Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

πρόωρο μωράκι-φυσιοθεραπείες


Recommended Posts

το μωράκι μου είναι πρόωρο 35 εβομάδων

(γεννήθηκε 2,930 kg)

είναι τώρα 2 μηνών και ο γιατρός διέκρινε

αυξημένο μυϊκό τόνο στα πόδια και ότι χρειάζεται φυσιοθεραπείες

έχω αγχωθεί πολύ καθώς φοβάμαι για μελλοντικά αναπτυξιακά προβλήματα

ψάχνοντας στο internet συνδέουν το μυϊκό τόνο με εγκεφαλική

παράλυση, προβλήματα του νευρικού συστήματος κτλ.

 

νομίζω επίσης ότι δε χαμογελάει ακόμη συνειδητά και με αγχώνει και

αυτό

μήπως γνωρίζει κανείς παρόμοιο περιστατικό ή κανένα σχετικό site;

ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα ! Να σου ζήσει το μωράκι ! Και γω έκανα στον μικρό μου φυσιοθεραπείες λόγω προωρότητας ! Συνήθως τις κάνουν για να μπορέσει το μωράκι να συμβαδίζει και ηλικιακά με τα τελειόμηνα μωρά ! Επίσης επειδή τα πρόωρα είναι πιο ευαίσθητα σε θέματα ανάπτυξης με αυτόν τον τρόπο ο φυσιοθεραπευτής βοηθάει και ελέγχει αν το παιδί υστερεί σε κάποια στάδια της αναπτυξής του και το κάνει να μπορεί να ανταπεξέρθει !

Μπορεί να σε τρομάζει ή να σε ξενίζει η ιδέα του φυσιοθεραπευτή ( και γω στην αρχή το είχα δει κάπως ) αλλά δυστυχώς τα προωράκια μας είναι πιο ευαίσθητα στην αρχή τουλάχιστον και καλύτερα να προλάβεις κάτι και να το διορθώσεις αν υπάρχει στην αρχή , από το να βρεθείς υπό τετελεσμένου γεγονότος ! Μην ανησυχείς για το καλό του είναι ! :D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ! Να σου ζήσει το μωράκι ! Και γω έκανα στον μικρό μου φυσιοθεραπείες λόγω προωρότητας ! Συνήθως τις κάνουν για να μπορέσει το μωράκι να συμβαδίζει και ηλικιακά με τα τελειόμηνα μωρά ! Επίσης επειδή τα πρόωρα είναι πιο ευαίσθητα σε θέματα ανάπτυξης με αυτόν τον τρόπο ο φυσιοθεραπευτής βοηθάει και ελέγχει αν το παιδί υστερεί σε κάποια στάδια της αναπτυξής του και το κάνει να μπορεί να ανταπεξέρθει !

Μπορεί να σε τρομάζει ή να σε ξενίζει η ιδέα του φυσιοθεραπευτή ( και γω στην αρχή το είχα δει κάπως ) αλλά δυστυχώς τα προωράκια μας είναι πιο ευαίσθητα στην αρχή τουλάχιστον και καλύτερα να προλάβεις κάτι και να το διορθώσεις αν υπάρχει στην αρχή , από το να βρεθείς υπό τετελεσμένου γεγονότος ! Μην ανησυχείς για το καλό του είναι ! :D

 

Σε ευχαριστώ πολύ

για την απάντησή σου (σχετικά ηρέμησα!)

απλά έχω άγχος από την πρώτη μέρα που γεννήθηκε και

φοβάμαι ότι του μεταδίδω όλες αυτές τις ανασφάλειές μου

σχετικά με την ανάπτυξή του

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό το πρόβλημα είχα και γώ Γιάννα μου , είχα και γω υπερβολικό άγχος και η γιατρός μου έλεγε να μην έχω γιατί του το καταλαβαίνει , του το μεταδίδω και είναι χειρότερα ! Σκέψου πόσο δύσκολα περνούσες στην αρχή και τώρα αρχίζουν τα πράγματα να μπαίνουν σε μια σειρά ! Κίνδυνοι υπάρχουν πάντα αλλά αυτό αφορά όλα τα μωρά , όχι μόνο τα πρόωρα !

Όλα θα πάνε καλά μην αγχώνεσαι ! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γιαννα μου δες στο τοπικ "διαγνωση και θεραπεια" το θεμα "υπερτονικος κορμος και κατω ακρα" τη δικη μου αναλογη εμπειρια. Μην ανησυχεις δεν ειναι κατι σοβαρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Γιαννα μου τωρα το ειδα το θεμα και αν και καθυστερημενα θα ηθελα να πω και εγω οτι αντιμετωπιζουμε το ιδιο θεμα. Η μπεμπα μας δεν ηταν προωρη απλα κατα τον φυσιολογικο τοκετο μπλεχτηκε το ποδι της στον λωρο και εβγαινε μονο το κεφαλι... Αφου ο γιατρος εβαλε μεσα το ψαλιδι... και τον εκοψε...δεν εκλαψε αμεσως (Το γραφω αυτο γιατι ειχα και υποψιες οτι απο την ελλειψη οξυγονου ισως να εγινε κατι). Αρχες Δεκεμβριου οταν ηταν στον 4ο μηνα ο γιατρος μας ειπε ακριβως τα ιδια. Αυξημενος μυικος τονος, τεντωνε συνεχως τα ποδια της, ηθελε να σηκωθει, εκανε συνεχεια κοιλιακους και γεφυρα! Στην αρχη μας εδειξε ο φυσικοθεραπευτης καποιες ασκησεις τις οποιες καναμε 3 φορες τη μερα και επισης περιπου 40 λεπτα συγκετρωτικα ημασταν μπρουμυτα τη μερα. Τωρα εχουμε αρχισει φυσικοθεραπειες 2 φορες την εβδομαδα και βλεπου με βελτιωση. Ειχα αγχος και εγω με αυτα που διαβασα στο ιντερνετ ακριβως αυτα που εγραψες αλλα ελπιζω οτι θα το ξεπερασουμε(οπως ειπε και ο γιατρος). Επειδη εχουν περασει καποιες μερες μηπως θα μπορουσες να μου πεις τι εγινε τελικα? Ποσες φυσικοθεραπειες κανατε και αν ειχε αποτελεσμα?

Η Αναστασια μου γεννηθηκε 07/08/08...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να επισημάνω δύο στοιχεία σχετικά με την επιλογή ενός κατάλληλου φυσικοθεραπευτή: 1) Να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και 2) να έχει εξειδικευτεί σε παιδιά. Προσέξτε πολύ γιατί σε αντίθετη περίπτωση (στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις) όχι απλά δεν θα επωφεληθεί το παιδί αλλά θα χαθούν άδικα χρήματα και κόπος.....

as1cCDB0g410010Nzc3NTlvZHwwMTI1ZHxPIFNvdGlyYWtpcyBlaW5haQ.gif
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

αν και καθυστερημένα διάβασα το μήνυμα σου

θα ήθελα να σε καθησυχάσω και να σου πω τα εξής

και σε εμάς πρότειναν να κάνουμε μόνοι μας γυμναστική

στο μωράκι αλλά πίστευαν ότι δε θα αποφύγουμε τις φυσιοθεραπείες

ευτυχώς όμως διαπίστωσαν ότι οι ασκήσεις που του κάναμε φέρανε

αποτέλεσμα οπότε δε χρειάστηκε τελικά να κάνουμε φυσιοθεραπείες

για αρκετούς μήνες λοιπόν του έκανα εγώ κάποιες ασκήσεις στο σπίτι

και ευτυχώς πήγαν όλα καλά

το μωράκι μας είναι τώρα 15,5 μηνών, περπατάει από τότε που έκλεισε τους

14 μήνες, ο μυϊκός του τόνος είναι φυσιολογικός και γενικά όλα κυλούν ομαλά

είχαμε αγχωθεί πάρα πολύ το πρώτο διάστημα αλλά τώρα ανήκει στο παρελθόν, να ξέρεις και εσύ ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος και θα ξεχάσετε το διάστημα αυτό

αυτό που κατάλαβα ήταν ότι η φυσιοθεραπεύτρια επέμενε για να κάνουμε φυσιοθεραπείες ενώ η παιδίατρος που το παρακολουθούσε διαφωνούσε

ίσως τελικά να υπάρχουν και κάποια κυκλώματα για οικονομικούς λόγους

για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς παραμένω στη διάθεσή σου

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αυτό που κατάλαβα ήταν ότι η φυσιοθεραπεύτρια επέμενε για να κάνουμε φυσιοθεραπείες ενώ η παιδίατρος που το παρακολουθούσε διαφωνούσε

ίσως τελικά να υπάρχουν και κάποια κυκλώματα για οικονομικούς λόγους

για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς παραμένω στη διάθεσή σου

 

Το ιδιο συνεβη και με εμας. Η φυσικοθεραπευτρια μας εβγαλε και προγραμμα ΕΝΟΣ ετους με 3 ραντεβου την εβδομαδα (μονο συμβολαιο που δεν μας εβαλε να υπογραψουμε). Η παιδιατρος μας τελικα ειπε το ΟΧΙ μιας και οταν ξαναειδε το παιδι μας ειπε πως δεν χρειαζεται να τις κανει τελικα.

 

Για την ιστορια εμας γεννηθηκε προωρο (31η εβδομαδα 1300γρ ) και διεγνωσθη υπερτονικος κορμος... Περασε μονο του...

 

Να σου ζησει το μωρακι σου!

Link to comment
Share on other sites

ο γιος μου γεννηθηκε με ηπιο περιγεννητικο στρες.του χορηγησαν οξυγονο με μασκα αμπου και επειτα διασωληνωθηκε. εμεινε 2 μερες θερμοκοιτιδα προληπτικα και αλλες 6 σε κουνακι προληπτικα με αντιβιωση γιατι ειχα εγω στρεπτοκοκκο. η παιδιατρος μας ειπε οτι εχει αυξημενο τονο στα κατω ακρα αλλα αυτο οφειλεται στο δυσκολο τοκετο. μας ειπε οτι θα διορθωθει μονο του. εμεις ομως λογω αγχους το πηγαμε σε φυσικοθεραπευτη με ειδικοτητα στα παιδακια. οντως εχει σφιχτα τα ποδια αλλα μας εδειξε καποιες στασεις να το κραταμε αγκαλια.εχουμε παει 3 φορες, μια φορα την εβδομαδα. μας ειπε οτι εχει βελτιωθει(το καταλαβαινω κι εγω οτι δεν ειναι σφιγμενος). επειδη η κουνιαδα μου(εργοθεραπευτρια) συνεργαζεται μαζι του δεν μας περνει χρηματα.

γιαννα μου μην φοβασαι θα σου δειξουν να το κρατας αγκαλια με συγκεκριμενο τροπο αλλα αυτο θα ειναι ασκηση για το παιδι. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Κανένας ασθενής δεν είναι ίδιος με έναν άλλον, κανένα μωρό δεν είναι ίδιο με ένα άλλο. Καλό θα είναι να μην συγκρίνουμε μωρά και να μην δίνουμε συμβουλές βάσει των δικών μας εμπειριών. Καλό θα είναι να εξεταστεί το μωρό από έναν καλό γιατρό και αν υπάρχει πρόβλημα να παραπεμφθεί σε φυσικοθεραπευτή ο οποίος όπως προανέφερα πρέπει να είναι εξειδικευμένος. Η φυσικοθεραπεία βοηθάει πάρα πολύ την λειτουργικότητα αρκεί να εφαρμοστεί σωστά. Τώρα, αν κάποιος δεν κάνει ή κάνει απλά κάποιες ασκήσεις ή κάνει φυσικοθεραπεία με έναν μη εξειδικευμένο φυσικοθεραπευτή ή με έναν άσχετο φυσικοθεραπευτή αυτό που πιθανόν θα γίνει θα είναι το μωρό να μην έχει την καλή λειτουργικότητα που θα μπορούσε να έχει. Που σημαίνει ότι δεν είναι θέμα επιβίωσης αλλά θέμα ποιότητας ζωής. Προσοχή χρειάζεται στην έγκυρη αντιμετώπιση πριν εγκατασταθούν λανθασμένα πρότυπα (ειδικά από τις "γενικές ασκήσεις" που μπορεί να κάνει ο καθένας) γιατί μετά ο εγκέφαλος δύσκολα επανα προγραμματίζεται. Η ειδική φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση νεογνών βασίζεται σε νευροφυσιολογικούς μηχανισμούς, σε ερευνητικές αποδείξεις και ξανά λέω πρέπει να εφαρμόζεται (ή καλύτερα είναι αποτελεσματική αν εφαρμόζεται) μόνο από εξειδικευμένο φυσικοθεραπευτή. Τέλος, εάν ο γιατρός ο οποίος έχει διαγνώσει το πρόβλημα επίσης δεν είναι σχετικός και το παιδί δεν έχει πρόβλημα, τότε επίσης ένας εξειδικευμένος φυσικοθεραπευτής θα το επισημάνει...Υπάρχουν και τίμιοι στο χώρο της υγείας και σχεδόν πάντα είναι όσοι είναι και καλοί στη δουλειά τους.

as1cCDB0g410010Nzc3NTlvZHwwMTI1ZHxPIFNvdGlyYWtpcyBlaW5haQ.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καθυστερημενα και εγω απαντω μιας και τωρα ειδα τα μηνυματα... Το ξεπερασαμε και εμεις με 1,5 μηνα φυσικοθεραπεια και γυμναστικη στο σπιτι. Δεν ξερω τι θα γινοταν χωρις φυσικοθεραπεια αλλα παντως τωρα ειμαστε μια χαρα!!! Αυτο το ιντερνετ και με αυτα που διαβαζα με ειχαν αγχωσει πολυ, καλο ειναι να ενημερωνομαστε αλλα καμια ξεφευγουμε κιολας... οπως εγω χα! χα!

Η Αναστασια μου γεννηθηκε 07/08/08...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα σας.

Επειδή αναφέρεται η εξειδίκευση στα παιδιά, ως ειδικευμένος θα μπορούσα να σας πω ότι σαφώς και είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Μια αναζήτηση των ειδικευμένων θεραπευτών στο http://www.eena.gr θα σας βοηθούσε.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...