Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ωορρηξία;;;


Recommended Posts

Καλησπερα και καλή χρονιά

 

Είμαι 21 ετών.Η τελευταία μου περίοδος ήταν 21/12/15. Ο κύκλος επί έναν χρόνο ήταν 27 ημερών αλλά τους τελευταίους 4 μήνες είναι απο 27-29 μέρες. Ήρθαμε σε ελεύθερες επαφές στην 30/12,31/12 και 2/1(δηλαδή τη 10η 11η και 13η μέρα του κύκλου μου). Σήμερα νοιώθω πόνους ωορρηξίας(ευτυχώς και δυστυχώς στην ωορρηξία πονάω). Λέτε να είναι ωορρηξία; Επειδή τώρα ξεκινήσαμε να προσπαθούμε για μωρό και επειδή έπρεπε να φύγει για ταξίδι(οποτε δεν μπορούμε να κάνουμε άλλες προσπάθιες αυτόν τον μήνα) φοβάμαι μήπως είναι στο μυαλό μου ο πόνος. Επίσης εχω διαβάσει ότι τα σπερματοζωάρια μπορούν να επιβιώσουν απο 2 έως 5 μέρες μέσα σε γυναικείο κόλπο. Ισχύει αυτο; Και τι πιθανότητες έχω να μείνω έγκυος;;; Το θέλουμε πολυ!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπερα και καλή χρονιά

 

Είμαι 21 ετών.Η τελευταία μου περίοδος ήταν 21/12/15. Ο κύκλος επί έναν χρόνο ήταν 27 ημερών αλλά τους τελευταίους 4 μήνες είναι απο 27-29 μέρες. Ήρθαμε σε ελεύθερες επαφές στην 30/12,31/12 και 2/1(δηλαδή τη 10η 11η και 13η μέρα του κύκλου μου). Σήμερα νοιώθω πόνους ωορρηξίας(ευτυχώς και δυστυχώς στην ωορρηξία πονάω). Λέτε να είναι ωορρηξία; Επειδή τώρα ξεκινήσαμε να προσπαθούμε για μωρό και επειδή έπρεπε να φύγει για ταξίδι(οποτε δεν μπορούμε να κάνουμε άλλες προσπάθιες αυτόν τον μήνα) φοβάμαι μήπως είναι στο μυαλό μου ο πόνος. Επίσης εχω διαβάσει ότι τα σπερματοζωάρια μπορούν να επιβιώσουν απο 2 έως 5 μέρες μέσα σε γυναικείο κόλπο. Ισχύει αυτο; Και τι πιθανότητες έχω να μείνω έγκυος;;; Το θέλουμε πολυ!

 

Καλησπέρα.

Ναι ισχύει το οτι επιβιώνουν μέρες στον κόλπο αλλά ειναι αναλόγως το σπερμα.

Ορισμένων ανδρων επιβιώνουν ώρες, ορισμένων μέρες.

Αναλόγως την ηλικία, τις συνθήκες, το αν καπνίζει και πολλα αλλά τέλος πάντων.

Ειναι πιθανή η εγκυμοσύνη γιατι κάνατε σωστές μέρες αλλά μην αγχώνεσαι.

Έχεις ένα τρομερά μεγάλο συν.

Την ηλικία!!οσο μικρότερος ειναι ο σύντροφος σου και εσύ τόσο περισσότερες ειναι οι πιθανότητες.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία.

Μια συμβουλή, ευχαριστήσου την ελεύθερη επαφή όσο μπορείς και μη σκέφτεσαι πολλα πολλα.εισαι μικρή και έχεις πολύ μεγάλες πιθανότητες.

Δε χωράνε άγχη..

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Είμαστε και οι δύο 21,δεν καπνίζουμε ή κάνουμε "παρασπονδίες" και ταυτόχρονα γυμναζόμαστε(δεν ξερω κατά ποσο βοηθάει βέβαια). Απλά θέλω πολύ όταν γυρίσει να του έχω ένα τέτοιο δώρο! Μου φαίνεται ότι δεν θα μπορέσω να ησυχάσω για τις επόμενες 2 εβδομάδες...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.χρονια πολλα κ καλη χρονια!οι επαφες που ειχατε ηταν καλες.το ιδανικο θα ηταν μερικες ακομη τις επομενες 3-4μερες αλλου αφου δεν γινοταν δεν πειραζει.γενικα καθε γυναικα εχει πιθανοτητες να συλλαβει καθε μηνα κ ενω ολα ειναι τελεια 20-25%.μην αγχωνεσαι κ συντομα θα ερθει κ τομωρακι σας μπορει κ με την πρωτη!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τι πιθανότητες εγκυμοσύνης εχω;

 

Ακριβώς όπως τα λέει η vicky86 ειναι.

Καθε μήνα έχεις 20-25% πιθανότητες εφόσον ολα ειναι καλα και κάνετε επαφές τις σωστές μέρες.

Ειναι πολύ θετικο που δεν καπνίζετε και είστε και σε μικρή ηλικία.

Όσο για τη γυμναστική, προσωπικά ο γιατρός μου μου είχε πει κατα τη διάρκεια της προσπάθειας μας να μη γυμνάζομαι.

Τωρα τι να σου πω;;ρωτά και τον γιατρό σου.

Μπορεί να έχει άλλη άποψη.

Μην αγχώνεσαι.και μη σκέφτεσαι τις δυο εβδομάδες.αν καθε φορά σκέφτεσαι τις δυο εβδομάδες στο τέλος θα τρελαθείς.

Εύχομαι να μείνεις σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημερα κοριτσακια την προηγουμενη εβδομαδα στην 11η μερα του κυκλου μου πηγα για υπερηχο και η γυναικολογος ειδε μια αριστη μητρα, ενα τελειο αυγο και στο τελος μου πεταξε οτι εχω και πολυκυστικες. Μαλιστα μου τονισε οτι την αυριανη και την μεθαυριανη μερα πρεπει να εχουμε επαφες.Ετσι και εγινε φυσικα, αλλα ελα μου ντε που εκανα και τεστ ωορρηξιας και την 1η μερα ειδα αχνη γραμμη, ενω την 2η και την 3η αρνητικο αποτελεσμα. Να επισημανω οτι τα τεστ τα εκανα μεσημεριανες ωρες και οχι καθε μερα την ιδια ωρα και κατι ακομα πινω αρκετο νερο κατα την διαρκεια της ημερας.

Τωρα ειτε σημαινει οτι το αυγο εγινε κυστη ειτε οτι δεν εκανα σωστα τα τεστ, σωστα;Εχει καποια αναλογη εμπειρια;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...