Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

τα νεογνά νιώθουν την αγάπη;


ευδοκία

Recommended Posts

έχω μια απορία.η κορούλα που είναι 50 μερών άραγε νιώθει το πόσο πολύ την αγαπάμε;το καταλαβαίνει;ίσως από τον τρόπο που την χαιδεύουμε,τη φροντίζουμε;δεν ξέρω,ερώτηση κάνω,υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


σίγουρα το αισθάνεται! :)

βασικά αυτή τη στιγμή το παίρνει απο την μυρωδιά σας, το άκουσμα της γλυκιάς φωνής σας, απο την σωματικής και συναισθηματικής φροντίδας που της δίνετε και την συνέπεια της φροντίδας αυτής :)

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

"Η συναισθηματικη ανταλλαγη συντελει στην αναπτυξη.

Νεογεννητο: Το παιδι εχει αναγκη φροντιδας , χαδιων, θερμοτητας. Αυτη τη συναισθηματικη ενεργεια τη μεταμορφωνει σε ζωτικοτητα, σε προοδο καθε ειδους.

......

0-3 μηνων: Αυτο που το παιδι εχει αναγκη σ αυτη την περιοδο ειναι η μητερα του να του δινει και ταυτοχρονα να δινεται χωρις δισταγμους. Στην εγκυμοσυνη της το εκανε φυσικα , οργανικα, χωρις ορια.Τωρα πρεπει να το κανει με την θεληση της, δινοντας διεξοδο σε ολες τις συγκινησιακες της ικανοτητες. Η φυση τα χει κανει ολα σωστα: Σ αυτη την περιοδο η τρυφεροτητα ειναι για το παιδι αναγκαια.

 

Οι πρωτοι ερεθισμοι: Ο εγκεφαλος του παιδιου, την ωρα που γεννιεται ειναι σαν αγραφη μαγνητοταινια ετοιμη να αποτυπωσει. Για να μην γυριζει αδεια αυτη η ταινια ειναι απαραιτητοι πολυαριθμοι εξωτερικοι ερεθισμοι, οπτικοι, ακουστικοι, της αφης της γευσης και της οσφρησης. Οι εκδηλωσεις τρυφεροτητας και αγαπης καθως και οι περιποιησεις επιτρεπουν σε αυτες τις αισθησεις να καταγραφουν θετικα στον εγκεφαλο του παιδιου. "

 

Αποσπασματα απο το ¨"αναπτυξη και διαπαιδαγωγηση του παιδιου"

 

Γενικα παντως ενα παιδι απο την στιγμη της γεννησης του αν νοιωσει οτι το ατομο που το φροντιζει και ειναι ταραγμενο , ειναι φανερα πιο νευρικο. Αρα σιγουρα το να νοιωθει αγαπη και ασφαλεια ειναι τα καλυτερα συναισθηματα που μπορει να του προσφερει καποιος για το ξεκινημα του.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και βέβαια την αισθάνεται και την εισπράττει την αγάπη που της δείχνετε. Άλλωστε, όλοι, μικροί μεγάλοι, έχουμε ανάγκη από τρυφερότητα, φροντίδα και σωματική επαφή!!

.png.png
Link to comment
Share on other sites

κάπου διάβασα αυτό :

όπως επιβεβαιώνουν οι έρευνες του δρ σεθ πόλακ ψυχολόγου στο πανεπιστήμιο του ουισκόνσιν , η στέρηση του μητρικού χαδιού και της ζεστής αγκαλιάς επιφέρει σημαντικές μεταβολές στη δομή του εγκεφάλου, ο οποίος διαπλάθεται ακόμη και μετά τη γέννηση.τα παιδιά που στερούνται τα χάδια ως βρέφη εξελίσονται σε αγχώδεις ενήλικες και δεν μπορούν να δημιουργήσουν θερμές και ειλικρινείς σχέσεις στο περιβάλλον τους :shock:

Link to comment
Share on other sites

Ευδοκία, ο εγκέφαλος διαπλάθεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Αλλάζει διακρώς και κάθε μέρα χάνονται και δημιουργούνται νέες συνάψεις, με βάση τις εμπειρίες μας.

 

Σίγουρα, τα παιδιά που στερούνται την στοργή, τη φροντίδα και τη σωματική επαφή, ως βρέφη, δυσκολεύονται στις κοινωνικές-συναισθηματικές επαφές και σχέσεις τους στο μέλλον.

Όμως αυτό δεν είναι κάτι μη αναστρέψιμο.

Ευτυχώς!

Αν κάποιο παιδί που μεγάλωσε χωρίς τη ζεστασιά κάποιας οικογένειας, στην πορεία βρει κάποιον να το φροντίζει και να δεθεί μαζί του και να δημιουργήσει ασφαλή συναισθηματική σχέση μαζί του, τότε είναι πολύ πιθανό να μην παρουσιάσει δυσκολίες μεγαλώνοντας και ως ενήλικας.

Αυτό το λέω, επειδή είναι πολύ θετικό και ενθαρρυντικό να προσπαθούμε για όλα τα παιδιά, ακόμη και για παιδιά σε ιδρύματα. Να προσπαθούμε να μεγαλώνουν σε συνθήκες που μοιάζουν με την οικογένεια, να δέχονται αγάπη και χάδια.

 

Πάντως, όσον αφορά την αρχική σου ερώτηση είναι σίγουρο ότι το βρέφος από τη στιγμή της γέννησής του αναγνωρίζει τους γονείς του και νιώθει ασφάλεια κοντά τους. Μπορεί να μην νιώθει την αγάπη με την έννοια που τη δίνεις εσύ, όμως νιώθει την ασφάλεια δίπλα σου, μυρίζοντας τη μυρωδιά σου, νιώθοντας την ανάσα σου και ακούγοντας τη φωνή σου.

Το βρέφος αναγνωριζει τη φωνή και της μητέρας του και του πατέρα του και σύμφωνα με έρευνες ηρεμεί όταν τις ακούει. Έβαζαν σε βρέφη ημερών να ακούν αφηγήσεις από τη μητέρα τους και από άλλες γλυκιές γυναικείες φωνές και φάνηκε ότι όταν άκουγαν τη φωνή της μητέρας του ήταν πιο ήρεμα και ήσυχα. Οπότε, σίγουρα, η αγάπη που της δίνεις μέσα από τη σωματική επαφή και τα γλυκόλογα φτάνει στην ίδια και της παρέχει ασφάλεια και γαλήνη.

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ευδοκια, εγω απο ημερων που ηταν πηγαινα και του μιλαγα ενω κοιμοταν και χαμογελουσε....και συνεχιζει μεχρι σημερα!αν και υποτιθεται οτι ακομα δεν καταλαβαινουν και γελουν μηχανικα ,νιωθουν σιγουρα το χαδι σου οπως επεισης και την μυρωδια σου! οταν κλαιει δοκιμασε να βαλεις μια μπλουζα σου μεσα στην κουνια και θα δεις οτι ηρεμει. καταλαβαινουν παντα την μανουλα οπως επεισης οταν μπαινετε μεσα στο δωματιο που ειναι σας μυριζει μιας και ακομα δεν βλεπει πολυ καθαρα. η πολλη αγαπη ποτε δεν τα βλαπτει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...