Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

...ειναι 2 ωρες μπροστα!!!! :?

 

Το εχει παρει πρεφα κανενας διαχειριστης? :P

Eπειτα απο πιεσεις που δεχτηκα απο την δχση,αφησα ελευθερη την αγελαδιτσα μουυυ να βοσκει στα λιβαδια.Οποιος χασαπης ενδιαφερθει ας επικοινωνησει πριβε μαζι μου για να κανονισουμε τα δεοντα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Συμβαινει συχνα αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι οι διαχειριστες γι αυτο.. Πηγαινε στο προφιλ σου και βαλε GMT εκει που λεει την ωρα..

Αν δεις και σε λιγες μερες παει παλι 2 ωρες πισω πηγαινε και ξαναλλαξε το. Και εμεις ψαχνομασταν στην αρχη.. τορα το μαθαμε το παραμυθι.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ηδη +2!

Eπειτα απο πιεσεις που δεχτηκα απο την δχση,αφησα ελευθερη την αγελαδιτσα μουυυ να βοσκει στα λιβαδια.Οποιος χασαπης ενδιαφερθει ας επικοινωνησει πριβε μαζι μου για να κανονισουμε τα δεοντα!

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ξερω.. για να σου δειχνει σωστα την ωρα θα πας και θα το ρυθμισεις μονος σου στο σκετο GMT

 

 

ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ!

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΝΑΙ!!!!! Ειναι πιο ευκολο ετσι, να μην μπερδευόμαστε οι ξανθιές :D

Ευχαριστούμε admin....

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
εμένα γιατί είναι πάλι λάθος η ώρα μου;
Ίσως πρέπει να αλλάξεις το χρώμα των μαλλιών σου :lol:

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Γιατι σε πειράζει βρε Ευδοκία μου ο "παλιάνθρωπος" ;;;

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμβαινει συχνα αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι οι διαχειριστες γι αυτο.. Πηγαινε στο προφιλ σου και βαλε GMT εκει που λεει την ωρα..

Αν δεις και σε λιγες μερες παει παλι 2 ωρες πισω πηγαινε και ξαναλλαξε το. Και εμεις ψαχνομασταν στην αρχη.. τορα το μαθαμε το παραμυθι.

 

Ευδοκία κάνε αυτό που λέει η Dora είναι εύκολο! :wink:

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

×
×
  • Create New...