Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Β΄ Δημοτικού και Προπαίδεια


Recommended Posts

Ερώτηση κρίσεως: Θεωρείται απαραίτητη στη Β΄ τάξη η εκμάθηση της Προπαίδειας με τον παλιό, καλό, παραδοσιακό τρόπο, με τα κατεβατά;

 

Κι αν ναι, (ερώτηση δημιουργικής φαντασίας) έχει κανείς να προτείνει κάποιο πιο ελκυστικό τρόπο :D:cool::-D εκτός από τις βαρετές, πάμπολλες ανούσιες επαναλήψεις; :|:|:|

 

Ρωτώ γιατί ο δάσκαλος του γιου μου δεν επιμένει ιδιαίτερα, πιο σωστά δε θεωρεί ότι πρέπει να ασχοληθεί ειδικά το παιδί. Αν το μάθει, καλώς, αν όχι, δεν πειράζει, σημασία έχει η προσπάθεια εξεύρεσης της λύσης, με οποιοδήποτε τρόπο. Σ' αυτό δίνει έμφαση και στην τάξη.

 

Στο μέλλον όμως υποθέτω θα "τρέχει" το μάθημα αλλού και όχι στο πώς θα βρω το 7 επί 9... πόσο μάλλον σε μεγάλες διαιρέσεις.

 

Το θέμα μου είναι βασικά τα καφέ γράμματα και ασφαλώς και οι συνολικότερες απόψεις περί Προπαίδειας;)

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Kαλησπέρα.

Για την εκμάθηση της προπάιδειας κυκλοφορούν ένα σωρό βιβλία και παιχνίδια ωστε η διαδικασία να γίνεται πιο ευχάριστη και απλή για τα παιδιά χωρίς να χρειάζεται να επιμείνουμε στον παλιο παραδοσιακό τρόπο με τα κατεβατά.

Ενδεικτικά σας αναφέρω:

 

Για την προπαίδεια θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τα cd

:arrow: Λάχανα Χ Χαχανα: Η προπαίδεια σε τραγούδια του Τάσου Ιωαννίδη

 

καθώς επίσης και τα βιβλία

:arrow: Η προπαίδεια του Πολλαπλασιασμού του Κωνσταντίνου Καρπενησιώτη από τις εκδόσεις Πατάκη

:arrow: Παιχνίδια Προπαίδειας (Α' Δημοτικού - Β' Δημοτικού) της Δεσύπρη Ευαγγελίας από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος

:arrow: Η προπαίδεια του Πολλαπλασιασμού (για τη Β' και Γ΄Δημοτικού) των θεόδωρου Γούπου και Κατερίνας Καλυβά από τις εκδόσεις Καμπανά

:arrow: Μαθαίνω την προπαίδεια τραγουδώντας το οποίο συνοδεύεται από cd με 10 ρυθμικά τραγούδια και 5 παιχνίδια με την προπαίδεια του Βασίλη Παπανικολάου από τις εκδόσεις Καψάσκη (το συγκεκριμένο βιβλίο δεν το έχω αλλά μου το έχουν συστήσει ως πολύ καλό και σκοπέυω να το αγοράσω)

 

 

:idea: Και για παιδάκια από 8-10 ετών (Από Γ΄Τάξη αν και κάποιες δραστηριότητες μπορούν να γίουν άνετα και από παιδιά Β΄Δημοτικού) η λατρεμένη μου μάγισσα Αμπρακατέλα από τις εκδόσεις Άγκυρα με τίτλο: Διασκεδάζω με τα μαθηματικά - Πολλαπλασιάζω: Η μάγισσα Αμπρακτέλα ταξιδεύει με το τρένο για τις διακοπές της και σας μαθαίνει την πράξη του πολλαπλασιασμού (κυκλοφορούν και άλλα δύο μικρά βιβλιάκια της ίδιας σειράς για την πρόσθεση και την αφαίρεση αντίστοιχα) και επίσης το Τετράδιο μαθηματικών για εξάσκηση στην Προπαίδεια (Γ΄Τάξη Δημοτικού) από τις εκδόσεις Πατάκη

 

 

:idea: Αρκετό εκπαιδευτικό υλικό και διασκεδαστικές δραστηριότητες για την εκμάθηση της προπαίδειας μπορείτε να βρείτε κι εδώ:

http://www.prasinipriza.com/E3170PROPAIDEIA.html (σε αυτή την ιστοσελίδα θα βρείτε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι ντομίνο που μπορείτε να παίξετε μαζί με τα παιδιά σας για να μάθουν την προπαίδεια διασκεδάζοντας)

 

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι :D

 

Καλή πρόοδο στα παιδιά σας και να θυμάστε πως η εκπαίδευση πρέπει να φέρνει χαρά και όχι άγχος :D

*

Link to comment
Share on other sites

Eμεις τη μαθαινουμε σαν memory παιχνιδι,γραφουμε απο τη μια μερια σε μικρα χαρτακια π.χ 4x5 και απο την αλλη μερια το αποτελεσμα.

Μπορω να πω οτι το διασκεδαζουμε αρκετα......

Δεν την πιεζω να σκεφτει με καποιο συγκεκριμενο τροπο,την αφηνω να βρει τη λυση μ οποιο τροπο αυτη απιλεξει,ειτε προθετοντας,ειτε ανεβαινοντας πεντε πεντε η παπαγαλια που λεμε...

Συμφωνω με τον δασκαλο σας......

 

Anna+ πολυ ωραια αυτα που προτεινεις,οταν κατεβω Ελλαδα θα ψαξω να τα βρω...

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσω και κατι σαν εκπαιδευτικος.....

δε θεωρω απαραιτητη την εκμαθηση της προπαιδειας ειδικα στην β ταξη....

πως μας εχουν βαλει σε τετοιο λουκι,δεν μπορω να το καταλαβω!!!!

 

 

 

 

 

ναι, η πρασινη πριζα ειναι πολυ καλο σαιτ!!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Νιώθω τόσο μα ΤΟΣΟ ηλί@ια................

Που ως παιδί μάθαινα τα κατεβατά και μόνο που το θυμάμαι μου έρχεται ξινίλα στο στομάχι!! Ειδικά από το 6 και πάνω.... ζόριιιιιι.... (Και είμαι των θετικών επιστημών... φανταστείτε τι τράβαγαν οι άλλοι που είναι των φιλολογικών...)

 

Είδα το βιντεάκι με την προπαίδεια που έχει παραθέσει η anna+ .... και ειλικρινά θέλω να γυρίσω στα χρόνια εκείνα και να αντικαταστήσω τις ατελείωτες επαναλήψεις με το παιχνίδι με τα δαχτυλάκια!!! Τι απλό... τι εύκολο.... τι στρωτό!!!

 

Τέλειο!!

Πάω να χαζέψω κι άλλα.... γιατί μπροστά μου θα τα βρω....

Αχ.... ευτυχώς τα παιδιά μας ίσως περάσουν καλύτερα από εμάς στο σχολείο!!!!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Απ' τη μια:

 

Μου προκαλεί και μένα φρίκη να βάλω το παιδί - προφανώς με το ζόρι - να αρχίσει να λέει όλα αυτά τα μοιρολόγια (1 η 1, 1 1 η 2, 2 κ.ο.κ). Πραγματικά, δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι.

 

Βλέπω επίσης ότι σε άλλες πράξεις που εγώ ακόμα προβληματίζομαι πριν απαντήσω, π.χ. το 7+5 :oops::oops: , ο νέος :cool: απαντά ταχύτερα με το σύστημα (7+3)+2. Κι εμένα με βόλεψε επίσης...:lol::lol::lol:

 

Θέλω να πάω να ρίξω μια ματιά στα βιβλία που προτείνεις, Άννα, δεν είχα ιδέα ότι κυκλοφορούν εξειδικευμένα βοηθήματα για την Προπαίδεια.

 

Το Λάχανα επί Χάχανα το έχουμε (όπως και το πρώτο, το οποίο παρεμπιπτόντως το λατεύω και το συνιστώ ανεπιφύλακτα και για μικρότερα παιδάκια):!::!::!:και το ακούμε συχνά.

 

Κι από την άλλη...

 

Η Προπαίδεια δεν έχει τη "λογική" μιας σύνθετης έστω πρόσθεσης ή αφαίρεσης.

Για να βρει ο γιος μου το 7 επί 9 (το κόλπο με τα δάκτυλα που είδα στο βίντεο, ε-ξαι-ρε-τι-κό!!!!!!!), αν δεν έχει τα χέρια του ζωγραφισμένα θα αρχίσει 7,,,,, κι 7,,,,εεε,,,14,,,,, κι 7,,,,, εεεε,,,, 21,,,,,,εεεεεεε,,,,,,τι έλεγα;.....α ναι,,,,,, κι 7 21 (όχι, το είπα),,,,εεεεε,ναι,,,,, ..... το βρίσκει το παιδάκι, αλλά αν αυτό είναι η μία από τις τρεις πράξεις ενός προβλήματος, ε, το πρόβλημα, πάει, το χάσαμε.

Για να μην πω για τις διαιρέσεις. Είδα πριν από καιρό τώρα (ίσως λίγο μετά τα Χριστούγεννα) σε άσκηση το 81:9 και έμεινα ενεή :shock:. Πώς θα το λύσεις αγόρι μου; ρωτώ. Ε, μου λέει 9-μία φορά, και 9, 18-δύο, και 9, 27-τρεις..... Κι άντε να χάνει το λογαριασμό και ξανά απ΄την αρχή. Σας ταλαιπωρώ για να δείτε και το μέγεθος της ταλαιπωρίας χωρίς το μπίρι μπίρι....

 

Θέλω να πω, οι εναλλακτικές μέθοδοι θα του προσφέρουν κάποια στιγμή την άνεση να λέει "81 δια 9 ίσον 9" και να προχωρά ή θα πρέπει διαρκώς να το υπολογίζει; και να χάνει χρόνο και να κουράζεται...

 

Ή μήπως σε μεγαλύτερη τάξη και μετά την εξοικείωση με τις ασκήσεις η παπαγαλία θα'ναι πιο εύκολη;;;

 

Ναι, τελικά έχω μάλλον λίγο άγχος, γιατρέ μου:oops:

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites

Θαλασσα ποσο ειναι το παιδακι σου?

Αν ειναι β ταξη μη μου αγχωνεσαι,ειναι νωρις,εχει καιρο μπροστα του να τη μαθει...

Ωριμαζουν κιολας και τα πραγματα ειναι πιο ευκολα στη πορεια......

 

 

οσο για εμας πια...πως τη μαθαμε...εεε τι να πω μου ρχεται και μενα μια ξινιλα οσο το θυμαμαι!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Στη Β' Δημοτικού τα παιδάκια είναι μικρά ακόμη για να μάθουν την προπαίδεια τέλεια...

Είναι όμως μια καλή ευκαιρία για να έρθούν σε μια πρώτη επαφή με την προπαίδεια και να κατανοήσουν τι είναι η προπαίδεια και σε τι χρησιμεύει - δε χρειάζεται όμως να αγχώνεσαι κι εσύ και το μικρουλάκι σου.

Η προπαίδεια διδάσκεται ξανά στη Γ΄Δημοτικού και με συχνές επαναλήψεις και στις επόμενες σχολικές χρονιές χωρίς πίεση και άγχος όλα θα πάνε καλά!

Σημαντικός παράγοντας είναι και η ωριμότητα των παιδιών ακριβώς όπως ανέφερε και η Φλόρα - όσο μεγάλώνει το παιδί και ωριμάζει τα πράγματα θα γίνονται πιο απλά :)

*

Link to comment
Share on other sites

Β΄ Δημοτικού είναι ο καημενούλης και από ωριμότητα, άλλο τίποτα!:-)

 

Δε μου δημιουργεί αυτός άγχος, κάθε άλλο, οι ασκήσεις του βιβλίου του με τρομάζουν!

 

Βεβαίως όταν ρώτησα το δάσκαλό του αν αληθεύει ότι το βιβλίο των Μαθηματικών της Β΄ είναι το χειρότερο όλων, μου απάντησε: "Περιμένετε να δείτε της Πέμπτης...:rolleyes:"

 

Πάντως, εντάξει τώρα ήρθα στα ίσα μου;););)...

Ευχαριστώ!

 

Ψάχνοντας στο φόρουμ για το θέμα βρήκα κι αυτό http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=30084&highlight=%E4%E9%EF%F1%E8%FE%F3%E5%E9%F2+%F3%F7%EF%EB%E9%EA%DC+%E2%E9%E2%EB%DF%E1

και πολύ γέλασα!!!:lol::lol:

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως εμάς η δασκάλα μας δεν φαίνεται να συμμερίζεται την συγκεκριμένη άποψη μας έχει αλλάξει τα φώτα φέτος με την προπαίδεια, αφου βλέπω τον γιό μου και τον λυπάμαι. Ασε πια τα τέστ κάθε βδομάδα τεστ στα μαθηματικά και στη γλώσσα ούτε στο γυγμάσιο τόσα μας έχει τρελάνει και βέβαια τρελαίνεται και το παιδί που αντί για μπράβο ή αριστα βλέπει το "πολύ καλά" όλη την ώρα γιατί ξεχνάει συνεχώς την προπαίδεια ή αγχώνεται και ενώ στο σπίτι τα λέει στο σχολείο τα κάνει λάθος τι να πω, έχουν τρελαθεί πια αυτοί το υπουργείο δεν ξέρουν τι ζητάνε.Εδω τα δίδυμα που πάνε στο νηπιαγωγείο έχουν μάθει προφορικά να χωρίζουν λέξεις σε συλλαβές, έλεος πια με τι νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με τους μικρούς Αινστάιν;

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου την έμαθε χωρίς παπαγαλία με την μέθοδο της άθροισης. Και την έμαθε και μόνος του :shock:, οπότε γλύτωσα. Στο τέλος βαρέθηκε να αθροίζει οπότε βρήκε κάτι κόλπα στο μυαλό του για να τη θυμάται. Όπως του 8 και του 9 που αφαιρεί δύο ή ένα νούμερο αντίστοιχα από το προηγούμενο. Του 8 είναι 8,6,4,2,0,8,6,4,2,0 και του 9 είναι 9,8,7,6,5,4,3,2,1,0. Όταν κάνει πράξεις βέβαια την πιάνει από τη αρχή αλλά σιγά σιγά βλέπω ότι του μένουν και κάποια νούμερα.

 

Theodosi, το "πολύ καλά" μια χαρά είναι. Ο δικός μου έχει πάρει άπειρες υπογραφές στην ορθογραφία. Πλάκα έχει η δασκάλα που μας κάνει και αισθανόμαστε σαν να είναι κάτω του μετρίου ενώ εγώ το βλέπω μια χαρά το παιδί, χωρίς κενά ούτε στη γλώσσα ούτε στα μαθηματικά. Την έχουμε δυο χρονιές και από αυτά που καταλαβαίνω και από αυτά που διαβάζω και εδώ βλέπω ότι μας έχει πρήξει, να φύγει να έρθει καμία πιο χαλαρή. Και είναι και νέα κοπέλα. Η δασκάλα της άλλης Β' τάξης είναι στα πενήντα και είναι ακόμη πιο φορτική. Αφού παραπονιούνται μαμάδες της δικής μας τάξης ότι η δική μας δασκάλα είναι χαλαρή. Ρε, δεν πάμε καλά. Είναι και οι μάνες για δέσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Β΄ Δημοτικού είναι ο καημενούλης και από ωριμότητα, άλλο τίποτα!:-)

 

Δε μου δημιουργεί αυτός άγχος, κάθε άλλο, οι ασκήσεις του βιβλίου του με τρομάζουν!

 

Βεβαίως όταν ρώτησα το δάσκαλό του αν αληθεύει ότι το βιβλίο των Μαθηματικών της Β΄ είναι το χειρότερο όλων, μου απάντησε: "Περιμένετε να δείτε της Πέμπτης...:rolleyes:"

 

Πάντως, εντάξει τώρα ήρθα στα ίσα μου;););)...

Ευχαριστώ!

 

 

Γεια !!!! Η κόρη μου πάει Ε΄ δημοτικού φέτος και δυστυχώς είναι χειρότερα από ότι περιμέναμε..... πράξεις με κλάσματα...με δεκαδικούς... εμβαδόν... τετρ.μέτρα... και μη χειρότερα.... και να μην συνεχίσω και με τα άλλα μαθήματα γιατί θα απογοητευτείτε... ίσως να αλλάξουν τα πράγματα μέχρι να πάτε εσείς.... η αλήθεια είναι ότι αν δεν ήξερε την προπαίδεια , δεν θα την έβγαζε "καθαρή" !!!

Εμείς εκτός από τα άπειρα τεστ προφορικά και γραπτά για προπαίδεια που μας έβαζε η δασκάλα , της είχα πει ότι " αν μάθεις να μετράς με όλους τους τρόπους ως το 100, τότε έχεις μάθει τα μαθηματικά για όλη σου τη ζωή" . Τελικά ψυχολογικά της έκανε καλό γιατί αργότερα διαπίστωσε ότι αν ξέρει 9Χ9 = 81, είναι πολύ απλό να υπολογίσει 90Χ90 ή 900Χ900.... και έτσι αγάπησε και κατάλαβε τα μαθηματικά....

 

anna+, δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσα πολλά βιβλία για προπαίδεια... μου έδωσες έναυσμα για το γιο μου που είναι τώρα στο νηπιαγωγείο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και ένα μυστικό για την προπαίδεια του 9.

 

Το γινόμενο του αποτελέσματος είναι πάντα 9.......... και σας εξηγώ:

 

1Χ9=9

2Χ9=18 1+8=9

3Χ9=27 2+7=9

4Χ9=36 3+6=9

 

Συνεχίστε μέχρι τέλους και θα το ανακαλύψετε!!!!

 

Φιλάκια σε όλες!!!

Link to comment
Share on other sites

anna+ με ξενύχτησες !!

Χάζευα εχθές... χάζευα.... αχχχ τέλεια!!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΘΑΛΑΣΣΑ ούτε ο δικός μας δάσκαλος πιέζει ο ίδιος ή ζητάει να πιέσουμε εμείς τα παιδιά μας να μάθουν την προπαίδεια. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο ή να ρωτήσω κάτι αλλά να πω ότι ευτυχώς που κάνετε εσείς τέτοιες συζητήσεις για να μαθαίνουμε κι εμείς χρήσιμα πράγματα σαν όλα αυτά που γράφετε παραπάνω.

1457745k8p286od3g.gif
Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου την έμαθε χωρίς παπαγαλία με την μέθοδο της άθροισης. Και την έμαθε και μόνος του :shock:, οπότε γλύτωσα. Στο τέλος βαρέθηκε να αθροίζει οπότε βρήκε κάτι κόλπα στο μυαλό του για να τη θυμάται. Όπως του 8 και του 9 που αφαιρεί δύο ή ένα νούμερο αντίστοιχα από το προηγούμενο. Του 8 είναι 8,6,4,2,0,8,6,4,2,0 και του 9 είναι 9,8,7,6,5,4,3,2,1,0. Όταν κάνει πράξεις βέβαια την πιάνει από τη αρχή αλλά σιγά σιγά βλέπω ότι του μένουν και κάποια νούμερα.

 

Theodosi, το "πολύ καλά" μια χαρά είναι. Ο δικός μου έχει πάρει άπειρες υπογραφές στην ορθογραφία. Πλάκα έχει η δασκάλα που μας κάνει και αισθανόμαστε σαν να είναι κάτω του μετρίου ενώ εγώ το βλέπω μια χαρά το παιδί, χωρίς κενά ούτε στη γλώσσα ούτε στα μαθηματικά. Την έχουμε δυο χρονιές και από αυτά που καταλαβαίνω και από αυτά που διαβάζω και εδώ βλέπω ότι μας έχει πρήξει, να φύγει να έρθει καμία πιο χαλαρή. Και είναι και νέα κοπέλα. Η δασκάλα της άλλης Β' τάξης είναι στα πενήντα και είναι ακόμη πιο φορτική. Αφού παραπονιούνται μαμάδες της δικής μας τάξης ότι η δική μας δασκάλα είναι χαλαρή. Ρε, δεν πάμε καλά. Είναι και οι μάνες για δέσιμο.

 

Κι εμένα ο μικρός δεν την έχει μάθει παπαγαλία, αν τον βάλεις να γράψει όλη την προπαίδεια την γράφεο χωρίς κανένα λάθος γιατί μετράει από το προηγούμενο στο επόμενο αλλά όταν τους βάζει μπερδεμένους πολλαπλασιασμούς κάνει λάθη γιατί λόγω του περιορισμένου χρόνου και του άγχους τα χάνει στο μέτρημα και η δασκάλα είναι πολύ απαιτητική. Τι να πώ δευτέρα δημοτικού πάμε και κοντεύουν να μάθουν όλη την γραμματική, πράγματα που εμείς κάναμε στην τρίτη με τετάρτη δημοτικού. Δύσκολα τα πράγματα, άσε πια αυτές οι εκθέσεις που απαιτεί να έχουν σωστό τονισμό και σωστή ορθογραφία, μεγάλη πίεση πραγματικά έχω αγχωθεί για όλο αυτό το σκηνικό παρότι τα καταφέρνει ικανοποιητικά θα έλεγα βλέπω οτι εκείνη τα πιέζει για ακόμη παραπάνω και το κακό είναι οτι θα την έχουμε και του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Γεια !!!! Η κόρη μου πάει Ε΄ δημοτικού φέτος και δυστυχώς είναι χειρότερα από ότι περιμέναμε..... πράξεις με κλάσματα...με δεκαδικούς... εμβαδόν... τετρ.μέτρα... και μη χειρότερα.... και να μην συνεχίσω και με τα άλλα μαθήματα γιατί θα απογοητευτείτε... ίσως να αλλάξουν τα πράγματα μέχρι να πάτε εσείς.... η αλήθεια είναι ότι αν δεν ήξερε την προπαίδεια , δεν θα την έβγαζε "καθαρή" !!!

 

 

Να'τα, να'τα ορίστε, τώρα ξαναγχώθηκα...:?

 

Πάντως αυτό το πράγμα, άλλος δάσκαλος, άλλο εκπαιδευτικό σύστημα... εντύπωση μου κάνει. :o:shock::|

Ο δικός μας ενώ κανει δουλειά στην τάξη, είναι πολύ χαλαρός και στις εργασίες και στο διάβασμα στο σπίτι. Από πέρσυ που τον έχει ο γιος μου η δουλειά του για το σπίτι είναι καμιά αντιγραφή, καμιά ορθογραφία, σπάνια κάποιο φυλλάδιο.

Εκθέσεις - με την καλή έννοια- δεν γράφουνε ακόμα, καμιά παραγραφούλα, κυρίως στο σχολείο και τώρα τελευταία πού και πού στο σπίτι.

Κι εγώ λόγω επαγγελματικής διαστροφής - εκπαιδευτικός Β/θμιας - ακούω άλλους να τρέχουν και αναρωτιέμαι...

 

Είναι όμως αλήθεια ότι βλέπω το παιδί να προχωράει, να ανταποκρίνεται και ηρεμώ...:)

 

Theodosi, Morshelina, τι να πω! Άλλο σχολείο, άλλη τάξη, άλλος πλανήτης!

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα ο μικρός δεν την έχει μάθει παπαγαλία, αν τον βάλεις να γράψει όλη την προπαίδεια την γράφεο χωρίς κανένα λάθος γιατί μετράει από το προηγούμενο στο επόμενο Aυτό είναι πιστεύω ικανοποιητικό για την ηλικία του και με τη χρήση θα του μένουν οι πιο δύσκολοι πολ/σμοί αλλά όταν τους βάζει μπερδεμένους πολλαπλασιασμούς κάνει λάθη γιατί λόγω του περιορισμένου χρόνου και του άγχους τα χάνει στο μέτρημα και η δασκάλα είναι πολύ απαιτητική για δέσιμο είναι. Τι να πώ δευτέρα δημοτικού πάμε και κοντεύουν να μάθουν όλη την γραμματική σιγά την πασάλλειψαν και πέρισυ άλλη χαζομάρα, πράγματα που εμείς κάναμε στην τρίτη με τετάρτη δημοτικού. Δύσκολα τα πράγματα, άσε πια αυτές οι εκθέσεις τρεις γράψαμε όλο κι όλο που απαιτεί να έχουν σωστό τονισμό και σωστή ορθογραφία η δικιά μας στις εκθέσεις είναι χαλαρή, μεγάλη πίεση πραγματικά έχω αγχωθεί μία από τα ίδια αν και ως έμπειρη δεν θα 'πρεπε για όλο αυτό το σκηνικό παρότι τα καταφέρνει ικανοποιητικά θα έλεγα βλέπω οτι εκείνη τα πιέζει για ακόμη παραπάνω και το κακό είναι οτι θα την έχουμε και του χρόνου.

 

Η ύλη ήταν πολύ λιγότερη όταν πήγαινε η κόρη μου στην ίδια τάξη προ 5ετίας οπότε ξέρω ότι δεν φταίει το παιδί αν ζορίζεται να ανταποκριθεί γιατί έχει πιο πολλά. Παρόλα αυτά η πίεση περνάει. Π.χ. δεν διαβάζει ορθογραφία γιατί μετά από 2 ώρες μελέτη βαριέται. Πριν κοιμηθεί είναι κουρασμένος και πάει η ορθογραφία. Εγώ θεωρώ ότι έχει βελτιωθεί πολύ γιατί τα μαθαίνει και στη γραμματική, καταλήξεις ρημάτων, ουσιαστικών, κλπ. Η δασκάλα όχι, του είπε θα τον αφήσει στην ίδια τάξη για εκφοβισμό :shock:. Αναγκαστικά τώρα ξεκινήσαμε να την διαβάζουμε.

 

Mα καλά ο κάθε δάσκαλος ότι θέλει κάνει; Η κόρη μου στην Δ' είχε δασκάλα μία κυρία που πήρε την τάξη για να έχει την κόρη της γιατί προφανώς θεωρούσε ότι οι προηγούμενες δασκάλες ήταν χαλαρές και το παιδί της δεν θα είχε βάσεις για πανελλαδικές!! Σε μία χρονιά κάναν τόση γραμματική και μαθηματικά που στην επόμενη χρονιά η καινούρια δασκάλα δεν έκανε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μας ενώ κανει δουλειά στην τάξη, είναι πολύ χαλαρός και στις εργασίες και στο διάβασμα στο σπίτι. Από πέρσυ που τον έχει ο γιος μου η δουλειά του για το σπίτι είναι καμιά αντιγραφή, καμιά ορθογραφία, σπάνια κάποιο φυλλάδιο.

 

Καλά εμείς τώρα στο τέλος κάνουμε σπριντ. Κάθε μέρα, αντιγραφή, 3 προτάσεις, ορθογραφία, εργασιών τώρα κλίνουμε επίθετα με ουσιαστικά και μέρα παραμέρα μαθηματικά 40 πράξεις τώρα κάθετες αφαιρέσεις από εκατοντάδες. Ευτυχώς την Τρίτη απεργεί :confused:.

 

Θάλασσα, μου το είπε και προσωπικά ότι του το είπε, και είναι και κάτω από 30 χρονών βρε κορίτσια. Μα τι μαθαίνουν στη σχολή 4 χρόνια; Υποτίθεται ότι με τη ζήτηση που έχουν οι παιδαγωγικές οι νέες δασκάλες είναι και από τα αστέρια του εκπαιδευτικού συστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή από τον Φεβρουάριο και μετά έχω Β΄τάξη....

Σήμερα ζωγραφίσαμε τα χέρια μας για να παιξουμε το παιχνίδι της προπαίδειας

(άννα ευχαριστώ), παρακολουθήσαμε μια σύντομη παράσταση με μαριονέτες (τα παιδιά ξετρελάθηκαν) και παίξαμε τις μαριονέτες για να καταλάβουν την προστακτική των ρημάτων.

Γέλασα όταν με ρωτούσαν πότε θα κάνουμε μάθημα...

 

Πάντως τα μαθηματικά της Ε΄και Β΄είναι επιεικώς απαραδεκτα...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή από τον Φεβρουάριο και μετά έχω Β΄τάξη....

Σήμερα ζωγραφίσαμε τα χέρια μας για να παιξουμε το παιχνίδι της προπαίδειας

(άννα ευχαριστώ), παρακολουθήσαμε μια σύντομη παράσταση με μαριονέτες (τα παιδιά ξετρελάθηκαν) και παίξαμε τις μαριονέτες για να καταλάβουν την προστακτική των ρημάτων.

Γέλασα όταν με ρωτούσαν πότε θα κάνουμε μάθημα...

 

Πάντως τα μαθηματικά της Ε΄και Β΄είναι επιεικώς απαραδεκτα...

 

akamatra σου δίνω τα συγχαρητήρια μου σαν μητέρα!!!! Έτσι θα έπρεπε να είναι η εκπαίδευση... μπράβο σου που σαν εκπαιδευτικός αντιλαμβάνεσαι όχι μόνο ότι πρόκειται για μαθητές , με την στυγνή έννοια του όρου, αλλά και παιδάκια που έχουν ανάγκη όχι μόνο να μορφωθούν αλλά και να διασκεδάσουν μαθαίνοντας... δεν έχω λόγια... εμείς τέτοιες εμπειρίες ζήσαμε μόνο στο νηπιαγωγείο (εννοώ με μαριονέτες και με παραστάσεις, όχι μαθηματικά). Είναι τυχερά τα παιδάκια που ανέλαβες!!!!!!!!

 

Θάλασσα μην αγχώνεσαι τόσο πολύ από τώρα... στο έγραψα για να αντιληφθείς και εσύ και όλοι μας ότι το εκπαιδευτικό σύστημα γίνεται δυσκολότερο ανεβαίνοντας οι τάξεις και ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί την νοοτροπία της akamatra.... Πως να συγκριθεί με την δασκάλα της Morchelina?????? μα να πει στο παιδί ότι θα το αφήσει στην ίδια τάξη????????? που είναι στο Λύκειο ?????????

 

Με το άγχος δεν καταφέρνουμε και πολλά , καλά τώρα μιλάω εκ του ασφαλούς , γιατί αν με βλέπατε τότε που μάθαινε προπαίδεια, το λιγότερο θα με βρίζατε..... Φουλ το άγχος... κρατάω όμως γερά γιατί έρχεται και ο μικρός μου που τον Σεπτέβριο θα παέι Α΄δημοτικού:roll::roll:... βοήθεια μου!!!! και αληθινά ελπίζω να μας τύχει καλή δασκάλα....

Η πράσινη πρίζα είναι πολύ καλό site!!!

 

 

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

akamatra σου δίνω τα συγχαρητήρια μου σαν μητέρα!!!! Έτσι θα έπρεπε να είναι η εκπαίδευση... μπράβο σου που σαν εκπαιδευτικός αντιλαμβάνεσαι όχι μόνο ότι πρόκειται για μαθητές , με την στυγνή έννοια του όρου, αλλά και παιδάκια που έχουν ανάγκη όχι μόνο να μορφωθούν αλλά και να διασκεδάσουν μαθαίνοντας... δεν έχω λόγια... εμείς τέτοιες εμπειρίες ζήσαμε μόνο στο νηπιαγωγείο (εννοώ με μαριονέτες και με παραστάσεις, όχι μαθηματικά). Είναι τυχερά τα παιδάκια που ανέλαβες!!!!!!!!

 

Θάλασσα μην αγχώνεσαι τόσο πολύ από τώρα... στο έγραψα για να αντιληφθείς και εσύ και όλοι μας ότι το εκπαιδευτικό σύστημα γίνεται δυσκολότερο ανεβαίνοντας οι τάξεις και ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί την νοοτροπία της akamatra.... Πως να συγκριθεί με την δασκάλα της Morchelina?????? μα να πει στο παιδί ότι θα το αφήσει στην ίδια τάξη????????? που είναι στο Λύκειο ?????????

 

Με το άγχος δεν καταφέρνουμε και πολλά , καλά τώρα μιλάω εκ του ασφαλούς , γιατί αν με βλέπατε τότε που μάθαινε προπαίδεια, το λιγότερο θα με βρίζατε..... Φουλ το άγχος... κρατάω όμως γερά γιατί έρχεται και ο μικρός μου που τον Σεπτέβριο θα παέι Α΄δημοτικού:roll::roll:... βοήθεια μου!!!! και αληθινά ελπίζω να μας τύχει καλή δασκάλα....

Η πράσινη πρίζα είναι πολύ καλό site!!!

 

 

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

 

Ευχαριστώ

Επειδή εγώ έζησα τραγικές κατάστάσεις με το γιο μου στην Α΄δημοτικού (ένα παιδί που ήξερε να γράφει, να διαβάζει και στα μαθηματικά άριστος αλλά η δασκάλα πίστευε ότι η καλύτερη παιδαγωγική μέθοδος είναι το ξύλο:evil::evil:)

Συμβουλεύω παίξτε με τα παιδιά σας. Μέσα από το παιχνίδι μπορούν να μάθουν τα πάντα

Για την προπαίδεια εκτός από το αριθμητήριο

φτιάξτε τριάδες, τετράδες, πεντάδες.... με αυτοκινητάκια

φτιάξτε τράπουλα (τα γινόμενα 8χ6 και τα αποτελέσματα 34, 25 κλπ) και παίξτε χαρτιά

 

Και φυσικά η καθημερινή επανάληψη είναι το μυστικό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...