Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Νέοι γονείς και θηλασμός

Recommended Posts

Γειά σας,

είμαστε νέοι γονείς γεννήσαμε 7/7 ένα αγοράκι 3020.

χάσαμε βάρος και φύγαμε από το μαιευτήριο 2680. 10 μέρες μετά τη γέννηση είμασταν 2740. Εκεί τώρα έχω να κάνω μερικές ερωτήσεις.

Φτάνει το γάλα ; έχουμε ακούσει τόσες γνώμες όσες και οι παιδίατροι, ναι φτάνει όχι δε φτάνει δώσε συμπλήρωμα κτλ .

είμαστε φυσικά υπέρ του θηλασμού και προσπαθούμε αλλά εδώ και μερικές μέρες ο μικρός κγρινιάζει και τρώει τα χέρια του και γενικά είναι εμφάνές ότι πεινάει ακόμα και σε μένα που είμαι άσχετος.

αφού μιλήσαμε με ένα ακόμαπαιδίατρο είπαμε να δωσουμε συμπλήρωμα και εκεί είδαμε ότι ο μικρός τα έδωσε όλα... ήπιε 60 μλ και ηρέμησε.

να μη σας κουράζω άλλο, αυτό που με απασχολεί είναι το βάρος. αν δε πάρει στις 20-21μερες το 3020, δίνουμε συμπλήρωμα ή δε δίνουμε ;

ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

μανολις

υ.γ.

1. κάθε φορά που γκρίνιαζε τον βάζαμε στο στήθος ( ο πληθυντικός είναι αλληλεγκύης όχι ότι τον έβαζα και εγώ χεχε)

2. άλλο ζήτημα όχι 10 λεπτά από κάθε στήθος όχι άστον κιας κοιμάται όχι μην τον ξυπνάς όχι ξύπνα τον

έλεος. βοήθεια :?

Διαφημίσεις

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

manolito καλωσηρθες και να σας ζησει το μωρακι!

Πες μας ποσες πανες βρεχει το 24ωρο και ποσες λερωνει.

Ποσα γευματα κανει και ποσο κοιμαται.

10λεπτα με τιποτα,το μωρο τρωει οσο θελει και οποτε θελει.

Πιανει καλα το στηθος ,ειναι σε σωστη θεση το μωρο;

manolito καλωσηρθες και να σας ζησει το μωρακι!

Πες μας ποσες πανες βρεχει το 24ωρο και ποσες λερωνει.

Ποσα γευματα κανει και ποσο κοιμαται.

10λεπτα με τιποτα,το μωρο τρωει οσο θελει και οποτε θελει.

Πιανει καλα το στηθος ,ειναι σε σωστη θεση το μωρο;

ευχαριστούμε frene

λοιπον βρεχει 6 τουλάχιστον και λερώνει φουλ 2-3 και καμιά φορά και 4.

τα γεύματα όπως είπα είναι ανά 2 ώρες άντε 2.30.

πιάνει καλά όπως μας λένε όλοι και είναι στη σωστή θέση