Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Παιδακια δεν ξερω αν υπηρχε αναλογο θέμα, για να ειμαι ειλικρηνης δεν το εψαξα πρωτα... (ξερετε οτι μπαινοβγαίνω σαν την τρελη, πεταω τις βομβες μου στα γρηγορα και παλι τα ιδια...)... αλαλ θα ηθελα την βοήθειά σας...

 

Εδω και μερικές μέρες η Αγγελιάννα μιλάει συνέχεια πολύ δυνατα, σε σημείο εκνευριστικό... Ξαφνικα εκει που παίζει η μιλαει η βλεπει τηλεόραση ξαφνικα μιλάει τοοοοοσο ΜΑ ΤΟΣΟ δυνατα που μας εκνευρίζει...

 

Της λεω συνεχεια να μιλαει πιο ηρεμα και σιγα αλλα το συνεχιζει...

Μήπως το κανει επιτηδες ? Μηπως για να ξυπναει τον μπέμπη ? Δεν πιστεύω να έχουν τιποτα τα αυτακια της και να μην το καταλαβαίνει...

 

παρακαλω βοήθειαααααααααα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Marilena και η δικιά μου το κάνει μερικές φορές. Και τραγουάδει και πολύ δυνατά ώρες ώρες. Μετά με κοιτάει (το πονηρούτσικο) να δει αντιδράσεις. Νομίζω ότι είναι μάλλον ένα παιχνίδι. Μία νέα ανακάλυψη..

Μη νομίζεις. Δοκιμάζουν και τη δύναμη της φωνή τους.

Link to comment
Share on other sites

Περίμενε να σου δώσει και η Μαρία Στ. τα πολύτιμα φώτα της.

Θα πρέπει να το βλέπουν σα παιχνίδι γιατί κι εμείς στο σπίτι δεν φωνάζουμε. Τώρα από που το κολλάνε τα άτιμα, τι να σου πω..

Νομίζω πάντως ότι πειραματίζονται..

Α! και κάτι που σε μένα τουλάχιστον ψιλολειτουργεί είναι εκείνη τη στιγμή να της κάνω παρατήρηση ψιθυριστά!

Link to comment
Share on other sites

Αααα καλά από φωνή άλλο τίποτα!Τελικά νομίζω πως η ηλικία των 3 σε συνδυασμό με ένα αδερφάκι είναι συμφορά.Ευτυχώς η μπέμπα βγάζει μια κραυγή τσατίλας και ξανακοιμάται τις περισσότερες φορές.όσο για το πρόβλημα στα αυτιά μάλλον εμείσ θα το αποκτήσουμε!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

το να φωνάζουν τα παιδιά, όπως θα είδατε σε άλλο τόπικ είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο.

θέλει δηλαδή προσοχή στο πως οριοθετούνται σε αυτό.

το καλύτερο έιναι να είναι επιτρεπτό για κάποια λεπτά, και μετά να ειπωθεί

ότι α - ξεχάστηκα να σου πω ότι είναι ώρα κοινής ησυχίας τώρα και καλύτερα να μιλάς λίγο πιο σιγά τώρα που κοιμάται το μωρό του γείτονα/παιδί/ γιαγιά δίπλα, - κοιμάται και ομπέμπης...

 

πάντως αυτό συμβαίνει με τα περισσότερα αδερφάκια και φαίνεται ότι αρκετά το κάνουν επειδή ξέρουν ότι θα πάρουν ΑΜΕΣΗ προσοχή - και μετρούν επίσης την σημαντικότητά τους απο τον τρόπο που θα αντιδράσει η μαμά. δηλαδή εάν τους λέει συνέχεια να μην φωνάζουν, τότε,

το μετρούν με το ότι το μωρό είναι πιο σημαντικό.

 

το καλύτερο είναι η απόσπαση της προσοχής με κάτι, ΄σε κάποιο άλλο δωμάτιο απο αυτό που κοιμάται ο μπέμπης,

ή στο μπαλκόνι, και εκεί να μιλάει δυνατά - (εφ όσον δεν είναι ώρα κοινής ησυχίας) ή να φωνάξει σε κάποιον - περαστικό κτλ "γειάααα!!!"

 

το να μιλούν δυνατά τα εκτονώνει - βγάζουν πολύ αέρα όλο μαζί, όπως σαν να χασμουριόμαστε ή κάνουμε αυτό το άχ εμείς οι μεγάλοι και ξεφυσάμε.

 

μπορείς να της δείξεις εκείνη τη στιγμή ένα έντονο χοροπηδητό, ή χορό πολύ περίεργο κινητικό, και έτσι αντί να φωνάζει να παίρνει ανάσες για να χορέψει.

Θα πρέπει όμως και εσύ να συμμετάσχεις -

 

πάντως το έχω παρατηρήσει σε πολλά μεγαλύτερα αδερφάκια αυτής της ηλικίας.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Eγω συνηθως οταν φωναζει και ειναι μεσημερι ή ξερω οτι καποιος θα ενοχληθει λεω οτι επειδη ποναει το κεφαλακι της μανουλας θα ηθελα να σταματησεις. Και του πιανω την κουβεντα με ασχετα του στυλ θυμασαι οταν ποναγε το κεφαλακι σου που σε ενοχλουσε να μιλαμε δυνατα?

 

Μην βαλεις το οτι κοιμαται η μικρη μπροστα παντως γιατι ισως δυναμωσει η ενταση. :lol:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν χρησιμοποιω τον μπεμπη... Εκτος αν ειναι η ωρα τετοια, δηλαδη για παραδειγμα αν ειναι 12 το βραδυ και της πω "Σε παρακαλω Αγγελιαννα μην φωνάζεις... είναι πολυ αργά, θελω να κοιμηθώ, κοιμαται και ο παππους Θανασης (ο γειτονας) και κοιμαται και το αδελφακι σου γιατι πια ειναι μεσανυχτα..."

Σε αλλες φασεις δεν χρησιμοποιω τον μπεμπη... γενικα δεν τον χρησιμοποιω ευκολα γιατι ειμαι σιγουρη οτι μετα θα το κανει επιτηδες και σαφως δεν θελω να τον θεωρει πιο σημαντικο... αλλωστε για εμενα δεν ειναι... Τα παιδακια μου ειναι το ιδιο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...