Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Ορθογραφία..ο χειρότερος μας εφιάλτης!


Recommended Posts

Όπως θα καταλάβατε έχουμε θέμα με την ορθογραφία. Η ορθογραφία για την κόρη μου είναι συνώνυμο καταναγκαστικού έργου. Θυμώνει και αρνείται να την μάθει. Κάθε μέρα που έχουμε να μάθουμε ορθογραφία αυτό σημαίνει οτι κάθε μέρα αρνείται να την μάθει. Δεν θέλω να της επιβάλλω να την μάθει. Γνωρίζω πολύ καλά οτι οταν κάνεις κάτι με το ζόρι αυτό δεν αποφέρει επιτυχία. Ψάχνω δελεαστικούς τρόπους μάθησης της ορθογραφίας γιατί έχω ξεμείνει από ιδέες. Όποιος έχει να μου προτείνει κάτι θα το εκτιμούσα πολύ.:D

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

εναν πινακα, μεσα στο σπιτι για να παιζετε 'ορθογραφια'?

να κοψεις γραμματακια και να πρεπει να τα κανει κολαζ, σωστα γραμμενα, τη λεξη?

να την γραψετε στο κομπιουτερ? με χρωματα?

Link to comment
Share on other sites

Το 1ο και 3ο το έκανα. Έπιασε για λίγο καιρό αλλά μετά πάλι τα ίδια αρχίσαμε. Το 2ο όμως ούτε που το έχω σκεφτεί, θα το κάνω όμως και όσο πιάσει.

Σε ευχαριστώ φυστικάκι μου :D

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

να καταθεσω κ εγω την αποψη μου με επιφυλαξη μην παρξηγηθω...

Το θεμα ειναι, δε θελει να τη μαθει απο πεισμα, ή δεν την καταλαβαινει και γιαυτο αντιδραει? στο λεω γιατι εχοντας πληρως ανορθογραφο ατομο στο κυκλο μου, τελικα απλα εδειχνε σημαδια δυσλεξιας μικρος και κανεις δε το χε παρει ειδηση (ηταν κ παλια τα χρονια).φυσικα και το ατομο αυτο ποτε δεν εμαθε ορθογραφια και βλεπω και αλλα σημαδια στο λογο του που ισως να ειναι λογω της δυσλεξιας. αν ειχε προσεχθει τοτε μπορει να ταν αλλιως? ποιος ξερει? καλα θα ηταν παντως να το ξεδιαλυνεις,.....

d7i7p2.png?u2P8mcl6z0avp3.png?QbVqPift
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σωστά pashalitsa δεν έγραψα την τάξη της. Πηγαίνει στην Α' τάξη.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου :D αλλά το θέμα είναι οτι δεν της αρέσει και η ζωγραφική όχι τόσο βέβαια όσο η ορθογραφία αλλά την βαριέται πολύ εύκολα. Βέβαια το δοκίμασα και αυτό (στον υπολογιστή όμως)όπως έγραψα παραπάνω αλλά δεν κράτησε για πολύ. Θα το δοκιμάσω όμως και στο χαρτί. Άλλωστε πειραματίζομαι τώρα για να δω τι της αρέσει.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

να καταθεσω κ εγω την αποψη μου με επιφυλαξη μην παρξηγηθω...

Το θεμα ειναι, δε θελει να τη μαθει απο πεισμα, ή δεν την καταλαβαινει και γιαυτο αντιδραει? στο λεω γιατι εχοντας πληρως ανορθογραφο ατομο στο κυκλο μου, τελικα απλα εδειχνε σημαδια δυσλεξιας μικρος και κανεις δε το χε παρει ειδηση (ηταν κ παλια τα χρονια).φυσικα και το ατομο αυτο ποτε δεν εμαθε ορθογραφια και βλεπω και αλλα σημαδια στο λογο του που ισως να ειναι λογω της δυσλεξιας. αν ειχε προσεχθει τοτε μπορει να ταν αλλιως? ποιος ξερει? καλα θα ηταν παντως να το ξεδιαλυνεις,.....

 

Σαφώς και δεν παρεξηγείσαι, κάθε άποψη είναι δεκτή.

Το σκέφτηκα κι αυτό να σου πω την αλήθεια αλλά όπως μου διαβεβαίωσε η δασκάλα δεν δείχνει κανένα τέτοιο σημάδι μέσα στην τάξη της ούτε και δυσκολεύεται. Άλλωστε η ηλικία αυτή πιστεύω οτι δεν ενδείκνυται ώστε να μπορείς με ακριβεία να αποκλείσεις ή να σιγουρευτείς για μια τέτοια διαταραχή. Αργότερα ξεκαθαρίζει το τοπίο. Το έχω όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μου.

Και για να σου απαντήσω και στο ερώτημα σου αν έχει όρεξη να την μάθει την μαθαίνει τέλεια και χωρίς πολύ κόπο αλλά αν δεν έχει τότε άστα να πάνε. Γιάυτό ψάχνω δελεαστικούς τρόπους μάθησης μπας και της έρθει η όρεξη.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

θα σου ελεγα, αφου βρεις κατι να 'τσιμπαει' η μικρη, και να κανετε ετσι την ορθογραφια, να το χρησιμοποιειτε μονο γι αυτο..

 

δηλαδη πχ, το κολαζ... οσο κι αν της αρεσει, να κανετε μονο την ορθογραφια ετσι, αλλιως αν παιζετε συχνα, θα το 'καψεις' κι αυτο το χαρτι σου..

 

παντως, η αληθεια ειναι, υπαρχει ανθρωπος που να του αρεσε η ορθογραφια????? θυμαμαι τη μανα μου, την εσκαγα τη γυναικα......... καπνους εβγαζε απο τ αυτια.........

Link to comment
Share on other sites

Χμμμμ η αλήθεια είναι οτι τον πίνακα τον δώσαμε και κατάλαβε. Πέραν της ορθογραφίας κάναμε και διάφορα άλλα και ίσως γι'αυτό και βαρέθηκε.

Ίσως και να χεις δίκιο σε αυτό με το χαρτί και το κάψιμο.

Όσο για την ερώτηση σου η απάντηση είναι "εγώ"8).

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, τώρα ειστε στα δύσκολα... Προσπάθησε να την ενθαρρύνεις όταν κάνει κάτι σωστά και μη δίνεις πολλή σημασία στα εσωτερικά λάθη της λέξης ακόμα. Ας πούμε στη λέξη "παιδί" μας νοιάζει πιο πολύ να καταλάβει το ότι γράφεται με "ι" επειδή έχει μπροστά το "το" παρά το "αι". Αντίστοιχα στη λέξη "φίλη" μας νοιάζει πιο πολύ το καταληκτικό "η" παρά το "ι" μέσα στη λέξη. Γράψε στο χαρτί " η φίλη". Το η του άρθου και το καταληκτικό η με άλλο χρώμα στυλό από την υπόλοιπη λέξη. Συζητήστε γιατί γράφονται έτσι. Από κάτω κάνε και άλλες λέξεις που να ανήκουν στον ίδιο κανόνα με τα ίδια χρώματα στυλό. Όχι πολλούς κανόνες την ίδια μέρα. Στο "παιζω" ας πούμε μας ενδιαφέρει πιο πολύ να πούμε ότι οι λεξούλες που λένε ότι κάτι κάνουμε, έχουν στο τέλος το "ω". Βοηθάει και το "εγώ" μπροστά από τα ρήματα, να φαίνεται ότι και αυτό έχει "ω" στο τέλος που κάνει παρέα με το "ω" στην κατάληξη του ρήματος. Και πάλι τα "ω" με άλλο χρώμα στυλό, ό,τι χρώμα θέλει εκείνη.

 

Μπορείς να εκτυπώσεις και παραδείγματα σε Α4 με μεγάλα γράμματα και χρωματιστά όπως σου είπα, να τα κολλήσετε τριγύρω εκεί που διαβάζετε και να αναφέρεστε σε αυτούς τους κανόνες όταν ας πούμε δεν ξέρει τί να βάλει στην κατάληξη τους θηλυκού, θα ανατρέχεις στο αντίστοιχο παοράδειγμα-χαρτί και θα τη βοηθάς...

 

Καλή υπομονή σου εύχομαι... Αν δεις ότι το παιδί δεν ανταποκρίνεται καθόλου στο θέμα της ορθογραφίας και δεν μπορεί καθόλου να ακολουθήσει κανόνες, αν κάνει γραμματάκια με αντίθετη φορά, αν μπερδεύει το ξ με το ζ, το 3 με το ε κλπ, πρέπει να κοιτάξετε και το θέμα της δυσλεξίας... Να θυμάσαι ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά φωτογραφική μνήμη... Δεν έχει μεγάλη αξία να θυμηθεί εκείνη την ώρα να τα γράψει όλα σωστά και αύριο να μη θυμάται τίποτα. Έχει πιο μεγάλη αξία να δεις ότι σκέφτεται και ακολουθεί μικρούς κανόνες στην ορθογραφία... Και ας μην είναι όλα σωστά...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.:D

Μερικούς κανόνες τους ξέρει και τους θυμάται πάντα. Η αλήθεια είναι οτι δεν θέλω να της πω παραπάνω γιατί δεν θέλω να επέμβω στο ρόλο της δασκάλας αφού εκτιμώ τη δουλειά της και την αναγνωρίζω. Δεν έχουμε πρόβλημα στα άρθρα ή στα καταληκτικά αλλά στις λέξεις και στο πως γράφονται και αυτές δεν έχουν κανόνα πρέπει απλά να της μάθει. Αν η ορθογραφία αποτελείται από 2 λέξεις (πέρα από τα άρθρα) όπως σήμερα την μαθαίνουμε τέλεια αν έχει περισσότερες λέξεις και άγνωστες τότε αρνείται να την μάθει, της φαίνεται δύσκολη. Όσο για την δυσλεξία το έχω στο νου μου όπως έγραψα και παραπάνω αλλά η ηλικία της δεν είναι η κατάλληλη για την διάγνωση της.

 

Δεν έχει μεγάλη αξία να θυμηθεί εκείνη την ώρα να τα γράψει όλα σωστά και αύριο να μη θυμάται τίποτα. Έχει πιο μεγάλη αξία να δεις ότι σκέφτεται και ακολουθεί μικρούς κανόνες στην ορθογραφία... Και ας μην είναι όλα σωστά...

Πολύ σωστό αυτό που έγραψες, έτσι είναι δεν έχει αξία να ξέρεις να γράφεις μια λέξη αλλά να ξέρεις να "γράφεις ορθογραφία". Μου δίνει πολλές ελπίδες.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.:D

Μερικούς κανόνες τους ξέρει και τους θυμάται πάντα. Η αλήθεια είναι οτι δεν θέλω να της πω παραπάνω γιατί δεν θέλω να επέμβω στο ρόλο της δασκάλας αφού εκτιμώ τη δουλειά της και την αναγνωρίζω. Δεν έχουμε πρόβλημα στα άρθρα ή στα καταληκτικά αλλά στις λέξεις και στο πως γράφονται και αυτές δεν έχουν κανόνα πρέπει απλά να της μάθει. Αν η ορθογραφία αποτελείται από 2 λέξεις (πέρα από τα άρθρα) όπως σήμερα την μαθαίνουμε τέλεια αν έχει περισσότερες λέξεις και άγνωστες τότε αρνείται να την μάθει, της φαίνεται δύσκολη. Όσο για την δυσλεξία το έχω στο νου μου όπως έγραψα και παραπάνω αλλά η ηλικία της δεν είναι η κατάλληλη για την διάγνωση της.

 

 

Πολύ σωστό αυτό που έγραψες, έτσι είναι δεν έχει αξία να ξέρεις να γράφεις μια λέξη αλλά να ξέρεις να "γράφεις ορθογραφία". Μου δίνει πολλές ελπίδες.

 

 

Αν μπορεί και ακολουθεί κανόνες είστε σε πολύ καλό δρόμο και σημαίνει ότι η δασκάλα κάνει καλή δουλειά! Τώρα για τις λέξεις ίσως να βοηθήσει λίγο αν κάνετε ομαδούλες σε λέξεις, όπως παίζω, παιδί, παιδικός π.χ. θα τις λες ότι είναι μια οικογένεια αυτές οι λέξεις και γράφονται το ίδιο κλπ. Τώρα για τις μεμονωμένες λέξεις, δεν μπορείς να έχεις την απάιτηση να τις μάθει όλες... Απλά βεβαιώσου ότι μαθαίνει έναν αριθμό λέξεων κάθε βδομάδα και να κάνετε συχνές επαναλήψεις πάνω στις συγκεκριμένες... Ας είναι και 10 ας είναι και 5-6, αρκεί να επαναλαμβάνει και να της μένουν... Πρόσεξε, μην ζορίζεις πολύ γιατί αν παγιώσει την άρνηση και κάνει καταναγκαστικό έργο, θα χάσετε το παιχνίδι και είναι κρίμα....

Link to comment
Share on other sites

Μερικούς κανόνες τους ξέρει και τους θυμάται πάντα. Η αλήθεια είναι οτι δεν θέλω να της πω παραπάνω γιατί δεν θέλω να επέμβω στο ρόλο της δασκάλας αφού εκτιμώ τη δουλειά της και την αναγνωρίζω. Δεν έχουμε πρόβλημα στα άρθρα ή στα καταληκτικά αλλά στις λέξεις και στο πως γράφονται και αυτές δεν έχουν κανόνα πρέπει απλά να της μάθει.

 

Αν θυμάται κανόνες και τα καταληκτικά στην Α' είσαι πάρα πολύ καλά. Μην ανησυχείς καθόλου και αυτό κοιτάνε και οι δάσκαλοι. Φαντάσου ότι μαθαίνουν τα καταληκτικά ουσιαστικών και ρημάτων ξανά στη Β' όπου και πάλι οι δάσκαλοι δεν επιμένουν πολύ στις άλλες συλλαβές. Στη Β' κάνουν και οικογένειες λέξεων και λοιπά οπότε αρχίζουν να παίρνουν μία καλύτερη ιδέα περί ορθογραφίας. Θα το έβλεπα υπερβολικό να την προχωρήσεις από τώρα σε οικογένειες λέξεων, κλπ.

 

Ο μικρός μου δεν μάθαινε ορθογραφία ούτε στη Β' και έκανε πολλά λάθη και στα καταληκτικά. Για να καταλάβεις αν τη γράφαμε 5 φορές έκανε διαφορετικά λάθη κάθε φορά οπότε είχα παραιτηθεί και έδωσα βάση στη Β' μόνο στα καταληκτικά. Τώρα στη Γ' τη μαθαίνει μόνος του :shock: και ας είναι 2-3 σειρές και έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Τώρα ξανακάνουν την ορθογραφία στην παραλήγουσα των ρημάτων π.χ. ρήματα σε -ώνω γράφονται με ω, σε -αίνω με αι, σε -ομαι με ο, σε-ίζω με ι και με αόριστο σε -ισα ενώ ρήματα σε -ώ αόριστο με -ησα, κλπ, για να πάρεις μια ιδέα. Πάντως ότι κάνουν στην Α' σε γραμματική και ορθογραφία, το ξανακάνουν στη Β' και ξανά στη Γ' οπότε σιγά και με τη χρήση εμπεδώνεται η ορθογραφία.

 

Μην αγχώνεσαι και μην την πιέζεις. Κάθε παιδί ωριμάζει σε διαφορετικό χρόνο αν και η δικιά σου μου φαίνεται μια χαρά με την ορθογραφία. Πιο μεγάλο κίνητρο αποτελεί το σφραγιδάκι που βάζει η δασκάλα στη σωστή ορθογραφία παρά οτιδήποτε άλλο. Επίσης επειδή πολλά παιδάκια είναι οπτικά βοηθάει πολύ η έκθεση στη γλώσσα με εξωσχολικά βιβλία και το διάβασμα γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάται κανόνες και τα καταληκτικά στην Α' είσαι πάρα πολύ καλά. Μην ανησυχείς καθόλου και αυτό κοιτάνε και οι δάσκαλοι. Φαντάσου ότι μαθαίνουν τα καταληκτικά ουσιαστικών και ρημάτων ξανά στη Β' όπου και πάλι οι δάσκαλοι δεν επιμένουν πολύ στις άλλες συλλαβές. Στη Β' κάνουν και οικογένειες λέξεων και λοιπά οπότε αρχίζουν να παίρνουν μία καλύτερη ιδέα περί ορθογραφίας. Θα το έβλεπα υπερβολικό να την προχωρήσεις από τώρα σε οικογένειες λέξεων, κλπ.

 

Ο μικρός μου δεν μάθαινε ορθογραφία ούτε στη Β' και έκανε πολλά λάθη και στα καταληκτικά. Για να καταλάβεις αν τη γράφαμε 5 φορές έκανε διαφορετικά λάθη κάθε φορά οπότε είχα παραιτηθεί και έδωσα βάση στη Β' μόνο στα καταληκτικά. Τώρα στη Γ' τη μαθαίνει μόνος του :shock: και ας είναι 2-3 σειρές και έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Τώρα ξανακάνουν την ορθογραφία στην παραλήγουσα των ρημάτων π.χ. ρήματα σε -ώνω γράφονται με ω, σε -αίνω με αι, σε -ομαι με ο, σε-ίζω με ι και με αόριστο σε -ισα ενώ ρήματα σε -ώ αόριστο με -ησα, κλπ, για να πάρεις μια ιδέα. Πάντως ότι κάνουν στην Α' σε γραμματική και ορθογραφία, το ξανακάνουν στη Β' και ξανά στη Γ' οπότε σιγά και με τη χρήση εμπεδώνεται η ορθογραφία.

 

Μην αγχώνεσαι και μην την πιέζεις. Κάθε παιδί ωριμάζει σε διαφορετικό χρόνο αν και η δικιά σου μου φαίνεται μια χαρά με την ορθογραφία. Πιο μεγάλο κίνητρο αποτελεί το σφραγιδάκι που βάζει η δασκάλα στη σωστή ορθογραφία παρά οτιδήποτε άλλο. Επίσης επειδή πολλά παιδάκια είναι οπτικά βοηθάει πολύ η έκθεση στη γλώσσα με εξωσχολικά βιβλία και το διάβασμα γενικότερα.

 

Συμφωνώ σε όλα!

Link to comment
Share on other sites

Τι να κάνουμε; Μοιραζόμαστε την εμπειρία μας για να επιζήσουμε οι μάνες με αυτό το σύστημα που έχουν τώρα στα δημοτικά. Φανταστείτε η κόρη μου που πάει Β' γυμνασίου στην Α' δημοτικού με το προηγούμενο σύστημα μέχρι τα Χριστούγεννα μαθαίναν μόνο συλλαβές, π.χ. με το μπ όπως μπο, μπα, μπι, μπυ, μπου, μπε και μετά ξεκίνησαν να σχηματίζουν λέξεις. Και τώρα μιλάμε για ορθογραφία στην Α' δημοτικού και ρήματα σε -ω, κλπ και θα βγάλουμε τα πιο πολλά παιδάκια δυσλεκτικά. Φύλαξε Κύριε την άμοιρη μάνα μην κάνει κανένα φόνο :confused::confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

παντως, η αληθεια ειναι, υπαρχει ανθρωπος που να του αρεσε η ορθογραφια?????

 

εχμμμ ναι υπάρχει feile.gif

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ναι, υπάρχει! Και που να του φαίνονται εντελώς λάθος γραμμένες οι λέξεις με νέο τρόπο γραφής! Και που να αρνείται να γράψει με "νέα ορθογραφία" επίσης! Σιγά μη γράψω εγώ ποτέ το κλασσικός κλασικός και πολλά πολλά άλλα! Αφού είναι λάθος, προέρχεται από άλλη γλώσσα και μεταφέρεται όπως είναι από αυτή!

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την δυσλεξία το έχω στο νου μου όπως έγραψα και παραπάνω αλλά η ηλικία της δεν είναι η κατάλληλη για την διάγνωση της.

 

QUOTE]

 

 

μια χαρα ειναι η ηλικια για διαγνωση.ψαξτο κ οχι μονο σε εναν ειδικο

Link to comment
Share on other sites

βασικα χμμμμ ξερω...καποιον κι εγω τρελο με την ορθογραφια!!!!!εμενα! Aeriko να κανουμε κομμα! τρελη με τα ορθογραφικα λαθη, τα εντοπιζω οπου κ αν

βρισκονται σε χρονο ρεκορ... σε ταμπελες στο δρομο, στο ιντερνετ, σε εφημεριδα, δε ξερω τι τρεχει με μενα κ το ματι μου παει κ πεφτει στα λαθη.

Αλλα κανεις δεν ειναι τελειος. εχω σοβαροτατο προβλημα με τους αριθμους...αναριθμητισμους κλπ (και τον τονισμο αποτι βλεπετε κι εσεις απο θεμα βαρεμαρας)

 

Παντως μαλλον αυτο που μας περιγραφει το κυκνακι ειναι μαλλον πως δε της κινει το ενδιαφερον η ορθογραφια, ξερω γω μηπως πχ να κανεις πινακα επιβραβευσης με αυτοκολλητα καθε φορα που θα γραφει την ορθογραφια της σωστα? ενα κινητρο!

d7i7p2.png?u2P8mcl6z0avp3.png?QbVqPift
Link to comment
Share on other sites

κικνακι μου κοριτσακι μου

Μηπως περιμενουμε πολλα απο τα παιδακια μας?

Ακομα πρωτη δημοτικου ειναι, ξερεις ποσες φορες θα δει ξανα και ξανα τις λεξουλες???

 

Λοιπον θα σου πω απο την δικια μου εμπειρικα.

Η δικια μου βαριεται να γραφει και ειδικα κατεβατα. Και η δασκαλα της στην ορθογραφια τους βαζει απο το κοκκινο τετραδιο οτι εχουν γραψει στο σχολειο που θα ειναι σιγουρα μια ή δυο προτασεις και επιλεκτικα καποιες λεξεις, επομενως πρεπει να μαθει ολες τις λεξεις που εχουν γραψει στο κοκκινο τετραδιο και τις προτασεις.

Και εκει αρχιζει το πανηγυρι. Μου κανει συμφωνιες οτι θα γραψει πχ μεχρι εκει...

Εγω τις διαβαζω τις λεξουλες και μια μια τις γραφει αλλα απο ενα σημειο και μετα αρχιζει η γκρινια. Και φυσικα μονο μια φορα τις γραφει δεν δεχεται δευτερη. Επομενως και εγω μετα μεσα στην μερα της ζηταω να μου λεει προφορικα πως γραφονται.

 

Θελει πολυ υπομονη και σιγα σιγα θα τα μαθουν τα μικρακια μας....

Link to comment
Share on other sites

βασικα χμμμμ ξερω...καποιον κι εγω τρελο με την ορθογραφια!!!!!εμενα! Aeriko να κανουμε κομμα! τρελη με τα ορθογραφικα λαθη, τα εντοπιζω οπου κ αν

βρισκονται σε χρονο ρεκορ... σε ταμπελες στο δρομο, στο ιντερνετ, σε εφημεριδα, δε ξερω τι τρεχει με μενα κ το ματι μου παει κ πεφτει στα λαθη.

ΕΕΕ,βαλτε κι εμενα στο κομμα!!!Εμφυτο βεβαια,δε διαβαζα ποτε αλλα τα εχω σαν φωτογραφιες στο μυαλο μου...Εχω τρελλανει πολλους δασκαλους!!!(Γκρρρ,αφου δεν εχει ιδεα απο γραμματικη και ειναι ολο αδιαβαστη,πως δεν κανει ορθογραφικα??!!:confused:):lol::lol::lol:

N9Urp2.pngGowOp3.png
Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτή την κατηγορία κι εγώ Ειρήνη... αλλά μόνο με την ορθογραφία και τα λογοτεχνικά... Γεωγραφία, αριθμητική κ.λπ. σκράπας :lol:

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτή την κατηγορία κι εγώ Ειρήνη... αλλά μόνο με την ορθογραφία και τα λογοτεχνικά... Γεωγραφία, αριθμητική κ.λπ. σκράπας :lol:

Μία από τα ίδια! Όταν πήγαινα δημοτικό, τρελαινόμουν να κάνω την ορθογραφία μου και το ανθολόγιό μου και το έκανα με το πάαααααααααααααααασο μου για να αποφύγω να κάνω μαθηματικά!

Για να με δελεάσει η μαμά μου, μού έταζε πράματα που μου άρεσαν προκειμένου να κάνω σωστά και χωρίς παρατράγουδα και γκρίνιες τα μαθηματικά μου, π.χ. ένα ωραίο δώρο από τον Αγ. Βασίλη (τα Χριστούγεννα), όποια αποκριάτικη στολή ήθελα (τις Απόκριες), μια βόλτα στο πάρκο, να μού πάρει κάτι που ήθελα πολύ...... Όλα αυτά μού τα έταζε, γιατί είχε εξαντλήσει κάθε προσπάθεια μελέτης των μαθηματικών, μέσα από το ''παιχνίδι'' μεταξύ μας!:mrgreen:

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εμεις αν για παραδειγμα εχουμε 10 λεξουλες ορθογραφια, σε μια Α4 γραφω αραια τη μια κατω απο την αλλη και της ζηταω απλα να τις αντιγραψει πολλες φορες ενω τις βλεπει..

Μετα οταν την ρωταω τις γραφει σχεδον παντα σωστα και αν δεν ..η ιδια λεει μαμα δεν του παει αυτο το γραμματακι και της υπενθυμιζω το σωστο.

Στην δευτερη φορα την εχει μαθει. Καπως σαν φωτογραφια τις θυμαται..

fzzhoete6ky6rjhj.png

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...