Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Καλημέρα κ Χρόνια Πολλά!!!

Θέλω τη βοήθεια σας,το μωράκι μου είναι 46 ημερων,θηλαζα κ έδινα συμπλήρωμα εξ αρχής γιατί γεννήθηκε μικρουλι!!!!Ξεκινήσαμε με novalac 1 πήγαμε στο sanilac για τους κολικους,μετά frezylac ok κ τώρα nan sensitive.δε θηλάζω πια γιατί το γαλα μου ήταν λίγο κ στον αποκλειστικό δε πήραμε γραμμάριο δυστυχώς.Εδώ κ τρεις ημέρες δε κοιμάται ενώ νυσταζει κ εννοείται κλαίει από την υπερενταση.κακακια κάνουμε κάθε 2 μέρες αφού πιέσουμε ποδαράκια στη κοιλιτσα κ βάλουμε λαδακι.. παιδιατρος μου είπε για δύο μέρες ντεπόν σιρόπι το βράδυ που δε κοιμάται κ να πάρουμε Το nativa 1 αλλά πάντα με χαμομήλι αντί για νερο.Είναι δυνατόν να δίνω μόνιμα στο παιδί γαλα με χαμομήλι?ανέφερα να πάρουμε το frisolac η το almiron η το holle κ μου είπε τσατισμενα(μάλλον δε συνεργάζεται μαζί τους..) ότι είναι βαριά κ θα αποκτήσουμε δυσκοιλιοτητα.

Πείτε μου αν μπορείτε για τα τρια γαλατακια είναι βαριά?έχω απελπιστεί το γλυκουλι μου δεν μπορεί να ηρεμησει..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημερα!

Ειναι μια φάση και θα πέρασει ελπιζω το συντομοτερο!

Εγω ξερω πως δεν κανει να αλλάζουμε τόσες μάρκες γάλακτος....

Εμένα έπινε almiron...

Και το επέλεξα γιατι ξερω πως ειναι απο τα καλυτερα (το ειπε και η παιδίατρος χωρις μα συνεργάζεται)

Επειδη ηπιε και στο μαιευτήριο και δεν ηθελα να το αλλάξω! ( φαντάσου για 3 μερες που ηπιε)

Οταν ειπα στην παιδίατρο μας πως κλαει μαλλον απο κολικους ,μηπως να αλλάξουμε γαλα;

Ειπε: "οχι ολα τα μωρα εχουν κολικους δεν αλλάζουμε γαλα παρα μονο σε σοβαρούς λογους οπως πχ σε αλεργία!

Χαμομήλι επισης μας ειπε οχι δεν βοηθάει στους κολικους...

Σας το ειπε επειδη κανει κακα καθε δυο μερες;

Νομιζω μια χαρα κακα κανει...

Πως ειναι; Σαν μουστάρδα;

Δεν ξερω ποια ειναι βαριά γάλατα :-) πάντως πρεπει να σταθεροποιείται σε ενα και καλο!!!!

Εμεις ποτε δεν είχαμε προβλημα με το almiron 1!

Ειναι 3,5 μηνων πλεον πινει 100 ml την ημερα μονο έτοιμο αλλα παλια έπινε ποιο πολυ αλλα ολα καλα ηταν!

Θα μας πούνε και οι υπόλοιπες μανούλες!

Να σου ζήσει!!!!! Και σύντομα να ηρεμήσει! :-)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα κ να σου ζησει το μωρακι σου!αν δεν ειναι σκληρη η κοιλιτσα του,τα κακα εχουν φυσιολογικη οψη,κ δεν ποναει οταν τα κανει μπορει να μην εχει θεμα δυσκοιλιοτητας.απλα να κανει κακα ανα 2 μερες.οσο για το γαλα εχετε αλλαξει αρκετα.δοκιμασε ενα αλλα για κανενα μηνα να δεις πως θα παει.ασε τι προτεινει ο παιδιατρος δοκιμασε οποιο σου αρεσει.το χαμομηλι νομιζω το προτεινε για τη δυσκοιλιοτητα.βαλε σε 1-2 μπουκαλια αν θες.υπαρχει κ γαλα κατα της δυσκιλιοτητας.προσωπικη εμπειρια δεν εχω γιατι θηλαζα αποκλειστικα αλλα απο τον ανηψιο κ αλλα παιδακια στον περιγυρο.δεν εχω ακουσει κατι ασχημο για freezylac,sanilac,almiron.αλλα εξαρταται στο καθε παιδι.αν δε σου αρεσει ο παιδιατρος καλυτερα να αλλαξεις τωρα που ειναι νωρις.παντως ξερω περιπτωση που δεν κοιμοταν καθολου κ οταν άλαξαν γαλα μετα απο 2 μηνες γιατι η παιδιατρος ελεγε δε χρειαζεται το μωρο κοιμηθηκε.μπορει να ηταν κ συμπτωση.οταν τρωει δειχνει να ποναει;ελεγξε λιγο κ τις συνθηκες υπνου.ευχομαι να το ξεπερασετε γρηγορα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κ Χρόνια Πολλά!!!

Θέλω τη βοήθεια σας,το μωράκι μου είναι 46 ημερων,θηλαζα κ έδινα συμπλήρωμα εξ αρχής γιατί γεννήθηκε μικρουλι!!!!Ξεκινήσαμε με novalac 1 πήγαμε στο sanilac για τους κολικους,μετά frezylac ok κ τώρα nan sensitive.δε θηλάζω πια γιατί το γαλα μου ήταν λίγο κ στον αποκλειστικό δε πήραμε γραμμάριο δυστυχώς.Εδώ κ τρεις ημέρες δε κοιμάται ενώ νυσταζει κ εννοείται κλαίει από την υπερενταση.κακακια κάνουμε κάθε 2 μέρες αφού πιέσουμε ποδαράκια στη κοιλιτσα κ βάλουμε λαδακι.. παιδιατρος μου είπε για δύο μέρες ντεπόν σιρόπι το βράδυ που δε κοιμάται κ να πάρουμε Το nativa 1 αλλά πάντα με χαμομήλι αντί για νερο.Είναι δυνατόν να δίνω μόνιμα στο παιδί γαλα με χαμομήλι?ανέφερα να πάρουμε το frisolac η το almiron η το holle κ μου είπε τσατισμενα(μάλλον δε συνεργάζεται μαζί τους..) ότι είναι βαριά κ θα αποκτήσουμε δυσκοιλιοτητα.

Πείτε μου αν μπορείτε για τα τρια γαλατακια είναι βαριά?έχω απελπιστεί το γλυκουλι μου δεν μπορεί να ηρεμησει..

Κοριτσι μου καλησπερα!!!να το ψαξετε μηπως εχει αλλεργια στην λακτοζη!!το μωρακι μου τωρα ειναι 15 μηνων...κ οταν ειμασταν στην ηλικια σας ειχαμε τα ιδια συμπτωματα!!!πηγαμε σε παιδογαστρεντερολογο μας ειπε οτι εχουμε αλεργια...πινουμε ιδικο γαλα κ εστρωσαν ολα!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κατ αρχην ενισταμε στην χορηγηση σιροπιου ντεπον στο νεογεννητο και μαλιστα χωρις λογο!και οταν εννοω χωρις λογο, δεν πασχει,δεν εχει πυρετο...αρα ντεπον σε μωρουλι απλα για να ηρεμησει...με ποια λογικη??

χαμομηλι δεν θα δινεις για παντα,απλα βοηθα λιγο το μωρο με την κοιλιτσα του...απο την αλλη, εχεις αλλαξει πολλα γαλατα σε μικρο χρονικο διαστημα...συνηθως για να δουμε αν ταιριαζει ενα γαλα στο μωρο,επιμενουμε πανω απο δυο εβδομαδες...διαλεξε μια φορμουλα και ακολουθησε την...οσο για το πιο καλο γαλα, ειναι αυτο που ταιριαζει στο δικο σου παιδακι...ενα που εκανε καλο στο δικο μου μπορει να μην το ανεχεται το δικο σου μωρακι...

να σου ζησει

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...