Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Κι εκεί που είχαμε βάλει μία τάξη και κοιμόμασταν όλοι καλά κι αγαπημένα,

εδώ και δύο εβδομάδες η κόρη μου κάνει φοβερά ανήσυχο ύπνο...

 

3-4 φορές μέσα στη νύχτα, γκρινιάζει, ψιλο-κλαίει, άλλες φορές χτυπιέται, άλλοτε πάλι με φωνάζει να την σκεπάσω....και γενικά κάνει πολύ ανήσυχο ύπνο.

Άντε λέω το κακόμοιρο βλέπει όνειρα και ξυπνάει μέσα στη νύχτα!!!

Μα συνέχεια?

Να την αφήσω να φωνάζει ή να κλαίει μόνη της, δεν μου πάει η καρδιά...

Οπότε αφού με ξυπνάει ούτως ή άλλως με τις φωνές, αρχίζω κι εγώ να πήγαινε-έλα!!!

 

Λέτε να είναι φάση και να περάσει;

kTB4p3.png

N9Mep2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


το περασε κι ο δικος μου περιπου στην ιδια ηλικια. κλαμα σπαρακτικο μεσα στη νυχτα και να φωναζει "γιαγια... γιαγια..." σε σημειο που αγριευομουν και ηθελα να παρω και τις 2 τηλ να βεβαιωθω οτι ειναι καλα. (δεν το εκανα ποτε)

μονο τον σηκωνα και προσπαθουσα να τον παρω αγκαλια γιατι δεν με αφηνε κιολας. του μιλουσα παρηγορητικα και τον διαβεβαιωνα οτι ολα ειναι ενταξει, οτι εβλεπε ονειρο. για να πω την αληθεια υπηρξε και φορα που του εβαλα τις φωνες (λαθος μεγαλο).

την επομενη μερα δοκιμασα μια φορα να τον ρωτησω αν θυμοταν τι συνεβει το προηγουμενο βραδυ και χαρακτηριστικα μου ειχε απαντησει "της τρελης..."

υπομονη. δεν εκανα κατι συγκεκριμενο για να περασει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...