Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Θα πουλαγατε τα βαφτιστικα των παιδιων σας?


Recommended Posts

Θα πουλαγατε, χαριζατε, πεταγατε, τα βαφτιστικα ρουχα και παπουτσια των παιδιων σας?

Σημαινουν κατι για εσας ή οχι?

Εαν ησασταν νονα πως θα σας φαινοταν αν ξερατε οτι η μαμα τα πουλαει?

Τα βαφτιστικα ρουχα των παιδιων μου για εμενα εχουν ιδιαιτερη συναισθηματικη αξια οπως και το πρωτο ρουχαλακι που βγηκαν απο το μαιευτηριο.

Δεν θα τα εδινα ποτε και πουθενα.

Ως νονα εχω στεναχωρηθει πολυ οταν ειδα τα βαφτιστικα του βαφτιστηριου μου φορεμενα απο αλλο παιδακι .

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Θα πουλαγατε, χαριζατε, πεταγατε, τα βαφτιστικα ρουχα και παπουτσια των παιδιων σας?

Σημαινουν κατι για εσας ή οχι?

Εαν ησασταν νονα πως θα σας φαινοταν αν ξερατε οτι η μαμα τα πουλαει?

Τα βαφτιστικα ρουχα των παιδιων μου για εμενα εχουν ιδιαιτερη συναισθηματικη αξια οπως και το πρωτο ρουχαλακι που βγηκαν απο το μαιευτηριο.

Δεν θα τα εδινα ποτε και πουθενα.

Ως νονα εχω στεναχωρηθει πολυ οταν ειδα τα βαφτιστικα του βαφτιστηριου μου φορεμενα απο αλλο παιδακι .

 

ελα ρε συ σοβαρα μιλας???? ακομα κι αν καποιος εχει αναγκη θα αγοραζα ρουχα να δωσω στο παιδακι παρα να εδινα τα βαφτιστικα του. Λυπαμαι παρα πολυ ...ειναι ντροπη..

Link to comment
Share on other sites

Με τίποτα δεν θα τα έδινα και για κανέναν λόγο.Δεν μπορείτε να φανταστείται πως ένιωσα όταν δίπλα στο νυφικό μου παραμονή του γάμου μου έβγαλε η μητέρα μου το βαφτιστικό μου φόρεμα που φυλούσε τόσα χρόνια με ευλάβεια. Κάποια πράγματα απλά δεν δίνονται.

Δήμητρα

Link to comment
Share on other sites

Ζωουλα μου,ειχε αναγκη η κοπελα??

"Τα μεγάλα πνεύματα έχουν να κάνουν πάντα με τη βίαιη αντίδραση του μέσου όρου. Οι τελευταίοι δεν μπορούν να καταλάβουν όταν ένας άνθρωπος δε συμμορφώνεται χωρίς σκέψη με τις κληρονομικές προκαταλήψεις και χρησιμοποιεί θαρραλέα τη νοημοσύνη του."

 

Αλβερτος Αινσταιν

Link to comment
Share on other sites

ελα ρε συ σοβαρα μιλας???? ακομα κι αν καποιος εχει αναγκη θα αγοραζα ρουχα να δωσω στο παιδακι παρα να εδινα τα βαφτιστικα του. Λυπαμαι παρα πολυ ...ειναι ντροπη..

Συμφωνώ! Αν είναι δυνατόν να το έκανα ποτέ και αν είχα πολύ ανάγκη τα χρήματα θα προσπαθούσα να βρω από κάπου αλλού.

7uEBp2.png M3GSp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εχει αρκετες μερες που καποια βαφτιστικα ειναι στη στηλη ΠΟΥΛΑΩ και το ειδα κι εγω οπως κι εσεις... και σημερα παλι ηταν... και μαλιστα καποια κοπελα διαμαρτυρηθηκε στην αλλη γιατι τα πουλαει κι εκεινη απαντησε οτι εχει αλλα αντικειμενα συναισθηματικης αξιας και αυτα δεν θα τα θελουν τα αγορια της...

εγω προσωπικα δε θα τα πουλουσα με τιποτα, εδω κραταμε αλλα κι αλλα.......αυτα εχουν λαδωθει κιολας ειναι και θρησκευτικο το θεμα

νονα δεν ειμαι αλλα ακομα και ρουχα της νονας μας που δεν τα φορεσαμε γιατι δεν προλαβαμε τα κραταω για να τους πω μια μερα οτι ηταν δωρο της νονας αυτο

δεν μπορω να ξερω ομως ο καθενας με τι αναγκη πραττει

αν μια μανα δεν εχει να παρει γαλα και εχει τα φιρματα ρουχα στην ντουλαπα πχ ποια ειμαι εγω που θα την κρινω??? δεν ξερω ειλικρινα

Link to comment
Share on other sites

θα τα πουλουσα αν ημουν σε πολυ δυσκολη οικονομικη κατασταση

αλλα για να τα χαρισω σε καμοια περιπτωση

αν μια μαμα ειχε αναγκη και μου ζητουσε θα προτιμουσα να παρω και νουργια για την κοπελα η εστω να τα δανειζα για μια μερα που ειναι

Η οικογενοια μου ειναι ολη μου η ζωη

 

328e.jpg328ep3.png

Link to comment
Share on other sites

ειναι τα μονα που θα κρατησεις να τα εχεις για το παιδι σου οταν μεγαλωσει για να τα δωσεις.τα εχω βαλει στις βαλιτσες τις βαπτιστηκες.εγω ειχα παρει και στους 2 απο ενα κουστουμι βαπτιστικο οταν τους πηγα εκκλησια και οι νονες τους τους ειχαν παρει απο 2 βαπτιστικα κουστουμια δηλ εχουμε 6 κουστουμια βαπτιστικα αλλα με σακακια ενα με μοντγκομερακι και 2 με μπουφαν lapin-guy laroche-buerberry.αμαρτια να τα δωσω.

kai ως νονα δε θα μου αρεσε να δω να τα φοραει καποιος αλλος.θα βαπτισω τωρα Μαρτιο ευχομαι να μην εχουν τα ρουχα καποια εξελιξη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μετα απο την αγγελια ανοιξα το θεμα. Μαλιστα με προετρεψε η ιδια η κοπελα γιατι της χαλασαμε λεει το θεμα της.

Προσωπικα θα ηταν το τελευταιο που θα πουλαγα :wink:

Παντως το περιστατικο με την κουμπαρα μου ισχυει. τα ειδα να τα φοραει ο ανηψιος της.

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια πως το εμαθες και ποια ηταν η αντιδραση σου ?

Φοραγε το παντελονακι το αλλο παιδι και στο καροτσακι ειχε το λαδοπανο!!!!

Πως αντεδρασα? Απλα το ειπα στην κουμπαρα μου οτι τα ειδα..... Δεν εκανα κατι παραπανω, δεν ηθελα να τσακωθω.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι η παραξενη

πιο πολυ θα με πειραζε να τα πουλουσε

παρα να τα χαριζε

γιατι μπορει καποιος να εχει μεγαλη αναγκη

αλλα να τα πουλησει πωπω θα με πειραζε πολυ

αμα ημουν νονα δηλαδη

Link to comment
Share on other sites

Φοραγε το παντελονακι το αλλο παιδι και στο καροτσακι ειχε το λαδοπανο!!!!

Πως αντεδρασα? Απλα το ειπα στην κουμπαρα μου οτι τα ειδα..... Δεν εκανα κατι παραπανω, δεν ηθελα να τσακωθω.

 

ελεος η αθεοφοβη μεχρι και το λαδοπανο .......... παλι καλα που συγκρατηθηκες εγω θα την εδειχνα την στενοχωρια μου παντως

Link to comment
Share on other sites

....Ο καθένας το βλέπει απο την δική του μεριά...μην κατηγορείτε , μην μπαίνετε στο τρυπάκι της κριτικής...

 

Η κουμπάρα μου νουνά του δεύτερου μου γιου..μου δίνει τα ρούχα του παιδιού της για το βαφτηστήρι της...κάποιια στιγμή λοιπόν μου έδωσε και τα βαφτιστικά του παιδιού της...στα δικά μου παιδιά ήδη έχω κάνει 2 μικρά βαλιτσάκια με τα βαφτιστικά τους , τις μπουμπουνιέρες , το ρουχαλάκι που βγήκαν απο την κλινική καθώς επίσης και ένα παμπεράκι...όταν τα είδα δεν μου έκανε καρδιά να τα φορέσω στα δικά μου παιδιά αλλά ούτε και να τα δώσω...τα έπλυνα λοιπόν τα τακτοποίησα και έχω ένα ακόμα βαλιτσάκι που όταν θα μεγαλώσει το αγοράκι μας θα του τα δώσω...της το χω πει οτι τα έχω κρατημενα..

 

Η άποψη της γι αυτό το θέμα είναι οτι και που θα του τα δείξει έπειτα απο 20 χρόνια τι έγινε..??Θα τα φορέσει στο εγγόνι??(οχι , δεν υπάρχει περίπτωση!!)τότε γιατι??θα τα κρατήσει η μέλλουσα νύφη...??να τα κάνει τι...

 

Και μένα μου δωσε η πεθερά μου ένα ''τρισάθλιο'' σκουφάκι και γάντια πλεκτά για να τα φορέσω σε ένα απο τα παιδιά μου και της τα γύρισα πίσω γιατί εγω θα τα πετούσα ενω για εκείνην έχουν μεγαλύτερη συναισθηματική αξία...

 

Και των παιδιών μου που κρατάω δεν ξέρω αν οι νυφούλες μου έχουν καμμιά όρεξη να κρατάνε 30 χρόνια πριν ρούχα των αντρών τους...

 

Οπότε μην κρίνετε...:wink:

Διομήδης 27/09/05

Γιώργος 18/10/08

Πολυχρόνης 03/07/10

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

....Ο καθένας το βλέπει απο την δική του μεριά...μην κατηγορείτε , μην μπαίνετε στο τρυπάκι της κριτικής...

 

Η κουμπάρα μου νουνά του δεύτερου μου γιου..μου δίνει τα ρούχα του παιδιού της για το βαφτηστήρι της...κάποιια στιγμή λοιπόν μου έδωσε και τα βαφτιστικά του παιδιού της...στα δικά μου παιδιά ήδη έχω κάνει 2 μικρά βαλιτσάκια με τα βαφτιστικά τους , τις μπουμπουνιέρες , το ρουχαλάκι που βγήκαν απο την κλινική καθώς επίσης και ένα παμπεράκι...όταν τα είδα δεν μου έκανε καρδιά να τα φορέσω στα δικά μου παιδιά αλλά ούτε και να τα δώσω...τα έπλυνα λοιπόν τα τακτοποίησα και έχω ένα ακόμα βαλιτσάκι που όταν θα μεγαλώσει το αγοράκι μας θα του τα δώσω...της το χω πει οτι τα έχω κρατημενα..

 

Η άποψη της γι αυτό το θέμα είναι οτι και που θα του τα δείξει έπειτα απο 20 χρόνια τι έγινε..??Θα τα φορέσει στο εγγόνι??(οχι , δεν υπάρχει περίπτωση!!)τότε γιατι??θα τα κρατήσει η μέλλουσα νύφη...??να τα κάνει τι...

 

Και μένα μου δωσε η πεθερά μου ένα ''τρισάθλιο'' σκουφάκι και γάντια πλεκτά για να τα φορέσω σε ένα απο τα παιδιά μου και της τα γύρισα πίσω γιατί εγω θα τα πετούσα ενω για εκείνην έχουν μεγαλύτερη συναισθηματική αξία...

 

Και των παιδιών μου που κρατάω δεν ξέρω αν οι νυφούλες μου έχουν καμμιά όρεξη να κρατάνε 30 χρόνια πριν ρούχα των αντρών τους...

 

Οπότε μην κρίνετε...:wink:

 

Εμενα δεν με νοιαζει αν θα τα παρει η νυφη μου. Δεν ξερω καν αν θα τα δωσω. Δεν νομιζω δηλαδη γιατι ειμαι σιγουρη οτι δεν θα τα θελει και καλα θα κανει . Αν τα θελει αυριο μεθαυριο ο γιος μου για ενθυμιο εχε καλως διαφορετικα θα τα εχω μεχρι να πεθανω για ενθυμιο.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

παρα πολυ στεναχωρο, εχεις δικιο που στεναχωρηθηκες, καλυτερα να μη το κανεις θεμα αλλα εχεις δικιο.

εγω δεν θα τα πουλουσα ουτε θα τα χαριζα, και ποσο να "επιαναν" αν τα πουλουσα δηλαδη;

θελω να πω πως οσο αναγκη και να ειχε τα βαπτιστηκα θα την εσωζαν οικονομικα;

ασε που η συγκεκριμενη τα χαρισε..οποτε μαλλον δεν σημαιναν κατι για αυτην..

 

εγω οταν ειμουν μικρη ειχα παρει το φορεμα το βαπτιστικο μου και το εκοψα για να το βαλω σε μια κουκλα που ειχα που ηταν τους ενος μετρου, ξερετε.. παλια..

η μανα μου επαθε εγκεφαλικο αλλα τελικα το εσωσε φτιαχνοντας το αλλα πιο κοντο πια...

668bab1939.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Saxpa εγώ έχω τα βαφτιστικά του άντρα μου και τα έχω φυλαγμένα με την ίδια συναισθηματική ευλάβεια που τα φύλαξε και μου τα έδωσε η πεθερά μου! Όχι για την θρησκευτική αξία τους... αυτή για κάποιους είναι αμφίβολη... αλλά για αυτό που αντιπροσωπεύουν! Μαζί με του άντρα μου θα βάλω και της κόρης μου αφού όμως πρώτα της φορέσω μια δυο φορές το φορεματάκι της (ήταν μεγάλο και φέτος το καλοκαίρι ευελπιστώ να μας δοθεί η ευκαιρία να το φορέσουμε).

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν με νοιαζει αν θα τα παρει η νυφη μου. Δεν ξερω καν αν θα τα δωσω. Δεν νομιζω δηλαδη γιατι ειμαι σιγουρη οτι δεν θα τα θελει και καλα θα κανει . Αν τα θελει αυριο μεθαυριο ο γιος μου για ενθυμιο εχε καλως διαφορετικα θα τα εχω μεχρι να πεθανω για ενθυμιο.

συμφωνω και εγω απολυτως!!!

και εγω θα τα κρατησω για μενα και αν τα θελει η κορη ας τα παρει..

668bab1939.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι μιας αλις απόψεις οι άνθρωποι κάνουν τα πράγματα κ όχι τα πράγματα τους ανθρώπους το μυστήριο της βαφτίσεις δεν λέει [πουθενά να κρατάμε τα ρούχα μετά ……….. αντίθετος η θρήσκα μας λέει ο έχων δυο χιτώνες δίνει τον έναν όποτε από θρησκεύτηκες πλευράς δεν τίθεται θέμα βαφτιστικό κτλ

 

Από συναισθηματικής πλευράς είναι ανάλογα τον άνθρωπο εγώ προσωπικά μιλώ δεν θα μ πείραζε αν η κουμπάρα μου χάριζε το βαφτιστικό της μικρής που έγινα νάνο και αν ακόμη αποφάσιζε να το πουλήσει παλι δε θα με πείραζε το να το κράτα στην ντουλάπα εμένα δεν μου λέει κάτι αν πάλι το θέλει ας το κρατήσει

 

αλλά ως πότε ?

 

πόσα ρούχα – αντικείμενα δεν έχουν σηματοδοτήσει την ζωή μας?

 

έως ποτέ θα τα μαζεύουμε?????????

 

εμείς θα φύγουμε κ οι αποθήκες θα είναι γεμάτες άχρηστα πράγματα που στο τελος θα πεταχτούν ουτος η άλλος

 

γνώμη μου νομίζω καλύτερα να χαριστούς να τα ευχαριστηθούν κ όλοι

.....

Link to comment
Share on other sites

....Ο καθένας το βλέπει απο την δική του μεριά...μην κατηγορείτε , μην μπαίνετε στο τρυπάκι της κριτικής...

 

Η κουμπάρα μου νουνά του δεύτερου μου γιου..μου δίνει τα ρούχα του παιδιού της για το βαφτηστήρι της...κάποιια στιγμή λοιπόν μου έδωσε και τα βαφτιστικά του παιδιού της...στα δικά μου παιδιά ήδη έχω κάνει 2 μικρά βαλιτσάκια με τα βαφτιστικά τους , τις μπουμπουνιέρες , το ρουχαλάκι που βγήκαν απο την κλινική καθώς επίσης και ένα παμπεράκι...όταν τα είδα δεν μου έκανε καρδιά να τα φορέσω στα δικά μου παιδιά αλλά ούτε και να τα δώσω...τα έπλυνα λοιπόν τα τακτοποίησα και έχω ένα ακόμα βαλιτσάκι που όταν θα μεγαλώσει το αγοράκι μας θα του τα δώσω...της το χω πει οτι τα έχω κρατημενα..

 

Η άποψη της γι αυτό το θέμα είναι οτι και που θα του τα δείξει έπειτα απο 20 χρόνια τι έγινε..??Θα τα φορέσει στο εγγόνι??(οχι , δεν υπάρχει περίπτωση!!)τότε γιατι??θα τα κρατήσει η μέλλουσα νύφη...??να τα κάνει τι...

 

Και μένα μου δωσε η πεθερά μου ένα ''τρισάθλιο'' σκουφάκι και γάντια πλεκτά για να τα φορέσω σε ένα απο τα παιδιά μου και της τα γύρισα πίσω γιατί εγω θα τα πετούσα ενω για εκείνην έχουν μεγαλύτερη συναισθηματική αξία...

 

Και των παιδιών μου που κρατάω δεν ξέρω αν οι νυφούλες μου έχουν καμμιά όρεξη να κρατάνε 30 χρόνια πριν ρούχα των αντρών τους...

 

Οπότε μην κρίνετε...:wink:

συμφωνω :-D

.....

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εχω κρατησει καποια μαξιλαρακια που τα εκανε η γιαγια του αντρα μου και 2 σεντονακια που μου εδωσαν και τα εβαζα και στην μικρη το καλοκαιρι

Η οικογενοια μου ειναι ολη μου η ζωη

 

328e.jpg328ep3.png

Link to comment
Share on other sites

Για μένα είναι πολύ όμορφο να βλέπω τον γιό μου να φοράει την μπλούζα του πατέρα του.Δεν είναι η αξία είναι το συναίσθημα που σε οδηγεί να κρατήσείς κάποια αντικείμενα.

Δήμητρα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...