Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Αλλο παιδι?


Recommended Posts

Επειδη εχουμε αυτο το θεμα http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=93488

τον παρακολουθουμε στενα και ενημερωσα και την φετινη νηπιαγωγο απο την αρχη,

Ξεκινησαμε με πολυ καλες προοπτικες. Εχει λυσει το προβλημα της γλωσσας (πλεον μιλαει γαλλικα και στο ελληνικο σχολειο - ενιοτε και σαν διερμηνεας), ειναι καλος στα μαθηματικα/λογικη. επειδη δουλευαμε και στο σπιτι εχει καλο χερι. Μεχρι τα Χριστουγεννα η δασκαλα του ηταν πολυ ευχαριστημενη και θεωρουσε οτι το παιδι εινα εκει που πρεπει (μονο οτι δεν μπορουσε να διαχειριστει σωστα το χρονο του).

Σημερα που πηγα να ρωτησω πως παει με ανασταωσε, Μου ειπε οτι ειναι ενα τελειως διαφορετικο παιδι. Δεν καθεται, γυρναει γυρω γυρω και ενοχλει τους αλλους, δεν την προσεχει οποτε κανει λαθη, τον χωρισε απο τον φιλο του για να μην επειρεσατει και το αλλο παιδι. Περιμενει την ιατρικη αξιολογηση τον αλλο μηνα αν και δεν πιστευει οτι εχει κατι. Ομως δεν συμπεριφερεται σωστα...

Μετα τα Χριστουγεννα, η ταξη του πηγε μια τριημερη εκδρομη στην οποια δεν τον αφησα να συμμετασχει και οι ασκησεις που κανουν σχετιζονται με αυτο. Η μονη δικαιολογια που βρισκει η δασκαλα του ειναι οτι επειδη ηθελε πολυ να παει (δεν με πειθει) μποϋκοταρει τις συγκεκριμενες ασκησεις. Σιγα! Δεν κανει το κολαζ γιατι ειναι κοτες και θα το εκανε αν ηταν αυτοκινητα...

Ο πατερας του δεν πιστευει οτι υπαρχει θεμα ξαφνικα. Λεει μαλιστα οτι μου το παρουσιασε ετσι η δασκαλα επειδη δεν τον αφησα να παει,,,

Εμενα με απασχολει αυτη η αλλαγη και θα ρωτησω αυριο και την ελληνιδα νηπιαγωγο πως ειναι εκει,

Τι ομως μπορω να κανω? τωρα εχουν μια βδομαδα διακοπες. του μιλησα αλλα δεν ειμαι σιγουρη οτι θα προσπαθησει,,,

Στο σπιτι δεν εχει αλλαξει κατι. Ο αδελφος του εβαλε γυαλια -οχι αυτος. Επισεις αυτες τις μερες τον εχει ταραξει τον μικρο στις γρατζουνιες αλλα αυτο ειναι με τα φεγγαρια δεν ειναι δηλαδη οτι δεν εχει ξανασυμβει,

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μήπως γίνονται συνέχεια αναφορές στην εκδρομή και σε όσα κάνανε εκεί και ο μικρούλης νιώθει παραγκωνισμένος (στο είχα γράψει και τότε συμφωνώ που δεν τον έστειλες) ή τα άλλα παιδάκια του "τη λένε" που δεν πήγε και του βγαίνει όλος αυτός ο εκνευρισμός; Θεωρώ πως υπάρχει λόγος που όλη την επιθετικότητα του την βγάζει στο Βέλγικο σχολείο και όχι στο ελληνικό. Μήπως υπάρχουν παιδιά εκεί που είναι πολύ ζωηρά και παρασύρεται;

S02fp3.png

 

 

LnVyp3.png

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα γινονται αναφορες στην εκδρομη μια και δουλευουν ακομη αυτο το θεμα. Απο την αλλη οι ασκησεις που δεν εκανε και εχουμε να τις κανουμε στο σπιτι ηταν να γραψει το ονομα του, τους αριθμους απο το 6 μεχρι το 8 και να ζωγραφησει κατι μοτιβα. Δεν του ειπε να γραψει για το πως περασε στην φαρμα.

Δεν ξερω αν υπαρχουν αλλα παιδια πιο ζωηρα απο αυτον. Τον εχει βαλει σε μια ομαδα με 4 κοριτσακια. Ο φιλος του απο τον οποιον τον χωρησε ειναι απο τους καλους μαθητες και πριν τα Χριστουγεννα ηταν ευχαριστημενη η δασκαλα για το πως δουλευαν μαζι.

Δεν νομιζω οτι η διαφορετικη συμπεριφορα στο ελληνικο ΄λεει κατι. Μαλλον ομως αν ηταν η ιδια θα συμαινει οτι υπαρχει πιο σοβαρο προβλημα???

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα συνήθως όταν κάτι τα ενοχλεί τα παιδιά αντιδρούν γενικά. Δηλαδή το ότι δεν κάνει πράγματα που δεν έκανε μέχρι τώρα μπορεί να είναι η αντίδραση του στο ότι γίνονται συχνές αναφορές στην εκδρομή τόσο από τις δασκάλες όσο και από τα παιδιά και νιώθει ότι είναι στην απέξω. Δεν σημαίνει ότι θα αντιδρούσε μόνο σε όσα έχουν να κάνουν με το αντικείμενο της ενόχλησής του. Αν πχ έχουν βάλει στην τάξη φωτογραφίες της εκδρομής ή πολλές χειροτεχνίες εμπνευσμένες από αυτήν σαφώς δεν βοηθάει. Βέβαια οι δασκάλες θα έπρεπε να μην μεγαλοποιούν το γεγονός αλλά να πούνε ότι δεν έγινε και τίποτα που δεν πήγε και να τον βοηθήσουν να το ξεπεράσει (αφού σύμφωνα με εκείνες αυτός είναι ο λόγος που άλλαξε συμπεριφορά). Προφανώς θεωρούν υπερβολική την άρνηση σου να τον στείλετε στην εκδρομή και ίσως αυτό βγαίνει στην συμπεριφορά τους και ενοχλεί τον μικρο.

Το ότι στο ελληνικό σχολείο δεν έχει πρόβλημα είναι καλό σημάδι κατά τη γνώμη μου και δείχνει ότι ίσως το πρόβλημα είναι στο άλλο σχολείο. Να σου πω και κάτι άλλο που σκέφτηκα, τώρα στις γιορτές μήπως ήρθατε Ελλάδα ή μήπως σας επισκάφτηκαν παππούδες εκεί; Τυχόν αλλαγές στη ρουτίνα και στην καθημερινότητα πολλές φορές αποσυντονίζουν τα παιδιά και επιφέρουν αλλαγή συμπεριφοράς. Κάποια άλλη αλλαγή; Κάτι που μπορεί να τον έχει πειράξει υποσυνείδητα;

S02fp3.png

 

 

LnVyp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν αλλαξε τιποτα στην ρουτινα του παιδιο εκτως του οτι δεν πηγε σχολειο 23-25 Γεναρη. ουτε ταξιδεψαμε, ουτε επισκεψεις ηρθαν τα Χριστουγεννα.

 

Την εκδρομη την οργανωσε η δασκαλα του οποτε και λανσαρε την ιδεα με πολυ παθος. Εκαναν διαφορες σχετικες εργασιες. Πχ 2 μερες πριν φυγουν εφτιαξαν απο μια μαλλινη μπαλιτσα για να την κρατανε οταν φοβουνται. Απο την στιγμη ομως που πηγαν και γυρισαν δεν πιστευω οτι προσπαθει να κανει το παιδι να νιωσει ασχημα. Δεν εχει λογο να το κανει ασε που η δασκαλα ειναι η πρωτη που ερχεται σε επαφη με την μη αποδεκτη συμπεριφορα του. Ουτε ο φιλος του πηγε. Απο το τμημα του πηγαν τα 2/3 των παιδιων

(Λετε να μου ετοιμαζει τιποτα για τον μικρο που θα εχει του χρονου στο προνηπιο και θελει να ειμαι καμμενη για να δεχτω αμεσως? υπερβολικο ε?)

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννούσα ότι επίτηδες προσπαθεί να τον κάνει να νιώσει άσχημα αυτό θα ήταν πολύ τραβηγμένο (εκτός και αν είναι τρελή :rolleyes:). Απλά επειδή διαφωνούσε στο να μην πάει ο μικρος μαζί ίσως δεν υποστήριξε την επιλογή σου (λέγοντας πχ ότι και να μην έρθει κάποιος στην εκδρομή δεν χάλασε ο κόσμος, θα διαβάσουμε ένα βιβλίο για το αγρόκτημα ή θα δούμε φωτογραφίες τα ζωάκια για να δει και το παιδάκι που δεν ήρθε πώς είναι). Πάντως αν η εκδρομή έγινε τέλη Γενάρη και ακόμα μιλάνε για αυτή και αντλούν θέματα από εκεί μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο - εκτός και αν το προμοτάρει για να κερδίσει πόντους στο σχολείο αφού ήταν δική της ιδέα. Ίσως απλά ο μικρός να περνάει μία φάση που θα του περάσει. Τον ρώτησες αν έχει γίνει κάτι άλλο στο σχολείο που τον ενόχλησε; Γενικά ανοίγεται, αν τον είχε πειράξει κάτι θα σου το έλεγε ή είναι πιο κλειστός χαρακτήρας;

S02fp3.png

 

 

LnVyp3.png

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι με το θεμα ασχολουνται τουλαχιστον απο τον Νοεμβρη. Μεχρι τοτε ασχολουταν με το τσιρκο και τον Μαρτη θα ασχοληθουν με τους δεινοσαυρους. Σιγουρα δεν του ειπε οτι δεν πειραζει γιατι μεχρι τελευταια στιγμη μεσω του παιδιου προσπαθουσε να μας πεισει να τον αφησουμε. Το παιδι ομως ουδεποτε ειπε απο μονο του οτι θελει να παει,

Συνηθως οταν κανει κατι καλα το λεει. Σπανια ομως θα πει οτι μπηκε τιμωρια και γιατι.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν του ειπε οτι δεν πειραζει γιατι μεχρι τελευταια στιγμη μεσω του παιδιου προσπαθουσε να μας πεισει να τον αφησουμε.

 

:confused::confused::confused::confused::confused:

Απαράδεκτη η κυρία. Είναι δυνατόν να προσπαθεί να χειραγωγήσει έτσι το παιδάκι;; Τί να πω...

Αφού λοιπόν έχει τέτοια συμπεριφορά και ακόμα ασχολούνται με ευτό το θέμα (προφανώς ακολουθούν τη μέθοδο διδασκαλίας τύπου project, εδώ αυτό δεν είναι τόσο συχνό, συνήθως το κάθε θέμα διαρκεί 1-2 εβδομάδες) δεν αποκλείεται με τον τρόπο της να έχει <αποκλείσει> τα παιδιά που δεν συμμετείχαν ή/και να τα κάνει να νιώθουν μειονεκτικά. Αν είναι έτσι τα πράγματα τότε υπομονή μέχρι το Μάρτη που θα αλλάξουνε θέμα.

S02fp3.png

 

 

LnVyp3.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να παγιωθει η συμπεριφορα αυτη. Τωρα το απογευμα που δεν ηθελε να κανει μια απο τις ασκησεις που του εχει βαλει ειδα τι περιπου μπορει να κανει στην ταξη και να ενοχλει.

Αρχισε να κανει "πρου πρου" με το στομα και να κουνιεται, πηρε το μολιβι και αρχισε να παιζει κυνηγητο με τον μικρο, ε και τα αλλα 5αχρονα ειναι δεν θελει και πολυ να γινει φασαρια. καθησα πανω απο το κεφαλι του και σε 5 λεπτα τελειωσε. Νομιζω ομως οτι στο σχολειο δεν καθονται απο πανω τους πλεον. τους διχνουν και τα αφηνουν να κανουν την ασκηση μονα τους,

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο σχολείο οι δασκάλες πρέπει να βρούνε τα κουμπιά του και τον τρόπο να του επιβληθούν. Αυτό που μπορείς και πρέπει να κάνεις είναι να του μιλάς πολύ και να του εξηγείς πώς πρέπει να συμπεριφέρεται και γιατί η καλή συμπεριφορά είναι απαραίτητη παντού (και στο σπίτι και στο σχολείο και έξω) Είναι μεγάλο παιδί και σίγουρα καταλαβαίνει χρειάζεται επιμονή και υπομονή.

S02fp3.png

 

 

LnVyp3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...