Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΕΝΕΣΗ ΜΕ ERVEKAP - ΒΟΗΘΕΙΑ-


Recommended Posts

Αν υπάρχει κάποια που να χει κάνει κάτι ανάλογο ας μου δώσει τα φώτα της.. την παρακαλώωωωω....:cry:

 

Το ονομα μου είναι Αγγελική, είμαι 23 κ έχω κ εγώ ενα θεματάκι με την γονιμότητα μου...

Ολα ξεκίνησαν πριν λίγους μήνες όταν ανακάλυψε ο γιατρός μου ότι έχω ενδομητρίωση στην αριστερη οωθήκη μου... κ έτσι έκανα πριν μια βδομάδα λαπαροσκόπηση ώστε να καθαρίσω.

Ο γιατρός μου κάνε μια ένεση -ARVEKAP- για διακοπή της περιόδου μου για 3 μήνες.

Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω όποια έχει μία ανάλογη εμπειρία, αν είχε κ εκεινή πρήξιμο στην κοιλία και στην περιοχή της ήβης και πόνο λες και είναι να αδιαθετήσει... :confused::confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Gelaki καλησπερα.εκανα κι εγω αυτην την ενεση τον σεπτεμβρη ηταν 3μηνη και σημερα αδιαθετησα.εχε το στο μυαλο σου διοτι δεν θα αδιαθετησεις κατευθειαν.οσο για τους πονους που λες εγω δεν ειχα κατι τετοιο.εκανα την ενεση 15 σεπτ. αλλα εκεινο το μηνα σδιαθετησα κανονικα απο οκτ σταματησα να εχω.ισως γινει και με σενα το ιδιο οποτε μην αγνωνεσαι και ρωτα το γιατρο σου.οσο για το προβλημα γονιμοτητας προσπαθουσες για μωρακι και ανακαλυψες την ενδομητριωση?επισης θα ακουσεις πολλα για αυτην την ενεση εγω δεν ειχα καμια παρενεργεια εκτος απο εξαψεις!!!!το εριξα στη γυμναστικη και ειλικρινα ενιωθα μια χαρα ψυχολογικα.μην αφησεις να σε παρει απο κατω θα περασει ο καιρος και ουτε που θα το καταλαβεις....υπομονη μονο!!
Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστω πολυ Ζωίτσα που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις! :-)

 

στην ερώτηση σου αν προσπαθούσα για μωράκι θα σου πω πως όχι δν προσπαθούσα.. ούτε καν είχα σκεφτεί για οικογένεια τόσο νωρίς.. αλλά στο καθιερωμένο tsek up που κάνω κάθε χρόνο, ανακάλυψε ο γιατρός μου κάποιες κύστες στην αριστερή οωθήκη και μετά από ένα σωρό εξετάσεις καταλήξαμε ότι είναι ενδομητρίωση και φυσικά με την επέμβαση επιβεβαιώθηκε και μάλιστα ήταν και σε προχωρημένο στάδιο... (υπήρχαν κύστες και σε σημεία που δεν φαίνονταν με τον υπέρηχο -πίσω από την μήτρα - έ λ ε ο ς -), οποτε όπως καταλαβαίνεις με δεδομένα όλα τα παραπάνω η άποψη του γιατρού είναι πως αν θέλω μπεμπέ πρέπει να βιαστώ...

Anyway, μετά το μήνυμα σου μπορώ να πω ηρέμησα αρκετά και ελπίζω να σου πάνε και σένα όλα καλά! Thanks!!! ματς μουτς!!

Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει κάποια που να χει κάνει κάτι ανάλογο ας μου δώσει τα φώτα της.. την παρακαλώωωωω....:cry:

 

Το ονομα μου είναι Αγγελική, είμαι 23 κ έχω κ εγώ ενα θεματάκι με την γονιμότητα μου...

Ολα ξεκίνησαν πριν λίγους μήνες όταν ανακάλυψε ο γιατρός μου ότι έχω ενδομητρίωση στην αριστερη οωθήκη μου... κ έτσι έκανα πριν μια βδομάδα λαπαροσκόπηση ώστε να καθαρίσω.

Ο γιατρός μου κάνε μια ένεση -ARVEKAP- για διακοπή της περιόδου μου για 3 μήνες.

Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω όποια έχει μία ανάλογη εμπειρία, αν είχε κ εκεινή πρήξιμο στην κοιλία και στην περιοχή της ήβης και πόνο λες και είναι να αδιαθετήσει... :confused::confused:

 

Καλησπερα.Κι εγω εκανα την ιδια θεραπεια μετα απο λαπαροσκοπηση οπου διαγνωστηκε ενδομητριωση για εννια μηνες!!!Περιοδος μου ηρθε περιπου 40 μερες μετα την τελευταια ενεση.Οι πονοι που εχεις ισως ειναι απο την λαπαροσκοπηση το πρηξιμο πιστευω οτι και αυτο εκει ευθυνεται εγω ειχα πρηξιμο για κανα 2μηνο (δεν χωρουσα στα παντελονια μου) και οπως ειπες περασε μονο μια βδομαδα απο την επεμβαση.Τωρα για τις παρενεργειες ΜΗΝ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ θα νομιζεις οτι τις εχεις ολες.Εγω θυμαμαι εντονα τις εξαψεις Δεκεμβριο και κυκλοφορουσα με φανελακι!!!Και λιγες αλλαγες στην διαθεση εκει που γελουσα εκλαιγα!Ο αντρας μου ειχε παθει!Υπομονη ολα θα περασουν!!Εμεις παντως μετα την θεραπεια βαλαμε μπροστα και μετα απο κανα 2μηνο εμεινα εγκυος στον γιο μας που τωρα ειναι 2.5 χρονων.Ευχομαι να σε βοηθησα λιγο... :-D:rolleyes::rolleyes:

mzujp2.png

και ειναι ολη μου η ζωη...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...