Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts


Διαφημίσεις


Προσοχή

 

Το Algofren περιέχει ibuprofen και όχι παρακεταμόλη. Η σωστή δόση είναι το 1/4 των κιλών του παιδιού ανά 8ωρο.

 

Μαρινόπουλος Γιάννης

Παιδοχειρουργός

Link to comment
Share on other sites

καλυσπερα , ας μου πει καμμια μαμα πος χοριγουμε το αντυπιρετικο αυτο.

παει οπος και το depon ? διλαδι βαρος 10 κιλα και δινο 5 μλ???????

 

ειναι και πολυ δυνατο...προσοχη,

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 years later...

Καλησπέρα

Μπορεί κάποιος να μου πει τι ποσότητες χορηγούμε στο depon και στο algofren;

Επίσης παίζει ρόλο η ηλικία του παιδιού; Δηλαδή στο depon δίνουμε το μισό του βάρους είτε μιλάμε για ένα παιδί 10 μηνών είτε για ένα παιδί 4 χρονών;

Τα έχω και τα δυο άρρωστα και έχω φρικάρει γιατί νομίζω ότι δεν τα δίνω σωστά. Στην κόρη μου π.χ. που είναι 4 χρονών και 19 κιλά της δίνω 10 ml depon (το μισό του βάρους +1) και αργεί πολύ να της πέσει ο πυρετός. Στο Algofren αντίστοιχα της έδινα 9 ml (νόμιζα το μισό του βάρους της) και της πέφτει πολύ γρήγορα, αλλά διάβασα ότι πρέπει να της δίνουμε το 1/4 του βάρους.

Έχω μπερδευτεί...

Ευχαριστώ!

EVvep3.png6SUnp3.png

 

 

Αγάπες μου σας λατρεύω!

30.06.2011: Το αδελφάκι σας, το αστεράκι μου, πήγε στον ουρανό πριν ακόμα γεννηθεί...

Link to comment
Share on other sites

το ντεπον η παναντολ ειναι μισο απο το βαρος τους.....9-10 μλ δηλαδη για την κορη σου. Αλγκοφρεν εμεις δινουμε το 1/3 του βαρους του παιδιου δηλαδη για την κορη σου θα εδινα 6 μλ. Και τα δυο ειναι ανεξαρτητα απο την ηλικια.

Με το ντεπον πεφτει πιο αργα, λογικο...με το αλγκοφρεν συνηθως πεφτει ο πυρετος πιο γρηγορα και μενει απυρετο το παιδι για πιο πολυ ωρα.

Περαστικα σας.

Link to comment
Share on other sites

πάντως η ibuprofen είναι καλύτερη ουσία από την παρακεταμόλη.

 

και ο εναλλάξ συνδιασμός ibuprofen (algofren) και tolfenamic (gantil) σκάλες καλύτερος και αποτελεσματικότατος από mefenamic (postan) και paracetamol (depon)

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο 6ωρο δεν δίνουμε το algofren? Γιατί κάπου διάβασα παραπάνω στο 8ωρο.

 

Στο 8ωρο ακτός αν ο πυρετός δεν κατεβαίνει με τίποτα κια πάμε στο 6ωρο. Εναλλάξ με άλλο αντιπυρετικό βεβαια

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Πάντως το algofren είναι θαυματουργό...μόλις το πίνουν σε μια ώρα το πολύ τους πέφτει! Με το depon...άστα!

Εμένα το depon με πιάνει αμέσως, γιατί στα παιδιά αργεί τόσο πολύ;

Τέλος πάντων...η μεγάλη είναι τώρα μια μέρα απύρετη και ο μικρός είναι στη δεύτερη μέρα της ίωσης...τελειώνουμε!Επιτέλους να κοιμηθώ και μια μέρα!!!

EVvep3.png6SUnp3.png

 

 

Αγάπες μου σας λατρεύω!

30.06.2011: Το αδελφάκι σας, το αστεράκι μου, πήγε στον ουρανό πριν ακόμα γεννηθεί...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...