Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τί άλλο να κάνω;;;;;


Recommended Posts

Σήμερα συνέβη κάτι τελείως άδικο και σίγουρα συνέβη και σε άλλους νομούς και όχι μόνο στην επαρχία. Θά ήθελα να μάθω αν οι άλλοι σύλλογοι κινητοποιήθηκαν ανάλογα ή αν υπάρχει η ίδια αδράνεια με του δικού μας συλλόγου.

Το πρόβλημα είναι το εξής: η έγκυκλιος του Υπουργέιου Παιδείας αναφέρει ότι αν στη Στ' Δημ. υπάρχουν 3 τάξεις και παραπάνω τότε γίνεται κλήρωση από ποιές τάξεις θα κληρωθούν οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες, κάτι που εκ των πραγμάτων είναι άδικο. Έτσι όλα αυτά τα παιδιά του "άτυχου" τμήματος, που αγωνίστηκαν όλη την περσινή χρονιά να είναι αριστούχοι ξαφνικά βλέπουν τον εαυτό τους εκτός κλήρωσης!!!!!! Πώς άραγε να νιώθουν; Αδικημένα; Άτυχα; Χαμενοι όλοι τους οι κόποι. Και εμείς σαν γονείς τί να τους απαντήσουμε;

Έτσι λοιπόν πήγαμε στην διευθύντρια. Αρχικά διαπληκτιστήκαμε, και αφού ηρεμήσαμε, καταλήξαμε στο συμπέρασμα να απευθυνθούμε στο σύλλογο για να γίνει έγγραφο στο Υπουργείο για την ακύρωση της εγκυκλίου. Φυσικά εγώ δεν πιστεύω ούτε σε θαύματα ούτε στην καλή προσπάθεια "κάποιων - όποιων". Μ' αυτή την προοπτική δεν περιμένω να ακυρωθεί και η εγκυλίος του Υπουργείου απλά θέλω να δράσω πρώτα σαν μαμά με αδικημένο παιδί και έπειτα σαν ευυπόληπτος πολίτης. Σήμερα τα δικά μου παιδιά αύριο κάποιων άλλων, όλα αδικημένα είναι.

Στο σύλλογο απευθυνθήκαμε 2 φορές. Χθες η πρόεδρος θεώρησε ότι είναι ακατάλληλη η ώρα και μας έκλεισε το τηλ. Ενώ σήμερα, φυσικά μετά από 24ώρες,μας είπε ότι την επόμενη Τετάρτη θα κάνουμε συνάντηση για να συζητήσουμε το θέμα και μαζί μ' αυτό θα γίνουν οι εκλογές.

Και αγαπητοί γονείς θα σας παρακάλούσα αν μπορείτε να μου στείλετε ένα νόμιμο έγγραφο που αναφέρει με ποιόν τρόπο γίνεται η ψηφοφορία και όλα τα σχετικά με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του συλλόγου. Επίσης πληροφορείστε με αν αυτός ο διαχωρισμός έγινε και σε άλλα σχολεία γιατί εδώ στην επαρχία μόνο στο δικό μας σχολείο χωρίστηκε η Στ σε 3 τμήματα.....και αυτό εμένα μου φωσφορίζει ότι μπήκε κάποιου δαχτυλάκι εξ' αρχής.

Ελπίζω να καταλάβατε σε ΤΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ είμαι και να με βοηθήσετε....δεν ξέρω τί άλλο να κάνω, σε ποιόν άλλον θα πρέπει να απευθυνθώ και όλο και αναρωτιέμαι μήπως δεν έκανα κάτι, μήπως βιάστηκα και ίσως θα πρεπε να πάω κάπου αλλού πιο πριν...... Δεν ξέρω και ειλικρινά αυτή την στιγμή νιώθω ότι είμαι μόνη μου, ότι δεν έχω κάποιον να με βοηθήσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπερα.

Δεν καταλαβαίνω γιατι η διευθυντρια του σχολείου σας παρέπεμψε στο συλλογο γονέων! Η επιλογη των σημαιοφορων κλπ ειναι θεμα που αφορά λειτουργια και κανονισμο του σχολειου, ετσι δεν ειναι? Εγω θα περίμενα ο Συλλογος Διδασκοντων - και κυριως οι δασκαλοι των αδικημενων τμηματων - να παρουν θεση και να κανουν τις κινησεις που κρινουν απαραίτητες.

Και ... προσωπική μου άποψη βεβαια - εγω σαν γονιος δεν θα θεωρουσα οτι πανε χαμενοι οι κοποι του παιδιου μου αν δεν συμμετέχει σε κληρωση για να γινει σημαιοφορος, αλιμονο!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή mama δεν θεωρώ εγώ χαμένους τους κόπους του παιδιού αλλά τα ίδια τα παιδιά αυτής της τάξης. Εκτός της σημαίας ποιός άλλος τρόπος είναι αυτός που θα μπορούσε να τους δώσει ικανοποίηση για ότι έχουν θυσιάσει στον βωμό του παιχνιδιού και όλων των άλλων αναγκων που κρίνει κάθε παιδί, με τα δικά του κριτήρια, απαραίτητα να τα θυσιάζει για να είναι ο αριστούχος; Μην ξεχνάς ότι είμαστε σε επαρχία με μόλις 15.000 κατοίκους, ουσιαστικά μια πολύ μικρή πόλη σχεδόν χωρίς ιθύνοντες. Και νομίζω πως όλοι ξέρουμε ότι τα παιδια έχουν άποψη για ότι συμβαίνει γυρώ τους και μάλιστα από πολύ μικρότερη ηλικία. Ο Σύλλογος Διδασκώντων και οι δάσκαλοι του αδικημένου τμήματος λένε ότι είναι με το μέρος μας & παραδέχονται το πόσο μεγάλη αδικία είναι αυτό που έγινε αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί στο κάτω κάτω απλοί υπάλληλοι είναι και πίσω βρίσκεται μια ΕΔΕ που τρέμουν.

 

"η έγκυκλιος του Υπουργέιου Παιδείας αναφέρει ότι αν στη Στ' Δημ. υπάρχουν 3 τάξεις και παραπάνω τότε γίνεται κλήρωση από ποιές τάξεις θα κληρωθούν οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες,"

 

όπως λοιπόν προείπα φέτος δεν είναι η επιλογή των σημαιοφώρων κτλ θέμα του σχολείου αλλά του Υπουργείου.....

 

 

Αυτά.....

Άλλος κανείς καμμιά πρόταση;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα συνέβη κάτι τελείως άδικο και σίγουρα συνέβη και σε άλλους νομούς και όχι μόνο στην επαρχία. Θά ήθελα να μάθω αν οι άλλοι σύλλογοι κινητοποιήθηκαν ανάλογα ή αν υπάρχει η ίδια αδράνεια με του δικού μας συλλόγου.

Το πρόβλημα είναι το εξής: η έγκυκλιος του Υπουργέιου Παιδείας αναφέρει ότι αν στη Στ' Δημ. υπάρχουν 3 τάξεις και παραπάνω τότε γίνεται κλήρωση από ποιές τάξεις θα κληρωθούν οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες, κάτι που εκ των πραγμάτων είναι άδικο. Έτσι όλα αυτά τα παιδιά του "άτυχου" τμήματος, που αγωνίστηκαν όλη την περσινή χρονιά να είναι αριστούχοι ξαφνικά βλέπουν τον εαυτό τους εκτός κλήρωσης!!!!!! Πώς άραγε να νιώθουν; Αδικημένα; Άτυχα; Χαμενοι όλοι τους οι κόποι. Και εμείς σαν γονείς τί να τους απαντήσουμε;

Έτσι λοιπόν πήγαμε στην διευθύντρια. Αρχικά διαπληκτιστήκαμε, και αφού ηρεμήσαμε, καταλήξαμε στο συμπέρασμα να απευθυνθούμε στο σύλλογο για να γίνει έγγραφο στο Υπουργείο για την ακύρωση της εγκυκλίου. Φυσικά εγώ δεν πιστεύω ούτε σε θαύματα ούτε στην καλή προσπάθεια "κάποιων - όποιων". Μ' αυτή την προοπτική δεν περιμένω να ακυρωθεί και η εγκυλίος του Υπουργείου απλά θέλω να δράσω πρώτα σαν μαμά με αδικημένο παιδί και έπειτα σαν ευυπόληπτος πολίτης. Σήμερα τα δικά μου παιδιά αύριο κάποιων άλλων, όλα αδικημένα είναι.

Στο σύλλογο απευθυνθήκαμε 2 φορές. Χθες η πρόεδρος θεώρησε ότι είναι ακατάλληλη η ώρα και μας έκλεισε το τηλ. Ενώ σήμερα, φυσικά μετά από 24ώρες,μας είπε ότι την επόμενη Τετάρτη θα κάνουμε συνάντηση για να συζητήσουμε το θέμα και μαζί μ' αυτό θα γίνουν οι εκλογές.

Και αγαπητοί γονείς θα σας παρακάλούσα αν μπορείτε να μου στείλετε ένα νόμιμο έγγραφο που αναφέρει με ποιόν τρόπο γίνεται η ψηφοφορία και όλα τα σχετικά με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του συλλόγου. Επίσης πληροφορείστε με αν αυτός ο διαχωρισμός έγινε και σε άλλα σχολεία γιατί εδώ στην επαρχία μόνο στο δικό μας σχολείο χωρίστηκε η Στ σε 3 τμήματα.....και αυτό εμένα μου φωσφορίζει ότι μπήκε κάποιου δαχτυλάκι εξ' αρχής.

Ελπίζω να καταλάβατε σε ΤΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ είμαι και να με βοηθήσετε....δεν ξέρω τί άλλο να κάνω, σε ποιόν άλλον θα πρέπει να απευθυνθώ και όλο και αναρωτιέμαι μήπως δεν έκανα κάτι, μήπως βιάστηκα και ίσως θα πρεπε να πάω κάπου αλλού πιο πριν...... Δεν ξέρω και ειλικρινά αυτή την στιγμή νιώθω ότι είμαι μόνη μου, ότι δεν έχω κάποιον να με βοηθήσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

 

Αν καταλαβα καλά εννοείς πως χωρίστηκε η ΣΤ σε 3 τα τμήματα ενω δεν υπήρχε λόγος και ετσι προεκυψε το θεμα; Όσο για την κληρωση, έτσι γίνεται πράγματι σε όλα τα σχολεία που έχουν πάνω από 2 τμήματα.

Πρόταση άλλη από το να στείλετε κάποιο έγκραφο στο υπουργείο, δεν νομίζω πως έχω. Οι δάσκαλοι απο τη μεριά τους προφανώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο από το να ακολουθλήσουν τις εγκυκλίους του υπουργείου.

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω προταση αλλα μια απορια.

Οταν λες 3 ταξεις φανταζομαι εννοεις 3 τμηματα .

Δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος να γινει κληρωση για το ποια τμηματα θα μπουν στην κληρωση (!!!!!)για να βγει ο σημαιοφορος.Δεν θα ηταν πολυ πιο σωστο και δικαιο να μπουν οι αριστοι μαθητες και απο τα 3 τμηματα?Δεν νομιζω οτι ειναι δυσκολο κατι τετοιο , ετσι δεν ειναι?

Ειναι σιγουρο οτι λεει κατι τετοιο η εγκυκλιος?

Σας την εδειξαν?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κι εγω το ιδιο με την Ολυμπια καταλαβαινω...δηλαδη θα αποκλειστει ενα ολοκληρο τμημα απο τη σημαια?λιγο παραλογο ακουγεται...

αλλο αν υπαρχει ισοψηφια μεταξυ των αριστουχων και γινει κληρωση.κι εγω οταν πηγαινα δημοτικο μπηκα στην κληρωση,δεν κερδισα αλλα δεν θυμαμαι να μου αφησε και καμια πικρια το ολο θεμα γιατι προφανως, καποιος αλλος ειχε φροντισει να με κανει να αισθανθω πως αλλα ειναι τα σημαντικα και οχι το αν θα κρατησω τη σημαια η αν θα ειμαι παραστατης.

αν τυχον δε βγαλεις ακρη,το καλυτερο κατα τη γνωμη μου ειναι να εμψυχωσεις το παιδι σου και να του δειξεις πως ανεξαρτητα απο τη σημαια εσυ εισαι πολυ περηφανη σαν μαμα του!

κι επειδη απ'οτι καταλαβα εχεις ενα αριστακι,τα συγχαρητηρια μου:D!

tt1108c2.aspx

Link to comment
Share on other sites

μα γι' αυτό ακριβώς είναι αδικία γιατί το λέει ξεκάθαρα η εγκύκλιος. Το θέμα είναι ότι είναι άδικο και νομικά καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι αν στο σύνολο δοθούν σε κάποιους προονόμια και σε 'άλλους όχι τότε η υπόθεση δικάζεται. Ας μην φτάσουμε ως εκεί. Γι' αυτό θα θελα να δω τί θα μας πει και ο σύλλογος. Αν ακι οι δικές μου σκέψεις πηγαίνουν σε όλους λόγους.... Ξέρετε στην πόλη μου είμαστε 15.000 άνθρωποι και όλοι γνωριζόμαστε ματαξύ μας, συναντιόμαστε, ακούμε και βλέπουμε. Έτσι κατέληξα στο συμπέρασμα ότι εξεπίτηδες τριχοτομήθηκε η Στ δημοτικού για να μην υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στα παιδιά των δασκαλέων, δικηγόρων κτλ. και όσων άλλων νιώθουν "υποχρέωση" η δάσκαλοι. Δεν είναι λίγο παράλογο οτι απ' όλη την τριχοτόμηση να φύγουν μόνο 2 παιδάκια αριστουχοί σε άλλο τμήμα και οι αριστούχοι-παιδιά των δασκάλων χωριστήκαν στα δύο άλλα που συμμετείχαν μεταξύ τους στην κλήρωση; Και ναι στα δικό μας καινούργιο τμήμα δεν υπάρχει κανένα παιδάκι δασκάλου. Και ποιός μου λεέι εμένα ότι η κλήρωση ανάμεσα στα τμήματα ήταν κανονική και μη διαβλητή; Το ευχάριστο είναι ότι η κόρη μου δεν λυπήθηκε ιδιαίτερα γιατί της έχω εμφυσήσει άλλο είδους άμιλλας αλλά ένιωσε αδικημένη και το εξέφρασε και λογικά ένιωσε έτσι. Τώρα εγώ και οι γονείς του άλλου αδικημένου παιδιού θα προχωρήσουμε σε αίτηση για αλλαγή τμήματος των παιδιών μας και αν γίνει και αυτό τότε νομίζω ότι πρέπει να ακυρωθεί η κλήρωση.

Τελος πάντων ας μου πει κάποιος τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μελών του συλλόγου γιατί με ενδιαφέρει να συμμετέχω ενεργά.

Link to comment
Share on other sites

@ippoliti, η εγκυκλιος υπάρχει στο http://www.esos.gr, μπορεις να τη βρεις και στο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=11769.

Εκει αναφερεται σαφως οτι η κληρωση για την επιλογη των 2 τμηματων γινεται παρουσια γονεων και μαθητων (υποθετω και των 3 τμηματων) ή εκπροσωπων του Συλλογου Γονεων και Κηδεμονων.

Οποτε, ακομα και αν δεν εχει αλλη δικαιοδοσια ο Συλλογος, και αν εχεις αμφιβολιες για τον τροπο που εγινε η διαδικασια, εχεις κάθε δικαιωμα να απαιτησεις να μαθεις πώς ακριβως εγινε η κλήρωση, ποιοι ηταν παροντες, πώς εξασφαλιστηκε το αδιάβλητο.

Αν τα κανονισαν μεταξυ τους καποιοι και απλως σας ενημερωσαν ποια ειναι τα "τυχερα" τμηματα, μην το αφησετε έτσι!

Link to comment
Share on other sites

mama έτσι έγινε η κλήρωση με την πρόεδρο κ 1 μέλος του συλλογου και την διευθύντρια αλλά όσο και να ναι αυτά συζητιούνται μεταξύ αυτών των παραγόντων..... Το ότι εξασφαλίστηκε το αδιάβλητο το ισχυρίζεται η διευθύντρια αλλά εμένα αυτό δεν με ικανοποιεί και όταν ζήτησα να ξαναγίνει η κλήρωση μου λέει δεν μπορεί να επαναληφθεί. Ετσι εμείς σκεφτήκαμε να προχωρήσουμε στην αίτηση για αλλαγή τμήματος των παιδιών και μετά θα απαιτήσουμε επανάληψη της κλήρωσης.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι ο σκοπος της κληρωσης ειναι να μην νιωσουν κατωτεροι οι "καλοι" μαθητες που δεν θα επιλεγουν τελικα σημαιοφοροι. καποιος θα ειναι και καποιος δεν θα ειναι. στο δημοτικο που δεν εχουν βαθμους (20,19,18 κτλ) ειναι και λιγο θεμα κρισης των δασκαλων. εκει μπορει να στενοχωρηθουν τα παιδακια που θα μεινουν εκτος και κατα τ'αλλα ειναι αριστοι μαθητες.

 

οταν οι γονεις κανουμε τοσο μεγαλο θεμα την κληρωση με κοινωνικες προεκτασεις και αναφορες στο μικροκοσμο της πολης μας, ε ... τοτε μπαινει και το παιδι σε τρυπακι αγονου ανταγωνισμου.

 

α και το αλλο που θελω να επισημανω: "χαμενοι ολοι οι κοποι"????? μην της το περασεις. ο στοχος δεν ειναι η σημαια, αλλά η γνωση.

 

ασε που ειναι και πολυ χωσιμο να εισαι στη σημαια. πας πιο νωρις, στεκεσαι εκατο ωρες, δεν μπορεις να χαζολογησεις, να μιλησεις και τετοια. παει ο "χαβαλες" (με την καλη εννοια) της παρελασης.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

νομιζω οτι ο σκοπος της κληρωσης ειναι να μην νιωσουν κατωτεροι οι "καλοι" μαθητες που δεν θα επιλεγουν τελικα σημαιοφοροι. καποιος θα ειναι και καποιος δεν θα ειναι. στο δημοτικο που δεν εχουν βαθμους (20,19,18 κτλ) ειναι και λιγο θεμα κρισης των δασκαλων. εκει μπορει να στενοχωρηθουν τα παιδακια που θα μεινουν εκτος και κατα τ'αλλα ειναι αριστοι μαθητες.

 

οταν οι γονεις κανουμε τοσο μεγαλο θεμα την κληρωση με κοινωνικες προεκτασεις και αναφορες στο μικροκοσμο της πολης μας, ε ... τοτε μπαινει και το παιδι σε τρυπακι αγονου ανταγωνισμου.

 

α και το αλλο που θελω να επισημανω: "χαμενοι ολοι οι κοποι"????? μην της το περασεις. ο στοχος δεν ειναι η σημαια, αλλά η γνωση.

 

ασε που ειναι και πολυ χωσιμο να εισαι στη σημαια. πας πιο νωρις, στεκεσαι εκατο ωρες, δεν μπορεις να χαζολογησεις, να μιλησεις και τετοια. παει ο "χαβαλες" (με την καλη εννοια) της παρελασης.

 

Θα συμφωνήσω...

Και το βρίσκω πολύ τραβηγμένο να δημιουργείται τέτοιο θέμα για τον σημαιοφόρο... και αν τα παιδιά στενοχωρηθούν τότε κάτι έχουν καταλάβει λάθος. Δεν είναι η σημαία επιβράβευση της απόδοσής τους στα μαθήματα.

Αλήθεια ποιοί είναι οι άριστοι μαθητές στα δημοτικά? Εγώ δε θυμάμαι να είχαμε βαθμούς...αντίθετα θυμάμαι που μου είπαν μια φορά να γίνω παραστάτρια και έκλαιγα γιατί δεν ήθελα να ξεχωρίζω...ήθελα να είμαι με τους φίλους μου στην παρέλαση!

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι ο σκοπος της κληρωσης ειναι να μην νιωσουν κατωτεροι οι "καλοι" μαθητες που δεν θα επιλεγουν τελικα σημαιοφοροι. καποιος θα ειναι και καποιος δεν θα ειναι. στο δημοτικο που δεν εχουν βαθμους (20,19,18 κτλ) ειναι και λιγο θεμα κρισης των δασκαλων. εκει μπορει να στενοχωρηθουν τα παιδακια που θα μεινουν εκτος και κατα τ'αλλα ειναι αριστοι μαθητες.

 

οταν οι γονεις κανουμε τοσο μεγαλο θεμα την κληρωση με κοινωνικες προεκτασεις και αναφορες στο μικροκοσμο της πολης μας, ε ... τοτε μπαινει και το παιδι σε τρυπακι αγονου ανταγωνισμου.

 

α και το αλλο που θελω να επισημανω: "χαμενοι ολοι οι κοποι"????? μην της το περασεις. ο στοχος δεν ειναι η σημαια, αλλά η γνωση.

 

ασε που ειναι και πολυ χωσιμο να εισαι στη σημαια. πας πιο νωρις, στεκεσαι εκατο ωρες, δεν μπορεις να χαζολογησεις, να μιλησεις και τετοια. παει ο "χαβαλες" (με την καλη εννοια) της παρελασης.

 

Αν θα διάβασες και παραπάνω εγώ είπα ότι δεν μετέδωσα στο παιδί μου το όλο κλίμα. Τα παιδιά της σημερινής γενιάς είναι πιο έξυπνα απ' ότι ήμασταν εμείς και το αντιλαμβάνονται. Εξάλλου υπάρχει και ο ανταγωνισμός και το πείραγμα μεταξύ τους: εγώ είμαι στη σημαία εσύ όχι....κτλ. Όπως προείπα η κλήρωση που μας φάνηκε άδικη ήταν ανάμεσα στα 3 τμήματα.Φυσικά και γω της ίδιας άποψης είμαι σχετικά με την κλήρωση ανάμεσα στους αριστούχους και σαφώς γίνεται για να μην δυσσαρεστηθούν τα υπόλοιπα αριστούχα παιδιά. Πρόσεξε όμως πως αποκτά κοινωνικές διαστάσεις: στα άλλα 2 τμήματα υπάρχουν αριστούχοι

παιδιά δασκάλων ενώ στο "δικό" μας τμήμα μόνο 2 αριστούχοι...."σκέτο", έτσι λοιπόν εμείς οι γονείς δεν μας φάνηκε ο διαχωρισμός των παιδιών αυτών αδιάβλητος

και παρεπιπτώντος δεν έγινε μόνο αλφαβητικά αλλά σύμφωνα και με τον αρ. των παιδιών του κάθε τμήματος το οποίο φυσικά είναι και ανόμοιο. Σχετικά μετους κόπουςτων παιδιών αν κατάλαβες ήταν δική της ερώτηση όχι δική μου και ειλικρινά πιστεύω ότι πέρα από την γνώση όταν τα παιδιά θυσιάζουν στο βωμό του διαβάσματος το παιχνίδι τους, την tv, την διασκέδασή τους γιατί τους ΑΡΕΣΕΙ αυτό που κάνουν ε, τότε ναι μόνο η σημαία τους το αποδεικνύει. Μην νομίζεις της τα έφερα όλα αυτά τα επιχειρήματα αλλά να ξέρεις ότι σε πολλά δεν είχα απάντηση όπως: Γιατί η τάδε (κόρη δασκάλας) είχε 4 λάθη στην ορθ. πήρε 10 και εγώ με 1 πήρα 9; Ε, μην μου πεις ότι σ' αυτή τη φάση δεν αναβοσβήνουν οι "κοινωνικές διαστασεις" που ανέφερες; Απλά δεν ήθελα να φτάσω σε τέτοιες λεπτομέρειες ξέρεις γι' αυτό και δεν έκανα καμμιά νύξη. Αγαπητή christine06 ποιός νομίζεις ότι είναι τρόπος επιβράβευσής των παιδιών στο δημοτικό; Και το ξαναλέω: είναι διαφορετικό να συμμετέχεις στην κλήρωση και να μην είσαι τυχερός και διαφορετικό να σε βγάζουν έξω απ' αυτήν. Αυτό είναι το θέμα μας, η αδικία της μη συμμετοχής των παιδιών του 2ου τμήματος και όχι ποιός έίναι ο σωστός τρόπος επιβράβευσης.

 

Όμως το θέμα μου ήταν εξ αρχής άλλο: τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του συλλόγου. Σας παρακαλώ ενημερώστε με.

Link to comment
Share on other sites

... Χαμενοι όλοι τους οι κόποι. Και εμείς σαν γονείς τί να τους απαντήσουμε;

οπως βλεπεις, μεταξυ αλλων ρωτησες και αυτο. εγω σε αυτο εστιασα (ισως να μην ηταν το πρωτο ενδιαφερον σου, οκ) και προσπαθησα να σου απαντησω.

μετα βεβαια δηλ σε αλλο ποστ αναφερεις οτι ρωτας πως να δρασεις για ακυρωση της κληρωσης ή σχετικα με τη σταση του συλλογου γονεων.

σε αυτο δεν εχω κατι να πω, δεν γνωριζω. σορρυ για την "ασχετη" απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου ερχεται στο μυαλο τωρα καποιο εγγραφο που να τα αναφερει αλλά μπορεις να τους ζητησεις το καταστατικο, το οποιο τα περιγραφει - δεν μπορουν να αρνηθουν να στο δωσουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ . ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ . Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΤΗ ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΣΗ . ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΗΡΩ ΤΟΝ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΕΓΙΝΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΓΗΚΕ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΩΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ 1 ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΠΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ 28 ΟΚΤ ΚΑΙ 25 ΜΑΡΤ.ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΟΡΗ .ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΩΡΟΥ.

PCefp3?r=1287137475

aQQUp3?r=1287137475

X1UKp3?r=1287137475

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα γίνεται ο πόλεμος της σημαίας. Όσο θυμάμαι πόσο κλάμα έχω κάνει γι αυτή τη σημαία, όσες φορές είχε τύχει να τη χάσω για 1-2 μονάδες και αισθανόμουν τόσο αποτυχημένη και τόσο ματαιωμένη και ότι έχω τόσο απογοητεύσει τους γονείς μου κλπ κλπ κλπ. Φανταστείτε ότι εμένα η 'ανταγωνίστριά' μου ήταν η κολητή μου. Και φυσικά εμένα δεν με ένοιαζε καθόλου, για τους γονείς μου όμως -επαρχία γαρ- ήταν θέμα τιμής.

Στη γενιά τη δική μας ας μην το κάνουμε αυτό το κακό στα παιδιά μας.

Να τους απαντήσετε ότι η παράδοση της σημαίας είναι βέβαια μία τιμή αλλά το ποιος μαθητής θα έχει αυτήν την τιμή είναι πολλές φορές τυχαίο, όπως είναι και οι βαθμοί. Στόχος είναι να διαβάζουν για να μορφώνονται και κυρίως ότι εσείς τα.... αγαπάτε ό,τι και να γίνει.

Και μη μου πείτε ότι το ξέρουν, γιατί αν σας βλέπουν ότι κάνετε τόση προσπάθεια για τη σημαία, θεωρούν ότι είναι τόσο σημαντικό για εσάς που σας απογοήτευσαν προσωπικά.

Link to comment
Share on other sites

οπως βλεπεις, μεταξυ αλλων ρωτησες και αυτο. εγω σε αυτο εστιασα (ισως να μην ηταν το πρωτο ενδιαφερον σου, οκ) και προσπαθησα να σου απαντησω.

μετα βεβαια δηλ σε αλλο ποστ αναφερεις οτι ρωτας πως να δρασεις για ακυρωση της κληρωσης ή σχετικα με τη σταση του συλλογου γονεων.

σε αυτο δεν εχω κατι να πω, δεν γνωριζω. σορρυ για την "ασχετη" απαντηση.

 

{Το πρόβλημα είναι το εξής: η έγκυκλιος του Υπουργέιου Παιδείας αναφέρει ότι αν στη Στ' Δημ. υπάρχουν 3 τάξεις και παραπάνω τότε γίνεται κλήρωση από ποιές τάξεις θα κληρωθούν οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες, κάτι που εκ των πραγμάτων είναι άδικο. Έτσι όλα αυτά τα παιδιά του "άτυχου" τμήματος, που αγωνίστηκαν όλη την περσινή χρονιά να είναι αριστούχοι ξαφνικά βλέπουν τον εαυτό τους εκτός κλήρωσης!!!!!! }

 

 

Είμαι και άσχετη με τους pc sorry, αλλά θέλω να σου δείξω ότι η κύρια ερωτησή μου ήταν η παραπάνω και ύστερα ανέφερα τον προβληματισμό της κόρης μου. Όπως και να χει ούτε ήθελα να ανοίξω συζήτηση σχετικά με τον πόλεμο της σημαίας ούτε να δείξω ποιός είναι ο σωστός τρόπος επιβεβαίωσης των κόπων των πιαδιών μας και ζητώ συγνώμη αν εξέφρασα ανοιχτά τις σκέψεις μου και την κατάσταση στις επαρχίες. Αυτά.....

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα γίνεται ο πόλεμος της σημαίας. Όσο θυμάμαι πόσο κλάμα έχω κάνει γι αυτή τη σημαία, όσες φορές είχε τύχει να τη χάσω για 1-2 μονάδες και αισθανόμουν τόσο αποτυχημένη και τόσο ματαιωμένη και ότι έχω τόσο απογοητεύσει τους γονείς μου κλπ κλπ κλπ. Φανταστείτε ότι εμένα η 'ανταγωνίστριά' μου ήταν η κολητή μου. Και φυσικά εμένα δεν με ένοιαζε καθόλου, για τους γονείς μου όμως -επαρχία γαρ- ήταν θέμα τιμής.

Στη γενιά τη δική μας ας μην το κάνουμε αυτό το κακό στα παιδιά μας.

Να τους απαντήσετε ότι η παράδοση της σημαίας είναι βέβαια μία τιμή αλλά το ποιος μαθητής θα έχει αυτήν την τιμή είναι πολλές φορές τυχαίο, όπως είναι και οι βαθμοί. Στόχος είναι να διαβάζουν για να μορφώνονται και κυρίως ότι εσείς τα.... αγαπάτε ό,τι και να γίνει.

Και μη μου πείτε ότι το ξέρουν, γιατί αν σας βλέπουν ότι κάνετε τόση προσπάθεια για τη σημαία, θεωρούν ότι είναι τόσο σημαντικό για εσάς που σας απογοήτευσαν προσωπικά.

 

Η προσπάθειά μας δεν γίνεται για τη σημαία αλλά για την άδικη εγκύκλιο του Υπουργείου....

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου ερχεται στο μυαλο τωρα καποιο εγγραφο που να τα αναφερει αλλά μπορεις να τους ζητησεις το καταστατικο, το οποιο τα περιγραφει - δεν μπορουν να αρνηθουν να στο δωσουν.

 

Την Τετάρτη έχουμε συνεδρίαση και θα τους το ζητήσω και θα σε ενημερώσω. Ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ . ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ . Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΤΗ ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΣΗ . ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΗΡΩ ΤΟΝ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΕΓΙΝΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΓΗΚΕ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΩΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ 1 ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΠΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ 28 ΟΚΤ ΚΑΙ 25 ΜΑΡΤ.ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΟΡΗ .ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΩΡΟΥ.

PCefp3?r=1287137475

aQQUp3?r=1287137475

X1UKp3?r=1287137475

 

Αγαπητή τον ναι η κλήρωση όταν είναι 2 μόνο τμήματα γίνεται ανάμεσα σ' αυτά και είναι δίκαιη αλλά όταν υπάρχουν 2-3-4 κτλ τότε γίνεται κλήρωση στα τμήματα και μόνο τα 2 συνεχίζουν την κλήρωση για την σημαία κτλ. Όμως ο διαχωρισμός των τμημάτων είναι περίεργος γιατί δεν μπορεί τελείως τυχαία στο δικό μας τμήμα -που βγήκε έξω- να μην υπάρχει παιδάκι δασκάλου..... Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.....

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή τον ναι η κλήρωση όταν είναι 2 μόνο τμήματα γίνεται ανάμεσα σ' αυτά και είναι δίκαιη αλλά όταν υπάρχουν 2-3-4 κτλ τότε γίνεται κλήρωση στα τμήματα και μόνο τα 2 συνεχίζουν την κλήρωση για την σημαία κτλ. Όμως ο διαχωρισμός των τμημάτων είναι περίεργος γιατί δεν μπορεί τελείως τυχαία στο δικό μας τμήμα -που βγήκε έξω- να μην υπάρχει παιδάκι δασκάλου..... Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.....

 

 

Ο διαχωρισμός δηλαδή των τμηματων δεν έγινε αλφαβητικά;

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο διαχωρισμός δηλαδή των τμηματων δεν έγινε αλφαβητικά;

ΓΕΙΑ ΣΑΣ,

ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΕΥΗ ΚΑΙ ΕΧΩ 2 ΓΙΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΤ΄. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 5 ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΙΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΥΠΗΘΗΚΑΝ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΡΗΚΑΝ. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΔΕΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ. ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ "ΑΝΥΣΗΧΗΣΕ" ΛΙΓΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ "ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ". ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΕΠΑΝΑΠΑΥΤΕΙ Σ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ. ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΙΚΑ ΑΝΥΧΗΧΗΣΑ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ (ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗ ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ) Η ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ, ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΑΣ ΕΙΠΕ "ΕΜΕΝΑ ΔΕ Μ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ, ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ, ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ 10ΑΡΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ." ΟΙ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ. ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΑΡΗΚΑΝ; ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...