Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τα περισοτερα ......


elenik

Recommended Posts

απο τα σωσιβια που χρησιμοποιησε ο Βασιλης φετος αποσυρθηκαν

 

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=200

 

και αναρωτιεμαι εγω. Ετσι μπαινουν στην χωρα μας αυτα τα πραγματα? Ποιος ελεγχει πριν φτασουν στα ραφια? Τι να το κανω εγω να τα μαζευουν μετα εορτης ????

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Και εγω εχω σοβαρές υποψίες οτι λιγα προιοντα ελέγχοντα πριν φτασουν στα ράφια. Πριν δυο βδομάδες αγόρασα από το zara home μία παιδική κουδουνίστρα που μπορεις να την κρεμάσεις πάνω από την κούνια του μωρου. Δεν την κρέμασα (δεν υπήρχε κανένα χαρτι που να λέει οτι πρεπει υποχρεωτικά να κρεμαστει ψηλά και να μην την ακουμπάει το παιδί),αλλά του την εδωσα στο χερι. Το μωρό αρχισε να τη γλύφει (το κανει με ολα τα παιχνίδια) και μέσα σε ενα πεντάλεπτο το προσωπο, τα χερια και τα ρούχα του ειχαν γίνει πορτοκαλί από το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν τα χρωματα ήταν τοξικά,αλλά το βρηκα απαράδεκτο να βγαίνουν τα χρώματα από ενα παιχνιδι. Αν μπορειτε στειλτε μου λινκ πώς μπορω να βάλλω φωτογραφία για να σας δειξω ποια κουδουνίστα εχει το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδί μου δεν ξέρω τί να πω :roll::roll::roll: Εγώ μέχρι τώρα δεν ήξερα τίποτα για site με αποσύρσεις προιόντων κλπ

Εμένα αυτό μου προκαλεί μεγαλύτερη αναστάτωση... Αποσύρουν ένα προιόν λόγω ακαταλληλότητας και επιβάλουν να ειδοποιηθούν οι καταναλωτές για να το επιστρέψουν πίσω

1. Πού ανακοινώνουν ότι αποσύρθηκε? στο ίντερνετ μόνο? πόσοι έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ? σύμφωνα με μια έρευνα που άκουσα κατά τύχη μάλιστα προχτές, μόνο το 25% των ελλήνων έχουν πρόσβαση (και έτσι να μην είναι όμως σίγουρα δεν είναι πολύ παραπάνω!!)...

2. ειδοποιήθηκε κανείς να επιστρέψει προιόν που "υποτίθεται ότι αποσύρθηκε"?

elenik σε ειδοποίησαν να το επιστρέψεις??? και αν ναι πού σε βρήκαν???

3. που ξέρουμε εμείς ότι όντως αποσύρθηκε από ΟΛΑ τα καταστήματα

4. με μια μόνο γρήγορη ματιά που έριξα στο site είδα άπειρα ακατάλληλα προιόντα που στο "Χώρα προέλευσης" έγραφαν ΑΓΝΩΣΤΟ :?::?::?: πώς έγινε εισαγωγή από άγνωστη χώρα???? θα τρελαθώ :!::!::!:

5. που ξέρουμε ότι του χρόνου δεν θα γίνει πάλι εισαγωγή από το συγκεκριμένο "ακατάλληλο προιόν" απλά με διαφορετική ονομασία???

Μήπως , λέω μήπως είμαστε μπάχαλο ως κράτος και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλεια τη δική μας και των παιδιών μας ......

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Μήπως , λέω μήπως είμαστε μπάχαλο ως κράτος και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλεια τη δική μας και των παιδιών μας ......

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

 

Είμαστε! Και όχι, κανένας δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλεια μας! Το μόνο που τους νοιάζει είναι να αυξήσουν τους ήδη παχυλούς μισθούς τους και τις μιζούλες. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!

 

Ήρθες και έγινες το νόημα της ζωής μου...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και εγω εχω σοβαρές υποψίες οτι λιγα προιοντα ελέγχοντα πριν φτασουν στα ράφια. Πριν δυο βδομάδες αγόρασα από το zara home μία παιδική κουδουνίστρα που μπορεις να την κρεμάσεις πάνω από την κούνια του μωρου. Δεν την κρέμασα (δεν υπήρχε κανένα χαρτι που να λέει οτι πρεπει υποχρεωτικά να κρεμαστει ψηλά και να μην την ακουμπάει το παιδί),αλλά του την εδωσα στο χερι. Το μωρό αρχισε να τη γλύφει (το κανει με ολα τα παιχνίδια) και μέσα σε ενα πεντάλεπτο το προσωπο, τα χερια και τα ρούχα του ειχαν γίνει πορτοκαλί από το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν τα χρωματα ήταν τοξικά,αλλά το βρηκα απαράδεκτο να βγαίνουν τα χρώματα από ενα παιχνιδι. Αν μπορειτε στειλτε μου λινκ πώς μπορω να βάλλω φωτογραφία για να σας δειξω ποια κουδουνίστα εχει το πρόβλημα.

 

Το δήλωσες σε κανέναν αρμόδιο φορέα;

Link to comment
Share on other sites

Σιγα και μη με ειδοποιησαν. Το ωραιο ειναι οτι το ενα απο αυτα το βλεφαριαζα απο οταν ηταν μωρο ο Βασιλης και το πηρα περισι που μεγαλωσε και καλα.

Δηλαδη 3 χρονια κυκλοφορουσε? :twisted::twisted:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...