Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Γιατι κυνηγιούνται;


Jean

Recommended Posts

Θα σας κουφανω τωρα αλλα αν δεν το πω θα σκάσω. Εχετε παρατηρησει οτι σε άπειρες ταινιες-σειρες-κλιπακια κτλ όταν θελουν δειξουν τις ανεμελες μερες που περασαν οι ερωτευμενοι πρωταγωνιστες τους βαζουν να κυνηγιουνται περιχαρεις σε δαση και σε παραλίες; Ο αντρας κυνηγαει και η γυναικα κανει τσαχπινιτσες πισω από κορμους δεντρων κουνώντας μαντηλια και ο,τι αλλο εν πασει περιπτωσει της βρισκεται. Δεν μπορει, θα το έχετε παρατητησει. και κανω ενα μικρο γκαλοπ τωρα: Σας έχει κυνηγησει ποτε ο συντροφος σας σε δαση και παραλίες τις εποχές του μεγαλου πάθους; Γιατι αν ναι, θα αρχισω να ανησυχω!! Εμενα ο άντρας μου δεν το έχει κανει ποτε!!! Μηπως δεν μ' αγαπαει;; :shock::shock::shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις



Διαφημίσεις

Κοιτα... επειδη οντως το παθος ηταν τρελο, την εστηνε κατω απ΄το σπιτι μου και περιμενε να ξημερωσει για να με δει που θα παω στη δουλεια... Και γω ξυπνουσα νωριτερα να του παω πιροσκι στη σχολη... μεχρι εκει ομως..

Το κυνηγητο μαλλον μας ξεφυγε.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Εμείς όταν είμαστε στην παραλία με το ζόρι τον σηκώνω από την ξαπλώστρα να παίξουμε καμιά ρακέτα, σιγά μη με κυνηγήσει κιόλας. :)

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol: πολύ καλό!!!!!!!!!!!!!!!!!

χεχεχεχεχαχαχαχαχα

 

εγώ το έζησα το ρομαντικό των ταινιών ένα βράδυ πριν τον γάμο! Ήρθε ο γαμπρός με την τσακαλοπαρέα κάτω από το παράθυρο και τραγουδούσαν ντίρλα το σήμερα γάμος γίνεται!!!!!!Πολύ ρομαντικό μου άρεσε πολύ και άρεσε και στη γειτονια παρ'όλο που ήταν 5 η ώρα το πρωί!!!!

Αλλά το αντιρομαντικό ξέρετε ποιό ήταν;;;Για να βγώ χτύπησαν το θυροτηλέφωνο παρατεταμένα. Και φωνάζει η μαμά μου σήκω Γιώργο ενοχλεί το αυτοκίνητο στην πυλωτή, κατέβα...και ο μπαμπάς μου τρέχει με τις πιτζάμες έξαλλος με το επίμονο χτύπημα και ευτυχώς τον προλαβαίνει μια φωνή και του λέει: μην κατεβαίνεις Γιώργοοοοοοο τα παιδιά είναι με τον γαμπρό ήρθαν για καντάδαααααα....... :D:D:D:D:D:D:D

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βασικά εγώ βαριέμαι αφάνταστα το περπάτημα, οπότε αν ο άντρας μου μ'έστρωνε και στο κυνήγι θα τον είχα "στείλει" ως άμεσα απορριπτέο (κοίτα κάτι κριτήρια που έχω........).

Link to comment
Share on other sites

Πλακα πλακα τωρα που το σκεφτομαι... εχουμε κι εμεις "κυνηγηθει" την πρωτη μερα που "βγηκαμε μαζι"... Στο βουνό, πανω στον Υμμητό... Βέβαια αυτό πριν γίνουμε απο 800 κιλα ο καθενας μας !!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο θεμάτακι και γέλασα αρκετά. Αμ το άλλο με τι μουσική που το πάτε? Πάντα υπάρχει και το σωστή ερωτική μελωδία και μπαίνει και αυτόματα μόνη της......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Α! Ναι, η μουσκη!! Παιζει παντου! Ακόμη και στην κορυφη των Ιμαλαϊων, αν τους ερθει ορεξη να χορέψουν η μουσική θα παιξει.

Παντως αυτο με το κυνηγημα ψηφιζω ως κορυφαια στιγμη του ελληνικού κινηματογραφου τον Αυλωνίτη που κυνηγαει την γειτόνισσα στην παραλία στα καμενα Βουρλα με το αμιμητο κρακ της μεσης. Ντελιριο γελιου. (απ' το Ο κλεαρχος η Μαρινα κι ο κοντος)

 

Παιδια το ξερω οτι ειναι κουφο το θεμα που εθεσα αλλα ωρες ωρες μου γεννιούνται κατι αποριες... Ο αντρας μου μου λεει:" καμια φορα δινεις την εντυπωση οτι καποια πραγματα τα βλεπεις πρωτη φορα..." (Τι μου συμβαινει :shock: )

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol: Και γω τό χω σκεφτεί αυτό!-

Ποτέ! Ούτε με τον άντρα μου, ούτε με κανέναν άλλον στο παρελθόν!

(Άντε να κυνηγήσα λίγο τον άντρα μου για να κάτσει να με παντρευτεί!! :lol::lol: )

 

:lol::lol::lol:

Κι εγω παράπονο το έχω :shock: και μάλιστα του το εχω πει !! :lol:

όταν βλέπουμε καμια ταινια που περιέχει κυνηγητο (ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ - ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ κλπ). :lol::lol::lol:

db0ip3.png

Link to comment
Share on other sites

Το φαντάζεστε; Να γυρίσει ο σύζηγος το βράδυ, πτώμα απο την δουλειά του, να θέλει να φάει ο χριστιανός και να κοιμηθεί και να τους πείς: Βρε αγάπη μου έλα να κυνηγηθούμε λίγο...χαχαχαχαχαχαχα...

Μετά, μας βλέπω με μια κατσαρόλα στο κεφάλι... :P:lol:

Link to comment
Share on other sites

Α καλα τι μου θυμησες τωρα.........

Και βεβαια δεν εχουμε κυνηγηθει ποτε γιατι κανεις δεν μας κυνηγαει...

 

Με κυνηγαει καμια φορα τωρα που το σκεφτομαι οταν τον τσιμπαω και τον δαγκωνω με τοση λυσσα που νομιζεις οτι θα του κοψω κομματι αλλα το κατευχαριστιεμαι.... :twisted::twisted::twisted:

Αν με πιασει ομως καηκα.... :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...