Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

MINNIE - Ιδεες, κατασκευες, προτασεις


eirinibyronas

Recommended Posts

Για όσες κοπέλες ενδιαφερονται να κανουν θεμα Μινι ποσταρω μερικες ιδεες και ό,τι βρηκα για να τις εμπνευσω !

Raw Shooter κοπέλα μου η επιθυμία σου πραγματοποιηθηκε !!

Οι δυο ερωτες της ζωής μου :

:DΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ 12-08-08 :DΣΤΕΛΙΟΣ 05-03-10

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Οι δυο ερωτες της ζωής μου :

:DΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ 12-08-08 :DΣΤΕΛΙΟΣ 05-03-10

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αχ είναι πάρα πολύ ωραία όλα αυτά. Και εμείς όταν η κόρη μου ήταν μικρή είχε φάει και αυτή κόλημα με τη μίνι με μία κουδουνίστρα που της είχαμε πάρει και έτσι όλο το δωμάτιο το είχαμε μίνι. Μέχρι και η πρώτη της τούρτα ήταν μίνι.

Αυτό το τσίγκινο κουβαδάκι με το μπαλονάκι με τη φατσούλα της μίνι μέσα και τα καραμελάκια (αν βλέπω καλά) είναι πολύ ωραίο για μπουμπουνιέρα παιδική και εύκολο να φτιαχτεί. Εγώ έχω δει και κουτί με λαμπάδα μίνι και είναι πολύ ωραίο. Πού τέτοια πράγματα στην κόρη μου τότε :(

 

img2682d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

439056rvbdehj1y0.gif

Τα παιδάκια μου είναι όλη μου η ζωή!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επειδή δεν προλαβαίνω να κάνω μια κόρη τώρα,πώς θα γίνει να κάνει μία από σας βάφτιση ή πάρτυ με την Minnie και να με καλέσει???????????

Θέλω τα τσαντάκια και τα κόκκινα κουτάκια με τα αυτάκια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΥΓΚΑΚΙΑ

http://i1203.photobucket.com/albums/bb385/eirinibyronas/minnie/POYGKAKIA1.jpg

 

Μπολ για κορνφλεικς στο καταλληλό χρωμα και με το αντιστοιχο αμπαλαζ γινεται ωραια ιδεα για δωρακια για τα παιδια !

 

http://i1203.photobucket.com/albums/bb385/eirinibyronas/minnie/MPOL.jpg

 

Πολύ ιδιατερη ιδεα για προσκλητηριο ( είναι ξυλινο κουτακι , σαν του ταβλι περιπου )

 

http://i1203.photobucket.com/albums/bb385/eirinibyronas/minnie/JYLINO.jpg

 

Με το καταλληλο στολισμο τα αλουμινενια κουτακια που βαζουμε το φαγητό μπορει να γινουν μια ωραια συσκευασία για δωρακια !

 

http://i1203.photobucket.com/albums/bb385/eirinibyronas/minnie/POYGKAKIA2.jpg

Οι δυο ερωτες της ζωής μου :

:DΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ 12-08-08 :DΣΤΕΛΙΟΣ 05-03-10

Link to comment
Share on other sites

Εκτυπωστε τη φατσουλα της Μινι

http://i1203.photobucket.com/albums/bb385/eirinibyronas/minnie/fatsoyla.jpg

 

για να φτιαξετε αυτό

http://i1203.photobucket.com/albums/bb385/eirinibyronas/minnie/039.jpg

 

ή για ό,τι αλλο σκεφτειτε !!

Οι δυο ερωτες της ζωής μου :

:DΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ 12-08-08 :DΣΤΕΛΙΟΣ 05-03-10

Link to comment
Share on other sites

Οι δυο ερωτες της ζωής μου :

:DΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ 12-08-08 :DΣΤΕΛΙΟΣ 05-03-10

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

καλα ηδη σου εχω κλεψει ιδεες για τα 4α γενεθλια της μαρκελλας μου. μπορει να αργουν ακομη αλλα το καλο πραγμα αργει να γινει!!!

526437xvildghyb3.gif

ΜΑΡΚΕΛΛΑ 2/10/2007, ΙΩΑΝΝΗΣ 3/6/2010, ΝΙΝΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

EBX2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...