oresmy

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    311
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον oresmy

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Μανούλες καλημέρα, γράφω εδώ γιατί δεν ξέρω που αλλού να τα πω, με τον άντρα μου βρισκόμαστε διαρκώς σε ένταση και ο μόνος άνθρωπος που μπορώ να μιλήσω είναι μια πολύ καλή μου φίλη... αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες. Έχω 2 αγοράκια, το 1 5 ετών και το άλλο 2 ετών. Το μεγάλο είναι πολύ "δύσκολο" και χειριστικό παιδί ενώ το μικρό είναι ζιζάνιο. Το πρόβλημα μου όμως είναι ο μεγάλος μου... Τον τελευταίο καιρό δεν είμαι καθόλου καλά, πιέζομαι σε όλους τους τομείς (δουλειά, σπίτι, παιδιά). Με τον σύζυγό μου είμαστε καλά όμως εγώ σαν γυναίκα θέλω την παραπάνω προσοχή μου και δεν με καλύπτει ούτε η σχέση μου... είμαι σε διαρκή ένταση και γενικά νομίζω ότι περνάω μια πάρα πολύ κακή φάση. Το όλο μου θέμα όμως πιο είναι... ότι επειδή ο μεγάλος μου είναι δύσκολο παιδί, γενικά δεν ακούει κλπ. μου βγάζει με το παραμικρό έντονο εκνευρισμό και του μιλάω απότομα. Μπορεί να μην μου κάνει και τίποτα να είναι το πιο καλό παιδί όλη την ημέρα και να του μιλάω και πάλι απότομα. Δεν κάθομαι να παίξω μαζί του, δεν ασχολούμαι και γενικά δεν του δίνω σημασία. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δίνω παραπάνω σημασία στον μικρό. Θα δώσω προτεραιότητα σε όλα τα άλλα πχ δουλειές σπιτιού, και ακόμα και αν δεν έχω κάτι να κάνω δεν θα ασχοληθώ με το παιδί. Ακόμα και όταν πάμε κάπου με το αμάξι φωνάζω γιατί με ενοχλεί. Περνάω μια φάση όπου όλα του με ενοχλούν, με εκνευρίζει και ξεσπάω πάνω του. Δεν είναι ότι δεν τον αγαπάω και να φανταστείτε ότι αν ξεχώριζα τα 2 μου παιδιά σε αυτόν έχω λίγη παραπάνω αδυναμία γιατί είναι και ο πρώτος μου... Λέω θα το διορθώσω αλλά δεν μπορώ δεν μου βγαίνει... ο κακός μου εαυτός είναι εκεί συνέχεια. Σκέφτηκα μήπως χρειάζομαι ψυχολογική υποστήριξη αλλά δεν πιστέυω ότι θα με βοηθήσει σε κάτι... οκ θα τα πω σε έναν ειδικό και θα πάρω συμβουλές αλλά την πίεση από πάνω μου ποιος θα την πάρει? Θέλω να πω όταν θα γυρίσω στο σπίτι πάλι όλα ίδια θα είναι... Είναι άδικο για το παιδί να του φέρομαι έτσι το ξέρω και δεν είμαι τόσο κακή μαμα... δεν ήμουν τουλάχιστον πριν με πιάσει όλη αυτή η φάση. Του έδωσα πολύ αγάπη και ασχολούμουν πάρα πολύ μαζί του, όμως πλέον εγώ είμαι η "κακιά" μαμά και ο μπαμπάς είναι ο καλός. Έχω τρελαθεί?
  2. Κορίτσια καλημέρα! Πρέπει να κάνω μια σειρά από εξετάσεις στον γιο μου και ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε υπόψιν σας κάποιο άλλο νοσοκομείο εκτός τον Παίδων ή κάποιο άλλο δημόσιο φορέα που θα μπορούσα να πάω να τις κάνω για πιο σύντομα. Αφορά ακουολογικό, οφθαλμολογικό, νευρολογικό έλεγχο, ηλεκτροεγκεφαλογράφημα και εξετάσεις βιοχημικές μεταβολικές. Πήρα στον Παίδων και δυστυχώς το ραντεβού είναι για Δεκέμβρη. Πήρα σε ιδιωτικές κλινικές και το κόστος είναι πολύ μεγάλο γύρω στα 400€. Έχετε υπόψιν σας κάτι άλλο που θα μπορούσα να πάω???
  3. Να ρωτήσω και εγώ κάτι σχετικό.. και εγώ έχω μπερδευτεί σχετικά με το ποια είναι η σωστή μέθοδος λογοθεραπείας. Κάνουμε 2 χρόνια, τον 1ο χρόνο είχαμε άλλη δασκάλα και κάναμε εκτός από φωνήματα-λεξούλες κλπ. και διάφορα γνωστικά όπως να μαθαίνει το παιδί ταυτόχρονα πράγματα πχ χρώματα, χωρικές έννοιες, να χρησιμοποιεί σωστά τις αντωνυμίες κλπ. Στον 2ο χρόνο που είμαστε σε άλλη δασκάλα κάνουμε αποκλειστικά και μόνο άρθρωση και τίποτα άλλο! Τώρα ποιο είναι το σωστό? Δεν ξέρω αν έχω κάνει σωστή επιλογή δασκάλας και προβληματίζομαι... ναι μεν έχω δει κάποια πρόοδο στην άρθρωση αλλά δεν κάνουμε τίποτα άλλο!

  4. Διαφημίσεις


  5. oresmy

    Φυλακτό...

    Εγώ αυτό με το λαμπάκι ότι είναι συνήθεια καθολικών δεν το ξέρω, το σπίτι είχε εικονοστάσι και ενώ έκανα ανακίνηση αυτό το ήθελα και το κράτησα. Τώρα όσο για το καντηλάκι εγώ προσωπικά το φοβάμαι, νομίζω ότι θα πηγαίνω για ύπνο και το μυαλό μου θα είναι στο αν θα πάρει φωτιά το σπίτι! Με τις παραμάνες επίσης είμαι κατά γιατί στο πρώτο παιδί έβαζα πάντα και κάποια στιγμή τρυπήθηκε! Από τότε τους βάζω κομποσκοίνι σταυρουδάκι στον λαιμό. Αλλά βρε παιδί μου δεν ξέρω τα παιδιά είναι συνέχεια "ματιασμένα" σύμφωνα με την πεθερά μου (εγώ δεν ξέρω να ξεματιάζω). Αλλά εκτός από τα παιδιά έλεγα τι άλλο μπορώ να βάλω στο σπίτι.....
  6. oresmy

    Φυλακτό...

    Καντηλάκι να σας πω την αλήθεια δεν έχω αλλά έχω εικονοστάσι με λαμπάκι μόνιμα αναμμένο και πολλές εικόνες μέσα. Για τα "διαβασμένα" φυλακτά τι γνώμη έχετε? Θα παίρνατε ας πούμε στα παιδιά σας ή θεωρούνται ξέρω γω... μαγεία ή κάτι τέτοιο? Τα καλύτερα είναι τα φυλακτά από εκκλησία? Τώρα αυτό με την αυτοπεποίθηση παίζει να ισχύει!!!
  7. Κορίτσια καλημέρα! Το θέμα που ανοίγω είναι λίγο άκυρο αλλά δεν ξέρω με ποιον να το συζητήσω! Η ερώτηση μου έχει ως εξής πιστεύετε στα φυλακτά?Κάνουν κάτι? Κάποια προσωπική εμπειρία? Σκεφτόμουν ότι με όλα αυτά τα προβλήματα που μας περιτριγυρίζουν να έπαιρνα κάτι για το σπίτι.....
  8. oresmy

    Tablet

    Ευχαριστώ θα τα δώ τα παιχνιδάκια της 22learn. Καλά εννοείται ότι μαθαίνουν πολλά πράγματα από το σχολείο αλλά όπως κατάλαβες έχω δύσκολο παιδί! Πχ με τα χρώματα κάναμε πολλές προσπάθειες εκμάθησης και τα είχαν κάνει και στο σχολείο (μιλάμε για 1μιση χρόνο πριν) και δεν τα είχε μάθει και δοκίμασα και το tablet και τα έμαθε σε 1 εβδομάδα (!). Ίσως αυτός ήταν ο τρόπος του τι να πω! Γι' αυτό το σκεφτόμουν να του το ξανα δώσω και μεταξύ παιχνιδιού να μάθαινε και τίποτα!
  9. Καλημέρα μανούλες! Το θέμα μου είναι οι δραστηριότητες μέσω tablet... Παρόλο που είμαι κατά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχω παρατηρήσει στο παιδί μου ότι από εκεί μαθαίνει πολλά πράγματα όπως πχ από εκεί έμαθε τα χρώματα. Είχα σταματήσει να του δίνω το tablet για μεγάλο χρονικό διάστημα γιατί όπως έγραψα παραπάνω είμαι κατά αλλά θα ήθελα να αρχίσω να του το ξαναδίνω με περιορισμό χρόνουμε την ευκαιρία όμως να μάθει πράγματα από εκπαιδευτικά παιχνίδια. Είναι 4μιση ετών. Η ερώτηση μου έιναι έχετε βρει τίποτα ωραία εκπαιδευτικά παιχνιδάκια που να βοηθούν αυτή την ηλικία? Είχα κατεβάσει κάποια με ταύτιση χρωμάτων και σχημάτων αλλά αυτά πια τα έχουμε μάθει και δεν μας οφελούν σε τίποτα να συνεχίσουμε να τα παίζουμε. Μήπως κάτι με την ΑΒ ή τους αριθμούς?
  10. Καλημέρα, έχει καμιά μανούλα εμπειρία από το λεξηγράφημα στην Κηφισιά? Μου το σύστησαν για εργοθεραπεία - λογοθεραπεία από τον Παίδων και θα ήθελα τις γνώμες σας εάν έχει πάει κάποιο παιδάκι...
  11. Κορίτσια ξέρετε κανένα τραγούδι με αρνάκι? Ο γιος μου τραγουδάει συνέχεια κάποιο που έμαθε στο σχολείο και πάει κάπως έτσι "αρνάκι αρνάκι έχεις μαλλάκι..." και στο τέλος λέει "έλα να το χαϊδέψεις που παίζει με χαρά" Δεν το καταλαβαίνω ολόκληρο! Μηπως το ξέρει καμιά σας?
  12. Βρε κορίτσια με αφορμή όλα τα παραπάνω ξέρετε κανένα ΚΑΛΟ κέντρο λογοθεραπείας κοντά σε περιοχές Ν. Φιλαδέλφεια, Ηράκλειο, Πεύκη, Μεταμόρφωση;
  13. Κορίτσια ευχαριστώ για τις γνώμες σας. alex1979 το ένστικτό μου μου λέει καθαρά να σταματήσω από εκεί. Μην ξεχνάμε και το οικονομικό κομμάτι της υπόθεσης, πληρώνουμε και δεν βλέπουμε αποτελέσματα. emmaki μου το παιδί ξέρει να περιμένει την σειρά του σε αυτά που περιέγραψες καθώς και συναναστρέφεται με άλλα παιδάκια στον παιδικό σταθμό όμως στην λογοθεραπεία παίζουν δυαδικό παιχνίδι "σειρά μου - σειρά σου" σε παιχνίδια τύπου επιτραπέζια για μικράκια ή σε παζλ κάτι που μου φαίνεται περιττό όχι ότι δεν πρέπει να το μάθει αλλά ότι υπάρχουν πρώτα άλλες προτεραιότητες. Δεν λέω να μην μάθει να παίζει με σειρά αλλά ας κάνουμε πρώτα αυτά που "πρέπει" να κάνουμε τα βασικά δηλαδή και ύστερα αυτά. Και κάτι άλλο, τα χρώματα ήταν μέσα στους επόμενους στόχους για να τα μάθουν οπότε είναι δουλειά του λογοθεραπευτή. Τους στόχους τους έχει βάλει η λογοθεραπεύτρια και όχι εγώ οπότε γι' αυτό και στο λέω. Είχε προσπαθήσει να του τα μάθει πριν το καλοκαίρι και δεν έβλεπε αποτέλεσμα και τα παράτησε και τα έβαλε ξανά στους μελλοντικούς στόχους. Εγώ όμως τα κατάφερα να του τα μάθω το καλοκαίρι! Η διαφορά είναι ότι εκείνη προσπαθούσε με τον δικό της τρόπο, ενώ εγώ προσπάθησα με πολλούς τρόπους (δαχτυλομπογιές, χειροτεχνία, χρωματιστά χαρτιά, εκπαιδευτικά dvd, εκπαιδευτικά παιχνίδια). Επίσης AMD080911 με την οριοθέτηση είμαι προσωπικά σαν μαμά πολύ θετική και έχω διαβάσει και έχω ψαχτεί πολύ με το θέμα, έχω θέσει κανόνες στο σπίτι που τηρούνται και όταν πήγε εκεί το παιδί ήταν ένα παιδί που άκουγε γιατί οι βασικές αρχές είχαν ήδη μπει από το σπίτι του. Αλλά δεν μπορεί να μου λέει η κυρία ότι έχουμε πρόβλημα γιατί του μιλάει κάποιες φορές και δεν την κοιτάει (βλεμματική επαφή σε αυτά που του λέει) ή δεν την προσέχει. Όλοι έχουμε τις καλές και τις κακές μας ώρες, έτσι και τα παιδιά. Και εμένα δεν με προσέχει πάντα αλλά ξέρω πχ ότι είναι κουρασμένος, δεν έχει όρεξη ή έχει πεισμώσει για κάτι. Εγώ όμως το ξέρω το παιδί μου, εκείνη δεν το ξέρει βλέποντας το 1,5 ώρα την εβδομάδα. Το θέμα είναι ότι ζητάνε και από εμένα να είμαι απότομη μαζί του όταν πηγαίνουμε εκεί και να του επιβάλω να μπει μέσα για μάθημα. Εγώ τους ξεκαθάρισα ότι δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο καθώς εγώ είμαι η μαμά και πρέπει να είμαι εκεί όποτε το παιδί μου με χρειαστεί όπως και δεν γίνεται να χάσω την εμπιστοσύνη του παιδιού μου. Για παράδειγμα αν του επιβάλω να μπει μέσα και γίνει κάτι που το πειράξει μετά δεν θα μου το πει. Το ρωτάω εντομεταξύ εάν έχει γίνει κάτι και δεν μου λέει. Δεν ξέρω τι έχει προηγηθεί αλλά σας λέω είναι πολλοί μήνες τώρα που πάμε και φεύγουμε χωρίς να κάνουμε τίποτα. Και όλο τον προηγούμενο καιρό πηγαίναμε με χαρά στο μάθημα και το παιδί την ζήταγε την δασκάλα του, πέρναγε καλά. Μπορεί να μην έχει γίνει και τίποτα, δεν θέλω να κακολογήσω την κυριά και να έχει κάτσει κάτι στραβά στα μάτια του παιδιού μου. Να έχει κάνει κάτι πχ η κυριά όχι κακό και το παιδί να το πήρε με κακό μάτι. Δεν ξέρω τι να πω. ferby μου αυτό με το διάλλειμα είναι πολύ καλή ιδέα. Θα πάω για αξιολόγηση σε 2 βδομάδες και θα συζητήσω αυτά τα θέματα και εκεί. Ήταν να πάω σε 2 μήνες αλλά έχω κλείσει νωρίτερα προκειμένου να δω τι θα κάνω με το κέντρο, να το αλλάξω ή όχι. Εγώ πάντως είμαι της άποψης να αλλάξω αλλά αυτό δεν θα το κρίνω εγώ αλλά το ίδιο το παιδί όταν πάμε να δούμε και το άλλο κέντρο και δούμε πως συμπεριφέρεται και εκεί.
  14. Κορίτσια και μανούλες καλησπέρα! Θέλω να σας γράψω τον προβληματισμό μου.... Πριν ένα χρόνο όταν είμασταν 3 ετών ξεκινήσαμε να κάνουμε μαθήματα λογοθεραπείας με αιτία το ότι το παιδί μου (είναι αγοράκι) δεν έλεγε πολλά πράγματα για την ηλικία του καθώς ούτε σχημάτιζε προτάσεις κλπ όπως έπρεπε να κάνει ένα τρίχρονο. Μέσα σε ένα χρόνο έχω δει τεράστια πρόοδο καθώς τώρα λέει τα πάντα, τραγουδάει ολόκληρα τραγουδάκια, κάνει μεγάλες προτάσεις αλλά δεν τα λέει ακόμα καθαρά και πρέπει να δουλέψουμε πολύ την άρθρωση. Να σημειώσω ότι εκτός από λογοθεραπεία πέρσι ξεκινήσαμε ταυτόχρονα και παιδικό σταθμό στον οποίο πάμε και φέτος. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής... ενώ ήταν όλα καλά και του άρεσε που πηγαίναμε στην λογοθεραπεία από τον Ιούνιο και μετά (ώς και σήμερα) σταμάτησε να συνεργάζεται με την λογοθεραπεύτρια και θέλει και εμένα μαζί του στο μάθημα. Επειδή όμως αυτό θα θεωρούνταν πισωγύρισμα η λογοθεραπεύτρια δεν με αφήνει να μπω στο μάθημα, με αποτέλεσμα το παιδί να μην συνεργάζεται, να με ζητάει συνέχεια κλπ. Πιστεύω ότι κάτι έχει προηγηθεί για να συμβαίνει όλο αυτό, ίσως έχει πάρει κάτι στραβά το παιδί αλλά δεν πιστεύω σίγουρα ότι είναι τυχαίο. Εκτός από αυτό το πρόβλημα έχω παρατηρήσει ότι τον τελευταίο καιρό καθώς και 2 μήνες πριν δημιουργηθεί όλο αυτό (από τον Απρίλιο περίπου) δεν γίνεται καμία πρόοδος και στο κέντρο και κάνουν πράγματα που εμένα μου φαίνονται περιττά και δεν κάνουν βασικά πράγματα που είναι τα απαραίτητα. Αυτά τα λέω και σε συζήτηση που είχα με τον παιδίατρο μου, μου είχε πει ότι εκεί σε αυτά τα κέντρα τα θέλουν "στρατιωτάκια" τα παιδιά και ότι είχα δίκιο στο ότι αυτά που τον μαθαίνουν είναι περιττά για την ηλικία του. Πχ δεν τον μαθαίνουν τα χρώματα τα οποία του τα έμαθα εγώ το καλοκαίρι, δεν δουλεύουν καθόλου μα καθόλου την άρθρωση και τον μαθαίνουν πχ να παίζει σε δυαδικό παιχνίδι του στυλ "σειρά μου - σειρά σου" που ένα παιδάκι 4 χρονών που είναι σήμερα δεν θα παίξει και μονόπολη (!) για να μάθει το "σειρά μου - σειρά σου". Σκέφτομαι πολύ πολύ σοβαρά να τον αλλάξω κέντρο και θα ήθελα τις γνώμες σας. Ήδη έχω κάνει κάποιες κινήσεις και έχω επικοινωνήσει με κάποια άλλη λογοθεραπεύτρια. Είμαι πολύ αγχωμένη καθώς έχω ένα παιδάκι που είχε μια καθυστέρηση στον λόγο, τώρα τα λέει βέβαια όλα αλλά όχι καθαρά και σε ένα χρόνο θα πάμε νήπιο και εκεί θα έχουμε πρόβλημα εάν δεν μπορεί να επικοινωνήσει. Τι λέτε βρε μανούλες ποια η γνώμη σας?
  15. Κορίτσια δεν τα ηξερα αυτά τα τεστακια για τα χρώματα καλά που μου τα δείξατε θα τα δοκιμάσω αμεσα. Ευχαριστώ! Αυτές τις μέρες ασχολήθηκα πολύ με την ζωγραφική του τύπωσα εικόνες που του αρέσουν ωστε να μην ζωγραφίζει σε ένα κενό χαρτι πχ ένα φορτηγό. Του είπα να ζωγραφίσουμε πρωτα τις ρόδες και αυτό που εκανε ηταν οι μουτζουρες να είναι πάνω στις ροδες, μετα του ειπα να ζωγραφίσει την καρότσα και εκανε μουτζουρα πανω στην καρότσα μεσα και εξω απο το περίγραμμα.
  16. Ειχα παει σε 2 αναπτυξιολογους και δεν εχουμε καποιο προβλημα. Δεν ειναι παιδι με συνδρομο και το βλεπω. Δεν απομονωνεται, παιζει με αλλα παιδακια, οταν ειμαστε σπιτι παιζει μαζι μας γιατι θέλει παρεα στο παιχνιδι, τρωει κανονικά και κοιμαται μονος του το βραδυ, μαζευει τα πραγματα του, δεν εχουμε αλλεργιες και ξεσπασματα. Φτιαχει παζλ και οταν ζωγραφιζουμε και κανει μουτζουρες λεει οτι φτιαχνει κυκλο και κανει το "ο". Δεν ξερω πως να το βοηθησω με την ζωγραφικη. Επισης εχει δυσκολια στο να μαθει τα χρωματα αλλα αυτο δεν με εχει ανησυχισει τοσο πολυ καθως η δασκαλα στον παιδικο σταθμο μου λεει οτι ολα τα παιδακια αυτης της ηλικιας δυσκολευονται και δεν τα κατανοουν απολυτα.