Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Μου αρέσει που πάντα άκουγα ότι στην εγκυμοσύνη φτιάχνει το δέρμα σου, και οι έγκυες λάμπουν, κλπ.

 

Ε, λοιπόν, έχω βγάλει σπυράκια ακμής και κοντεύω να πάθω κατάθλιψη!!!

Δεν μου φτάναν οι κοιλιές τώρα έχω και κόκκινα μεγάλα σπυριά, που πονάνε κιόλας! :(

 

ΒΟΗΘΕΙΑ! :cry:

 

Ο γιατρός μου είπε ότι αν θέλω μπορώ να βάζω τοπικά κρέμες, και καλυντικά στο πρόσωπο ότι θέλω. Αλλά εγώ έχω απελπιστεί γιατί τον ιανουάριο παντρεύομαι. :!:

 

καμία συμβουλη?

προς το παρόν έκλεισα σε αισθητικό για καθαρισμό, και βλέπουμε... :shock:

1Iik.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν ξερω Νικη μου, γιατι ποτε δεν ειχα ακμη... Και στη εγκυμοσυνη πραγματικα ειχα πολυ λαμπερο προσωπο.. λίγες παναδες εκανα απ΄τον ηλιο και αυτες εφυγαν..

Ομως νομιζω οτι δεν ειναι πολυ φυσιολογικο. Θα σου προτεινα αντι να κανεις γιατροσοφια να πας να κοιταξεις τον θυροειδη σου γιατι ο θυροειδης ειναι ορμονη και κατα τη διαρκεια της εγκυμοσυνης μπορει να επιρρεαστει.. Ξεκινα απο κει.. Η αδελφη μου ειχε χρονιο προβλημα ακμης και μετα απο δεκαδες θεραπειες ανακαλυψε προβλημα με το θυροειδη.. Μολις ρυθμιστηκε εφτιαξε το προσωπο της.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Νικη μου ειμαστε ομοιοπαθουσες.Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχω στο δεξι μαγουλο ενα απαισιο φρικιαστικο σπυρι ακμης το οποιο φυσικα με ποναει και φυσικα δεν ειναι το μονο.Εχω καποια στο πηγουνι τα οποια ευτυχως ειναι σε φαση υφεσης αλλα φαινονται μια χαρα ενω κατα καιρους στην εγκυμοσυνη εχω βγαλει και ΑΠΑΙΣΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΠΥΡΙΑ ατο προσωπο!!! :o

Οταν λεω εσωτερικα εννοω αυτα που δεν εχουν ασπρο κεφαλακι,ειναι μεσα απο το δερμα,πονανε αρκετα και κανουν καιρο να φυγουν.Κι υστερα σου λενε οτι φτιαχνει το δερμα στην εγκυμοσυνη!!! Σε μενα παντως δε συνεβη!!!

Link to comment
Share on other sites

Χα, και εγω εβγαλα σπυρακια και μαλιστα εσωτερικα, αλλα στο λαιμο, οχι στο προσωπο! :cry: Ευτυχως, παρατηρησα οτι την τελευταια εβδομαδα σαν να εχουν αρχισει να υποχωρούν. Καπου διαβασα στο ιντερνετ οτι οταν εξισορροπηθούν οι ορμονες υποχωρουν εντελως τα σπυρακια και το δερμα γινεται καθαρο και λαμπερο. Μεχρι τοτε να πλενουμε τακτικα το προσωπο μας με αφθονο νερο. Μηπως πρεπει λοιπόν απλα να περιμενουμε? 8)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έχω αυτή την απορία περί λαμπερού δέρματος,αλλά μεχρι τώρα δεν...

Βγάζω κάτι τετοια όμορφα σπυράκια τεράστια κόκκινα και επώδυνα που είναι ίδια με εκείνα που έβγαζα πριν 6-7 χρόνια που είχα ακμή και έπαιρνα Roaccutan.Και τότε μου είχε πει ο γιατρός ότι αυτά με μια εγκυμοσύνη θα φύγουν.Αλλά απ'ότι βλέπω αυτά επέστρεψαν... :evil::evil::evil:

Και μου αφήνουν και σημάδια χωρίς καν να τα αγγίξω δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κι εμενα μου αφηνουν σημαδια χωρις καν να τα αγγιξω,φανταστειτε να τα εσπαγα κιολας.Πολλες φορες εχω μπει στον πειρασμο να τα σπασω γιατι κανουν πολυ καιρο να περασουν κι επιπλεον αφηνουν και κοκκινιλα μετα που μπορει να μεινει και για 1 χρονο,ελεος δηλαδη. :x

Εγω δε βαζω κατι συγκεκριμενο,μονο την κρεμα μου τη Normaderm καθε πρωι που την εβαζα ετσι κι αλλιως,

Παντως ρε κοριτσια εκει που στην εφηβεια δεν εβγαλα ΟΥΤΕ ΕΝΑ μπιμπικι,με το που πατησα τα 25 (28 ειμαι τωρα) αρχισα να βγαζω αυτα τα #@^*%!σπυρα τα οποια ξεχασα να σας διευκρινισω,τα βγαζω και πριν απο την εγκυμοσυνη.Απλα περιμενα οτι αυτο το διαστημα θα καθαριζε το δερμα μου οπως λενε,αλλα που!!!

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασα να συμπληρωσω οτι μια δερματολογος στην οποια ειχα παει μου ειχε πει οτι μπορει να οφειλονται σε πολυκυστικες αλλα οι εξετασεις που εκανα μετα δεν εδειξαν κατι τετοιο.Οποτε τα απαισια εσωτερικα και οδυνηρα σπυρια μου παραμενουν ανεξηγητο φαινομενο!!!

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσι μου γλυκο ειναι θεμα ορμονων!Δεν γνωριζω αν ξερεις το φυλο του μωρου σου αλλα ισχυει οτι οταν ειναι κοριτσι το προσωπο της μητερας "αγρειευει" λογω ορμονων!Αντιστοιχα στα αγορια το δερμα της μαμας ειναι καθαρο και "λαμπερο".Το εχω παρατηρησει σε αρκετες εγκυουλες οταν μου το ειπαν.Αλλωστε το ιδιο επαθα κι εγω...σε ολη την εγκυμοσυνη μου το δερμα μου ηταν χαλια. :(

yHVLp3.png G2Hmp3.png
Link to comment
Share on other sites

Α... Ρένια μου, εδώ θα διαφωνήσω..... :D:D:D Και γω που είχα κορίτσι δεν είχα κανένα πρόβλημα με το δέρμα μου.... Μάλλον ήταν καλύτερο και απ΄οτι μου έλεγαν όλοι είχα ομορφύνει.... (και για του λογου του αληθές μέχρι να αρχίσει να φαίνεται η κοιλιά μου είχα "επιτυχίες" στον ερωτικό τομέα -σσσσ, μην το μάθει ο άντρας μου :D:D -) Και δεν θα με χαρακτηριζα και όμορφη... Χώρια που είμα και μεγάλη.....

 

Σίγουρα είναι θέμα ορμονών και πως "αντιδρά" κάθε οργανισμός στην εγκυμοσύνη. Αυτά όμως, με το αν έχεις αγόρι θα είσαι έτσι και αν έχεις κορίτσι θα είσαι αλλιώς, για μένα δεν ισχύουν.....

sL7ap2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια, εγώ είχα σπυράκια σε όλη την εφηβεία και ενώ φύγαν εκεί γύρω στα 20 επανήλθαν στην πρώτη εγκυμοσυνη μου...και όπως βλέπετε στο σημειωματάκι από κάτω έκανα αγοράκι! Και μάλιστα επειδή τα σπυριά τα έβγαλα στο 3 μήνα και κρατήσανε 1,5-2 μήνες έλεγα ότι επειδή τότε διαμορφώνεται το φύλλο του μωρού ότι θα είναι αγόρι, χωρίς να ξέρω, και ότι με γέμισε τεστοστερόνη!!! :wink: Για πλάκα βέβαια το έλεγα, και όμως αγοράκι έκανα. Τώρα έχω 1-2 σπυράκια, ούτε που λογαριάζονται σε σχέση με τη πρώτη φορά!!!Φύλο πάντως δε ξέρω ακόμα.

5Aqjp3.png

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, εγώ είχα σπυράκια σε όλη την εφηβεία και ενώ φύγαν εκεί γύρω στα 20 επανήλθαν στην πρώτη εγκυμοσυνη μου...και όπως βλέπετε στο σημειωματάκι από κάτω έκανα αγοράκι! Και μάλιστα επειδή τα σπυριά τα έβγαλα στο 3 μήνα και κρατήσανε 1,5-2 μήνες έλεγα ότι επειδή τότε διαμορφώνεται το φύλλο του μωρού ότι θα είναι αγόρι, χωρίς να ξέρω, και ότι με γέμισε τεστοστερόνη!!! :wink: Για πλάκα βέβαια το έλεγα, και όμως αγοράκι έκανα. Τώρα έχω 1-2 σπυράκια, ούτε που λογαριάζονται σε σχέση με τη πρώτη φορά!!!Φύλο πάντως δε ξέρω ακόμα.
το φυλο του μωρου ειναι ηδη καθορισμενο απο την πρωτη στιγμη της γονιμοποίησης...δεν διαμορφωνεται αργοτερα.
Link to comment
Share on other sites

To ξέρω,αλλά άλλο εννοούσα. Στο 3ο μήνα αρχίζει και διαμορφώνεται το φύλο με την άποψη ότι αρχίζουν να εμφανίζονται τα γεννητικά όργανα. Καλά, εγώ ούτως ή άλλως το έλεγα έτσι, για πλάκα! Δεν είναι επιστημονική η άποψή μου ...μπορεί επιστημονική φαντασία!!! :lol::lol::lol: Μη με παρεξηγείτε!!!

5Aqjp3.png

Link to comment
Share on other sites

Στον γιό μου είχα σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, το πιο λαμπερό και καθαρό δέρμα που είχα ποτέ μου! Kαι τα πιο γυαλιστερά και πυκνά μαλλιά, επίσης!

Δεν είχα ποτέ προβλήματα ακμής, αλλά τα μικροσπυράκια μου τα είχα που και που.

 

Tώρα, σ'αυτή την εγκυμοσύνη, το δέρμα μου είναι θαμπό, εντελώς ξηρό και έχω συνέχεια σπυράκια, μικρά μεν αλλά πολύ ενοχλητικά δε.

Λέτε να κάνω την κόρη;

Με τα παιδιά μου, ξαναγεννιέμαι...

bUwEp2.png

Link to comment
Share on other sites

τελικά εχθές πήγα κι έκανα καθαρισμό, μπας και καθαρίσει λιγάκι η μούρη...

Σήμερα όλοι μου λέγανε ότι λάμπω με την εγκυμοσύνη, κι εγώ έχω όμως σπυριά... γίνεται να λάμπεις με σπυριά? -μάλλον θα είναι μεγάλα σαν προβολείς-

 

εντάξει δεν είμαι και γεμάτη, αλλά 4-5 τα έχω τα &^%%$!!!

 

και μάλλον περιμένω κόρη είπαμε όπως είπε η αυχενική... (80% κορίτσι είπαν)

 

αλλά εγώ νομίζω ότι η κάθε κοπέλα έχει την δική της εγκυμοσύνη... ότι κι αν περιμένει.

 

ελπίζω να καθαρίσω σύντομα... όχι τίποτα άλλο, αλλά είπαμε... ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΕΦΗΒΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΥΡΙΑ!

1Iik.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κι εγώ έχω αυτή την απορία περί λαμπερού δέρματος,αλλά μεχρι τώρα δεν...

Βγάζω κάτι τετοια όμορφα σπυράκια τεράστια κόκκινα και επώδυνα που είναι ίδια με εκείνα που έβγαζα πριν 6-7 χρόνια που είχα ακμή και έπαιρνα Roaccutan.Και τότε μου είχε πει ο γιατρός ότι αυτά με μια εγκυμοσύνη θα φύγουν.Αλλά απ'ότι βλέπω αυτά επέστρεψαν... :evil::evil::evil:

Και μου αφήνουν και σημάδια χωρίς καν να τα αγγίξω δυστυχώς...

 

Μια απο τα ιδια κι εγω!

Εξι μηνες επαιρνα αυτα τα κ**οχαπια!

Και τα σπυρακια επεστρεψαν σχεδον σε ολη την εγκυμοσυνη .

Μονο κατα τον 8ο - 9ο ηρεμησα και μετα τη γεννα εξαφανιστηκαν, αλλα τωρα ξαναεπεστρεψαν ειδικα λιγες μερες πριν την περιοδο.

 

Α ρε παλιοορμονες!

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσι μου γλυκο ειναι θεμα ορμονων!Δεν γνωριζω αν ξερεις το φυλο του μωρου σου αλλα ισχυει οτι οταν ειναι κοριτσι το προσωπο της μητερας "αγρειευει" λογω ορμονων!Αντιστοιχα στα αγορια το δερμα της μαμας ειναι καθαρο και "λαμπερο".Το εχω παρατηρησει σε αρκετες εγκυουλες οταν μου το ειπαν.Αλλωστε το ιδιο επαθα κι εγω...σε ολη την εγκυμοσυνη μου το δερμα μου ηταν χαλια. :(

 

Αντιθετα σε εμενα που ειχα αγορακι αγριεψα και εγινα πολυ πιο ασχημη απο πριν. Νομιζαν ολοι οτι ημουν μονιμως θυμωμενη.

Δεν παιζει σε ολες αυτο, μαλλον ειναι τυχαιο.

Link to comment
Share on other sites

Μια απο τα ιδια κι εγω!

Εξι μηνες επαιρνα αυτα τα κ**οχαπια!

Και τα σπυρακια επεστρεψαν σχεδον σε ολη την εγκυμοσυνη .

 

Μη μου λες τέτοια!

Δηλαδή άδικα οι 6 μήνες ταλαιπωρίας με τα μηνιαία τρυπήματα,τα ξηρά χείλη και τα τόσα χρήματα;

Κατά τα άλλα ο γιατρός μου είχε εγγυηθεί ότι θα θεραπευτώ για πάντα...

Link to comment
Share on other sites

αυτά τα (*&^χαπα και γω στο παρατσακ δεν τα πηρα περσι γιατί είναι τερατογόνα, και για 2 χρόνια περίπου δεν πρέπει να κάνεις μωράκι...

 

Λέω κι εγώ "και ΑΝ μου κάτσει???" ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΤΣΕ, πάλι καλά που δεν τα πήρα! Και δεν είχα κάνα μεγάλο πρόβλημα, απλά η δερματολόγος είπε να τα πάρω για να μην ξαναβγάλω...

Και τελικά όλα αυτά είναι μύθος...

1Iik.png
Link to comment
Share on other sites

Μιας και λετε βρε κοριτσια για τα Racutan,λυστε μου μια απορια:δημιουργουν προβλημα στο αντρικο σπερμα;Εχετε ακουστα για τετοιου ειδους παρενεργεια;

Ξερω παντως οτι ειναι πολυ "βαρυ" χαπι,πρεπει λεει να κανεις αιματολογικες καθε τρεις και λιγο,ασπριζει η μουρη και ξεφλουδιζει και τετοια.

Link to comment
Share on other sites

joe δεν ξέρω για τις παρενέργειες στους άντρες που λες,δεν έχω ακούσει τίποτα.

Είναι όντως βαριά φάρμακα και πρέπει να κάνεις εξετάσεις αίματος κάθε μήνα-η θεραπεία είναι 6μηνη-κυρίως για το συκώτι αν θυμάμαι καλά.Όμως για τη θεραπεία της κυστικής ακμής είναι ό,τι καλύτερο.

Είναι τερατογόνα και γι'αυτό απαγορεύεται η εγκυμοσύνη κατά τη διάρκεια της αγωγής και λίγο καιρό μετά.

Ξεφλουδίσματα εγώ δεν είχα,μόνο που ξεραίνονταν πάρα πολύ τα χείλια μου-μου είχε δώσει ενυδατική γι'αυτό-και πρόσεχα πολύ την έκθεση στον ήλιο(πάντα με αντιηλιακό με υψηλό δείκτη)

7 χρόνια μετα δεν είχα ξανά τέτοια σπυράκια.Ελπίζω αυτά που βγήκαν τώρα να είναι λόγω ορμονών και να φύγουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Koritsia kalimera!!Simera apofasisa na sas grapsw giati to thema exei ftasei sto aproxwrito!! Eimai stin 18 bdomada kai exw gemisei megala kai mikra eswterika spurakia!Otan eimai abafti eimai san xartis!Eleos pia!Panta ebgaza spurakia alla perisi logw tou gamou eixa kanei katharismous kai therapeies kai eixan upoxwrisei!!Twra pairnw araia kai pou ta eviol alla kai pali den paizetai to proswpo mou!!Kapou diabasa oti se autin tin fasi oi ormones exoun statheropoiithei kai oti to derma ginetai katharo, ta mallia eukoloxtenista kai paei legontas! Exei kamia sas to idio thema?Pws mporw na to antimetwpisw!?Mou xalaei tin diathesi auto to theama!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

κι εγώ παντα σπυράκια είχα , αλλα ευτυχώς (αν και στην αρχή είχα φουντώσει ) τώρα έχουν αρχίσει και δεν εμφανίζονται τόσο συχνά.

 

Η καλύτερη λύση είναι να πάς σε ενα δερματολόγο.

Πάντως φάρμακα (έστω και τοπική θεραπεία) θα είναι δύσκολο να σου χορηγησεί λόγω εγκυμοσύνης.

 

Ορμόνες είναι αυτές....

JR7vp2.pngh5zip2.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...