Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

κοριτσια σημερα πηγα και της πηρα μια οδοντοβουρτσα και μια οδοντοκρεμα απο το μαρκετ της μικρης μου(παιδικη).ειναι 2.5 χρονων και ειναι ωρα να μαθει να βουρτσιζει τα δοντακια της!εδω και 2 βδομαδες ομως εχω παρατηρησει οτι το μπροστινο δοντακι της ειναι λιγο καφετι και λιγο ραγισμενο(οχι σπασμενο)και σημερα που πλυναμε τα δοντακια μας (τουλαχιστον προσπαθησαμε αλλα για πρωτη φορα καλα τα πηγαμε με οδοντοκρεμα γιατι πιο πριν της εδινα μια βρεγμενη οδοντοβουρτσα και τα εκανε μονη της) ειδα οτι εβγαλαν τα ουλακια της πολυ λιγο αιμα.και τωρα λεω εγω...τι να ειναι αυτο το καφετι δοντακι και γιατι ειναι λιγο ραγισμενο(σαν βαθια γρατζουνια)???:confused::confused:και γιατι ματωσαν τα ουλακια της σημερα και πιο πριν με την σκετη οδοντοβουρτσα δεν ματωναν?το κακο ομως ειναι και το αλλο.ενω το πρωι θα μου πιει το γαλα σε ποτηρι το βραδυ θελει μονο μπιμπερο.πηγα και της πηρα και ενα εκπαιδευτικο ποτηρακι(αργησα η αληθεια ειναι )αλλα τζιφος,και εχω ακουσει οτι το μπιμπερο κανει κακο στα δοντια.πιπιλα μονο το βραδυ της βαζω και οταν αποκοιμηθει τελειως της την βγαζω!!εχετε καμια παρομοια εμπειρια γιατι θελω να την παω στον οδοντιατρο αλλα παιδια δεν προκειται να κατσει αλλα και να καθοτανε θα μπορεσω σε κανα μηνα να την παω γιατι ειμαι λιγο δυσκολα οικονομικα;);)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Λοιπον lelaki εχω καιεγω το ιδιο προβλημα αλλα οχι με το μωρο μου γιατι αυτο ειναι ακομα νινι για να εχει πολλα δοντια αλλα με εμενα, απο 2 χρονων εχω τα μπροστινα μου δοντακια ραγισμενα περιπου στη μεση τους και φαινονται πολυ εντονα στο φως του ηλιου λες και τα εχεις χαρακωσει με μαχαιρι...οταν πηγα στον οδοντιατρο μου ειπε απλα οτι ειναι θεμα κατασκευης και να μην ανησυχω....τωρα οσο για το καφε δοντακι μηπως καπου χτυπησε το μωρο και απλα εχασε την λευκαδα του????

Οσο για το που ματωνουν τα ουλακια της συνεχισε να τα βουρτσιζεις μηπως και ειναι αντιδραση του οργανισμου στην νεα οδοντοβουρτσα....αν δεις σε λιγες μερες οτι εχει σταματησει τοαιμα νομιζω δεν πρεπει να ανησυχεις αλλα παρολαυτα καλο θα ηταν οταν μπορεσεις να επισκεφθεις εναν οδοντιατρο....

Η φουρτουνα μου ηρθε...και ξεσηκωσε τον κοσμο μου στις 27/07/2012

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι καποια στιγμη θα παω!και αυτο μες στο προγραμμα ειναι!απλα τοση ωρα διαβαζα παλια ποστ που εχουν σχεση με τα δοντια και λενε οτι η οδοντοκρεμα πρεπει να ειναι μεχρι 500pff(φθοριο)ενω εγω αυτη που πηρα απο το μαρκετ ειναι 1000!!αλλα λεει απο 0-6 ετων και πισω στις οδηγιες γραφει απο 2-6 δυο φορες την ημερα βουρτσιμα και να βεβαιωθουμε οτι την φτυνουν μετα το βουρτσισμα για να ελαχιστοποιηθει η καταποση και να αποφυγετε να ξεπλενουν με νερο!! εγω βεβαια στην μικρη δεν εβαλα ποσοτητα μπιζελιου αλλα πολυ πολυ λιγοτερο (σαν ενα γλυψιμο πανω απο το καπακι)βεβαια μπορει και να καταπιε λιγο αλλα εφτυσε και αλλο τοσο!ελπιζω να μην την πειραξει αλλα μιλαμε για απειροελαχιστη ποσοτητα.αλλα μαλλον αυτο το καφετι λεω εγω τωρα μηπως ειναι καμια πλακα και λεω να κατσω να της το καθαρισω εγω με την οδοντοβουρτσα αν κατσει βεβαια γιατι και γλυκακια τρωμε(2 φορες την βδομαδα)και χυμουδακια τα τσακιζουμε και γενικως πρεπει να της τα βουρτσισωωωωω!!:P:p.ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο γιατι δεν θελω να παθουν τιποτα τα δοντακια της ασχετα αν αυτα που εχει τωρα θα πεσουνε!! ευχαριστω για την απαντηση και οποια αλλη μανουλα γνωριζει τιποτα αλλο ας απαντησει!!!:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

κοριτσια σημερα πηγα και της πηρα μια οδοντοβουρτσα και μια οδοντοκρεμα απο το μαρκετ της μικρης μου(παιδικη).ειναι 2.5 χρονων και ειναι ωρα να μαθει να βουρτσιζει τα δοντακια της!

 

εδώ είσαι λάθος, το παιδί πρέπει να "βουρτίζει" τα δόντια του από την στιγμή που θα σκάσει το πρώτο δόντακι. Στην αρχή με αποστειρωμένη γαζούλα, το καθαρίζεις απαλά, κατόπιν με "βουρτάκι" σιλικόνης (μπαίνει στο δακτυλό σου) και πάλι με απαλές κινήσεις, όσο το πιτσιρίκι προσπαθεί να "σε δαγκώσει"...

πχ http://www.pharmapoli.com/Product.php?PageId=522&ProductId=5311

 

και γύρω στο χρόνο με την παιδική την οδοντόβουρτσα, φυσικά όλα αυτά με σκέτο νεράκι, χωρίς οδοντόκρεμες κλπ χημικά

 

Τώρα για το μάτωμα των ούλων, ο μόνος αρμόδιος για να σε βοηθήσει είναι ο παιδοδοντίατρος.

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

εδώ είσαι λάθος, το παιδί πρέπει να "βουρτίζει" τα δόντια του από την στιγμή που θα σκάσει το πρώτο δόντακι. Στην αρχή με αποστειρωμένη γαζούλα, το καθαρίζεις απαλά, κατόπιν με "βουρτάκι" σιλικόνης (μπαίνει στο δακτυλό σου) και πάλι με απαλές κινήσεις, όσο το πιτσιρίκι προσπαθεί να "σε δαγκώσει"...

πχ http://www.pharmapoli.com/Product.php?PageId=522&ProductId=5311

 

και γύρω στο χρόνο με την παιδική την οδοντόβουρτσα, φυσικά όλα αυτά με σκέτο νεράκι, χωρίς οδοντόκρεμες κλπ χημικά

 

Τώρα για το μάτωμα των ούλων, ο μόνος αρμόδιος για να σε βοηθήσει είναι ο παιδοδοντίατρος.

 

της τα καθαριζα και πιο πριν απλα της πηρα τωρα της πηρα την οδοντοκρεμα για να μαθει να το κανει μονη της!οδοντοβουρτσα ειχα και πιο πριν αλλα της τα καθαριζα με νερακι οντως.επειδη ειναι λιγο πιο μεγαλη και διαβασα καπου οτ καλο ειναι μια οδοντοκρεμουλα για να μαθει σιγα σιγα την γευση.δηλ τωρα την μαθαινω να φτυνει να κανει γαργαρα το νερακι και να ξεπλενετε κτλ.πιο πριν δεν μπορουσε της εδινα σκετη οδοντοβουρτσα με νερακι.και χτες το βραδυ που της τα βουρτσισα δεν ματωσαν.δεν ξερω...θα δειξει!:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στην αρχή με αποστειρωμένη γαζούλα, το καθαρίζεις απαλά, κατόπιν με "βουρτάκι" σιλικόνης (μπαίνει στο δακτυλό σου) και πάλι με απαλές κινήσεις, όσο το πιτσιρίκι προσπαθεί να "σε δαγκώσει"...

QUOTE]

 

Να ρωτήσω και εγώ κάτι επειδή τώρα βγάζουμε το πρώτο μας δοντάκι, το καθάρισμα με τη γαζούλα πόσες φορές την ημέρα είναι καλό να γίνεται; πρωί-βράδυ ή και μετά από κάθε γεύμα;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή με αποστειρωμένη γαζούλα, το καθαρίζεις απαλά, κατόπιν με "βουρτάκι" σιλικόνης (μπαίνει στο δακτυλό σου) και πάλι με απαλές κινήσεις, όσο το πιτσιρίκι προσπαθεί να "σε δαγκώσει"...

QUOTE]

 

Να ρωτήσω και εγώ κάτι επειδή τώρα βγάζουμε το πρώτο μας δοντάκι, το καθάρισμα με τη γαζούλα πόσες φορές την ημέρα είναι καλό να γίνεται; πρωί-βράδυ ή και μετά από κάθε γεύμα;

 

εγω τις τα εκανα πρωι βραδυ με μια γαζουλα και νερο.οχι πολυ σχολαστικα ισα ισα να φυγουν τα πολλα (γιατι κλασσικα δεν ηξερα αυτο το βουρτσακι σιλικονης και οντως με δαγκωνε)και οδοντοβουρτσα της πηρα 1.5 χρονων αλλα οπως ειπα παρακατω μονο με νερακι και τιποτα αλλο.τωρα της πηρα οδοντοκρεμα που ειναι 2.5 χρονων

Link to comment
Share on other sites

εμείς χρησιμοποιούμε το βουρτσάκι σιλικόνης αλλά σκέτο νεράκι αρκεί...?

 

μονο με νερακι και μετα τα δυο με οδοντοκρεμα.γιαυτο ρωτησα και εγω να της βαλω ή να μην της βαλω οδοντοκρεμα?παντως ειναι μωρο ακομα και μεχρι τα 2 οπωσδηποτε με νερο απλα οταν θα μεγαλωσει λιγο ακομα παρτου μια οδοντοβουρτσα!βεβαια ειχα διαβασει καπου οτι μπορεις και με λιγο χαμομηλακι αλλα και εγω το εκανα μονο με νερο!ισα ισα για να φευγουνε τα πολλα!απλα επειδη η δικια μου τωρα ειναι 2.5 χρονων εχει αρχισει και τσιμπολογαει λιγες βλακειουλες και δεν θελω να τα κανω μονο με νερο...θα δειξει.προς το παρον την μαθαινω να φτυνει και να κανει πλυσεις με το νερακι να καθαριζετε απο την οδοντοκρεμα.(απειροελαχιστη ποσοτητα βεβαια για αρχη.ουτε καν σε μεγεθος μπιζελιου που λενε)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...