elenik

Γραμματα Α Δημοτικου και ομορφια τους

    Recommended Posts

    Θα ηθελα να ρωτησω τι ειδους γραμματα καναν ή κανουν τα παιδια σας στην Α Δημοτικου (στην αρχη της γιατι για το τελος δεν ξερω)

    Ηταν/ Ειναι:

    ομορφα?

    Κανονικα ή μεγαλα?

     

    Γενικα πως ηταν/ ειναι?

     

    Αν μπορειτε να σκαναρετε και να βαλετε και μια φωτο θα εισασταν τελειες. :D:D


    Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Τι γράμματα κάνει άμα θέλει ή όταν βαριέται??

     

    Κρίμα που δεν μπορώ να σού δείξω φώτο. Θα καταλάβαινες τι παράσταση παίζει στο τετράδιο της.

     

    Ένα μόνο θα σου πω...εμείς γράφουμε γράμματα που "χορεύουν"...μια πάνω, μια κάτω. :lol:

     

    Δεν τις τα διορθώνω όμως προς το παρόν, η δασκάλα μου είπε να μην της τα σβήνω γιατί όποτε το έκανα θύμωνε και πετούσε τετράδια, μολύβια κτλ.

    Έτσι την άφησα κι εγώ να γράφει όπως θέλει.

    Αλλά όταν θέλει η αλήθεια είναι οτι κάνει ωραία γράμματα.


    Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγω ειμαι 30 χρονων και ακομα δεν εχω καταφερει να κανω ωραια γραμματα και τις περισσοτερες φορες αδυνατω να τα κρατησω και στην ιδια ευθεια. Αυτο δεν με εμποδισε να σπουδασω και να ειμαι καλη στα μαθηματα που μου αρεσαν. Ουτε στην δουλεια μου αντιμετωπισα προβλημα. Μην αγχωνεστε αφηστε τα παιδια να εκφραζονται οπως μπορουν. Θα την βρουν την ακρη.


    sqhocowtaf7eeb72.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    MarcoPolo προσωπικά δεν άγχομαι καθόλου από τα γράμματα της κόρης μου.

    Ισα ίσα που το διασκεδάζω κιόλας μερικές φορές.

    Είναι από τα τελευταία πράγματα που με αγχώνουν. Άλλα με προβληματίζουν και όχι η ομορφιά των γραμμάτων της.


    Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Τι μου θυμισες τωρα!Τα γραμματα κ των δυο γιων μου ηθελαν αποκρυπτογραφηση.Η κατασταση βελτιωθηκε μετα,αλλα κ παλι τα γραμματα τους ποτε δεν ηταν καλα.Αλλα αφου ειναι καπως πιο ευαναγνωστα δν με πειραζει που δεν ειναι ομορφα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Παρατηρουσα την σταση του Βασιλη οταν εγραφε.

    Στο δεξι χερι το μολυβι, το αριστερο στηριζε το κεφαλι που εγερνε αριστερα μαζι με το σωμα και γενικα μια σταση βαριεμαιιιιιι.

     

    Διαβασα σε ενα site οτι για να γραψει καποιος σωστα πρεπει το σωμα να εχει μια κλιση 30 μοιρων μπροστα (για δεξια αριστερα δεν ελεγε κατι :lol::lol:) και το κεντρο των ματιων να ειναι ευθυγραμμισμενο με την μυτη του μολυβιου. Εννοειτε οτι το αριστερο χερι δεν χρησιμευει για να στηριζει το κεφαλι :lol::lol: αλλα για να συγκρατει το σωμα που γερνει μπροστα ωστε να μην στηριζετε στο χερι που εχει το μολυβι.

     

    Βουαλααααα αριστουργηματα. :D:D Καλε κοιταγα την προηγουμενη σελιδα και δεν το πιστευα :D Να το εμπεδωσει απλα μενει και να δω κατα ποσο μπορει να ειναι χαλαρος ετσι.

     

    Το μονο που μενει ειναι οτι σφιγγει πολυ το μολυβι αλλα αυτο πιστευω ειναι επειδη ακομα ειναι στην φαση που μαθαινει. Σωστα???:D


    Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    δεν μπορω να πω οτι κανει ασχημα γραμματα.....μερικες φορες τα κανει λιγο μεγαλα!και επειδη παει ολοημερο τα τσεκαρουμε στο σπιτι μετα και δεν διορθωνουμε συχνα.....καμια φορα βεβαια και αυτο κατανταει βαρετο!για το ιδιο το παιδι κυριως....αλλα δεν μπορουμε να κανουμε κατι σε αυτο!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Παρατηρουσα την σταση του Βασιλη οταν εγραφε.

    Στο δεξι χερι το μολυβι, το αριστερο στηριζε το κεφαλι που εγερνε αριστερα μαζι με το σωμα και γενικα μια σταση βαριεμαιιιιιι.

     

    Διαβασα σε ενα site οτι για να γραψει καποιος σωστα πρεπει το σωμα να εχει μια κλιση 30 μοιρων μπροστα (για δεξια αριστερα δεν ελεγε κατι :lol::lol:) και το κεντρο των ματιων να ειναι ευθυγραμμισμενο με την μυτη του μολυβιου. Εννοειτε οτι το αριστερο χερι δεν χρησιμευει για να στηριζει το κεφαλι :lol::lol: αλλα για να συγκρατει το σωμα που γερνει μπροστα ωστε να μην στηριζετε στο χερι που εχει το μολυβι.

     

    Βουαλααααα αριστουργηματα. :D:D Καλε κοιταγα την προηγουμενη σελιδα και δεν το πιστευα :D Να το εμπεδωσει απλα μενει και να δω κατα ποσο μπορει να ειναι χαλαρος ετσι.

     

    Το μονο που μενει ειναι οτι σφιγγει πολυ το μολυβι αλλα αυτο πιστευω ειναι επειδη ακομα ειναι στην φαση που μαθαινει. Σωστα???:D

     

    θα το δοκιμάσω να δω αν βελτιώνονται τα δικά μου ορνιθοσκαλίσματα! Αν έχεις και άλλες οδηγίες πες μας!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το κακο ειναι οτι δεν ξερω κατα ποσο του κανω "καλο" ή "κακο" να του βελτιωνω την σταση του κλπ.

    Ισως του σπασω και τα νευρα ...:?

    Προσπαθω να ειμαι διακριτικη και να το κανω σαν παιχνιδι.:roll:


    Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ο δικός μου κάνει σχετικά μεγάλα γράμματα, τα λ έχουν το ίδιο ύψος με τα α και τα χ κρατάν τα ποδαράκια τους μαζεμένα πάνω στη γραμμή σαν x. Κεφαλαία και μικρά έχουν το ίδιο μέγεθος επίσης. Η στάση του στο γράψιμο είναι η "βαριέμαι" που περιγράφεις παραπάνω κι αν κάνει κάτι που του αρέσει πιάνει πάλι το μολύβι μ' όλη την παλάμη και γράφει με ενθουσιασμό.

    Καμιά φορά μπερδεύει κεφαλαία με μικρά. Του λέω ιστοριούλες για να τον διορθώνω "τι δουλειά έχει αυτός ο μπαμπάς Σ στο νηπιαγωγείο με τα παιδάκια να πάει το σ - το λ πρέπει να είναι ψηλό σαν καμηλοπάρδαλη - το χ κάνει κούνια πάνω στη γραμμή και κρέμονται τα ποδαράκια του" Πού θα πάει θα μάθουν...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Καλά κάνεις και του διορθώνεις τη στάση που έχει την ώρα που κάθεται και γράφει γιατί αντιλαμβάνεσαι ότι θα περάσει πολλά χρόνια στο διάβασμα και στο θρανίο αφού είναι στην αρχή και καλό είναι να του γίνει συνήθεια. Τώρα για τα γράμματα, εγώ ακόμα ορνιθοσκαλίσματα γράφω και για να μπορέσει κάποιος να τα διαβάσει πρέπει να καταβάλω προσπάθεια την ώρα που γράφω για να τα κάνω καλύτερα. Μην τον πιέσεις, φτάνει η προσπάθεια που κάνει. Απλά υπενθύμιζε του ότι μπορεί και καλύτερα.


    [sIGPIC][/sIGPIC]

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    λοιπον θα σου πω εγω για τα δικα μου γραμματα αφου τα παιδια μου δεν πανε σχολειο, μιας και η μαμα μου εχει κρατησει τα τετραδια μου.

    Επηρεαζομουν γενικα με την ταση που επικρατουσε στη ταξη...δηλαδη ελεγε η δασκαλα "μη κανετε πολυ μεγαλα γραμματα" και μετα τα γραμματα μου ηταν κυριολεκτικα ψειρες.

    Μετα ελεγε καντε πιο μεγαλα και τσουπ ητανε τεραστια. Το αν πατανε τα γραμματα στις γραμμουλες και ποσο ομορφα ειναι, ειναι γενικα θεμα διαθεσης. Καποτε διαβαζα ενα παιδακι α δημοτικου και αναλογα τι ορεξη ειχε (κουρασμενο η οχι, γκρινιαρικο, η χαρουμενο κλπ) εκανε σωστες τις μαγκουριτσες στα "α" ή τελειως στραβες κατω απο τα γραμματα!

    Τα παιδακια αν θυμαμαι καλα "βρισκουν" το γραφικο χαρακτηρα τους πολυ αργοτερα. Χρονικα το εντοπιζω γυρω στο γυμνασιο.


    d7i7p2.png?u2P8mcl6z0avp3.png?QbVqPift

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Όταν ο μεγάλος μου πήγαινε Α΄ τα γράμματα του ήταν συμαζεμένα αλλά μεγάλα μετά τα χριστούγεννα είχε μια μικρή βελτίωση, τώρα που πάει Γ΄ θεωρώ πως κάνει καλά γράμματα αλλά όταν βιάζεται κάνει καλικατζούρες αλλά δεν του περνάει τα σβήνω και ξανά απο την αρχή.

    Όσο για την στάση είναι όπως την περιγράφει η elenik μόνο που τα πόδια είναι μονίμος σε ετοιμότητα να φύγει τρέχοντας.........


    http://as1ce6u0g410010MzQzfDAwMDY0MjJsfHdlIGFyZSB0b2dldGhlcg.gif

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    A' δημοτικού δεν παρενέβησα στα γράμματά του για να μην απογοητεύεται. Είχαμε και πολλά θέματα. Αφού σχημάτιζε τα γράμματα από κάτω προς τα πάνω γιατί έβαζε την κάτω γραμμή ως αρχή των γραμμάτων. Το κενό της γραμμής τον τρόμαζε για να ξεκινήσει από εκεί φαίνεται. Β' δημοτικού άρχισα λίγο να τον διορθώνω και βασικά να διορθωθεί ο ανορθόδοξος τρόπος που ξεκίναγε τα γράμματα. Κάτι κάναμε, διορθώθηκε βασικά η φορά γραφής γιατί επηρέαζε πόσο στρογγυλά βγαίναν τα γράμματα και όταν δεν βαριόταν έγραφε καλά άρα είχε δυνατότητες. Φέτος στη Γ' δημοτικού τον διορθώνω ακόμη και σε αυτά που γράφει βιαστικά στο σχολείο. Φροντίζουμε να έχουμε αρκετό χρόνο στο σπίτι να μην βιάζεται και μετά από 2 μήνες φαίνεται ότι κάνουμε προόδους με στρωτά γράμματα, πάνω στη γραμμή επιτέλους και ευανάγνωστα. Μόνο το λ γράφει ανορθόδοξα. Πρώτα τη μικρή γραμμή και μετά τη μεγάλη :roll:.

     

    Με την κόρη μου δεν είχα το παραμικρό θέμα από την Α' οπότε ένα ψιλοσοκ το έπαθα με το μικρό. Αλλά κάθε παιδί θέλει τελικά το χρόνο του. Υπομονή, αναγνωρίστε τα όριά του και δώστε του χρόνο να ωριμάσει η κινητική του δεξιότητα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    η μεγαλη κάνει όμαρφα γραμματα, από την αρχη έγραφε στρωτα, ίδιο μεγεθος και ολοστρόγγυλα, αλλά η κυρία τους τους έδειχνε και τη σωστή φορά για να γραφουν.

    η δευτερη κάνει καλικαντζαρακια στο σχολείο- ιδίως την αντιγραφή!!!!- άλλο μικρο αλλο μεγαλο και λιγο ατσούμπαλα, αλλά στο σπίτι τις ασκησεις που δεν βιαζομαστε τις γραφουμε αργά αργά με ίδιου μεγαθους γραμματα, τουλάχιστον!


    4 asteria..... ta paidia mou!

    3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα