Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τσαντα σχολικη


Recommended Posts


Διαφημίσεις


Η επιστροφή του προιόντος πρέπει να γίνει εντός 5 ημερών έχοντας ταυτόχρονα και την απόδειξη....

 

Από τη στιγμή που η τσάντα είχε χρησιμοποιηθεί θα ρίξανε το βάρος στον

πελάτη λέγοντας ότι έκανε κακή χρήση της τσάντας οπότε χάλασε με δική του υπαιτιότητα......

.

Φαντάζομαι πως κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα οπότε εσύ προσπαθείς να

βρεις το δίκαιο σου κι ενώ απειλείς ότι θα τους καταγγείλεις στο ΙΝΚΑ

εμφανίζεται ο διευθυντής του υποκαστήματος και σου λέει..................

 

Η συνέχεια αργότερα κλαίει το παιδί!!!!

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

Σε μεγάλα καταστήματα αν επιμείνεις βρίσκεις το δίκιο σου.

Εγώ δεν είμαι ειδική, πάντως η μητέρα μου μου άλλαξε από το Ζάρα ρούχο του μικρού που είχε πλυθεί - χρησιμοποιηθεί - γιατί στην πρώτη χρήση φύγανε τα κουμπάκια.

Είδε τον υπεύθυνο, επέμεινε και της το άλλαξαν.

Στο Jumbo της άλλαξαν παιχνίδι που δεν είχα ούτε απόδειξη, ούτε το κουτί, ούτε τίποτα άλλο γιατί χάλαγε συνέχεια.

Αν επιμείνεις θα τα καταφέρεις να την αλλάξεις. Αρκεί να πας ντυμένη καλά, να ζητήσεις να δεις τον υπεύθυνο και να του πεις για τη δυσφήμηση που γίνεται στο μαγαζί του κλπ...

ZS95p3.png  hcT0p3.png

Link to comment
Share on other sites

Εαν ειχατε παρει μια τσαντα απ τα JUMBO της paxos και η τσαντουλα στις 10 μερες εβγαινε ελλατωματικη ....τα θα κανατε??

 

Πειτε πειτε να σας πω κ εγω μετα :roll:

 

θα την εβαζα στην σακουλα θα την πηγαινα πισω κ θα με ακουγανε ολα τα τζαμπο απο τις φωνες

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εαν ειχατε παρει μια τσαντα απ τα JUMBO της paxos και η τσαντουλα στις 10 μερες εβγαινε ελλατωματικη ....τα θα κανατε??

 

Πειτε πειτε να σας πω κ εγω μετα :roll:

 

θα την εβαζα στην σακουλα θα την πηγαινα πισω κ θα με ακουγανε ολα τα τζαμπο απο τις φωνες

 

 

Μ ακουσαν , μ ακουσαν :lol::lol:

Αλλα τιποταααα....τωρα τον λογο τον εχει αυριο πρωτον η παξος και δευτερον ο ΙΝΚΑ...θα σας ενημερωσω

Μου την εδωσε πραγματικα γιατι ενω ειναι ελλατωματικη...δεν μπορουν να κανουν τιποτα λεει :shock:

Σ ερωτηση οτι μ αυτο που κανετε μου λετε ..να μην ξαναψωνισω,,,γιατι αν τυχει και ειναι ελλατωματικο....δεν μπορουμε να σας εξυπηρετισουμε...δεν μιλησε καθολου :?:evil:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λοιπον δεν κανουν αλλαγη γιατι οι τσαντες πλεον ειναι εκτος εποχης :shock::shock:
παρε τηλεφωνο στην εταιρια τοτε και πες τι συμβαινει ή απλα ξεχνα το :roll:

 

Θα παρω στην παξος...και βλεπουμε.

Απλα στο ελλαντα ..μας εκμεταλευονται :mad::mad:

Ακουω περιστατικα απ την αδερφη μου που μενει εξωτερικο..και εδω ουτε κατα διανοια τετοια μεταχειριση :roll:

Link to comment
Share on other sites

Μα πως να στην αλλάξουν την τσάντα?

Ξέρεις τι ζημιά θα είχαν αυτοί του τζάμπο?

Θα έχαναν το μεροκάματο τους!!

Μα είναι δυνατόν δηλαδή τι να πω?

Κατά τη γνώμη μου άκρη δεν θα βγάλεις ούτε με την Paxos κάτι που το απεύχομαι.

Όπότε λύση μετά είναι το ΙΝ.ΚΑ.

 

 

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα!!

Λοιπον, είχα παρομοιο πρόβλημα περσι - η paxos τσάντα μας διαλύθηκε μετα από καποιυς μηνες (οχι μερες, ευτυχως) και βρηκα απο το site της εταιρειας καποιο email στο οποιο εστειλα τα παραπονα μου (οτι η ποιοτητα ηταν απαραδεκτη και οτι φυσικα δεν προκειται να ξανααγορασω προιον τους). Την επομενη κιολας μερα ελαβα απαντηση για να επικοινωνησω μαζι τους. Ο ευγενεστατος κυριος με τον οποιο μιλησα αναγνωρισε το προβλημα και μου ζητησε να περασω απο το εργοστασιο για να μου την αντικαταστησουν. (δυστυχως δεν το εκανα λογω ελλειψης χρονου και αμελειας, αλλα η αντιμετωπιση τους ηταν πολυ θετική).

 

Μην το αφηνεις λοιπον, επικοινωνησε μαζι τους και αν θες πες μου να σου στειλω με pm τα στοιχεια...

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα!!

Λοιπον, είχα παρομοιο πρόβλημα περσι - η paxos τσάντα μας διαλύθηκε μετα από καποιυς μηνες (οχι μερες, ευτυχως) και βρηκα απο το site της εταιρειας καποιο email στο οποιο εστειλα τα παραπονα μου (οτι η ποιοτητα ηταν απαραδεκτη και οτι φυσικα δεν προκειται να ξανααγορασω προιον τους). Την επομενη κιολας μερα ελαβα απαντηση για να επικοινωνησω μαζι τους. Ο ευγενεστατος κυριος με τον οποιο μιλησα αναγνωρισε το προβλημα και μου ζητησε να περασω απο το εργοστασιο για να μου την αντικαταστησουν. (δυστυχως δεν το εκανα λογω ελλειψης χρονου και αμελειας, αλλα η αντιμετωπιση τους ηταν πολυ θετική).

 

Μην το αφηνεις λοιπον, επικοινωνησε μαζι τους και αν θες πες μου να σου στειλω με pm τα στοιχεια...

 

Κατι παρομοιο εκανα..πηρα τηλ πριν απο λιγο στην paxos και τους ειπα οτι το φερμουαρ χαλασε...το ειχε σηκωσει μια κοπελα..η οποια πολυ ευγενικα μου ειπε να περασω οποτε θελω να μου την αντικαταστησουν....λογο αποστασης αν θελω να την στειλω και με το ταχυδρομια...

Θα παρω και το ΙΝΚΑ να δω αν μπορω ν απαιτησω απ τα τζαμπο στο σειριο να κανουν ολο αυτο..γιατι για εμενα δεν ειναι και το πιο ευκολο....να τρεχω στο Ρουφ :roll:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως γενικά να ξέρετε, η paxos είναι σοβαρή εταιρεία και δεν αφήνει τέτοια γεγονότα να της χαλάνε την εικόνα της προς τον καταναλωτή. Ας μην μπερδεύουμε την εικόνα που έδωσε η (περαστική) υπάλληλος του jumbo με την paxos. Είναι τελείως άλλο πράγμα. Και... όχι! Δεν δουλεύω στην paxos! Απλά ξέρω ότι ειναι σοβαρή εταιρεία γιατί είμαι του χώρου.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

 

Κατι παρομοιο εκανα..πηρα τηλ πριν απο λιγο στην paxos και τους ειπα οτι το φερμουαρ χαλασε...το ειχε σηκωσει μια κοπελα..η οποια πολυ ευγενικα μου ειπε να περασω οποτε θελω να μου την αντικαταστησουν....λογο αποστασης αν θελω να την στειλω και με το ταχυδρομια...

 

 

Πάντως μπράβο τους!Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

 

Κατι παρομοιο εκανα..πηρα τηλ πριν απο λιγο στην paxos και τους ειπα οτι το φερμουαρ χαλασε...το ειχε σηκωσει μια κοπελα..η οποια πολυ ευγενικα μου ειπε να περασω οποτε θελω να μου την αντικαταστησουν....λογο αποστασης αν θελω να την στειλω και με το ταχυδρομια...

 

 

Πάντως μπράβο τους!Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες.

 

Ναι ωραία το χειρίστηκαν... Σε αντίθεση βέβαια με τα Jumbo!

Όταν παίρνω...γεμίζουν τα χέρια μου. Όταν δίνω, γεμίζει η ψυχή μου...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δηλαδή εμένα δεν θα μου αλλάξουν μια τσάντα που πήρα από τα

jumbo, που στις 8 μέρες ξηλώθηκε και βγήκαν τα μέσα έξω της :twisted:

 

Δεν έχω και την απόδειξη

Link to comment
Share on other sites

Kαι νομιζα οτι ειχα ηδη απαντησει.. :roll:

 

Λοιπον εδω και πολυ καιρο εχει την τσαντουλα της στα χερακια της..η οποια ειναι πολυ καλυτερη ποιοτοτικα απ αυτην που ειχα παρει απ τα τζα-μπλιαξ,μπο-μπλιαξ... :twisted:

 

Η παξος ..αλλαζει τις τσαντουλες οποτε και να πας...γιατι δεν γινεται (οπως ειπε) μια τσαντα να χαλαει μεσα σε μια σχολικη χρονια :roll: ..οποτε δοκιμασε να παρεις τηλ να δουμε τι θα σου πουν κι εσενα :wink:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εμένα δεν θα μου αλλάξουν μια τσάντα που πήρα από τα

jumbo, που στις 8 μέρες ξηλώθηκε και βγήκαν τα μέσα έξω της :twisted:

 

Δεν έχω και την απόδειξη

 

 

Τσαντα σχολικη?Ειναι Παξος??

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα!!

Λοιπον, είχα παρομοιο πρόβλημα περσι - η paxos τσάντα μας διαλύθηκε μετα από καποιυς μηνες (οχι μερες, ευτυχως) και βρηκα απο το site της εταιρειας καποιο email στο οποιο εστειλα τα παραπονα μου (οτι η ποιοτητα ηταν απαραδεκτη και οτι φυσικα δεν προκειται να ξανααγορασω προιον τους). Την επομενη κιολας μερα ελαβα απαντηση για να επικοινωνησω μαζι τους. Ο ευγενεστατος κυριος με τον οποιο μιλησα αναγνωρισε το προβλημα και μου ζητησε να περασω απο το εργοστασιο για να μου την αντικαταστησουν. (δυστυχως δεν το εκανα λογω ελλειψης χρονου και αμελειας, αλλα η αντιμετωπιση τους ηταν πολυ θετική).

 

Μην το αφηνεις λοιπον, επικοινωνησε μαζι τους και αν θες πες μου να σου στειλω με pm τα στοιχεια...

 

 

έτσι γίνεται...επικοινωνείς με την εταιρία και όχι με το κατάστημα από οπου έγινε η αγορά.

έτσι γίνεται και με τις τσάντες polo

if you want to make the world a better place, take a look at yourself and make that change!!!570057guwilak9ki.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...