Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

ειμαστε παταταδες....τι να κανουμε!

θελω να μου συστησετε μια καλη φριτεζα απ αυτες που γυρναει ο καδος οχι στατικη

ειδα στο e bay αυτη με τη μια κουταλια λαδι πρωτον πανακριβη 300+ Ε και δεν ξερω αν ειναι νοστιμες οι πατατουλες....ειδα και μια εκπομπη προχτες που ελεγε οτι θελει αρκετο λαδι η πατατα γιατι εχει καρκινογονες ουσιες που αν δε βαλεις αρκετο λαδι γινονται περισσοτερες....

σκεφτηκα αυτη που βγαζει το λαδι απ το πλαι, αλλα η ξαδερφη μου λεει θελει εναμιση λιτρο λαδι τη φορα..... θελει τοσο πολυ ρε παιδια???? θα ηθελα να μου πειτε ποια εχετε και ποσο ευχαριστημενες ειστε, γιατι δε ζουμε χωρις πατατες!!! και επισης, μονο πατατες κανετε? δηλαδη αν βαλεις ενα σνιτσελακι δεν το τηγανιζει??? ευχαριστω νοικοκυρες!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα Στέλλα,

Εγώ έχω τη φρυτέζα που παίρνει 1 κουταλιά λάδι. Βέβαια εγώ δε βάζω μόνο 1 κουταλιά, περιχύνω τις πατάτες σε μια γαβάθα με λάδι και τις ανακατεύω καλά ώστε το λάδι να πάει σε όλες. Είναι πιο υγειινές βέβαια με το λίγο λάδι, αλλά θυμίζουν περισσότερο ψητές, παρά τηγανιτές.

81332fc420.png

ad017ac402.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Στέλλα,

Εγώ έχω τη φρυτέζα που παίρνει 1 κουταλιά λάδι. Βέβαια εγώ δε βάζω μόνο 1 κουταλιά, περιχύνω τις πατάτες σε μια γαβάθα με λάδι και τις ανακατεύω καλά ώστε το λάδι να πάει σε όλες. Είναι πιο υγειινές βέβαια με το λίγο λάδι, αλλά θυμίζουν περισσότερο ψητές, παρά τηγανιτές.

 

μαλιστα....ευχαριστω, εμεις θελουμε αλλη οποτε....

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΣΑΝ ΠΑΛΙΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΠΕΤΑΜΑ (ΑΥΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ). ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΡΙΤΕΖΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΣ 1 ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΤΗΓΑΝΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΝΙΤΣΕΛ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑ ΠΑΤΑΤΕΣ, ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ ΘΑ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ. ΕΠΕΙΤΑ Ο ΚΑΔΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΛΕΝΕΤΑΙ (ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΓΩ), ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΥΛΙΚΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΑ ΚΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΗ ΦΡΙΤΟΥΡΑ (ΟΙ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ) ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑΩ ΤΟ ΛΑΔΙ, ΤΗΝ ΣΑΠΟΥΝΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

Link to comment
Share on other sites

ειμαστε παταταδες....τι να κανουμε!

θελω να μου συστησετε μια καλη φριτεζα απ αυτες που γυρναει ο καδος οχι στατικη

ειδα στο e bay αυτη με τη μια κουταλια λαδι πρωτον πανακριβη 300+ Ε και δεν ξερω αν ειναι νοστιμες οι πατατουλες....ειδα και μια εκπομπη προχτες που ελεγε οτι θελει αρκετο λαδι η πατατα γιατι εχει καρκινογονες ουσιες που αν δε βαλεις αρκετο λαδι γινονται περισσοτερες....

σκεφτηκα αυτη που βγαζει το λαδι απ το πλαι, αλλα η ξαδερφη μου λεει θελει εναμιση λιτρο λαδι τη φορα..... θελει τοσο πολυ ρε παιδια???? θα ηθελα να μου πειτε ποια εχετε και ποσο ευχαριστημενες ειστε, γιατι δε ζουμε χωρις πατατες!!! και επισης, μονο πατατες κανετε? δηλαδη αν βαλεις ενα σνιτσελακι δεν το τηγανιζει??? ευχαριστω νοικοκυρες!!!

 

αναφερεσε στην actifry κ γω που την εχω την χρησιμοποιω κ σαν κατσαρολα.φτιαχνω φαγητα μεσα σε αυτη.οι πατατες μοιαζουν πολυ με τις τηγανιτες.το μειονεκτημα ειναι οτι κανει παραπανω χρονο στην παρασκευη τους απο μια κλασσικη φριτεζα. επισης δεν μπορει να τηγανισει πιπιριες κ μελιτζανες η ψαρια.η τιμη της ειναι γυρω στα 200 ευρω....τα οποια θα κανεις αποσβεση αν σκεφτεις το λαδι που θα πεπει να καταναλωνεις σε μια αλλη.στις κλασσικες τωρα πια ολες εχουν αποσπωμενα τα παντα για να πλενονται καπακι καδο σιτα αντισταση(η οποια βεβαιαδεν ειναι πλενομενη) κ μπορεις να βρεις +/_ στα 100 ετρω

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αναφερεσε στην actifry κ γω που την εχω την χρησιμοποιω κ σαν κατσαρολα.φτιαχνω φαγητα μεσα σε αυτη.οι πατατες μοιαζουν πολυ με τις τηγανιτες.το μειονεκτημα ειναι οτι κανει παραπανω χρονο στην παρασκευη τους απο μια κλασσικη φριτεζα. επισης δεν μπορει να τηγανισει πιπιριες κ μελιτζανες η ψαρια.η τιμη της ειναι γυρω στα 200 ευρω....τα οποια θα κανεις αποσβεση αν σκεφτεις το λαδι που θα πεπει να καταναλωνεις σε μια αλλη.στις κλασσικες τωρα πια ολες εχουν αποσπωμενα τα παντα για να πλενονται καπακι καδο σιτα αντισταση(η οποια βεβαιαδεν ειναι πλενομενη) κ μπορεις να βρεις +/_ στα 100 ετρω

 

ευχαριστωωωωω

Link to comment
Share on other sites

υπόψη σου οτι στο careffour αλίμου το Σάββατο την είχε 178 ευρώ με τις εκπτώσεις.. γενικά παίζει γύρω στα 200.

 

εμείς την έχουμε περίπου 2 μήνες, οι τηγανητές πατάτες είναι λίγο διαφορετικές αλλά εξίσου γευστικές (ιδίως αν τις φτιάξεις με 2-3 κουταλιές λάδι), και αν σκεφτείς το πόσο πιό υγειινές είναι και πόση οικονομία κάνεις στο λάδι, συμφέρει και μόνο για τις πατάτες!! Άσε που τώρα που κυκλοφορούν αβέρτα οι δηλητηριασμένες πατάτες Θηβών (και που προφανώς θα τις φάμε από τις ταβέρνες και τα delivery) πρέπει να φτιάχνουμε αποκλειστικά στο σπίτι μας πατατούλες......

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Ωραίο θέμα. Έψαχνα συμβουλές γιατί μας χάρισαν μια παλιά απλή φριτέζα (παιρνει και 3 λιτρα αρα μεγαλη) με καλάθι. 

Πολύ δυσκολα καθάρισε.

Τη δοκίμασα αλλά λαχανικα κλπ ήταν πολύ νιανιά, τα έβαλα χωρίς να τα αλευρώσω οπότε την επόμενη φορά θα βάλω αλεύρι.

 

Υπάρχει κάποιος άλλος καλύτερος τρόπος για τηγανιτές μελιτζάνες/κοκοκυθάκια σε φριτέζα; 

διάβασα εδώ ότι πάνω από δυο φορές τηγάνισμα δεν κάνει.

αλλάζει αυτό ανάλογα με το λάδι; 

εγώ χρησιμοποίησα πυρηνέλαιο. 

 

Ακόμα τι καθαριστικό

χρησιποιήσατε για να καθαριζετε καλά το καλάθι/κάδο;

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ την actyfry έχω και ειμαι πολύ ευχαριστημένη. Πατάτες, μπριζόλες χωρίς λάδι, παϊδάκια χωρίς λάδι, κεφτέδες, σνιτσελάκια, κεφτέδες, γαρίδες χωρίς λάδι, λουκάνικο χωρίς λάδι έχω φτιάξει. Είναι πολύ καλή και καθαρίζει πολύ εύκολα.

Εγώ βάζω δυο κουταλιές λάδι, όχι μία, αλλά ότι έχω κάνει γίνεται πολύ ωραίο. Αυτά που γράφω χωρίς λάδι βγάζουν πάρα πολύ απο μόνα τους.

  • Like 1
sj3dp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...