Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Γονείς φίλοι - Παιδιά εχθροι


Recommended Posts

Τι εννοώ ? Κάνουμε παρέα με ενα ζευγάρι που ταιριάζουμε πολύ αλλά τα παιδιά μας , όχι καλά. Είναι και τα δύο κορίτσια με 3 μήνες διαφορά . Η δικιά μου χερεται που την βλέπει και δεν είχε πρόβλημα να μοιραστόυνε παιχνίδια αλλά το άλλο παιδάκι πάντα τις τα παίρνει μέσα απο τα χέρια της και ξεκινάει κλάμα...φωνές ... Μέχρι που την τελευτάια φορά μου την δάγκωσε τόσο δυνατά που είχαμε την οδοντοστοιχία της σε μελανια πάνω από μήνα ... από τότε φοβάμαι να τις αφήνω πολύ κόντα αλλά πιο πολλύ με ενοχλεί που η φίλη μου δεν καταλαβαίνει ή δεν θέλει να το καταλάβει ? :confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


συμφωνω οτι δεν ειναι ωραιο να εχεις αποτυπωματα των δοντιων της μικρης στο χερι της κορης σου αλλα προτεινω υπομονη,ολα τα παιδακια μαλλιοτραβιουνται δαγκωνονται κλπ κλπ και στο τελος ειναι παλι φιλοι..

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζί σας στο ότι είναι μικρά ... αλλά δεν με ενοχλεί που μαλώνουνε γιατι η μικρή μου ειναι της υπομονής . Με ενοχλεί όπως ανάφερα η συμπεριφορά τις φίλης μου , που παρεμπιπτώντας εδώ κ 3 μήνες απόφευγει να βρεθούμε . Ισως προσπαθήσω να της μιλήσω ? ή απλά να σταματήσω τις προσπάθειες .

Link to comment
Share on other sites

Έχει συμβεί και σε εμάς. Το παιδάκι των φίλων μας γλυκό και καλό, αλλά πολύ επιθετικό στις εκδηλώσεις του. Ίσως δεν θέλει να χτυπάει τον δικό μου αλλά να το κάνει για παιχνίδι, όμως ο δικός μου τσαντίζεται γιατί δεν του αρέσει να χτυπάει, και μου λέει: "αφού είναι φίλος μου δεν θέλω να τον χτυπάω ενώ αυτός δεν με έχει φίλο του και γι'αυτό με χτυπάει". Μέχρι 4 χρονών που κάναμε παρέα, κάθε φορά χωρίζαμε με κλάματα. Ψυχολογικά γινόμασταν όλοι χάλια που δεν μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση, οπότε στην αρχή μειώσαμε τη συχνότητα των συναντήσεων και αφού δεν βελτιώθηκε η κατάσταση, σταματήσαμε να βλέπουμε αυτούς τους φίλους μας αφού δεν ήμασταν πιά και πολύ κολλητοί. Όταν μετά από πολύ καιρό ρώτησα τον δικό μου αν θέλει να βρεθούμε πάλι μαζί τους, μου απάντησε ΟΧΙ και όποτε μιλάμε γι'αυτούς πάντα λέει για το παιδάκι που τον χτυπάει. Λυπάμαι που χάσαμε αυτούς τους φίλους μας, αλλά δεν καταφέραμε να το χειριστούμε καλύτερα !!

Ελπίζω εσείς να βρείτε τρόπο...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

με τους φίλους κάτι γίνεται.... με τους συγγενεις όμως?

πως το χειριζόμαστε όταν τα συνομηλικα παιδάκια μας γύρω στα 5-6 δεν ταιριαζουν και μαλώνουν? και μένουμε δίπλα?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δυστηχώς υπάρχουνε κ χειρότερα ε ? εγω συνεχίζω ακόμη να προσπαθώ κ όταν κάποια στιγμή βρεθούμε θα την ρωτήσω ευθής ποιο είναι το πρόβλημα ... βέβαια ο άντρας μου δεν θέλει κ ιδιαίτερα ... Αν είχαμε συγγενική σχέση ? Μεγιά που την βάψαμε ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

mirmigi δεν υπάρχει λόγος να διακόψετε για τα παιδιά.Σπάνια βρίσκεις φίλους που να σου ταιριάζουν.Απλά θα κανονίζετε να βρίσκεστε χωρίς παιδιά :-)

[/url]

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...