Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

mega cla εχει δοκιμασει καμια σας?


Recommended Posts

Στην εγκυμοσυνη μου πηρα 14 κιλα και 5 που ειχα καβατζωσει απο πρίν σύνολο 19!!! εχασα τα 7 μετα την γεννα και μου εχουν μεινει τα υπολοιπα. Προσπαθω να τα χασω αλλα δεν βλεπω φως:cry:

Μια φιλη μου λοιπον που ειχε παντα παραπανω κιλα και μια ζωη ηταν στη διαιτα μεσα σε 4 μηνες εχασε 14 κιλα!!!! ενθουσιαστικα και την ρωτησα πως μου ειπε λοιπον οτι εκανε διαιατα και πηρε και αυτα τα συμπληρωματα διατροφης (mega cla) και ξεκλειδωσε τον μεταβολισμο της και οτι της τα συστησε μια γνωστή της παθολογος.

Προβληματιζομαι ομως κανουν δουλεια ??? τα εχει δοκιμασει και καμια απο εσας για πειτε μου να ξερω!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μήπως αν έχεις θέμα με το μεταβολισμό σου να κοίταζες πρωτα τον θυδωειδή σου(μη κοιτας την ορθογραφία). Δε ξέρω αλλά για κάποιο λόγο τα σκευάσματα δεν τα επιστεύομαι. Μπορείς να φτιάχνεις διάφορα αφεψήματα για να σε βοηθούν να χάσεις τα λίγα κιλά που θες να χάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι και γω δεν τα εμπιστευομαι συνηθως αυτο που κανουν ειναι να σε στελνουν ολη την μερα στην τουαλετα με διαρροια:shock::shock:

Αλλα η φιλη μου επιμενει οτι δεν ειναι καθαρτικα και οτι δεν της προκαλεσαν κανενα συμπτωμα.

Αυτο που μου ειπε βασικα ειναι οτι δεν χανεις αμεσως κιλα απλα ανεβαζει τον μεταβολισμο και βοηθαει.

Πήγα και τα πηρα κοριτσια θα τα δοκιμασω και βλεπω....

Είναι εγκεκριμενα απο τον ΕΟΦ βασικα συμπληρωμα διατροφης ειναι. αλλα βρε κορίτσια χρυσαφι ειναι τα σκασμενα πανακρυβα!!

Αν ομως κανουν δουλεια χαλαλι....

Θα τα δοκιμασω και αν εχει αποτελεσμα θα επανερθω για ενημερωση

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ .... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΡΑΨΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ....

ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ .... ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΙ (acai) ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ??

ΛΕΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ... ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΚΟΠΗ....ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ...ΠΩΣ ΘΑ ΜΙΛΑΩ??? ΘΑ ΣΚΑΣΩ ......ΧΑΧΑ

ulzbp3.png?RHvFPiSs3fxAp3.png?nm7c3Vpz
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η αληθεια ειναι οτι και γω δεν τα εμπιστευομαι συνηθως αυτο που κανουν ειναι να σε στελνουν ολη την μερα στην τουαλετα με διαρροια:shock::shock:

Αλλα η φιλη μου επιμενει οτι δεν ειναι καθαρτικα και οτι δεν της προκαλεσαν κανενα συμπτωμα.

Αυτο που μου ειπε βασικα ειναι οτι δεν χανεις αμεσως κιλα απλα ανεβαζει τον μεταβολισμο και βοηθαει.

Πήγα και τα πηρα κοριτσια θα τα δοκιμασω και βλεπω....

Είναι εγκεκριμενα απο τον ΕΟΦ βασικα συμπληρωμα διατροφης ειναι. αλλα βρε κορίτσια χρυσαφι ειναι τα σκασμενα πανακρυβα!!

Αν ομως κανουν δουλεια χαλαλι....

Θα τα δοκιμασω και αν εχει αποτελεσμα θα επανερθω για ενημερωση

Σου εύχομαι πάντως καλή επιτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις.

1. Τ cla είναι λοίπος δλδ 9 θερμιδες στο γραμμαριο με 5 ταμπλετες ειναι 45 θερμιδες τη μερα, τιποτα ιδιαιτερο, μεσα στη μερα, αλλα αν βαλεις 50 επιπλεον θερμιδες τη μερα σε 2 εβδομαδες κατι μαζευεται. Οπότε θα πρέπει την περίοδο που το παίρνεις να΄προσέχεις το ισοζύγιο θερμίδων

 

2. Για να έχεις θεαματικά αποτ/τα απαιτείται καταναλωση σημαντικής ποσότητας cla κάτι που πραγματικά στοιχίζει.

 

3. Μην ξεχνάς τη γυμναστική-ειδικά με βάρη, η οποία συνεργάζεται πολύ καλά με τέτοια συμπλ/τα

 

Και βέβαια να ενημερώσω ότι όλες οι μελέτες για το cla έχουν γίνει μόνο σε ποντίκια. Καμιά επίσημη, επιστημονική έρευναβ δεν έχει δημοσιευθεί για τις ακριβείς επιδράσεις στον ανθρώπινο οργανισμό.

 

Κατ'εμέ ένα λιπος που ισως θα μπορουσε να βοηθησει στο να χαθει λιπος ειναι τα ιχθυελαια, καθως με μια προσεγμενη διατροφη (πρεπει να το συζητησουμε αυτο), δημιουργει μειωση της ευαισθησια της ινσουλινης στα λιποκυτταρα κ κατ αυτον τον τροπο μειωνεται το λιπος, βεβαια με την απαραιτητη προυποθεση της διατροφης κ του ελλειματος.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

Προσεγμένη διατροφή και συμπληρώματα κάνουν δουλειά, ΣΊΓΟΥΡΑ. Η μητέρα μου έχασε το καλοκαίρι, σε 3 μήνες, 10 κιλά έτσι. Μιλάμε για γυναίκα 62 ετών, που δεν μπορεί να κινείται πολύ και που έχει θέμα με το βάρος της από πάντα. Τα έχασε και τα διατηρεί μέχρι τώρα, χωρίς να είναι και ιδιαίτερα προσεκτική.

 

MEGA CLA είναι τα ωμέγα 6, παίρνω, αλλά παίρνω και άλλα, της LIFE EXTENSION.

 

Όποια θέλει ας μου πει, να της πω να παραγγείλει ονλαιν, μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ από τα φαρμακεία εδώ.

ydS7p3.png 3pOXp3.png

E-shops για παπούτσια ΕΔΩ Εshops ΕΔΩ

Το παλιό θέμα ΕΔΩ Πώληση στο ΕΒΑΥ ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

Προσεγμένη διατροφή και συμπληρώματα κάνουν δουλειά, ΣΊΓΟΥΡΑ. Η μητέρα μου έχασε το καλοκαίρι, σε 3 μήνες, 10 κιλά έτσι. Μιλάμε για γυναίκα 62 ετών, που δεν μπορεί να κινείται πολύ και που έχει θέμα με το βάρος της από πάντα. Τα έχασε και τα διατηρεί μέχρι τώρα, χωρίς να είναι και ιδιαίτερα προσεκτική.

 

MEGA CLA είναι τα ωμέγα 6, παίρνω, αλλά παίρνω και άλλα, της LIFE EXTENSION.

 

Όποια θέλει ας μου πει, να της πω να παραγγείλει ονλαιν, μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ από τα φαρμακεία εδώ.

 

Για πες απο που τα παιρνεις γιατι στο φαρμακειο είναι πανακρυβα. Βασικα εγω πηρα ενα κουτί της nature's plus εχει μεσα 60 τεμαχια και κανει 60?:shock:

1? το χαπι δηλαδη!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για πες απο που τα παιρνεις γιατι στο φαρμακειο είναι πανακρυβα. Βασικα εγω πηρα ενα κουτί της nature's plus εχει μεσα 60 τεμαχια και κανει 60?:shock:

1? το χαπι δηλαδη!!!

 

Λοιπόν, εννοείς αυτά της Nature's Plus ?

 

http://www.iherb.com/Nature-s-Plus-Mega-CLA-1200-60-Softgels/16089?at=0'>http://www.iherb.com/Nature-s-Plus-Mega-CLA-1200-60-Softgels/16089?at=0

 

στα περίπου 30 δολλάρια (24 ευρώ).

 

Εμείς παίρνουμε αυτά της LIFE EXTENSION

 

http://www.iherb.com/Life-Extension-Super-CLA-Blend-1000-mg-120-Softgels/4592?at=0'>http://www.iherb.com/Life-Extension-Super-CLA-Blend-1000-mg-120-Softgels/4592?at=0

 

στα 31,5 δολλάρια.

 

Αυτό το σαιτ (http://www.iherb.com) είναι δοκιμασμένο και αξιόπιστο (η παραγγελία μου έκανε 11 ημέρες να έρθει, με 3 δολλάρια μεταφορικά).

 

Αυτά.

ydS7p3.png 3pOXp3.png

E-shops για παπούτσια ΕΔΩ Εshops ΕΔΩ

Το παλιό θέμα ΕΔΩ Πώληση στο ΕΒΑΥ ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, εννοείς αυτά της Nature's Plus ?

 

http://www.iherb.com/Nature-s-Plus-Mega-CLA-1200-60-Softgels/16089?at=0

 

στα περίπου 30 δολλάρια (24 ευρώ).

 

Εμείς παίρνουμε αυτά της LIFE EXTENSION

 

http://www.iherb.com/Life-Extension-Super-CLA-Blend-1000-mg-120-Softgels/4592?at=0

 

στα 31,5 δολλάρια.

 

Αυτό το σαιτ (www.iherb.com) είναι δοκιμασμένο και αξιόπιστο (η παραγγελία μου έκανε 11 ημέρες να έρθει, με 3 δολλάρια μεταφορικά).

 

Αυτά.

 

παραγγειλα και εγω απο εκει αυτα που παιρνω σε πραγματικα πολυ καλη τιμη... για να δουμε θα μου ερθουν? αλλα για να το λες εσυ μαλλον το εχεις τσεκαρει οποτε περιμενω!

Πάντως μεγαλη κοροϊδια βρε κοριτσια μας πιανουν τον κ@#$ο εδω καμια σχεση οι τιμες!!!! στη μιση τιμη τα πηρα!!!!

Link to comment
Share on other sites

chatzico να σε ρωτησω και κατι ακομη... τις παραγγελιες μεσω internet απο το iherbs με ταχυδρομειο σου τα στελνουν ή με courier ?

πας δηλαδη και τα παιρνεις με συστημμενο δεμα ή σου τα φερνουν σπιτι πως ακρiβως γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

chatzico να σε ρωτησω και κατι ακομη... τις παραγγελιες μεσω internet απο το iherbs με ταχυδρομειο σου τα στελνουν ή με courier ?

πας δηλαδη και τα παιρνεις με συστημμενο δεμα ή σου τα φερνουν σπιτι πως ακρiβως γίνεται?

 

Μου έφεραν ειδοποιητήριο από τα ΕΛΤΑ και πήγα και τα πήρα.

ydS7p3.png 3pOXp3.png

E-shops για παπούτσια ΕΔΩ Εshops ΕΔΩ

Το παλιό θέμα ΕΔΩ Πώληση στο ΕΒΑΥ ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Προσεγμένη διατροφή και συμπληρώματα κάνουν δουλειά, ΣΊΓΟΥΡΑ. Η μητέρα μου έχασε το καλοκαίρι, σε 3 μήνες, 10 κιλά έτσι. Μιλάμε για γυναίκα 62 ετών, που δεν μπορεί να κινείται πολύ και που έχει θέμα με το βάρος της από πάντα. Τα έχασε και τα διατηρεί μέχρι τώρα, χωρίς να είναι και ιδιαίτερα προσεκτική.

 

MEGA CLA είναι τα ωμέγα 6, παίρνω, αλλά παίρνω και άλλα, της LIFE EXTENSION.

 

Όποια θέλει ας μου πει, να της πω να παραγγείλει ονλαιν, μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ από τα φαρμακεία εδώ.

 

Δηλαδή όταν με το καλό γεννήσω λες να τα αρχίσω μπας και χάσω τα κιλά που πήρα; Εννοείται μετά το θηλασμό....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δηλαδή όταν με το καλό γεννήσω λες να τα αρχίσω μπας και χάσω τα κιλά που πήρα; Εννοείται μετά το θηλασμό....

 

Tαμαράκι, γέννα εσύ με το καλό, δες και πόσο θα θηλάσεις - η καλύτερα δίαιτα για την κοιλιά της εγκυμοσύνης είναι ο θηλασμός, είναι μείον 500 θερμίδες ο θηλασμός και δεν θυμάμαι να σου πω γιατί αλλά καίγεται το περικοιλιακό λίπος που δημιουργείται από την εγκυμοσύνη - και πόσο θα σε τρέχει ο μικρός πρίγκηπας με ταίσματα, αλλάγματα, πλυσίματα και μετά βλέπεις. Πάντως το συγκεκριμένο είναι φυτικό σκεύασμα και λειτουργεί συμπληρωματικά. Δεν είναι σαν το ξενικάλ και κάτι άλλα που κυκλοφορούν. Καλό κάνει.

ydS7p3.png 3pOXp3.png

E-shops για παπούτσια ΕΔΩ Εshops ΕΔΩ

Το παλιό θέμα ΕΔΩ Πώληση στο ΕΒΑΥ ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...