Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Απορίες άσχετης

Elli

Recommended Posts

Λοιπόν επειδή η πιο πρόσφατη βάπτιση που έχω πάει ήταν στης ανηψιάς μου πριν από 6 χρόνια,έχω πλήρη άγνοια σε βασικά θέματα και θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε στα εξής:

1.Η πρόσκληση περιλαμβάνει και τα κουφέτα ή όχι;

Γιατί έχω πάρει κάποιες προσκλήσεις που είχανε και τα κουφέτα αλλά και κάποιες που ήτανε σκέτες.

2.Για το στολισμό πού απευθύνομαι,στα λουλουδάδικα;

Εφόσον πριν από τη δική μας βάφτιση προηγείται άλλη,ο δικός μας στολισμός πότε θα γίνει;

3.Ποιά είναι μια νορμάλ τιμή για το τραπέζι,και η τιμή αυτή που θα μου δώσουν περιλαμβάνει και ποτά;

4.Το δώρο του νονού πότε το δίνουμε;

Όπως βλέπετε είμαι εντελώς άσχετη...

Θα προσθέσω και κάτι άλλο αν σκεφτώ...

Διαφημίσεις

και εμεις πριν γινουμε νονες και βαπτισουμε και τα δικά μας παιδάκι, ασχετες ήμασταν ααααρα μη σκάς...

1ον...Υχουν πλέον μοντέρνα προσκλητηρια που ειναι σε πλεξι γκλάς κουτι που εχεις την δυνατοτητα να βαλεις και κουφέτα μεσα χωρις αυτο να σου ακυρωνει τα κουφέτα που θα δωσεις ετσι κι αλλιως στην εκκλησια μέσα στις μπομπονιέρες σου...Στα κλασικά χαρτινα προσκλητηρια, δεν βαζεις κουφέτα.

...η συνεχεια σε λιγο γιατι ακουω κλάμα...σορυ

Τι ωραιο να εισαι μανουλα!!!

Aggeloudia σινεχιζω εγω για σενα :D

2.ο στολισμος αν λες λουλουδια σε λουλουδαδικο..αν και μαλλον εννοεις μπαλονια.τοτε σε καταστηματα που ειναι ακριβως για τετους στολισμους..

3.για το τραπεζι τωρα αναλογα τι θες να κανεις.. :? παντως σιγουρα εχει ποτα μεσα..εγω στα δικα μου εδωσα γυρω στα 20 ευρω το ατομο και 15 στο αλλο αλλα ηταν σε κεντρο το ενα και το αλλο σε αιθουσα δεξιωσεων με πισινα και τετοια(καλητερα διευκινησε για να σου πουμε καλητερα)

4.εγω το δωρο στη μια τοδωσα στις 3 μερες στο σπιτι που ηρθε για ξελαδωμα..στην αλλη στο κεντρο μετα τη βαφτιση

αυτα..

α!!! παντως εγω ΟΟΟΛΛΛΑΑΑ τα βρηκα απο ενα site. εννοω για ιδεες αλλα και τα κεντρα απο κει τακλεισα.