Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Βαφτιστικά...τι νούμερο?


Niki81

Recommended Posts

Βαφτιζω ενα παιδακι σε ενα μηνα...πριν λιγες μερες εκλεισα τα βαφτιστικα.Στο μαγαζι που τα εκλεισα μου ειπαν οτι αυτα βγαινουν 12μηνα.Αυτο που διαλεξα υπαρχει και σε 9μηνο αλλα αυτοι μου προτιναν το 12μηνο για να τα φορεσε το παιδι και λιγο αργοτερα.Το παιδακι στη βαφτιση θα ειναι τεσσεραμισι μηνων περιπου.Το παιδακι ομως ειναι μικροσωμο.Φοβαμαι το 12μηνο θα του ειναι τεραστιο πανω του.Ο γιος μου ειναι 3 εβδομαδες μεγαλυτερος απο το παιδακι...αλλα ειναι πολυ ανεπτυγμενος και ψηλος...στο γιο μου θα τα εβαζα τα 12μηνα...ο αλλος ειναι μικρουλης.Εσεις τι νουμερο τα αγορασατε?Σωστο αυτο που λεει η πωλητρια να τα φορεσε το παιδι και αργοτερα αλλα τι να το κανω αν τη μερα της βαφτισης δεν του κανουν και ειναι τεραστια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλημερα κ παντα αξια..

αποψη μου ειναι να του παρεις το μικρο γιατι οι φωτογραφιες εκεινης της μερας θα μεινουν για παντα..ρουχα ξανααγοραζετε...

αλωστε ποσο συχνα ενα παιδακι ενος ετους (οταν θα μεγαλωσει) θελει κυριλε ρουχαλακια?

Link to comment
Share on other sites

Νίκη, δεν πειράζει! Κι εγώ πήγα και έκλεισα τα βαφτιστικά χθες. Το παιδάκι που θα βαφτίσω θα είναι 1 έτους τον Ιούλιο κι εμείς πήραμε για 18 μηνών, για τον ίδιο λόγο που σου είπαν στο μαγαζί. Δε πειράζει που θα είναι μεγαλύτερα στη βάφτιση, πάντα έτσι γίνεται, απ'ότι έχω προσέξει. Το θέμα είναι να πιάσουν τόπο τα λεφτά σου και να τα χαρεί το παιδάκι...

ldnHp3.png?vud3HaCz

Mother of 4

:)

Χρήστος - 22/3/2008

Μιχάλης - 30/11/2009

Δημήτρης - 3/4/2012

Link to comment
Share on other sites

Nikh

Με το καλό ! Πάντα άξια !

Εγώ στην περίπτωσή σου θα αγόραζα αυτό που είναι 9 μηνών αφού, όπως λες, σε γενικές γραμμές, μιλάμε για μικρόσωμο μωρό να μην επιπλέουν κιόλας τα ρούχα !

Να είσαι γερή έχεις να του αγοράσεις ρούχα ου ένα σωρό !

x3lfp2?r=1334129047

 

ziswp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ βάπτισα ένα κοριτσάκι το Φεβρουάριο 4 μηνών και της πήρα για 6 μηνών.

Της έκανε τέλεια μόνο ήταν λίγο μακρύ.

Έβγαλε υπέροχες φωτό και δεν της το μαζέυαμε από δω και από κει.

Εξάλλου πόσες φορες θα φορέσει τα βαπτιστικά;

Είμαι της άποψης να του τα πάρεις στο μέγεθός του.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα κ παντα αξια..

αποψη μου ειναι να του παρεις το μικρο γιατι οι φωτογραφιες εκεινης της μερας θα μεινουν για παντα..ρουχα ξανααγοραζετε...

αλωστε ποσο συχνα ενα παιδακι ενος ετους (οταν θα μεγαλωσει) θελει κυριλε ρουχαλακια?

 

 

Κι εγώ είμαι της ίδιας άποψης. :D

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια....ο Θεός γελάει!

Link to comment
Share on other sites

και εγω θα ελεγα να τα παρεις το σωστο νουμερο!βαπτισα περυσι ενα αγορακι 12 μηνων η μαμα επεμενε να τα παρουμε 2 ετων τα ρουχα!αποτελεσμα?τα ρουχα επλεαν πανω του,το παντελονι του επεφτε,δεν δεχοταν να του βαλουμε τη ζωνη,το πουκαμισο εκατο φορες γυρισαμε τα μανικια!ε τωρα αυτο ηταν ωραιο?δεν ξερω τι να πω...προσωπικη μου αποψη παντα...στην κορη μου της πηραμε το μεγεθος της και ηταν μια κουκλα!

tt7up3.png
Link to comment
Share on other sites

Και εγω θα προτεινα ενα ρουχαλακι που να ταιριαζει στο νουμερο του παιδιου τωρα. Αλλωστε μπροστα του εχει μονο 2-3 μηνες να το φορεσει. Και ειδικα τα βαφτιστικα φοριουνται ελαχιστα οποτε δεν υπαρχει κ λογος να τα παιρνουμε κ να πλεουν στα παιδια.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εχετε δικιο...τα αλλαξα τελικα και πηρα μικροτερο νουμερο.Συμφωνησε και η μαμα εξαλλου.Να ειναι ωραιος ο μικρουλης εκεινη τη μρα να τα χαρει τα ρουχαλακια.

 

Ευχαριστω για τις ευχες...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...