Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Κωστέας Γείτονας η Δούκα;;;


Recommended Posts

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Τα έχουμε δει και τα δύο σχολεία, και τους χώρους και έχουμε μιλήσει για το τι προσφέρουν ακαδημαϊκά...Και μας φάνηκαν και τα δύο πολύ καλά. Είμαστε στο τελευταίο στάδιο της απόφασης και για αυτό ρωτάω μήπως κάποιος έχω κάποια γνώμη/πληροφορία που να μας βοηθήσει...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπέρα, θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για αυτά τα δύο σχολεία...Είμαστε γενικά πολύ μπερδεμένη και δεν ξέρουμε πιο να διαλέξουμε...Ενώ ο Δούκας είναι πιο κοντά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια για το IB τους, και γενικά μας ενδιαφέρει μήπως διαλέξει αυτό το παιδί στην πορεία, αλλά εμένα μου φάνηκε γενικά μια χαρά και ότι τα προσέχει τα παιδιά. Ο Κωστέας είναι πιο μακριά αλλά μας φάνηκε λίγο πιο οργανωμένο με αυτά που θέλει να προσφέρει στα παιδιά... Όποια δηποτε πληροφορία θα είμαστε ευγνώμων! Σας ευχαριστώ!

 

Γεια σου.. και τα δύο έχουν πολύ καλή φήμη.... φαντάζομαι ψάχνεσαι για Σεπτέμβριο σωστά? και τα 2 νομίζω έχουν open day τον Μάιο, οπότε μπορείς να πας και να δεις τους χώρους, τις μεθόδους διδασκαλίας κλπ και να διαλέξεις.. τώρα για την απόσταση όλα έχουν λεωφορείο οπότε αν κάποιο σου κάνει πιο πολύ κλικ η απόσταση από μόνη της δεν θα τη θεωρούσα απαγορευτική.. επίσης, δες και τι έξτρα προσφέρει το καθένα (δραστηριότητες κλπ) .. καλή τύχη στην επιλογή!

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου.. και τα δύο έχουν πολύ καλή φήμη.... φαντάζομαι ψάχνεσαι για Σεπτέμβριο σωστά? και τα 2 νομίζω έχουν open day τον Μάιο, οπότε μπορείς να πας και να δεις τους χώρους, τις μεθόδους διδασκαλίας κλπ και να διαλέξεις.. τώρα για την απόσταση όλα έχουν λεωφορείο οπότε αν κάποιο σου κάνει πιο πολύ κλικ η απόσταση από μόνη της δεν θα τη θεωρούσα απαγορευτική.. επίσης, δες και τι έξτρα προσφέρει το καθένα (δραστηριότητες κλπ) .. καλή τύχη στην επιλογή!

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Τα έχουμε δει και τα δύο σχολεία, και τους χώρους και έχουμε μιλήσει για το τι προσφέρουν ακαδημαϊκά...Και μας φάνηκαν και τα δύο πολύ καλά. Είμαστε στο τελευταίο στάδιο της απόφασης και για αυτό ρωτάω μήπως κάποιος έχω κάποια γνώμη/πληροφορία που να μας βοηθήσει...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου καποια μαμά απο κάποιο απο τα δυο σχολεία. Αν όμως θέλεις να πεις τους προβληματισμούς σου και τα στοιχεία που σου αρέσουν η σε ανησυχούν, μπορει να βοηθηθεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, εμείς πηγαίνουμε στο Δούκα Β δημοτικού. Είμαστε απίστευτα ευχαριστημένοι. Ασχολούνται με τα παντα παρά πολυ. Αυτό που διαφημίζουν οτι το κάθε παιδί είναι μοναδικό....πραγματικά το εφαρμόζουν και διαχειρίζονται κάθε παιδί διαφορετικά. Εάν θέλεις κάποια συγκεκριμένη πληροφορία μπορείς να μου στείλεις και πμ.

 

Εγώ προσωπικά το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

U80ep3?r=1271337460
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα, εμείς πηγαίνουμε στο Δούκα Β δημοτικού. Είμαστε απίστευτα ευχαριστημένοι. Ασχολούνται με τα παντα παρά πολυ. Αυτό που διαφημίζουν οτι το κάθε παιδί είναι μοναδικό....πραγματικά το εφαρμόζουν και διαχειρίζονται κάθε παιδί διαφορετικά. Εάν θέλεις κάποια συγκεκριμένη πληροφορία μπορείς να μου στείλεις και πμ.

 

Εγώ προσωπικά το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Καλησπέρα και ευχαριστώ που απάντησες. Η αλήθεια είναι πως δεν ψάχνω κάποια πληροφορία συγκεκριμένη, γνώμες προσπαθώ να μαζέψω από γονείς που έχουν ψάξει και αυτοί για σχολείο και αποφάσισαν να πάνε τα παιδιά τους είτε στο Κωστέα είτε στο Δούκα. Έχω ακούσει πως ο Δούκας δεν 'ενοχλεί' τα παιδιά, με την έννοια πως αν κάποιο παιδί κάνει κάτι σε σημείο για να το διώξουν δεν θα πουν κάτι για να μην χάσουν τα δίδακτρα...Και από την άλλη ακούω πως και ο Κωστέας βλέπει το παιδί σαν τσέπη...Εσύ είχες δει και άλλα σχολεία; Τι σε έκανε να διαλέξεις Δούκα; (Σόρυ για την καθυστέρηση της απάντησης, είχα μπλέξει!)

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινα και εγώ στο ΔΟυκα ως μΑθητρια. Μόνο καλά πράγματα έχω να θυμάμαι από αυτά που πέρασα και από το ποσά πολλά έμαθα. Παρά όλα αυτά το έψαξα κ εγώ πολυ και πήγα σε όλα τα σχολεία πριν γράψω την μικρή μου. Ποσό συγκινητικό είναι μετά από 30 χρόνια να έρχεται να πάρει ο ίδιος οδηγός σχολικού την κόρη μου και να έχει και την ίδια δασκάλα αγγλικών .... Όλο το διδακτικό προσωπικό είναι ευχαριστημένο προφανώς για είναι τόσα χρόνια. Λοιπόν εμένα ο δούκας μ αρέσει γιατί είναι πολυ αθλητικό σχολείο σε σχέση με το γείτονα. Εγκαταστάσεις παρόμοιες ...ααα σε μια συνάντηση πριν γραφτούμε διαπίστωσα πιο απλούς γονείς από οτι στο γείτονα....

Σου έγραψα όσα σκέφτηκα τώρα....αν χρειαστείς οτιδήποτε άλλο πες μου.

Καλή επιτυχία στην απόφαση σου

U80ep3?r=1271337460
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Καλησπέρα. Είμαστε ανάμεσα στα 2 αυτά σχολεία για την κόρη μας μετα από τεράστια σναχήτηση. Κάποιος με προσωπική εμπειρία με παιδί στο δμοτικό αυτών των σχολείων θα μας βοηθούσε ιδιαίτερα. Με ενδιαφέρουν οι μέθοδοι διδασκαλιας, η ενεργη συμμετοψλη τψν μαθητών στη διδασκαλία και η όρεξη/διάθεση των δασκάλων. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...