Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΗΛΑΣΜΟ


Recommended Posts

Γέννησα με καισαρική...έβαλα κατευθείαν το παιδί στο στήθος. Είχα πολλούς πόνους, έκλαιγα αλλά προσπαθούσα. Έχω μεγάλο στήθος και δεν μπορούσα να βρω την σωστή θέση για να την βάλω στο στήθος. Φώναζα για βοήθεια τις μαίες ή κάθεμια μου έδειχνε και ένα διαφορετικό τρόπο. Κάποια στιγμή η μικρή έκλαιγε πολύ και μου εδωσαν συμπλήρωμα.. Εγώ συνέχιζα να την βαζω στο στήθος. Το ένα συμπλήρωμα έφερε το άλλο και όταν ήρθαμε σπίτι αγοράσαμε και ένα κουτί γαλακτος που μας είπαν απο το μαιευτήριο ( Γέννησα σε δημοσιο νοσοκομειο ) . Κάτι η απελπισια κατι οι φωνες τις μικρης που εδειχνε οτι πειναει, κατι οι μαμαδες μας που μου ελεγαν να μην κραταω τοσο πολυ το παιδι στο στηθος γιατι δεν κανει ( ημουν και μια ωρα στο στηθος πολλες φορες ) και κατι η παιδιατρος που μας ειπε οτι λογω του οτι την πηραμε απο το νοσοκομειο 2300 μας ειπε οτι πρεπει να ειμαστε σιγουροι οτι το παιδι τρωει της διναμε ολο και περισσοτερο ξενο...εχω και ενα θηλαστρο το οποιο δεν βλεπω να κανει δουλεια διοτι εχω μεγαλες θηλες και σημερα εμαθα οτι υπαρχουν νοσοκομειακα θηλαστρα με μεγεθη θηλων...πριν λιγες μερες σταματησα να την θηλαζω επειδη επαθε διαρροιες και μου ειπαν να κοψω εστω και αυτο το λιγο που την θηλαζα για να δουμε απο που προερχεται η διαρροια. Τις μερες που σταματησα τον θηλασμο αρχισα να κανω και μερικα τσιγαρα...απο το αγχος μου...και το ειχα κοψει για ενα χρονο να φανταστειτε...με το θηλαστρο τωρα βγαινουν μερικες σταγονες μονο...αλλα αποφασισα να παραγγειλω το νοσοκομειακο μηπως και καταφερω τον επαναγαλακτισμο..Δε ξερω ολα στραβα πηγαν απο την αρχη..νοιωθω οτι δεν εκανα αυτα που επρεπε για την μικρη μου...λετε να καταφερω να επαναφερω το γαλα μου ? Θα μπορεσω αραγε να πεταξω τη παλιο σκονη ? Πειτε μου την γνώμη σας....Μια απεγνωσμένη μανούλα....:(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ειναι πολυ νωρις για να μην καραφερεις επαναγαλακτισμο πιστευω! Παρε συμβουλες απο την Αγλαια....αν εχεις θεληση θα τα καταφερεις! Προς το παρον οι ποσοτητες που πινει ενα τοσο μικρο μωρο ειναι λιγες και μπορεις σταδιακα να μειωσεις το ξενο και να δωσεις στηθος!

Το παιδι θα σου κατεβασει το πολυ γαλα...το θηλαστρο θα κατεβαζει παντα πολυ λιγοτερο απο το παιδι!

Link to comment
Share on other sites

Απλά να σας πω οτι γεννησα τον Δεκέμβριο..η μικρή έχει κλείσει τους 2 μήνες. Μακάρι να έχεις δίκιο και να τα καταφέρω...μου έχουν πει οτι και οι σούπες βοηθάνε και ένα ρόφημα τσαγιου της welenda δεν ξέρω αν ισχύει...

Link to comment
Share on other sites

Γέννησα με καισαρική...έβαλα κατευθείαν το παιδί στο στήθος. Είχα πολλούς πόνους, έκλαιγα αλλά προσπαθούσα. Έχω μεγάλο στήθος και δεν μπορούσα να βρω την σωστή θέση για να την βάλω στο στήθος. Φώναζα για βοήθεια τις μαίες ή κάθεμια μου έδειχνε και ένα διαφορετικό τρόπο. Κάποια στιγμή η μικρή έκλαιγε πολύ και μου εδωσαν συμπλήρωμα.. Εγώ συνέχιζα να την βαζω στο στήθος. Το ένα συμπλήρωμα έφερε το άλλο και όταν ήρθαμε σπίτι αγοράσαμε και ένα κουτί γαλακτος που μας είπαν απο το μαιευτήριο ( Γέννησα σε δημοσιο νοσοκομειο ) . Κάτι η απελπισια κατι οι φωνες τις μικρης που εδειχνε οτι πειναει, κατι οι μαμαδες μας που μου ελεγαν να μην κραταω τοσο πολυ το παιδι στο στηθος γιατι δεν κανει ( ημουν και μια ωρα στο στηθος πολλες φορες ) και κατι η παιδιατρος που μας ειπε οτι λογω του οτι την πηραμε απο το νοσοκομειο 2300 μας ειπε οτι πρεπει να ειμαστε σιγουροι οτι το παιδι τρωει της διναμε ολο και περισσοτερο ξενο...εχω και ενα θηλαστρο το οποιο δεν βλεπω να κανει δουλεια διοτι εχω μεγαλες θηλες και σημερα εμαθα οτι υπαρχουν νοσοκομειακα θηλαστρα με μεγεθη θηλων...πριν λιγες μερες σταματησα να την θηλαζω επειδη επαθε διαρροιες και μου ειπαν να κοψω εστω και αυτο το λιγο που την θηλαζα για να δουμε απο που προερχεται η διαρροια. Τις μερες που σταματησα τον θηλασμο αρχισα να κανω και μερικα τσιγαρα...απο το αγχος μου...και το ειχα κοψει για ενα χρονο να φανταστειτε...με το θηλαστρο τωρα βγαινουν μερικες σταγονες μονο...αλλα αποφασισα να παραγγειλω το νοσοκομειακο μηπως και καταφερω τον επαναγαλακτισμο..Δε ξερω ολα στραβα πηγαν απο την αρχη..νοιωθω οτι δεν εκανα αυτα που επρεπε για την μικρη μου...λετε να καταφερω να επαναφερω το γαλα μου ? Θα μπορεσω αραγε να πεταξω τη παλιο σκονη ? Πειτε μου την γνώμη σας....Μια απεγνωσμένη μανούλα....:(

 

Πράγματι μόνο με νοσοκομειακό θήλαστο και ακολουθώντας το πρωτόκολο επαναγαλακτισμού μπορείς να επαναφέρεις το γάλα σου και να εγκαταστήσεις γαλουχία. Θέλει αποφασιστικότητα και αφοσίωση αλλά γίνεται. Πρέπει να κάνεις 8 αντλήσεις το 24ωρο για 15-20 λεπτά (η κάθε άντληση) και το βράδυ να κάνεις μία άντληση μεταξύ 12 και 6 το πρωί. Θα αντλείς με αυτό το ρυθμό ανεξάρτητα από το πόσο γάλα βγάζεις, ακόμα κι αν βγάζεις μόνο μία σταγόνα. Σιγά-σιγά η ποσότητα θα αυξάνει.

 

Οι διάρροιες του μωρού είναι πιθανότερο να οφείλονται στο ξένο γάλα και όχι στο δικό σου, οπότε είναι ένας λόγος παραπάνω για να κάνεις επαναγαλακτισμό. Το μητρικό γάλα δεν προκαλεί διάρροια.

 

Ένα τόσο μικρό μωρό πράγματι πρέπει να εξασφαλίζεται ότι σιτίζεται επαρκώς με όποιο τρόπο: συνήθως τα πολύ μικρά μωρά δεν θηλάζουν καλά ή/και κουράζονται γρήγορα στο στήθος, αποκοιμιούνται χωρίς να έχουν πάρει ποσότητα. Εκεί πάλι χρειάζεται άντληση με νοσοκομειακό και παράλληλη (με το θηλασμό) σίτιση με μπιμπερό.

 

Το σημαντικό είναι να διατηρήσεις την επαφή του μωρού με το στήθος, ώστε να παραμείνει στο στήθος μέχρι να έχεις όλη την ποσότητα γάλακτος που θα χρειάζεται: δηλαδή, θα βάζεις το μωρό στο στήθος ακόμα κι αν δεν έχεις παρά μόνο σταγόνες, προκειμένου να κρατάει την επαφή και να δέχεται να θηλάσει (στην ουσία, σ' εκείνες τις φάσεις θα χρησιμοποιεί το στήθος σαν πιπίλα).

Έχεις βρει τελικά κάποια στάση θηλασμού που να βολεύει εσένα και το μωρό;

 

Το τσιγάρο, καλό θα ήταν να μην το ξαναξεκινήσεις, αλλά δεν αποτελεί αντένδειξη για το θηλασμό. Ωστόσο θα πρέπει να ακολουθείς κάποιους κανόνες προκειμένου να εκθέτεις όσο το δυνατόν λιγότερο το μωρό στη νικοτίνη κλπ. (πιασμένα μαλλιά, πλύσιμο χεριών και δοντιών μετά κλπ.).

 

Δεν λες πόσες μέρες είναι που γέννησες. Όσο πιο κοντά είσαι στη γέννα τόσο καλύτερα για τον επαναγαλακτισμό.

Link to comment
Share on other sites

εφοσων δεν εχεις παρει χαπι γιανα το κοψεις υπαρχουν πολυ μεγαλες πιθανοτητες επαναγαλακτισμου

συγχαρητηρια που το προσπαθεις και να χαιρεσαι το μωρακι σου να το καμαρωνεις οπως επιθυμεις!!!!ευχομαι να σε διαφωτισουν συντομα οι εμπειρες σε αυτον τον τομεα

Η οικογενοια μου ειναι ολη μου η ζωη

 

328e.jpg328ep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ειναι πολυ νωρις για να μην καραφερεις επαναγαλακτισμο πιστευω! Παρε συμβουλες απο την Αγλαια....αν εχεις θεληση θα τα καταφερεις! Προς το παρον οι ποσοτητες που πινει ενα τοσο μικρο μωρο ειναι λιγες και μπορεις σταδιακα να μειωσεις το ξενο και να δωσεις στηθος!

Το παιδι θα σου κατεβασει το πολυ γαλα...το θηλαστρο θα κατεβαζει παντα πολυ λιγοτερο απο το παιδι!

 

Όχι, δεν είναι έτσι ακριβώς στην προκειμένη περίπτωση...

Η fouandsou δεν εγκατέστησε ποτέ γαλουχία, οπότε το νοσοκομειακό θήλαστρο και το πρωτόκολλο επαναγαλακτισμού είναι επιβεβλημένα.

 

Επίσης όταν έχουμε τόσο μικρό μωρό, συνήθως δεν μπορούμε να βασιστούμε σε σίτιση μόνο από το στήθος (μιλώ εκ πείρας...).

Link to comment
Share on other sites

Απλά να σας πω οτι γεννησα τον Δεκέμβριο..η μικρή έχει κλείσει τους 2 μήνες. Μακάρι να έχεις δίκιο και να τα καταφέρω...μου έχουν πει οτι και οι σούπες βοηθάνε και ένα ρόφημα τσαγιου της welenda δεν ξέρω αν ισχύει...

 

Το βασικότερο στην περίπτωσή σου είναι οι συστηματικές αντλήσεις: 8 το 24ωρο με νοσοκομειακό διπλής άντλησης. Όλα τα άλλα δεν μπορούν να σου κατεβάσουν γάλα, αν λείπει το ερέθισμα: δηλαδή το μωρό στο στήθος ή το θήλαστρο.

 

Αν ξεκινήσεις με τόσες αντλήσεις τότε συζητάμε τυχόν συμπληρώματα.

Link to comment
Share on other sites

7 Δεκεμβρίου γέννησα. Ευχαριστώ πολύ για το κουράγιο που μου δίνετε. Αισθάνομαι τύψεις διότι ασχολήθηκα κατά την διάρκεια την εγκυμοσύνης με όλα εκτός τον θηλασμό...πίστευα ότι ήταν κάτι απλό...και κανείς δεν μου περιέγραψε την εμπειρία ή τουλαχιστον δεν έδωσα την απαιτούμενη σημασία... Ειλικρινα βγάζω το καπέλο σε όλες τις μανούλες που βρήκαν το κουράγιο και θήλασαν..γιατί πραγματικά θέλει μεγάλη ψυχική δυναμη...ευχομαι μονο να μην εχω απογοητευσει το αγγελουδι μου που δεν ημουν τοσο δυνατη οσο επρεπε...ισως καταφερω να επανορθωσω..εστω και τωρα..

Link to comment
Share on other sites

7 Δεκεμβρίου γέννησα. Ευχαριστώ πολύ για το κουράγιο που μου δίνετε. Αισθάνομαι τύψεις διότι ασχολήθηκα κατά την διάρκεια την εγκυμοσύνης με όλα εκτός τον θηλασμό...πίστευα ότι ήταν κάτι απλό...και κανείς δεν μου περιέγραψε την εμπειρία ή τουλαχιστον δεν έδωσα την απαιτούμενη σημασία... Ειλικρινα βγάζω το καπέλο σε όλες τις μανούλες που βρήκαν το κουράγιο και θήλασαν..γιατί πραγματικά θέλει μεγάλη ψυχική δυναμη...ευχομαι μονο να μην εχω απογοητευσει το αγγελουδι μου που δεν ημουν τοσο δυνατη οσο επρεπε...ισως καταφερω να επανορθωσω..εστω και τωρα..

 

Μην το βλέπεις έτσι! Δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεσαι τύψεις.

 

Προσωπικά νόμιζα ότι ο θηλασμός είναι κάτι απλό και έλεγα απλά ότι ήθελα να θηλάσω και νόμιζα ότι αρκούσε. Όταν ήμουν στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης μου γέννησε η νύφη μου και κατάλαβα πλέον ότι δεν αρκούσε να θέλεις να θηλάσεις, αν όταν προέκυπταν προβλήματα έπαιρνες αντιφατικές απαντήσεις, αν το μωρό δεν συνεργαζόταν, αν το γάλα δεν έτρεχε σαν βρύση και όλοι γύρω και κυρίως οι γιατροί προέτρεπαν για συμπλήρωμα.

Ήμουν τυχερή γιατί χάρη στη νύφη μου έψαξα και διάβασα για το θηλασμό πριν γεννήσω και ήξερα θεωρητικά πώς αντιμετωπίζονται τα προβλήματα, αλλά κυρίως, ότι στο θηλασμό σχεδόν δεν υπάρχει πρόβλημα χωρίς λύση.

 

Αυτό να θυμάσαι και κάνε την προσπάθειά σου χωρίς άγχος και χωρίς τύψεις.

 

Για συμβουλές και ψυχική συμπαράσταση, είμαστε εδώ :P

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν είναι έτσι ακριβώς στην προκειμένη περίπτωση...

Η fouandsou δεν εγκατέστησε ποτέ γαλουχία, οπότε το νοσοκομειακό θήλαστρο και το πρωτόκολλο επαναγαλακτισμού είναι επιβεβλημένα.

 

Επίσης όταν έχουμε τόσο μικρό μωρό, συνήθως δεν μπορούμε να βασιστούμε σε σίτιση μόνο από το στήθος (μιλώ εκ πείρας...).

 

 

δεν ειπα οτι στη περιπτωση της δεν πρεπει να χρησιμοποιησει θηλαστρο ...απλα εννουοσα να μην απογοητευεται απο τις ποσοτητες που αυτο βγαζει.....γιατι κι εγω μετα απο 5 μηνες αποκλειστικου θηλασμου με μη επαγγελματικο θηλαστρο αντε να βγαλω 60 μλ.....οχι παραπανω....παρολαυτα το μωρο τρωει και παιρνει βαρος

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

7 πίστευα ότι ήταν κάτι απλό...

Κι εγω νομιζα οτι αρκουσε που ηθελα να θηλασω και οτι θα ειναι κατι απλο. Δεν ηταν ομως ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΛΟ!!Θελει επιμονη και υπομονη. Για μενα ηταν πολυτιμη και η συμπαρασταση του συζυγου μου...

Αφου θελεις να θηλασεις θα τα καταφερεις, να εισαι σιγουρη!! Ειναι στο δικο σου χερι (το μωρο εννοειται οτι θελει και εχει αναγκη το γαλα σου). Ακολουθησε τις οδηγιες της ΕVAMD και ολα θα πανε καλα και θα μπεις στον μαγικο κοσμο του θηλασμου....:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...