Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Μουσική και τραγούδια


Recommended Posts

Μαμάδες και μπαμπάδες ήθελα ν' αναφερθούμε και λίγο στη μουσική και τα τραγούδια.

Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε τραγουδίσει κάποιους σκοπούς στα αστεράκια μας. Κάποιοι από σας που έχετε μεγαλύτερα παιδάκια ίσως σας τραγουδούν αυτά.

Προσωπικά η μουσική είναι η ζωή μου.

Σήμερα κιόλας, γυρνώντας απ' τη δουλειά κοίταζα απ' τον καθρέφτη του αυτοκινήτου μου την απο πίσω μου να τραγουδάει μαζί με τον γιό της και κατα τύχη άκουγα κι εγώ τον ίδιο σταθμό. Το θεώρησα πολύ όμορφη και ιδιαίτερη στιγμή που με φαντάστηκα να το κάνω σε λίγα χρόνια με την κόρη μου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Σίγουρα η μουσική είναι ότι καλύτερο για τα μικρά. Και είναι μια πολύ διασκεδαστική απασχόληση να τραγουδάμε μαζί με τα παιδιά μας.

Και σίγουρα έιναι πολύ καλύτερο να παίζει μουσική παρά η τηλεόραση...

 

Ήρθες και έγινες το νόημα της ζωής μου...

Link to comment
Share on other sites

Αχ παιδιά, είναι τέλειο να την ακούς να κάνει "τατατατααααα" και να χορεύει κουνώντας το κεφάλι, τον ποπό, ακόμα να κάνει και σβούρες με τα χέρια ψηλά!!!όπου κι αν ακούσει μουσική!

Εμάς μας άρεσε από πολύ βρεφάκια να τραγουδάμε και να χορεύουμε, όπου κι αν ήμασταν.

Και λένε γενικά ότι είναι πολύ καλό για τα μωρά, τα βοηθάει και στην ομιλία. Πάντως σίγουρα είναι διασκεδαστικό. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ο δικος μου θελει συνεχει να ακουει μουσικη. Και οταν του αρεσει ο ρυθμος κουναει τον ποπο του και γελαει. Ειναι απο τις πιο ομορφες στιγμες.

Οταν ηταν πιο μωρο του εβαζα μουσικη χαλαρωτικη με τους χτυπους της καρδιας του. Ειχα παει και εκανα υπερηχογραφημα 3D σε καποιο κεντρο με επικεφαλη εναν Ρωσο γιατρο και συνθετη μουσικης αν θυμαμαι καλα και μας εδωσε καποια cd στα οποια ειχε καταγραψει μεσα και τους χτυπους της καρδιας του εμβρύου.

Πολλες φορες για να κοιμηθει θελει να ακουει και το τραγουδακι μας" τ' αγορακι μου το ασπρο το γυρευουνε στο καστρο να του δωσουνε νυφουλα ομορφη καστρινοπουλα"

Link to comment
Share on other sites

Ειχα παει και εκανα υπερηχογραφημα 3D σε καποιο κεντρο με επικεφαλη εναν Ρωσο γιατρο και συνθετη μουσικης αν θυμαμαι καλα και μας εδωσε καποια cd στα οποια ειχε καταγραψει μεσα και τους χτυπους της καρδιας του εμβρύου.

 

Καταπληκτικό ακούγεται!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν θα ξεχάσω τα ταξίδια που κάναμε μικροί, με το αυτοκίνητο, που βάζαμε κασσέτες του Πουλόπουλου και τραγουδούσαμε οικογενειακώς και όποιος μας προσπέρναγε έβλεπε μια οικογένεια μες στην τρελή χαρά.

Επίσης ξέρω περίπτωση που η μητέρα όσο το μωρό ήταν μικρό του έβαζε κλασική μουσική. Όταν λοιπόν άρχισε να μιλάει και να καταλαβαίνει, άκουγε κάποιο κλασικό κομμάτι αναγνώριζε τον συνθέτη.

 

Γενικά η μουσική προκαλεί διάφορα συναισθήματα, ανάλογα με το είδος της. Μπορεί να είναι ηρεμιστική, διεγερτική, υπνωτική, χορευτική και τις περισσότερες φορές διασκεδαστική.

Όταν τραγουδάμε με τα παιδιά εκτονώνονται και αυτά κι εμείς και πιστεύω ενισχύονται οι συναισθηματικοί δεσμοί.

Link to comment
Share on other sites

Vaspy συφνωνώ απόλυτα η μουσική σε ηρεμεί , σε ταξιδεύει.....

Και του χαράλαμπου η μουσική του αρέσει πάρα πολύ , ακόμα και ζεμπέκικο χορεύει με τον Σπυρο Παπαδόπουλο τα σαββατόβραδα! Ισως έχει να κάνει με το ότι απο την ημέρα που έμαθα ότι ειμαι έγκυος άκουγα πάρα πολύ μουσική ....διάφορα είδη ,απο rock(χορεύοντας απο την χαρά μου παράλληλα) μέχρι και κλασική τους τελευταίους μήνες που ήθελα περισσότερη ηρεμία! Στο αυτοκίνητο πάντα το ράδιο παίζει , και στο τέλος του τραγουδιού έχει παλαμάκια με μεγάλο ενθουσιασμό και απο τους δυό μας! Αν τύχει να φτάσουμε και δεν έχει τελιώσει το τραγούδι πολλές φορές δεν θέλει να κατέβει κι'όλας!!!

Πρώτο στο Top ten των επιλογών του πάντως παραμένει εδω και πάρα πολύ καιρό το cd της Ευανθίας Ρεμπούτσικα: a Toouch of Spice (μουσική για την ταινία Πολιτική κουζίνα)!!!! και αμέσως μετά με πολυ μικρή διαφορά(γιατι είναι πρόσφατο) Ζουζούνια "η Κική & η Κοκό" :P .

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Αφροδίτη μου δεν της έχω πάρει ακόμα τα δημοφιλή cd, ζουζούνια κ.α. αλλά θέλω οπωσδήποτε να της πάρω τα Στρουμφάκια.

Το ρεπερτόριό μας βέβαια μέχρι στιγμής είναι πλούσιο, ακούμε τα πάντα. Δεν έχει όμως ακόμα προτίμηση σε κάποιο είδος μουσικής αλλά θα δείξει.

Είναι μικρούλα ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Ο χαρούλης τραγουδάει εδω και μήνες .... βέβαια δεν χρησιμοποιει συμφωνα.. μονο φωνλιεντα..."ααααααααα...αααα.ααα....ααα...ααα"

Εχει πολυ πλάκα... Και το κανει ειδικα οταν θέλει να του τραγουδλησω γιατι γενικα ειμαι ψωνιο και τραγουδαω παρα πολυ και έχω και πλούσιο ρεπερτοριο... Κανω 3ωρο προγραμμα :P:P:P

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Εδώ πιάσαμε φλέβα ... μουσική το καλύτερό μου!!!

Προτείνω ανεπιφύλακτα τα νανουρίσματα της Σαββίνας Γιαννάτου, το "Κάτω από ενα κουνουπίδι" του Μάνου Λοιζου (συμμετέχουν Τσαλιγοπούλου, Μαχαιρίτσας, Παπακωνσταντίνου κ.α.) και οπωσδήποτε τον Μορμόλη και την Ντενεκεδούπολη ... απλά υπέροχα!!!

1aLup3.png

 

BtUIp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμείς τρελαινόμαστε για τον Τεμπέλη Δράκο του Γιώργου Χατζηπιερή και για να κοιμηθούμε ακούμε μόνο το ένα αλλιώτικο νανούρισμα (Παπακωνσταντίνου, Μαχαιρίτσας, Τσακνής και Κατσιμήχας) :wink:

Δημήτρης 25/01/07

Εβελίνα 12/04/08

Χριστίνα 04/10/10

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου πιο μικρός κοιμόταν με παραδοσιακά, Σαν πας στην Καλαμάτα, Μήλο μου κόκκινο κ.ο.κ.!! :lol::lol:

 

Ήρθες και έγινες το νόημα της ζωής μου...

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μας εχει μια στροφη στον Καζαντζιδη,αλλα ριχνει καμια πενια και στον Τερλεγκα...Τρελαινεται με Τερζη και ξενερωνει με Βανδη (μπραβο της),Κοκκινου (παλι μπραβο της),Ζηνα (τα συγχαρητηρια μου),Γαρμπη (καλε,αυτη σ'εμενα εμοιαξε!!!)

 

Aγαπημενο της καναλι το VH-1 οπου παιζουν 80's & 90's 8)

 

Οταν τρωει παλι προτιμαει να ακουει την μαμα της να τραγουδαει Αποστολο Καλδαρα,Μικι Μαου....εεεε Θεοδωρακη,Σταματη Σπανουδακη και αυτον...πως τον λενε να δεις.....α,ναι! Λουκιανο Κηλαηδονη!!!!

Eπειτα απο πιεσεις που δεχτηκα απο την δχση,αφησα ελευθερη την αγελαδιτσα μουυυ να βοσκει στα λιβαδια.Οποιος χασαπης ενδιαφερθει ας επικοινωνησει πριβε μαζι μου για να κανονισουμε τα δεοντα!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σας τραγουδάνε τα ζουζούνια σας και αν ναι απο πότε άρχισαν;

Η δικιά μου σιγά σιγά όταν της τραγουδάω αρχίζει και κάνει αααααααα, εεεεεεεεεε σαν να μου τραγουδάει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

O γιος μου είναι ο μόνος ανθρωπος στον κόσμο που του αρέσει η φωνή μου και εκτιμαει το ταλέντο μου (τρελάινομαι να τραγουδάω αλλά ειμαι απιστευτα φαλτση, αφου και μονη μου το καταλαβαίνω), οπότε κατεβάζω τραγουδια καραόκε από το youtube και 1-2 ωρες τη μέρα τραγουδαμε :D εγω τα δικά μου και αυτός τα δικά του.

Link to comment
Share on other sites

εμείς βάζουμε που και που τη γυναίκα του Άι Βασίλη από τα Ζουζούνια που του αρέσει πολύ! Σήμερα ενώ ετοιμάζαμε κάτι να φάμε αρχίσαμε να χορεύουμε με τον Γιώργο και ο μικρός μας κοιτούσε χαρούμενος, χτυπούσε παλαμάκια και γελούσε :lol: !

Δημήτρης 25/01/07

Εβελίνα 12/04/08

Χριστίνα 04/10/10

Link to comment
Share on other sites

εμείς βάζουμε που και που τη γυναίκα του Άι Βασίλη από τα Ζουζούνια που του αρέσει πολύ! Σήμερα ενώ ετοιμάζαμε κάτι να φάμε αρχίσαμε να χορεύουμε με τον Γιώργο και ο μικρός μας κοιτούσε χαρούμενος, χτυπούσε παλαμάκια και γελούσε :lol: !

 

 

Αχ! Ελένη μου σας φαντάζομαι !!! Τι όμορφη εικόνα !!! :D:D:D

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

εμείς βάζουμε που και που τη γυναίκα του Άι Βασίλη από τα Ζουζούνια που του αρέσει πολύ! Σήμερα ενώ ετοιμάζαμε κάτι να φάμε αρχίσαμε να χορεύουμε με τον Γιώργο και ο μικρός μας κοιτούσε χαρούμενος, χτυπούσε παλαμάκια και γελούσε :lol: !

 

 

Αχ! Ελένη μου σας φαντάζομαι !!! Τι όμορφη εικόνα !!! :D:D:D

 

Αφροδίτη δεν ξέρω πόσο η εικόνα ήταν όμορφη ή αστεία (μια και εγώ είμαι με το ζόρι 1.60 και ο Γιώργος ξεπερνά το 1.90) αλλά πράγματι ήταν υπέροχα! :wink:

Δημήτρης 25/01/07

Εβελίνα 12/04/08

Χριστίνα 04/10/10

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
O γιος μου είναι ο μόνος ανθρωπος στον κόσμο που του αρέσει η φωνή μου και εκτιμαει το ταλέντο μου (τρελάινομαι να τραγουδάω αλλά ειμαι απιστευτα φαλτση, αφου και μονη μου το καταλαβαίνω), οπότε κατεβάζω τραγουδια καραόκε από το youtube και 1-2 ωρες τη μέρα τραγουδαμε :D εγω τα δικά μου και αυτός τα δικά του.

 

πεσμου μως να κατεβασω καραοκε απτο youtube please!!!!!!!!!καλη χρονια με υγεια χαρα ευτυχια..

my baby was my reborn...

Link to comment
Share on other sites

O γιος μου είναι ο μόνος ανθρωπος στον κόσμο που του αρέσει η φωνή μου και εκτιμαει το ταλέντο μου (τρελάινομαι να τραγουδάω αλλά ειμαι απιστευτα φαλτση, αφου και μονη μου το καταλαβαίνω), οπότε κατεβάζω τραγουδια καραόκε από το youtube και 1-2 ωρες τη μέρα τραγουδαμε :D εγω τα δικά μου και αυτός τα δικά του.

 

πεσμου μως να κατεβασω καραοκε απτο youtube please!!!!!!!!!καλη χρονια με υγεια χαρα ευτυχια..

Ναι για δώσε οδηγίες!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εμείς τρελαινόμαστε για τον Τεμπέλη Δράκο του Γιώργου Χατζηπιερή :

 

Πρόσφατα αγοράσαμε και εμείς αυτό το cd. Μου το είχαν προτείνει το Μπιζέλι και η Σαμ και έψαχνα απεγνωσμένα να το βρώ. Στην Ξάνθη ήταν αδύνατο αλλα ευτυχώς κατέβηκε για δουλειές στην Αθήνα ο άντρας μου και το βρήκε.

 

Λοιπόν το cd είναι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Το έχω λατρέψει. Λοιπόν κάνω στροφή στις μουσικές αναζητήσεις μου και απο δω και πέρα θα ακούω μόνο παιδικά τραγούδια. :lol::lol::lol:

 

dev277pr___.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...