Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Ανήμερα των Χριστουγέννων και ενώ είχα καλεσμένους καμιά 20αριά άτομα, πάω να φτιάξω πιλάφι!

Ειχα αγοράσει 2 πακέτα άγριο ρύζι των ινδιάνων agrino(αυτό που έχει και μαύρους κόκους ρυζιού μέσα)

Ανοίγω και τα δύο πακέτα γιανα μαγειρέψω...και τα δύο είχαν μέσα κάτι σαν μούχλα και ζωντανά σκουληκάκια!!!!!

Μείναμε Χριστουγεννιατικα χωρίς πιλάφι!!!

3 μέρες αργότερα και ενώ είχα ορκιστεί ότι δεν αγοράζω agrino ποτέ ξανά, στέλνω τον άντρα μου να μου πάρει άγριο ρύζι επειδή είχα τραπέζι. Εκείνος ξεχάστηκε και πήρε πάλι agrino. Επειδή το τραπέζι ήταν Κυριακή, λέω δεν ανοιγω τα πακέτα να δω αν είναι εντάξει...μην μείνουμε πάλι χωρίς πιλάφι...

Τα ανοίγω...και τα δυο ήταν πάλι σκουληκιασμένα....

Μετά τις γιορτές τηλεφωνησα στην εταιρία και το μόνο που τους ενδιεφερε ήταν αν είχα κρατησει τα πακέτα (πολύ κακώς που δεν τα κράτησα τελικά!)

Τους απάντησα ότι δεν είχα σκοπό να αποκτήσω κατοικίδιο...

Το μόνο που είπαν είναι ίσως έτυχε και κάτι τέτοιες δικαιολογίες...

Έτυχε????

4 πακέτα????

242904.png 2/8/2008 Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ! ΜΠΕΜΠΟΥΛΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ!
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ο λόγος που σε ρώτησαν αν κράτησες τα πακέτα ήταν γιατί θα αποτελούσαν αποδεικτικά στοιχεία.Θα μπορούσες να τους κάνεις μεγάλη ζημιά.Για αυτό μάλλον ήθελαν να μάθουν ,αν τα κρατούσες θα το χειρίζονταν και αυτοί διαφορετικά.Αφού τα πέταξες δεν είχαν να φοβηθούν τίποτα!!!

PMNYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Πολυ σημαντικο...απο που τ αγορασες..συνηθως για τετοια περιστατικα υπευθυνα πολλες φορες ειναι καταστηματα με κακη διατηρηση (σε αποθηκες με κατσαριδες κτλ)

Αν και τις δυο φορες το πηρες απ το ιδιο μαγαζι...δοκιμασε και μια τριτη...και βγαλτους στην τηλεοραση :evil: (να το επαιρνε καμια γιαγια..οχι δλδ οτι η γιαγια θα επαιρνε ινδιανικο ....και να ετρωγε μεζαδακια ...και να νηστευε κι ολας η γυναικα λιγο χιουμορ

Link to comment
Share on other sites

από το ίδιο μαγαζί το πήρα και τις δυο φορές...

την δευτερη φορά μάλιστα ο άντρας μου πήγε τα πακετα πίσω εκεινη τη στιγμή και οι υπέυθυνοι του τα πήραν γρήγορα-γρήγορα και του είπαν να πάει να διαλέξει όποιο άλλο ρύζι θέλει.

κακώς που δεν κρατησαμε τα αποδεικτικα στοιχεία, αλλά ήταν σιχαμερό και γι'αυτό το πέταξα αμεσως...

242904.png 2/8/2008 Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ! ΜΠΕΜΠΟΥΛΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ!
Link to comment
Share on other sites

πριν λιγα χρονια ειχε κυκλοφορησει ενα γαλα νομιζω της δελτα σαν το νουνου δεν θυμαμαι τι συσκευασια ηταν αλλα ειχε στρογγυλο καπακι απο πανω.πηρα 2 συσκευασιες για να βαζω στο καφε.οταν πηγα να βαλω στο ποτηρι εβγαινε σε κοματακια και βρωμουσε,σκεφτηκα μηπως βαζουμε νερο και το κουναμε αλλα δεν εγραφε κατι τετοιο η συσκευασια.τα κρατησα μαζι με την αποδειξη και πηρα τηλ στην εταιρεια.μου ειπαν να τα κρατησω στο ψυγειο και ηρθαν μετα απο 1-2 μερες και τα πηραν.με πηραν τηλ πολυ συντομα και μου ειπαν οτι οντως ειχαν προβλημα και την επομενη μερα γεμισα προιοντα της εταιρειας.χυμους γαλατα γιαουρτια, κασες ολοκληρες που μοιραζα σε γνωστους και φιλους.απο τοτε εξαφανιστηκε το προιον απο τα ραφια και δεν το ξανα ειδα ποτε.

ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΗ ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ ΛΥΠΗ , ΑΛΛΑ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΤΑΝ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ , ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

από το ίδιο μαγαζί το πήρα και τις δυο φορές...

την δευτερη φορά μάλιστα ο άντρας μου πήγε τα πακετα πίσω εκεινη τη στιγμή και οι υπέυθυνοι του τα πήραν γρήγορα-γρήγορα και του είπαν να πάει να διαλέξει όποιο άλλο ρύζι θέλει.

κακώς που δεν κρατησαμε τα αποδεικτικα στοιχεία, αλλά ήταν σιχαμερό και γι'αυτό το πέταξα αμεσως...

 

Aρα μαλλον δεν φταιει το προιον...αλλα το συγκεκριμενο καταστημα (που απ την αντιδραση τους...εχω την εντυπωση οτι το εχουν ξανα αντιμετωπισει :? )

Θα σου ελεγα ν αλλαξεις μαγαζι κι οχι προιον :?

Link to comment
Share on other sites

ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!

 

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.

 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

 

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

 

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

 

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

 

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

 

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο

Β. Να μειώσει το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

 

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

 

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

 

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

 

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

 

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

 

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

 

Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)

 

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520

Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όσον αφορά στα φαγώσιμα, εγώ που έχω πάει στο Σ/Μ της γειτονιάς μου προιον χαλασμένο πίσω το έχουν δεχτεί..

Μόνο το τυρί για Τοστ της Φάγε το Junior που ήτανε μουχλιασμένο τους πηρα τηλ στην Φαγε και μου ζητήσανε στοιχεία και ήρθε απο εδώ αντιπρόσωπός τους με άλλα προϊόντα και κουπόνια και μου ζητήσανε συγγνώμη........... :?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι μας βομβαρδίζουν συνεχώς με διαφημισεις, να επιλέξουμε επώνυμα προιοντα και όχι τα προιοντα που βγάζει το κάθε σουπερ μάρκετ με το δικό του όνομα....

και όμως όσες φορές είχα πάρει ρύζι της μάρκας του σουπερ μάρκετ, δεν είχα κανενα προβλημα!

Όταν αντιθετως αποφασισα να πάρω μια μάρκα η οποία θεωρειται από τις πιο καλες στο ειδος της....να τι επαθα!

Έγινα και ρεζιλι στους καλεσμενους μου γιατι τους επερνα τηλ. Χριστουγεννιατικα και ρωταγα μήπως έχουν ρύζι να μου φέρουν...

242904.png 2/8/2008 Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ! ΜΠΕΜΠΟΥΛΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...