Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Θα γίνω ποτέ μαμά;;


Recommended Posts

Καλησπέρα! Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ, γιατί πραγματικά νιώθω πολύ απελπισμένη! Είμαι 20 χρόνων και έχω πολυκιστικές ωοθήκες + μια κύστη 4 εκατοστών. Η περίοδος μου δεν είναι ποτέ σταθερή. Ο τελευταίος μου κύκλος κράτησε 54 ημέρες. Έχω μπερδευτεί τόσο πολύ! Επίσης κάτι άλλο που με ανησυχεί είναι πως ενώ έχω 8 μέρες περίοδο (μέχρι δηλαδή να καθαρίσει τελείως), αυτή τη φορά η όλη διαδικασία κράτησε 3 μέρες. Έχω διαβάσει τόσα περί πολυκυστικών και υπογονιμότητας, για ωοθήκες και ωοθηλάκια που παράγουν σάπια ωάρια... Που πιστεύω πως δεν θα γίνω ποτέ μαμά και δεν θα σταθεί άντρας στο πλάι μου! Το ξέρω πως είμαι πολύ νέα για να αγχώνομαι... Αλλά πραγματικά έχω φρικάρει! :cry:

Θοδωρή, εγώ... ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ;! :lol:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Χαίρεται venna

Ειμαι η Κατερίνα και σε 5 μήνες κλείνω τα 21 όπου είμαστε συνομήλικες

Στο παρελθον ειχα και εγω μία κύστη η οποία βέβαια απορροφηθηκε μονη της απο τον οργανισμό μου

Για τη ρύθμιση του κύκλου σου,ο γυναικολόγος σου δεν σου έχει προτείνει αντισυλληπτικά;

Επίσης να ξέρεις ότι υπάρχουν ορισμένες θεραπείες,τις οποίες πρέπει να έχεις συζητήσει με τον γυναικολόγο σου. Δεν θελω να αναφερθώ τόσο στα ιατρικά θέματα καθώς υπάρχου ειδικοί για αυτο.

Θελω να σου πω ομως μην σε πιάνει ηττοπάθεια. Είσαι 20 χρονων,εχεις όλη τη ζωή μπροστά σου! Το 20-30% του πληθυσμού των γυναικών εμφανίζει κύστες στις ωοθήκες (δεν θυμάμαι το ποσοστό που έχει πολυκυστικες αλλα δεν ήταν μικρό) και κάνουν παιδιά. Με τις πολυκυστικες δεν είναι ότι δεν μπορείς να κανεις παιδιά ειναι πιο δύσκολο και έχει λίγο μεγαλύτερη επικινδυνότητα. Δηλαδή πρέπει να πετύχεις την ημέρα της ωορρηξίας σου και έχεις ένα μεγαλύτερο ποσοστό αποβολής απο γυναίκες που δεν έχουν αυτο το σύνδρομο στην ηλικία σου. Βέβαια πρέπει γενικά να το προσεχεις γιατι επηρεάζει το βάρος πίεση διαβήτη κά.

Και ένας άντρας που δεν θα κάτσει δίπλα σου επειδη εχεις πολυκυστικες...πολυ κακώς που τον είχες καν δίπλα σου!!! Περα απο τη "πλάκα". Και άντρας δεν θα σε αφήσει για αυτό το λόγο και παιδιά θα κάνεις και όλα. Μόνο που θα είσαι προσεχτική.

Ποτέ και πως έμαθες ότι έχεις πολυκυστικες;

Link to comment
Share on other sites

Πολυκιστικές έμαθα πως έχω πριν απο 2 χρόνια με αφορμή τους κύκλους μακράς διάρκειας. Η κύστη με συντροφεύει και τα 2 χρόνια. Είχα κάνει κάποια μικρής διάρκειας θεραπεία για να φύγει, αλλά απέτυχε. Αντισυλληπτικά αρνήθηκε να μου δώσει η γυναικολόγος μου, λόγω του ότι είμαι καπνίστρια...

Θοδωρή, εγώ... ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ;! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πολυκιστικές έμαθα πως έχω πριν απο 2 χρόνια με αφορμή τους κύκλους μακράς διάρκειας. Η κύστη με συντροφεύει και τα 2 χρόνια. Είχα κάνει κάποια μικρής διάρκειας θεραπεία για να φύγει, αλλά απέτυχε. Αντισυλληπτικά αρνήθηκε να μου δώσει η γυναικολόγος μου, λόγω του ότι είμαι καπνίστρια...

 

Το να κόψεις το κάπνισμα προκειμένου να ξεκινήσεις θεραπεία το θεωρείς απίθανο; Είμαι 35 κ από τα 15 αντιμετώπιζα ότι κ εσύ, με τους ίδιους φόβους κ ίδιες ανησυχίες. Δυστυχώς, μετά από 2 χειρουργεία λόγω ενδομητρίωσης κατάφερα να γίνω μανούλα με εξωσωματική. Δε θέλω να σε τρομοκρατησω, σίγουρα είσαι πολύ νέα κ ο χρόνος είναι με το μέρος σου, αλλά κάτι θα πρέπει να κανείς κ άμεσα μάλιστα για να μην έχεις προβλήματα στο μέλλον. Οι πολυκυστικες που αναφέρεις δεν αποτελούν τόσο μεγάλο πρόβλημα, όσο η κύστη των 4εκ. Επισκεψου έναν καλό γυναικολόγο κ σύντομα!

jTRQp2.png KPxIp3.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καλησπερα και απο εμενα Venna!

καταλαβαινω την αγωνια σου και το ποσο πολυ στεναχωριεσαι.

αλλα....παρε μια βαθεια ανασα και σκεψου πως ολα αντιμετωπιζονται και ρυθμιζονται.ευτυχως η ιατρικη εχει προοδευσει πολυ και μας δινει λυσεις ακομη και στα πιο δυσκολα θεματα.

ειχα κ εγω μια κυστη στην ωοθηκη, την οποια παρακολουθησα για αρκετους μηνες, πηρα αντισυλληπτικα αλλα δεν εφευγε...οποτε πηρα την αποφαση και την αφαιρεσα με λαπαροσκοπηση. ειναι μια σχετικα ευκολη χειρουργικη διαδικασια, με ελαχιστους μετεγχειρητικους πονους και πλεον δεν εχω ουτε καν σημαδακια απο τις τομες!

οσον αφορα τις πολυκυστικες, δεν εχω προσωπικη εμπειρια, αλλα με οσα διαβαζω και ακουω καταλαβαινω οτι ειναι μια συνηθισμενη κατασταση και πολλα κοριτσια την αντιμετωπιζουν και γινονται μαμαδες μια και δυο κ τρεις φορες!

γ αυτο σου λεω, ολα θα γινουν!!!!!!!!αισιοδοξια και χαμογελο!

δειξε εμπιστοσυνη στον γιατρο σου, κ θα τα ρυθμισετε ολα μαζι!:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...