Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

θηλασμός και AERIUS!!!!!kuria Aglaia!!!SOS


Recommended Posts

kalhspera ,

thilazw apokleistika kai me exei piasei maniwdhs alergia me fternisma kai kataroh mono me to aerius swzomai!!!! na to parw??????

 

help me!!! leei panw pws den prepei na to pernoun oi gynaikes pou thilazoun o paidiatros mou mou eipe parto.... ti na kanw????

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν ξέρω για τον θηλασμό αλλά στην εγκυμοσύνη το φάρμακο αυτό το είχαν απαγορεύσει στην αδερφή μου. Βεβαιώσου μέσω ενός παιδιάτρου πριν το πάρεις.

Link to comment
Share on other sites

βρηκα κ αυτο οπου απαγορευει τη χρηση του φαρμακου στο θηλασμο...οπως ειπε κ η φιλη παραπανω να παρεις η γνωμη ενος ειδικου,εγω το ειχα δωσει στη μικρη κ απο εκει πηρα τα συστατικα κ το ειδα στο e lactancia..

http://ec.europa.eu/health/documents/community-register/2001/200101153992/anx_3992_el.pdf

1kOup2.pngTxJmp3.png
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μ' έχει πεθάνει η αλλεργία λόγω άνοιξης, και πήρα aerius, οπότε ξαναθέτω το ερωτημα. Βέβαια, είδα στο e-lactancia, πως θεωρείται ασφαλές, και όπως λέει και μια κοπέλα παραπάνω το παίρνουν και μωρά....Άλλη γνώμη?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 weeks later...
Μ' έχει πεθάνει η αλλεργία λόγω άνοιξης, και πήρα aerius, οπότε ξαναθέτω το ερωτημα. Βέβαια, είδα στο e-lactancia, πως θεωρείται ασφαλές, και όπως λέει και μια κοπέλα παραπάνω το παίρνουν και μωρά....Άλλη γνώμη?

 

Τι γνώμη έχεις για την ομοιοπαθητική; Είναι γνωστό ότι είναι πολύ αποτελεσματική στην περίπτωση των αλλεργιών, όπου η συμβατική ιατρική καταπολεμά μόνο τα συμπτώματα. Δοκίμασες ποτέ;

.pngy3DLp3.png
Link to comment
Share on other sites

  • Επιστημονική συνεργ.
Μ' έχει πεθάνει η αλλεργία λόγω άνοιξης, και πήρα aerius, οπότε ξαναθέτω το ερωτημα. Βέβαια, είδα στο e-lactancia, πως θεωρείται ασφαλές, και όπως λέει και μια κοπέλα παραπάνω το παίρνουν και μωρά....Άλλη γνώμη?

Eίναι ασφαλές.

Σύμβουλος Γαλουχίας IBCLC

Για να δείτε το βιογραφικό μου, πατήστε εδώ.

Για να δείτε άλλες απαντήσεις μου, πατήστε πάνω στο όνομα χρήστη μου και

Εμφάνιση Περισσοτέρων Μυνημάτων του Χρήστη

Η αναφορά για την συμβατότητα ενός φαρμάκου με τον θηλασμό ή όχι, απο μέλη ή επιστημονικούς συνεργάτες του φόρουμ της ΕΕΕΓ, ΔΕΝ αποτελεί συνταγογράφηση, προτροπή ή αποτροπή της λήψης του φαρμάκου. Ο μόνος αρμόδιος για κάτι τέτοιο είναι ο επαγγελματίας υγείας που σας παρακολουθεί. Εάν επιθυμείτε να καταναλώσετε συμπληρώματα διατροφής, απαραιτήτως συμβουλευτείτε τον επαγγελματία υγείας που σας παρακολουθεί: Ο συνδυασμός συμπληρωμάτων διατροφής ή η υπερβολική κατανάλωσή τους μπορεί να είναι επικίνδυνος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...