Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

....κολλήσουμε ιωση και εκεινες τις μερες ετοιμαζομαστε για καισαρικη?Άραγε πραγματοποιειται το χειρουργειο..ή περιμενει ο γιατρός να αναρρώσουμε? Η αληθεια ειναι οτι εχω τρομοκρατηθεί απο τις ιωσεις που κυκλοφορούν τελευταία..και φοβάμαι ιδιαιτερα μην κολλησει κατι η μικρη απο το νηπειαγωγειο και το μεταφερει και σε εμενα.Την αλλη εβδομαδα μπαινω για καισαρικη..και σκεφτομαι αν κανω κανενα πυρετο τι γινεται?? Το αναβάλλουμε για αργοτερα?

A3Oip2.png

 

MzPrp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


....κολλήσουμε ιωση και εκεινες τις μερες ετοιμαζομαστε για καισαρικη?Άραγε πραγματοποιειται το χειρουργειο..ή περιμενει ο γιατρός να αναρρώσουμε? Η αληθεια ειναι οτι εχω τρομοκρατηθεί απο τις ιωσεις που κυκλοφορούν τελευταία..και φοβάμαι ιδιαιτερα μην κολλησει κατι η μικρη απο το νηπειαγωγειο και το μεταφερει και σε εμενα.Την αλλη εβδομαδα μπαινω για καισαρικη..και σκεφτομαι αν κανω κανενα πυρετο τι γινεται?? Το αναβάλλουμε για αργοτερα?

 

το εχω και εγω αυτο το αγχος.στελνω και εγω τον μικρο στον παιδικο και φοβαμαι.μπαινω για καισαρικη την τεταρτη.σκεφτομαι μην τον αφησω και αρρωστο και εγω λειπω.

lazxc8j25zd0r93a.pngkk3vi7jqfg1legqo.png
Link to comment
Share on other sites

το εχω και εγω αυτο το αγχος.στελνω και εγω τον μικρο στον παιδικο και φοβαμαι.μπαινω για καισαρικη την τεταρτη.σκεφτομαι μην τον αφησω και αρρωστο και εγω λειπω.

 

 

Κι εγω Τεταρτη 23 μπαίνω για καισαρικη! Που θα γεννησεις?

A3Oip2.png

 

MzPrp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

το εχω και εγω αυτο το αγχος.στελνω και εγω τον μικρο στον παιδικο και φοβαμαι.μπαινω για καισαρικη την τεταρτη.σκεφτομαι μην τον αφησω και αρρωστο και εγω λειπω.

Γιατι δεν κρατας το μικρο στο σπιτι να μην κολλησει τπτ?Εσυ σπιτι δεν εισαι?

Link to comment
Share on other sites

ναι σπιτι ειμαι αλλα ειχε 2 εβδομαδες που ελειπε απο το σχολειο και τωρα αρχισε να ξανα συνηθιζει.οταν θα λειπω στο νοσοκομειο θελω να πηγαινει στον παιδικο για να ξεφευγει λιγο απο το σπιτι γιατι θα με ψαχνει.ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα οταν εχεις και αλλο μωρο.

lazxc8j25zd0r93a.pngkk3vi7jqfg1legqo.png
Link to comment
Share on other sites

....κολλήσουμε ιωση και εκεινες τις μερες ετοιμαζομαστε για καισαρικη?Άραγε πραγματοποιειται το χειρουργειο..ή περιμενει ο γιατρός να αναρρώσουμε? Η αληθεια ειναι οτι εχω τρομοκρατηθεί απο τις ιωσεις που κυκλοφορούν τελευταία..και φοβάμαι ιδιαιτερα μην κολλησει κατι η μικρη απο το νηπειαγωγειο και το μεταφερει και σε εμενα.Την αλλη εβδομαδα μπαινω για καισαρικη..και σκεφτομαι αν κανω κανενα πυρετο τι γινεται?? Το αναβάλλουμε για αργοτερα?

 

η φιλη μου γεννησε πριν 15 μερες με καισαρικη κ ειχε ιωση την ειχε κολλησει μια μαθητρια της.

δεν νομιζω οτι επηρεαζει αν θα κανετε επισκληριδιο κ θηλασε κανονικοτατα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...