Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πότε να αντλίσω γάλα

Ελαφίνα

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους!

Είμαι καινούργια στο forum και θα ήθελα τη βοήθειά σας σε κάποιες απορείες μου.

Εχω ένα αγοράκι που μόλις σαράντησε και μέχρι στιγμής το θηλάζω αποκλειστικά.

Το θέμα είναι ότι θα ήθελα να αρχίσω να αποθηκεύω γάλα αλλά είμαι τελείως άσχετη με αυτό το θέμα. Εχω πάρει το θήλαστο Swing της Medela και όλα τα σχετικά αλλά δεν ξέρω:

1) Πότε θα πρέπει να αντλίσω το γάλα; Πρίν το γεύμα του μωρού, μετά το γεύμα ή ανάμεσα στα γεύματα;

2)Πόσο γάλα θα πρέπει να αποθηκεύσω για ένα γεύμα του;

3) Σε περίπτωση που δεν μαζέψω ικανή ποσότητα με μία άντλιση μπορώ να αντλίσω δύο ή τρείς φορές κατά τη διάρκεια της μέρας και να τα βάλω στο ίδιο δοχείο στο ψυγείο;

4) Πώς αποψύχεται το γάλα για να το δώσω στο μωρό;

Ελπίζω να υπάρχει κάποια που μπορεί να με βοηθήσει.

Διαφημίσεις

Καλημέρα σε όλους!

Το θέμα είναι ότι θα ήθελα να αρχίσω να αποθηκεύω γάλα αλλά είμαι τελείως άσχετη με αυτό το θέμα. Εχω πάρει το θήλαστο Swing της Medela και όλα τα σχετικά αλλά δεν ξέρω:

1) Πότε θα πρέπει να αντλίσω το γάλα; Πρίν το γεύμα του μωρού, μετά το γεύμα ή ανάμεσα στα γεύματα;

2)Πόσο γάλα θα πρέπει να αποθηκεύσω για ένα γεύμα του;

-Δεν επιτρέπεται να αποψύχουμε γάλα ζεσταίνοντάς το! Το γάλα πρέπει να αποψύχεται μέσα στο ψυγείο (το βγαζουμε απο την καταψυξη την προηγουμενη μερα και το βαζουμε στο ψυγειο) ή κάτω από τρεχούμενο νερό (και γι αυτό το λόγο πρέπει να είναι κλειστό το δοχείο). Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να αναπτυχθούν μικρόβια...

3) Σε περίπτωση που δεν μαζέψω ικανή ποσότητα με μία άντλιση μπορώ να αντλίσω δύο ή τρείς φορές κατά τη διάρκεια της μέρας και να τα βάλω στο ίδιο δοχείο στο ψυγείο;