Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Καφές αδυνατίσματος?


alphae

Recommended Posts

Παιδιά θα ήθελα να σας ρωτήσω αν κάποια απο εσας δοκίμασε τον καφέ αδυνατίσματος. Το είδα σε διαφήμιση στην τηλεόραση και μου φάνηκε καλό. Εχει καμιά σχετική εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτα που διαφημιζουν με τους καφεδες και το αλλο δε το θυμαμαι τι ηταν ακριβως πολυ απλα γιατι τα θεωρω μουφα.και γω αν επινα 8 ποτηρια νερο την ημερα θα εχανα λογικο ειναι!!

qcKmp2.png
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 years later...

Διαφημίσεις

Κορίτσια όλα αυτά είναι απάτη. Σας μιλάει ένας άνθρωπος που έχει κάνει τα πάντα. Σκόνες σε γάλα, χάπια με συνταγή γιατρού, rapsberry, ινστιτούτα αδυνατίσματος , και από δίαιτες όλα.Μα όλα. Λίγο καιρό καλά, και μετά διπλάσια τα κιλά. Γνωρίζω και 3 περιπτώσεις 2 με δακτύλιο και 1 με εγχείριση στομάχου. Ναι, έχασαν. Από ότι λένε πάνω από 50 κιλά. Αλλά εδώ και χρόνια παραμένουν πάνω από 100. Που παει να πει ξανάβαλαν. Ας μη γελιόμαστε.

Η μόνη λύση που είδα να κρατάει χρόνια και σταθερά είναι διατροφολόγος- διαιτολόγος. Και τα λέω σε σας να τα ακούω κι εγώ. Με κάθε καλή διάθεση.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια όλα αυτά είναι απάτη. Σας μιλάει ένας άνθρωπος που έχει κάνει τα πάντα. Σκόνες σε γάλα, χάπια με συνταγή γιατρού, rapsberry, ινστιτούτα αδυνατίσματος , και από δίαιτες όλα.Μα όλα. Λίγο καιρό καλά, και μετά διπλάσια τα κιλά. Γνωρίζω και 3 περιπτώσεις 2 με δακτύλιο και 1 με εγχείριση στομάχου. Ναι, έχασαν. Από ότι λένε πάνω από 50 κιλά. Αλλά εδώ και χρόνια παραμένουν πάνω από 100. Που παει να πει ξανάβαλαν. Ας μη γελιόμαστε.

Η μόνη λύση που είδα να κρατάει χρόνια και σταθερά είναι διατροφολόγος- διαιτολόγος. Και τα λέω σε σας να τα ακούω κι εγώ. Με κάθε καλή διάθεση.

Μπράβο πες τα κοπέλλα μου ....& εγώ τα έχω κάνει όλα αυτά...& σε διαιτολόγο πήγα...πρέπει & ο διαιτολογος να νοιάζεται...δεν ειναι όλοι καλοί...δυστυχώς. & φάρμακα πήρα ...& τσάγια ήπια & καφέ ήπια παρόμοιο...όπως είπε & μια από κατω ..όλα μια απόφαση είναι...αν δεν το ράψουμε ...τίποτα. Εμπρός λοιπό με λίγη μοίωση της διατροφής μας μήπως χάσουμε τίποτα...ΠΑΣΧΑ έρχεται μην είμαστε σαν φοράδες. Αντε η μία να δίνουμε κουράγιο στην άλλη, με συμβουλές!!! :confused: :confused: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό που χρειάζεται είναι μια καλή διατροφή χωρίς γλυκά και αλάτια και φυσικά γυμναστική! Και όχι τρελά πράγματα. Αποτελέσματα βλέπει κανείς και χωρίς να πληρώσει σε κάποιο γυμναστήριο! Λίγο περπάτημα, λίγο ποδήλατο και καμιά άσκηση σπίτι! Όλες οι μανούλες μπορούμε να βρούμε λίγο χρόνο για μας! Και μακριά απο χάπια και άλλα τέτοια σκευάσματα!!Εαν δεν έχετε κάποιον να σας δείξει, πλέον υπάρχει και το Internet που έχει τα πάντα μέσα!Θέληση χρειάζεται μόνο!!Καλή τύχη σε όλες!!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν το ράψεις δε χάνεις, ακόμα κι αν πιείς όλους τους καφέδες του κόσμου

 

 

Συμφωνώ!!!;)

natassa + tasos = 15 years together

 

" Να θυμάσαι ότι κάθε άνθρωπος που συναντάς, κάτι φοβάται, κάτι αγαπά και κάτι έχει χάσει"

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

όλα τα θαυματουργά ροφήματα και χάπια είναι ΑΠΑΤΕΣ. Έχω δοκιμάσει αρκετά από αυτά και το ξέρω από πρώτο χέρι. Να μην αφήνετε να σας κλέβουν τα χρήματα για μηδενικά αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Διαφημίσεις

  • 4 weeks later...

Σε συνδυασμό με σωστή διατροφή και συστηματική γυμναστική βοηθά ελαφρά. μόνο του καθόλου.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κι εγω δεν πιστευω οτι ολα αυτα τα 'θαυματουργα' καφεδες, τσαγια κτλ που διαφημιζουν οτι εχουν αποτελεσμα. Πιο πολυ μου μοιαζει απατη. Αυτο που εχει αποτελεσμα ειναι η σωστη και ισορροπημενη διατροφη σε συνδυασμο με καθημερινη ασκηση ή καποιο αθλημα :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...