμφωνω γιατι οπως ειπα θα την πληρωσουν τα παιδια μας!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα γίνουν κάποιες συγχωνεύσεις φέτος και πολύ περισσότερες του χρόνου! Έρχονται αλλαγές που δεν μπορούμε ούτε να φανταστούμε! Και το χειρότερο έχουν καταφέρει να σκύβουμε δουλικά και απελπισμένα το κεφάλι, φοβούμενοι τα χειρότερα, και να τα δεχόμαστε όλα!!!

 

Γονείς καταλάβατε τι θα γίνει για τα παιδιά μας; Ποιος αντιδρά; Κανείς!

 

Δεν κινδυνολογώ. Αυτά ακούγονται στους κύκλους των εκπαιδευτικών. Ούτε αυτοί κινδυνολογούν. Ας σταματήσουμε να ρίχνουμε όλες τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς.

 

Εγώ ο γονιός τι ζητώ από την Πολιτεία τόσα χρόνια για τη μόρφωση των παιδιών μου; Τίποτε!

Για τη σύνταξή μου, το μισθό μου, την απόσυρση, την περαίωση...

Για τα παιδιά μας; Τίποτε!

Και δεν δέχομαι τη δικαιολογία"...και τι μπορώ να κάνω!". Ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας.. Εγώ, εσύ... όλοι!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην δεν μπερδευω τιποτα.

Πως γινεται και τα περισσοτερα παιδια ειναι με μαθησιακες δυσκολιες? Πως γινεται και τα παιδια εχουν προβληματα? Δεν με απασχολει αν λεγεται δυσκολια αφομιωση της υλης, δυσλεξια ή οτιδηποτε αλλο. Απο την στιγμη που δημιουργουνται προβληματα με τα παιδια, τρεχουμε εμεις στου ειδικους? Τρεχουμε επειδη καποιοι θελουν να κανουν το κεφι τους?

Τελοσπαντων...

Εγω δεν προτεινα να κλεισουν τα σχολεία για κανεναν απολύτως λογο. Δεν συμφωνω γιατι οπως ειπα θα την πληρωσουν τα παιδια μας!!!!

 

Θα μιλ'ησω προσωπικά, γιατί δεν μπορώ να μιλήσω για όλους τους συναδέλφους μου.

Όχι δεν θέλω να κάνω το κέφι μου όταν κάνω απεργία! Δεν είναι κέφι μου να χάνω 50 ευρώ για κέθε ημέρα απεργίας (χώρια τα δώρα χριστουγέννων, όσα έχει μέινει, και πάσχα)! Όχι δεν κάνω το κέφι μου, όταν δεν θέλω να έχω μια τάξη με 30 παιδιά, γιατί θελώ να κάνω δουλειά και όχι να κοροϊδεύω! Όχι δεν κάνω το κέφι μου,μ όταν διεκδικώ καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης για τα δικά σας παιδιά!

Το κέφι μου θα το έκανα, αν δεν έκανα τίποτα! Αν δεν με ένοιαζε αν θα συγχωνευτούν σχολέια, αν δεν με ένοιαζε αν τα παιδιά των χωριών θα πρέπει να κάνουν 40 χιλιόμετρα για να πάνε στο σχολέιο (και την ίδια στιγμή να σταματά και η δωρεάν τους μετακίνηση), αν δεν με ένοιαζε να μάθει το κάθε παιδί μέσα στην τάξη μου, αν δεν με ένοιαζε που στο σχολέιο δεν έχω υλικά για να δουλέψω και αναγκάζομαι να ζητάω από τους γονείς να μου φέρουν....

Θα έκανα το κέφι μου, αν έλεγα "και τι με νοιάζει εμένα; Εγώ μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει θα πληρώνομαι!"....

Και όμως εμένα με νοιάζει! Θέλω να διδάξω όλα τα παιδιά της τάξης μου και γι' αυτό γυρίζω σπίτι μου κάθε μεσημέρι και δεν μπορώ να πάρω τα πόσια μου. Θέλω νε μην επιβαρύνονται οι γονείς με παραπάνω έξοδα, γι' αυτό και ξοδεύω τα μαλλιοκέφαλα μου κάθε χρόνο για να παίρνω υλικά από την τσέπη μου. Θέλω να μπορούν όλα τα παιδιά να πηγαίνουν στο σχολέιο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kαλα κανετε και διεκδικειτε!!! Δικαιωμα σας.

Ομως το να λετε να κλεισουμε οι γονεις τα σχολεια το θεωρω απαραδεκτο.

Ειστε ή δεν ειστε υποχρεωμενοι να βγαλετε την υλη? Εσεις θα δωσετε 10 φωτοτυπιες για να ειστε ενταξει, τα παιδια μπορουν να τις βγαλουν?

Οχι εκτος εαν ειναι ανω του μετριου!!!!

Λοιπον τα περισσοτερα παιδια δεν ειναι ανω του μετριου και δημιουργουνται προβληματα.

Δεν θα με βρειτε αντιθετη στο δικαιωμα σας για απεργια, για να καλυτερευσετε τις συνθηκες εργασιας σας και τον μισθο σας, αλλα βρειτε τροπο να μην δημιουργησετε περισσοτερα προβληματα στο παιδι μου.

Ειμαι απο τις μαμαδες που τρεχω γιατι εχω ενα παιδι με μαθησιακες δυσκολιες. Που το κρατος μειωσε και τον μισθο του δικου μου συζυγου και που φυσικα μεχρι τωρα δεν μου καλυπτει την ειδικη παιδαγωγο του παιδιου μου.

Ομως δεν ειμαι υπερ του να μπω και να κλεισω ενα σχολειο γιατι απο 16 παιδια που ειναι τωρα στο τμημα του γιου μου, θα γινουν 30.

Ναι θα του δημιουργησουν προβλημα τα 15 παραπανω παιδια αλλα θα του δημιουργησει προβλημα και το να βγαλει την υλη που θεωρουν απαραιτητη (και εδω γελαω) μεσα σε ενα μικρο χρονικο διαστημα.

Επισης ειμαι απο τις τυχερες μαμαδες που η γιος μου αλλα και η κορη μου εχουν δασκαλους με το Δ κεφαλαιο!!!!

Ειδικα ο γιος μου ειναι πολυ τυχερος γιατι η δασκαλα του κατανοει το προβλημα και εναι διπλα του και οχι απεναντι του.

Αλλα μεχρι εδω.

Το να ξεσηκωνουμε τον κοσμο να κλεισει τα σχολεια για τα 15 παραπανω παιδια χωρις να δουμε τι γινεται παρακατω, το λεω και παλι, το θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αχ, μαμάδες! Στρέφουν τον έναν απέναντι στον άλλον!

Δείτε σφαιρικότερα την κατάσταση! Σήμερα αυτό, αύριο το άλλο...

Ερχόμαστε σε αντιπαράθεση και χάνουμε την ουσία...:cry:

Link to comment
Share on other sites

Kαλα κανετε και διεκδικειτε!!! Δικαιωμα σας.

Ομως το να λετε να κλεισουμε οι γονεις τα σχολεια το θεωρω απαραδεκτο.

Ειστε ή δεν ειστε υποχρεωμενοι να βγαλετε την υλη? Εσεις θα δωσετε 10 φωτοτυπιες για να ειστε ενταξει, τα παιδια μπορουν να τις βγαλουν?

Οχι εκτος εαν ειναι ανω του μετριου!!!!

Λοιπον τα περισσοτερα παιδια δεν ειναι ανω του μετριου και δημιουργουνται προβληματα.

Δεν θα με βρειτε αντιθετη στο δικαιωμα σας για απεργια, για να καλυτερευσετε τις συνθηκες εργασιας σας και τον μισθο σας, αλλα βρειτε τροπο να μην δημιουργησετε περισσοτερα προβληματα στο παιδι μου.

Ειμαι απο τις μαμαδες που τρεχω γιατι εχω ενα παιδι με μαθησιακες δυσκολιες. Που το κρατος μειωσε και τον μισθο του δικου μου συζυγου και που φυσικα μεχρι τωρα δεν μου καλυπτει την ειδικη παιδαγωγο του παιδιου μου.

Ομως δεν ειμαι υπερ του να μπω και να κλεισω ενα σχολειο γιατι απο 16 παιδια που ειναι τωρα στο τμημα του γιου μου, θα γινουν 30.

Ναι θα του δημιουργησουν προβλημα τα 15 παραπανω παιδια αλλα θα του δημιουργησει προβλημα και το να βγαλει την υλη που θεωρουν απαραιτητη (και εδω γελαω) μεσα σε ενα μικρο χρονικο διαστημα.

Επισης ειμαι απο τις τυχερες μαμαδες που η γιος μου αλλα και η κορη μου εχουν δασκαλους με το Δ κεφαλαιο!!!!

Ειδικα ο γιος μου ειναι πολυ τυχερος γιατι η δασκαλα του κατανοει το προβλημα και εναι διπλα του και οχι απεναντι του.

Αλλα μεχρι εδω.

Το να ξεσηκωνουμε τον κοσμο να κλεισει τα σχολεια για τα 15 παραπανω παιδια χωρις να δουμε τι γινεται παρακατω, το λεω και παλι, το θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!

 

 

Άποψη σου....

Δεκ΄τη και σεβαστή, αλλά όχι αποδεκτή...

Διαφωνώ κάθετα!

 

'Οπως επίσης, να πω ότι καταλαβαίνω και τους γονείς, και ειδικά τους γονέις των παιδιών με μαθησιακές συσκολιές (άλλωστε αυτή είναι η δουλειά μου)!

 

Τα 15 παραπάνω παιδιά, είναι 15 παραπάνω παιδιά με τα οποιά θα πρέπει αν ασχοληθεί ο δάσκαλος. Έτσι ο δάσκαλος αναγκαστικά θα αφιερώσει λιγότερο χρόνο στο δικό σου παιδί! Απλά μαθηματικά!

 

Και εσύ μπορεί να έχεις την οικονομική δυνατότητα (με πολλές στερήσεις πιθανόν) να προσφύγεις σε ιδιώτες, γαιτί και εδώ το κράτος είναι απών. Πολλοί γονέςι, όμως δεν μπορούν! Εγώ, λοιπόν, παλέυω και γι' αυτούς τους γονέις! Για να έχουν όλα τα παιδιά την παιδεία και την εκπαίδευση που τους αξίζει και που δικαιούνται!

Link to comment
Share on other sites

Οικονομικη δυνατοτητα δεν υπαρχει και το κρατος φυσικα και δεν ειναι διπλα μου.

Τα 15 παραπανω παιδι μπορω να τα παλεψω αλλα το να κλεισει το σχολειο 1 μηνα και βαλε, αυτο δεν μπορω να το παλεψω γιατι το παιδι μου οπως και αλλα παιδια και δυστυχως η πλειοφηψια των παιδιων, δεν θα μπορεσει να βγαλει την υλη και θα χασει και οσα κατεκτησε μεχρι τωρα με τον κοπο του, με τον κοπο της ειδικης παιδαγωγου και με τον κοπο τον δικο μας.

Εαν λοιπον ενας δασκαλος ενδιαφερεται για αυτα τα παιδια δεν θα κλεισει το σχολειο ή μαλλον δεν θα προτρεψει τους γονεις να κλεισουν το σχολειο.

Και να πω κατι ρεαλιστικο? Δυστυχως οτι και να κανουμε, ακομη και αν κλεισουν τα σχολεια μεχρι και το καλοκαιρι, κανεις δεν θα κανει πισω απο τους "μεγαλους". Εχει αποδειχθει αυτο απειρες φορες.

Καντε κατι αλλο. Ζητηστε ενισχυτικη διδασκαλια στα σχολεια. ζητηστε αυτα που δικαιουμαστε και εμεις μαζι σας.

Οχι ομως με το κλεισιμο των σχολειων. Ας βρουμε αλλους τροπους.

Και να πω και κατι ασχετο που συνεβει στο δικο μας σχολειο?

Προχθες παραλιγο να εχουμε τραγωδια. Παραλιγο να σκασει ο λεβητας του σχολειου. Δεν ξερω πως το πηραν χαμπαρι και σωθηκαν τα παιδακια μας.

Και ολα αυτα γιατι? Γιατι υπηρχαν λαμογια που υποτιθεται οτι πηγαιναν να κανουν συντηρηση και καποιοι δεν κατεβαιναν καν εκει που ειναι ο λεβητας να κοιταξουν αν οντως δουλεψαν καποιοι....

Μην χασουμε και το καφεδακι μας... :wink: .

Παρ ολ αυτα μας νοιαζουν τα 30 παιδια μεσα σε μια ταξη (ναι , το θεωρω απαραδεκτο).

Οπως απαραδεκτο θεωρω και το προγραμμα των 800 σχολειων.

Γιατι ναι, υπαρχουν παιδια που μπορουν να παρακολουθησουν ολα τα παραπανω μαθηματα αλλα η πλειοψηφια... δεν.......

Link to comment
Share on other sites

Kαλα κανετε και διεκδικειτε!!! Δικαιωμα σας.

Ομως το να λετε να κλεισουμε οι γονεις τα σχολεια το θεωρω απαραδεκτο.

Ειστε ή δεν ειστε υποχρεωμενοι να βγαλετε την υλη? Εσεις θα δωσετε 10 φωτοτυπιες για να ειστε ενταξει, τα παιδια μπορουν να τις βγαλουν?

Οχι εκτος εαν ειναι ανω του μετριου!!!!

Λοιπον τα περισσοτερα παιδια δεν ειναι ανω του μετριου και δημιουργουνται προβληματα.

Δεν θα με βρειτε αντιθετη στο δικαιωμα σας για απεργια, για να καλυτερευσετε τις συνθηκες εργασιας σας και τον μισθο σας, αλλα βρειτε τροπο να μην δημιουργησετε περισσοτερα προβληματα στο παιδι μου.

Ειμαι απο τις μαμαδες που τρεχω γιατι εχω ενα παιδι με μαθησιακες δυσκολιες. Που το κρατος μειωσε και τον μισθο του δικου μου συζυγου και που φυσικα μεχρι τωρα δεν μου καλυπτει την ειδικη παιδαγωγο του παιδιου μου.

Ομως δεν ειμαι υπερ του να μπω και να κλεισω ενα σχολειο γιατι απο 16 παιδια που ειναι τωρα στο τμημα του γιου μου, θα γινουν 30.

Ναι θα του δημιουργησουν προβλημα τα 15 παραπανω παιδια αλλα θα του δημιουργησει προβλημα και το να βγαλει την υλη που θεωρουν απαραιτητη (και εδω γελαω) μεσα σε ενα μικρο χρονικο διαστημα.

Επισης ειμαι απο τις τυχερες μαμαδες που η γιος μου αλλα και η κορη μου εχουν δασκαλους με το Δ κεφαλαιο!!!!

Ειδικα ο γιος μου ειναι πολυ τυχερος γιατι η δασκαλα του κατανοει το προβλημα και εναι διπλα του και οχι απεναντι του.

Αλλα μεχρι εδω.

Το να ξεσηκωνουμε τον κοσμο να κλεισει τα σχολεια για τα 15 παραπανω παιδια χωρις να δουμε τι γινεται παρακατω, το λεω και παλι, το θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!

 

Μα με αυτή τη στάση αυτό ακριβώς πετυχαίνεις. Δεν βλέπεις παρακάτω. Κοιτάς το δέντρο κ χάνεις το δάσος! Αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό που προσπαθεί να πετύχει η κυβέρνηση έχει να κάνει με το παρακάτω κ με το μέλλον των παιδιών μας τότε τι να πώ! Κ δεν μιλάω μόνο για τις συγχωνεύσεις αλλά κ για πολλά άλλα. Εδώ τα πάντα γκρεμίζονται κ εσύ δίνεις έμφαση στην ύλη; Εδώ πάνε να υποβαθμίσουν τα σχολεία κ τη δημόσια παιδεία όσο δεν πάει η ύλη είναι το πρόβλημα; Αν συμβούν όλα όσα προβλέπονται τότε πίστεψέ με θα έχεις πολύ σοβαρότερα προβλήματα απ' την ύλη.

Δάσκαλοι με Δ κεφαλαίο είναι αυτοί που αγωνίζονται για μια καλύτερη παιδεία κ δίνουν το παράδειγμα κ στη νέα γενιά κ όχι αυτοί που βολεύονται κ περιμένουν από άλλους να βγάλουν το φίδι απ' την τρύπα!

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να λέει κάποιος σε οποιονδήποτε κλάδο ότι ναι είμαι υπέρ του δικαιώματος της απεργίας αρκεί να μην επηρεαστώ εγώ κ το παιδί μου. Οι γονείς θα έπρεπε να ξεσηκώνουν πρώτοι για

κινητοποιήσεις διαρκείας γιατί τα δικά τους συμφέροντα θίγονται.

Επίσης δεν βλέπεις τα 15 παραπάνω παιδιά ως πρόβλημα κ βλέπεις ως πιο σημαντικό θέμα την ύλη που πρέπει να βγει;:shock::shock::shock:

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...