Dimitras2367 Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Κορίτσια καλησπέρα...ειμαι νέα στο φόρουμ παρακολουθώ τις συζητήσεις σας έχω κ πολύ κ πολυ καιρό..τον Αύγουστο που μας πέρασε ειχαμε ελευθερη επαφη με τον άντρα μου..περίμενα περίοδο τον Σεπτέμβρη δεν μου ήρθε ποτε..μετα περίμενα τον Οκτώβρη δεν ήρθε επίσης ποτε...στα μέσα αυτου του χρονικού διαστήματος είχα 4 β χωριακες κ ενα τεστ εγκυμοσύνης όλα βγήκαν αρνητικά..απο την τελευταια β χωριακη πέρασαν 5 μέρες κ πήγα στο γυναικολόγο μου ζήτησε αλλη μια την εκανα κ βγήκε θετική ήμουν 5 εβδομάδων έγκυος πέταγα απ τη χαρά μου αν και παραξενευτηκα με όλα τα αρνητικά που μου ερχόντουσαν κατά Κεφαλά!!Ως τελικο αποτέλεσμα η σύλληψη να είχε γίνει τέλη Αυγούστου!μην χάνετε την ελπίδα σας καμια κορίτσια μου μέχρι τελευταια αυτό το μικρο θαυματακι ξέρει την ωρα που θα τρυπώσει μέσα μας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.