Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Θέλω βοήθεια. Εχετε κάτι να μου προτείνετε για να μην τη στείλω Παιδικό;


Recommended Posts

Είχαμε για μία ακόμη φορά τον, γνωστό τελευταία καυγά με τον άντρα μου στο σπίτι. Επιμένει πως πρέπει η μικρή να πάει παιδικό σταθμό τον Σεπτέμβριο, όμως εγώ δεν θέλω να τη στείλω. Δουλεύω απογεύματα, το πρωί την καράταω εγώ και το απόγευμα η μητέρα μου. Αντιλαμβάνομαι πως πρέπει να ξεκινήσει να έχει επαφή με άλλα παιδάκια και αντιμετωπίζουμε πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα, αφού δυστυχώς δεν υπάρχουν αδελφάκια ή ξαδελφάκια και όλοι οι φίλοι μας έχουν είτε πολύ μεγαλύτερα παιδιά από την κόρη μας, είτε μωρά.

Ο άντρας μου λέει πως το παιδί πρέπει να "κοινωνικοποιηθεί" και στην τελευταία μας κουβέντα, συμφώνησε πως δεν θα επιμείνει για παιδικό εάν βρούμε έναν άλλο τρόπο για να περνάει δημιουργηκά τις ώρες της, έξω από το σπίτι και να έρχεται σε επαφή με παιδάκια. Εχω αποφασίσει να την πάω μπαλέτο, γιατί λατρεύει τον χορό και είναι κάτι που το θέλει. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό (είναι μόλις 2 ώρες την εβδομάδα). Την πήγαμε κολυμβητήριο, αλλά δεν της αρέσει :( Εχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Παιδική χαρά.

Θα το λατρέψει.... και θα σας αρέσει!

Έχει και παιδάκια.... έχει και ενδιαφέροντα για την ηλικία της.

Αξίζει τον κόπο.... :)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Παιδική χαρά.

Θα το λατρέψει.... και θα σας αρέσει!

Έχει και παιδάκια.... έχει και ενδιαφέροντα για την ηλικία της.

Αξίζει τον κόπο.... :)

Συμφωνω!

Ειχα κι εγω ενα διλλημα...Βεβαια εμενα ερχεται και ο μπεμπης τωρα επομενως δεν το ρισκαρω με τις ιωσεις

Link to comment
Share on other sites

Την πηγαίνω στην παιδική χαρά (αν και στην Καλλιθέα που μένω η πιδική χαρά είναι κάπως άθλια), αλλά δυστυχώς δεν είναι κάτι που μπορεί να προγραμματιστεί για τον χειμώνα. Δεν μπορώ να την πηγαίνω, όταν ο καιρός δεν είναι καλός για παράδειγμα. Θέλω να ασχολείται με κάτι "προγραμματισμένα". Να ξέρουμε δηλαδή, ότι μία, δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα θα έρχετε σε επαφή με παιδάκια. Επιπλέον στην παιδική χαρά δεν δημιουργεί φιλίες, γιατί υπάρχει ένα πρόβλημα. Οσες φορές πήγαμε το χειμώνα, τα περισσότερα παιδάκια που ήταν εκεί ήταν ξένα. Δεν μιλούσαν Ελληνικά και είχαν ήδη παρέες :(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έμένα ο γιος μου είναι μοναχοπαίδι και 4.5 χρονών. Τον χειμώνα δεν είχε επαφές με παιδάκια πολλές φορές και καθόλου μέσα στην εβδομάδα. Φέτος πάει προνήπιο και δεν είχε κανένα πρόβλημα να προσαρμοστεί και να κάνει παρέες. Και δεν τον είχα στείλει παιδικό. Κρατήστε το παιδί στο σπίτι αφού έχετε τη δυνατότητα και φροντίστε τις μέρες που έχει καλό καιρό να το φέρνετε σε επαφή με παιδάκια.

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε για μία ακόμη φορά τον, γνωστό τελευταία καυγά με τον άντρα μου στο σπίτι. Επιμένει πως πρέπει η μικρή να πάει παιδικό σταθμό τον Σεπτέμβριο, όμως εγώ δεν θέλω να τη στείλω. Δουλεύω απογεύματα, το πρωί την καράταω εγώ και το απόγευμα η μητέρα μου. Αντιλαμβάνομαι πως πρέπει να ξεκινήσει να έχει επαφή με άλλα παιδάκια και αντιμετωπίζουμε πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα, αφού δυστυχώς δεν υπάρχουν αδελφάκια ή ξαδελφάκια και όλοι οι φίλοι μας έχουν είτε πολύ μεγαλύτερα παιδιά από την κόρη μας, είτε μωρά.

Ο άντρας μου λέει πως το παιδί πρέπει να "κοινωνικοποιηθεί" και στην τελευταία μας κουβέντα, συμφώνησε πως δεν θα επιμείνει για παιδικό εάν βρούμε έναν άλλο τρόπο για να περνάει δημιουργηκά τις ώρες της, έξω από το σπίτι και να έρχεται σε επαφή με παιδάκια. Εχω αποφασίσει να την πάω μπαλέτο, γιατί λατρεύει τον χορό και είναι κάτι που το θέλει. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό (είναι μόλις 2 ώρες την εβδομάδα). Την πήγαμε κολυμβητήριο, αλλά δεν της αρέσει :( Εχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε;

δεν καταλαβαινω γιατι εισαι τοσο αρνητικη με την ιδεα του παιδικου?δεν ειναι αναγκη να πηγαινει καθε ημερα οποτε θελεις να την κρατησεις σπιτι κρατησε την.πηγαινε την 9 με 12 οποτε μεχρι να την πας θα πηγαινεις να την παρεις.περνανε δημιουργηκα.αν και επειδη θα ειναι 3 ισως της κακοφανει ομως πηγαινε τη,εμεις απο τα δυομιση πηγαινω το μεγαλο αγγλικα εχει τμημα νηπιακο σε φροντιστηριο σε εμας η δασκαλα ηταν νηπιαγωγος οποτε περνουσαν ομορφα και τομικρο θα το στειλω απο το σεπτεμβριο αν και θα ειναι δυο και κατι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ θα πω ότι από την εμπειρία μου σε διάφορα νηπιαγωγεία (ω ναι ! Έχω γυρίσει και εγώ την Ελλάδα μέχρι να καταλήξω τσην πόλη μου) έχω παρατηρήσει ότι τα προνήπια (4 χρονών) που πήγανε στον παιδικό σταθμό ήταν αρκετά πιο μπροστά στο γνωστικό κομμάτι και προσαρμόστηκαν πιο εύκολα από τα παιδιά που δεν πήγαν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι τα παιδιά που δεν πάνε παιδικό δεν προσαρμόζονται και δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το π΄ρογραμμα. Απλά ότι υπήρχε μια διαφορά.

 

Η επιλογή φυσικά και είναι των γονέων!

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Φοβάμαι πολύ τις ιώσεις και θεωρώ πως είναι ακόμα πολύ μικρή και ο οργανισμός της δεν είναι και τόσο δυνατός. Εχει μπροστά της πολλά χρόνια σχολείου και θέλω να την κρατήσω έναν ακόμα χρόνο μακριά. Η αλήθεια είναι πως η δική μου εμπειρία από παιδικούς σταθμούς είναι κάκιστη. Ο ανοιψιός μου (γιος του αδελφού μου) είχε μια τραυματική εμπειρία που έκανε το παιδί να τρώει μόνο ψωμί και πορτοκαλάδα για περίπου 2 χρόνια. Αυτό βέβαια είχε επιπτώσεις και στην υγεία του. Εχω λοιπόν φοβία με τον παιδικό σταθμό, αυτό είναι γεγονός. Προτιμώ να την πάω κάπου που θα «ελέγχω» λίγο περισσότερο τα πράγματα και επιπλέον δεν θα είναι μόνη της για πολλές ώρες. Ακόμα και τρεις ώρες την ημέρα εμένα μου φαίνονται πολλές :(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα σου πω τη γνώμη μου. Και να την στείλεις παιδικό πάλι μόνη της θα παίζει. Δεν της προσφέρεις κάτι στην ηλικία που βρίσκεται δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαδικά. Αυτό ακριβώς μου είχε πει ο παιδίατρος για τον γιο μου. Με την προτροπή του λοιπόν μιας και είναι και θείος μου εγώ δεν τον έστειλα στον παιδικό και φυσικά δεν το μετάνιωσα.

Link to comment
Share on other sites

κοριτσάκι, στην περιοχή μου - βέβαια σου πέφτει λίιιιγο μακριά, Είμαι Νέα Μάκρη, υπάρχει ένα "δημιουργικό" εργαστήρι για παιδιά η www.oneiroskala.grκ

ρίξε μια ματιά, και ψάξε κάτι αντίστοιχο στην περιοχή σου

εμείς τον μεγάλο τον πήγαμε παδικό όταν ήταν 27 μηνών, γιατί η γιαγιά δεν μπορούσε να τα καρατάει και τα δύο (είναι και ζωηρά! :lol:)

αν δεν πήγαινε παιδικό, είχα σκοπό να τον πηγαίνω εκεί 3 φορές την ενδομάδα, να γνωρίσει παιδάκια και να απασχολείται

Πάντως και εγώ δεν είμαι καθόλου αρνητική με τον παιδικό

Βλέπω ένα "άλλο" παιδί

συνεργάζεται, ακούει, μοιράζεται, έχει μάθει κάποια πραγματάκια κια το βασικό ξεσκάει κ ξεσπάει!

τις ημέρες που δεν πάει παιδικό, ή τα Σαββατοκύριακα, αλίμονο μας αν δεν πάμε παιδική χαρά

είναι μες στην τρέλα όλη μέρα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Το ίδιο δίλημμα είχα κι εγώ με το γιο μου. Δεν ήθελα να τον στείλω παιδικό και βρήκα την Καλλιτεχνούπολη στον Πειραιά. Μπορείς να πηγαίνεις το παιδάκι σου 2 -3 φορές την εβδομάδα ή και κάθε ημέρα. Εχει διάφορα προγράμματα. Για ρίξε μια ματιά. www.kallitexnoupoli.gr

Link to comment
Share on other sites

Εμείς δεν πάμε ακόμα σταθμό 2,5 ετών και περνάμε την ημέρα κάνοντας διαφορετικά πράγματα κάθε φορά. Συνήθως πάμε κούνιες αλλά όχι στις ίδιες κάθε μέρα. Άλλες φορές πάμε με τα πόδια (της αρέσει να πηγαίνει μόνη της το καρότσι), άλλες με το αυτοκίνητο. Όταν δεν έχει καλό καιρό πάμε στο athens heart που έχει παιδότοπο αλλά και έναν χώρο διαμορφωμένο για παιδάκια. Ταυτόχρονα κάνουμε βόλτα στα μαγαζιά και χαζεύουμε βιτρίνες. Στο σούπερ μάρκετ επίσης διασκεδάζει γιατί όταν πάμε παίρνει μόνη της το καρότσι και το σέρνει. Έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε παιχνίδι κάθε δραστηριότητα παιδική και μη. Ενδιαφέρον πάντως θα έχει εάν δεις ότι της αρέσει να την πας σε παιδικά μουσεία. Μουσείο Τραίνου, αεροπλάνων, Αβέρωφ. Εάν έχεις κοντά σου τρένο ή τραμ, μπορεί να της κάνεις βόλτες πιο μακρινές π.χ. Φλοίσβο ή προς Θησείο Πλάκα κλπ. Υπάρχουν παιδικά θέατρα αλλά δεν ξέρω εάν είναι καθημερινές ανοιχτά. Βασικά είναι θέμα χρόνου δικού σου και αν σου αρέσει η βόλτα (κι εκείνης φυσικά). Για το σπίτι μπορείς να δοκιμάσεις πλαστελίνες την μία μέρα, να ράψεις κουκλάκια μαζί της από σφουγγάρια και να τους κολλήσετε μαλλιά, ματάκια, κλπ. Εαν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να βρεις βίντεο στο ίντερνετ και να κάνετε διασκεδαστικές κατασκευές με διαφορετικά θέματα κάθε φορά. Θα τα λατρέψει και θα μάθει να λειτουργεί δημιουργικά. Τέλος υπάρχουν μέρη όπως η καλλιτεχνούπολη που αναφέρθηκε παραπάνω για την οποία κι εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κοριτσάκι, στην περιοχή μου - βέβαια σου πέφτει λίιιιγο μακριά, Είμαι Νέα Μάκρη, υπάρχει ένα "δημιουργικό" εργαστήρι για παιδιά η www.oneiroskala.grκ

ρίξε μια ματιά, και ψάξε κάτι αντίστοιχο στην περιοχή σου

εμείς τον μεγάλο τον πήγαμε παδικό όταν ήταν 27 μηνών, γιατί η γιαγιά δεν μπορούσε να τα καρατάει και τα δύο (είναι και ζωηρά! :lol:)

αν δεν πήγαινε παιδικό, είχα σκοπό να τον πηγαίνω εκεί 3 φορές την ενδομάδα, να γνωρίσει παιδάκια και να απασχολείται

Πάντως και εγώ δεν είμαι καθόλου αρνητική με τον παιδικό

Βλέπω ένα "άλλο" παιδί

συνεργάζεται, ακούει, μοιράζεται, έχει μάθει κάποια πραγματάκια κια το βασικό ξεσκάει κ ξεσπάει!

τις ημέρες που δεν πάει παιδικό, ή τα Σαββατοκύριακα, αλίμονο μας αν δεν πάμε παιδική χαρά

είναι μες στην τρέλα όλη μέρα!

 

σε παρακαλω, επειδη η πληροφορια σου μου ειναι κατι παραπανω αποι πολυτιμη-μενουμε σχεδον διπλα και επειδη τωρα μετακομισαμε ,θελουμε να αποκτησουμε φιλους-σε παρακαλω ξαναδινεις το λινκ, διοτι δε μου βγαζει κατι...

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τη γνώμη μου. Και να την στείλεις παιδικό πάλι μόνη της θα παίζει. Δεν της προσφέρεις κάτι στην ηλικία που βρίσκεται δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαδικά. Αυτό ακριβώς μου είχε πει ο παιδίατρος για τον γιο μου. Με την προτροπή του λοιπόν μιας και είναι και θείος μου εγώ δεν τον έστειλα στον παιδικό και φυσικά δεν το μετάνιωσα.

 

Σε ποια ηλικία θα παίζει μόνη της και δε μπορεί να λειτουργήσει ομαδικά??? Η μικρή μου που είναι 3ων λειτουργεί μια χαρά ομαδικά ... έχει φίλους ... διάλεξε μόνη της τα παιδάκια που κάλεσε στο πάρτυ της και παίζει πολλά ομαδικά παιχνίδια στο σχολείο. Μέχρι τα 2,5 (άντε και 3 μερικές φορές) δε λειτουργούν ομαδικά ... μετά μια χαρά λειτουργούν ομαδικά και έχουν φίλους και τα βοηθάει πολύ ο καλός παιδικός. Εδώ η φίλη μας έχει ένα παιδί που τώρα είναι 2 και 10μηνών άρα του χρόνου που λέει ο άντρας της για παιδικό θα είναι 3,5 ... πολύ καλή ηλικία για παιδικό!

 

Άσχημη εμπειρία το παιδί μπορεί να έχει και στο νηπιαγωγείο και στο σχολείο!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

www.oneiroskala.gr

 

έβαλα ένα γράμμα παραπάνω....:lol:!

 

για πες για πες

πόσο είναι το παιδάκι σου?

μπορούμε να κάνουμε παρέα!!!

 

αχ σε ευχαριστω!!!λοιπον η κορη μας ειναι 2,5 και βεβαιως θελουμε αν θελετε και εσεις παρεα!!!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, να πω ότι αν φοβάστε για ιώσε, ποιός είπε ότι οι παιδότοποι ή οι χώροι δημιουργικής απασχόλησης είναι μέρη όπου δεν κυκλοφορούν ιοί;

Να ξερετε οι περισσότεροι ιοί όταν καλλάνε δεν έμφανίζουν συμπ΄τωματα αμέσως....μπορεί να περάσουν και 2 και 3 μέρες πριν το παιδί εμφανίσει συμπτώματα......

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, έπειτα από προτροπή του γιατρού μου, αποφάσισα να μην την πάω σε παιδικό σταθμό και τελικά πηγαίνει κάθε μέρα στο Μουσικό Εργαστηράκι στη Γλυφάδα για 4 ώρες όπου παρακολουθεί ένα τμήμα δημιουργικής απασχόλησης. Η διαφορά με τον παιδικό σταθμό είναι ότι σε τέτοια μέρη το παιδί δεν έρχεται σε επαφή με πολλά παιδιά. ΤΙς ιώσεις πάντως δεν τις γλιτώνεις, απλώς δεν είναι τόσο συχνές όσο στον παιδικό γιατί ο αριθμός των παιδιών που παρακολουθούν είναι περιορισμένος.

Στην Καλλιθέα μπορείς να δεις κι αυτό http://gr.modernmusicschool.com/frueherziehung.php

Ενδιαφέρον μου φαίνεται και δημιουργικό.

Link to comment
Share on other sites

θα σου πω τι κάνουμε εμείς... ούτε κι εγώ θέλω να πάει παιδικό ακόμα...

κάθε τρίτη απόγευμα πάμε παιδότοπο, κούνιες 1-2 φορές την εβδομάδα,κάθε σάββατο πρωί πάμε σε μάθημα μουσικοκινιτικής, σε έναν παιδικό σταθμό. το σκ σίγουρα βόλτα,κούνιες.

και μετά σπίτι,παίζουμε μαζί, ή μόνη της.ευτυχώς παίζει και μόνη!

και μέχρι τώρα 2 ετών παρόλο τις δραστηριότητες δεν έχει αρρωστήσει ούτε μια φορά!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να στείλω τον γιο μου (3,5 ετών) παιδικό γιατί αν ξεκινήσει από τώρα, θα σταματήσει στα 67 του. Παιδικός, προνήπια, νήπια, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, φροντιστήρια, πανεπιστήμιο, στρατός, δουλειά, δουλειά, δουλειά και μια ζωή πρωινό ξύπνημα και υποχρεώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η κόρη μου είναι 21 μηνών και ανυπομονώ να έρθει ο Σεπτέμβρης να την πάω παιδικό, παρόλο που δεν έχω ανάγκη την φύλαξη. Με τον γιό μου ήμουν πολύ αρνητική με τον παιδικό όμως όταν τελικά τον πήγα 3 ετών οφελήθηκε απίστευτα, και σε συμπεριφορά και σε θέματα δημιουργικής απασχόλησης. Βέβαια παίζει ρόλο και ο παιδικός. Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου πω που τον πάω γιατί μένουμε σε κοντινές περιοχές.

Σίγουρα οι ιώσεις είναι ένα πρόβλημα αλλά όλοι οι κλειστοί χώροι που έχουν παιδιά (παιδότοποι, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης κλπ) είναι εξίσου επίφοβα.

Το θετικό με τον παιδικό σε σχέση με τους προαναφερθέντες χώρους είναι οτι τα παιδιά που συναναστρέφονται είναι συγκεκριμένα - και όχι διαφορετικά κάθε φορά- και αυτό βοηθάει στην κοινωνικοποιησή τους.

Δεν συμφωνώ με την άποψη οτι ένα παιδί της ηλικίας που έχει η κόρη σου παίζει μόνο του. Η κόρη μου ήδη παίζει με άλλα παιδιά (βέβαια σίγουρα σε αυτό βοηθάει και η ύπαρξη του αδερφού της).

Δεν ξέρω αν σε βοήθησα. Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις

το λιονταράκι μας 28/09/2006, η μαϊμουδίτσα μας 07/05/2009

as1cJLB0g410020MDA5NTM5Ynw1MGJkfGkgYW0gcHJlZ25hbnQ.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...