Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συμπτώματα εγκυμοσυνης

elpidak

Recommended Posts

λησπέρα! είμαι καινουρια και άσχετη από φόρουμ. Μετά από 5 χρόνια λήψης αντισυλληπτικών απόφασισα να τα σταματήσω και να ακολουθήσουμε με τον άντρα μου την μέθοδο του τραβήγματος. Εγώ βέβαια θα ήθελα ένα μωρο! Στις 30 του μήνα αδιαθέτησα και δεν τα ξαναπηρα! Από τοτε έχουμε συνεβρεθει αρκετές φορες! Στις 29/12 περιμένω ξανά περίοδο! Εδώ και καμία βδομάδα έχω κάποια πονάκια στις ωοθήκες, πόνο στη μέση και στη κοιλιά και από χθες πονάνε και οι θηλές μ. Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης ; έχει καμία παρόμοια εμπειρία;; ξέρω ότι είναι νωρίς για να βγάλω κάποιο συμπέρασμα αλλά το θέλω! Ο άντρας μ είναι πιο συγκρατημένος μιας που παντρευτήκαμε πριν ένα μήνα!'

Διαφημίσεις

Καλησπερα

Για να καταλαβω οι επαφες που εχετε εξακολουθουν να ειναι με τη μεθοδο του τραβηγματος;;;;;;

Παντα υπαρχει πιθανοτητα εγκυμοσυνης πιστευω.Μια γνωστη μου εμεινε εγκυος ετσι.

Εγω παλι 10 χρονια σχεσης με τη γνωστη μεθοδο οι επαφες δεν εμεινα εγκυος παρα μονο οταν αποφασισαμε να κανουμε παιδι μετα απο εξι μηνες περιπου προσπαθειων.

Ευχομαι παντως αφου το θελεις να ρθει γρηγορα.::P

λησπέρα! είμαι καινουρια και άσχετη από φόρουμ. Μετά από 5 χρόνια λήψης αντισυλληπτικών απόφασισα να τα σταματήσω και να ακολουθήσουμε με τον άντρα μου την μέθοδο του τραβήγματος. Εγώ βέβαια θα ήθελα ένα μωρο! Στις 30 του μήνα αδιαθέτησα και δεν τα ξαναπηρα! Από τοτε έχουμε συνεβρεθει αρκετές φορες! Στις 29/12 περιμένω ξανά περίοδο! Εδώ και καμία βδομάδα έχω κάποια πονάκια στις ωοθήκες, πόνο στη μέση και στη κοιλιά και από χθες πονάνε και οι θηλές μ. Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης ; έχει καμία παρόμοια εμπειρία;; ξέρω ότι είναι νωρίς για να βγάλω κάποιο συμπέρασμα αλλά το θέλω! Ο άντρας μ είναι πιο συγκρατημένος μιας που παντρευτήκαμε πριν ένα μήνα!'