Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Έφυγε έτσι απλά, 18 μηνών αγγελούδι.


Recommended Posts

Έφυγε σήμερα το πρωί ένα παλικαράκι 18 μηνών. Πραγματικά δεν μπορεί να το συλλάβει το μυαλό μου. Είχε μία απλή ίωση, έπεσε ο πυρετός και οι γονείς του, αφού ησύχασε τον έβαλαν στο κρεβατάκι του. Και εκεί στα καλά του καθουμένου έπαθε αναρρόφηση και δεν τον πρόλαβαν. Πέρασε κάποιες μέρες στο νοσοκομείο διασωληνωμένος, με τους γονείς τους να ελπίζουν σε ένα θαύμα, αλλά τελικά έφυγε σήμερα. Πώς είναι δυνατόν ρε κορίτσια? Πώς είναι δυνατόν να φεύγει ένα παιδί έτσι? Πώς γίνεται να διακόπτεται έτσι βίαια, χωρίς λόγο μία ζωούλα που δεν έχει καλά καλά αρχίσει? Πώς να παρηγορηθεί αυτή η μάνα? Θα τρελαθώ. Πώς μπορούμε να προστατέψουμε τα παιδιά μας?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

το καλοκαιρι εχασαν ετσι το 7 μηνων μωρακι τους καποιοι πολυ καλοι μας φιλοι...δεν ξερω, ακομη να το χωνεψω...κουραγιο στους γονεις....μηπως ειχε καποιο προβλημα κκαι δεν το γνωριζαν?κριμα,πολυ κριμα!!!

526437xvildghyb3.gif

ΜΑΡΚΕΛΛΑ 2/10/2007, ΙΩΑΝΝΗΣ 3/6/2010, ΝΙΝΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

EBX2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε σήμερα το πρωί ένα παλικαράκι 18 μηνών. Πραγματικά δεν μπορεί να το συλλάβει το μυαλό μου. Είχε μία απλή ίωση, έπεσε ο πυρετός και οι γονείς του, αφού ησύχασε τον έβαλαν στο κρεβατάκι του. Και εκεί στα καλά του καθουμένου έπαθε αναρρόφηση και δεν τον πρόλαβαν. Πέρασε κάποιες μέρες στο νοσοκομείο διασωληνωμένος, με τους γονείς τους να ελπίζουν σε ένα θαύμα, αλλά τελικά έφυγε σήμερα. Πώς είναι δυνατόν ρε κορίτσια? Πώς είναι δυνατόν να φεύγει ένα παιδί έτσι? Πώς γίνεται να διακόπτεται έτσι βίαια, χωρίς λόγο μία ζωούλα που δεν έχει καλά καλά αρχίσει? Πώς να παρηγορηθεί αυτή η μάνα? Θα τρελαθώ. Πώς μπορούμε να προστατέψουμε τα παιδιά μας?

 

Τι λες τώρααααααααααα;;;;; 18 μηνών είναι ολόκληρο παιδάκι δεν είναι βρεφάκι!!!!!!! Πώς έγινε αυτό;;; Τί αναρρόφηση έπαθε; Από μύξες δηλαδή; Από γάλα; Πώς έγινε αυτό το πράγμα Θεέ μου;;;:cry::cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Τρεμω στην ιδεα οτι μπορει να μας συμβει κατι τετοιο και αναρωτιεμαι πως καταφερνουν και συνεχιζουν την ζωη τους αυτοι οι ανθρωποι οταν χανουν τα παιδια τους(φανταζομαι πως θα ναι σαν ζωντανοι νεκροι). Απο που αντλουν τετοια δυναμη και γιατι ο Θεος μας βαζει σε τετοιες δοκιμασιες? Ποσες φορες εχω παρακαλεσει μεσα μου τον Θεο να μην παθουν ποτε τα αγγελουδια μου τιποτα, ας το παθω εγω οτι ειναι. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ο Θεος να σου δωσει ενα παιδι αφου τελικα θα στο παρει? Ποσες τυψεις γεμιζω οταν μετα απο μια κουραστικη μερα με τα παιδια διαμαρτυρομαι αντι να δοξαζω τον Θεο που ειναι καλα? Κουραγιο σε αυτη την μανουλα και αυτο τον πατερα που απο δω και περα θα σηκωνουν τον δικο τους σταυρο. Κανενας γονιος να μην αξιωνεται να περναει τετοιο πραγμα...Λυπαμαι για τους γνωστους σου! Καλο ταξιδι αγγελουδακι...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Παναγιτσα μου φρικη!!! Δεν το χωραει κι εμενα το μυαλο μου...

Τι να πεις σαυτους τους γονεις....

Πραγματικα δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει και δεν πρεπει να θεωρουμε τιποτα δεδομενο..

Κι εγω δεν νομιζω να το αντεχα... Πως παθαινει αναροφιση ενα παιδι?

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά πρέπει να έκανε εμετό στον ύπνο του και να ήταν ανάσκελα. Δεν ξέρω και εγώ αναρωτιέμαι πώς μπορείς να ζήσεις αν χάσεις το παιδί σου. Έχουν και ένα μωράκι τριών μηνών. Νομίζω οτι μόνο για αυτό θα προσπαθήσουν να μαζέψουν τα κομμάτια τους και να συνεχίσουν. Δεν μπορώ ούτε να διανοηθώ πώς νιώθει μία μάνα αν χάσει το παιδί της και μάλιστα έτσι. Και είμαι σίγουρη οτι θα κατηγορεί και τον εαυτό της (άδικα) οτι θα μπορούσε να το έχει προλάβει, να τον είχε πάρει να κοιμηθεί μαζί τους κ.λ.π. Και θα βασανίζεται μία ζωή με αυτές τις σκέψεις. Δεν πρέπει κανένα παιδάκι να παθαίνει ποτέ τίποτα. Είναι αγγελάκια χωρίς ίχνος κακίας μέσα τους. ΓΙΑΤΙΙΙ?

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να αναφέρω, το μεγαλείο της ψυχής αυτών των γονιών, που ζήτησαν να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους, για να σώσουν άλλα παιδάκια και να μην κλάψουν και άλλοι γονείς, όπως κλαίνε αυτοί τώρα. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, αν και έυχομαι ποτέ κανείς να μην φτάσει να χρειαστεί να κάνει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ελεγα πως στο πρώτο μύνημα θα κρατήσω τα δάκρυα μου τώρα με την δωρεά που είπες δέθηκε η ψυχη μου κόμπος και τα μάτια μου δεν μπορώ να τα σταματήσω.Αυτο είναι μεγαλείο ψυχης!!!!!!!!!!!!! Αυτοί οι άνθρωποι δίνουν μαθήματα ζωής

Δήμητρα

Link to comment
Share on other sites

το εδειξα στον αντρα μου και δεν το χωραει το μυαλο του τετοια τραγωδια

εκει που εχεις τον παραδεισο στα χερια σου μεσα να τον χανεις απο μια απλη ιωση

Η οικογενοια μου ειναι ολη μου η ζωη

 

328e.jpg328ep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

...απλα τραγικο.....και ο μικρος μου 18 μηνων την προηγουμενη εβδομαδα ειχε ιοση..με αρκετες μερες πυρετο....καθε βραδυ τον ειχα στο κρεβατι μου για να τον ελενχω......ειναι αυτο που λεμε κακια στιγμη.....:cry:

κριμα που εφυγε μια ψυχουλα τοσο αδικα....κριμα κουραγιο στους γονεις...

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω απλα ο Θεος να βοηθησει τους γονεις να συνεχισουν μετα απο τοσο πονο.

 

Ακριβως αυτο ειχαμε παθει και εμεις οταν ηταν ο Μαριος ενος και το μονο που τον εσωσε ηταν η καμερα που ειδα το παιδι να πνιγεται, ειχε παθει αναροφηση με εμετο που μπηκε και στην μυτη και εφραξε. Αν δεν τον εβλεπα στην καμερα δεν ξερω τι θα ειχε γινει, και δεν ακουστηκε κιχ, το κορμακι του ειδα να παλλεται και ετρεξα.

Link to comment
Share on other sites

Κι έχω τον άντρα μου να λέει να βάλω το μωρό στο δωμάτιο του:shock:.Με τίποτα κοίτα τι μπορεί να γίνει μέσα σε μια στιγμή:shock:...Πραγματικά τι να πεις σε αυτούς τους γονείς;Εγώ στη σκέψη μόνο τρελαίνομαι:cry:.Ο Θεός να τους δίνει δύναμη.Α και μην ξαναδιαβάσω η' ακούσω οτι το πήρε ο Θεός για αγγελούδι γιατί θα σαλτάρω:mad:.Ο Θεός έχει τους αγγέλους του δεν χρειάζεται τα δικά μας τα παιδάκια.

Link to comment
Share on other sites

Εχω ανατριχιασει.......ο Θεος ας αναπαυσει την ψυχουλα του!!!!Κι ας δωσει κουραγιο στους γονεις....Υγεια σε ολα τα παιδακια του κοσμου....ειναι το πολυτιμοτερο αγαθο.......

HApA.png?N5RO9MIf

 

eNortjKzUjI0MzS3sFSyBlwwFakC3Q,,30.png

Link to comment
Share on other sites

Πως επαθε αναρροφηση 18 μηνων ? Δεν ειναι μωρακι , βρεφος ...Ξερω οτι την αναροφηση δεν την προλαβαινεις με καποιο τροπο οταν ξεκιναει η διαδικασια αυτη ειναι και δεδομενο και το αποτελεσμα...Οπως και να εχει ομως κριμα , πολυ κριμα και για το παιδακι και για τους γονεις .Μακαρι ο Θεος να τους δωσει δυναμη για να το αντεξουν....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...